VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: cacundraki Novembar 01, 2015, 06:15:45 posle podne
-
Interesuje me koji sve delovi treba da se kupe kada rikne dihtung glave motora... i koliko to okvirno košta. Imam golf 3 1,8 66KW. Bez ikakvih simptoma odjedanput temperatura skočila dok sam ga vozio kreni stani po gradu. Kada sam stao da proverim vodu odvrnem čep od posude za vodu i krenuo dobro poznati gejzir iz posude :).
-
Treba ti dobar majstor kao prvo.A kao sledece on ce tacno utvrditi jel rikno dihtung(moze biti da je termostat zaglavio...).U najpovoljjnijem slucaju ti treba nov dihtung(mada ako se skida glava ja bi je detaljno odradio..).
-
Mislim da nije zaglavi termostat pošto mi je tečnost u posudi tamna...
-
Jel pali ventilator? Jel tu kais od pumpe uopšte :)? To sto si mu odvrnuo čep i što je izbacio vodu još gore si napravio nego što je bilo
-
Pali ventilator sve regularno..., još mi je iz predostrožnosti na njemu letnji termostat, pošto ima dosta slučajeva da pokazivač temperature "laže". A što sam napravio goru stvar?
-
mozes li nam molim te objasnit kakav je to ljetni termostat? ja se 20 godina bavim mehanikom i jos ga nisam vidio. mozda moram mjenjt zanimanje
-
Letnji je verovatno onaj zaglavljen, što stoji stalno otvoren :53
-
Nije to letnji ... :53 ...
Ja sam licno jedanput davno cuo za takvu klasifikaciju termostata, i to u ovlascenoj radnji, mada je to vise bilo interno zezanje ...
Letnji je onaj sto otvara npr na 70 stepeni a zimski npr na 90. Ne znam koje su toplotne vrednosti za otvaranje pa sam ovo naveo kao primer.
Drugar je davno na G2 1.6D imao letnji i zimski termostat, kako ih je on nazivao. Letnjim je nazivao onaj termostat koji je razbusio burgijom od 5mm pa je voda kruzila i kada je biuo zatvoren. Imao je los motor koji se pregrevao pa je tako samo produzivao agoniju ... majstor1 ...
-
lollol lollol lollol
To je i jedan moj poznanik radio. Motor dizao temeraturu, on skinuo zice sa termoprekidača, pa uboo jednu u drugu, da bi ventilator hladnjaka radio stalno. Pa je tako neko vreme ,,bure drzalo vodu,, i opet problem. On izvadi termostat, pa vozi dalje. I kada je na sve to opet poceo da dize temperaturu, generalna, nije mogla dalje da se produzava agonija. Nego je on taj auto koristio za posao i nije mu se ulagalo u isti, dok nije moralo.
-
ne znam jesu isti termostati za 1.4 i 1.8 .. al ja (tj nino) je zamenio jedno dobrih 10 novih komada razlicitih marki dok nije nasao jedan koji radi kako treba.
-
nisu isti Gu. ali svejedno isto smece prodaju
-
Ja sam stavio neki WAHLER. Na njemu utisnuto 87 a otvara na 91.
PoSlAtO sA mArSa
-
Prvo ja se ne bavim mehanikom, i svrha moga pitanja nije da ovde nekoga teram da menja zanimanje, već informacija o tome šta sve treba da se menja ako je dihtung u pitanju. Ja sam ga nazivao tako jer su ga tako zvali i majstori verovatno kolokvijalno zna se na šta se misli...Ali danas kada sam gledao dal ima naslaga na čepu od ulja, i šipci za proveru ulja nema ništa čisto...creva meka pustio da radi par min...jedino onaj gejzir i para kada sam otvorio posudu za vodu posle vožnje lada mi je dizao temperaturu...
-
Ja stavio neki WERNET, ekstra radi posao, cena oko 1000rsd, mislim da tu ne treba stedeti, jer mi je predhodni nov FEBI zaglavio ali zatvoren. :D
-
Prvo moram da utvrdim da li je ili nije otišao dihtung, ako je samo do termostata uopšte nije bitno koliko košta uzeću ga
-
Glava kad se skida ide na proveru i ravnjanje, slajfovanje ventila, gumice ventila, semering bregaste.
PoSlAtO sA mArSa
-
Ja sam radio kompletan servis glave na pasatu 1,8 sa zamenom ulja, filtera,antifriza,zupcasti kais,klinasti kais- pre oko tri meseca. Sve to me kostalo oko 24.000 rsd.U to je uracunato i majstoru za ruke 6.000 rsd.
-
Ja stavio neki WERNET, ekstra radi posao, cena oko 1000rsd, mislim da tu ne treba stedeti, jer mi je predhodni nov FEBI zaglavio ali zatvoren. :D
Samo da se nadovezem ovi Febi termostati su tesko sranje,skinuo sam pre 10-ak dana sa svog auta isti taj febi koji je bio star nepuna 2 meseca-zaglavio .Sad sam stavio Wahler al ne ovo smece iz radnji vec moj term sto je dosao na mom starom g1 iz svabije.Ovaj radi kao sat.
-
To ti kazem Nele, mene je FEBI sluzio celih 7-8 dana. Sreca pa sam na vreme video temperaturu.
Послато са LG-D373 уз помоћ Тапатока
-
Isto i ja stalno imam naviku da pratim temperaturu,primetio sam odma da skala raste preko radne...i nekako se dovucem do kuce i odma skinuh smece...Nema brate prodaju po radnjama sve tesko sranje od delova.Prica mi drugar da je u Nemackom servisu platio 45e term za g3 gti...Ovi nasi za 800-1000 din po samoj ceni pokazuju kvalitet..