VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Speedey Oktobar 20, 2015, 10:34:35 posle podne
-
Pozdraav svima biggrin
Prije nekoliko sedmica kupio sam drugog Pola 9N '04 godiste, SDI. Pojavio mi se problem da vergla poprilicno prije nego sto upali, zamjenio sam akumulator misleci da je slab,ali ponovo se desava isto,kad se zagrije pali bez problema. To mi je posve cudno jer imam isti takav motor u drugom Polu isto 9N i on pali sto bi ljudi rekli na cvoku,pa do cega bi moglo da bude? mahac
-
Jedno pitanje u ovoj temi . Koje gorivo se sipa u vw polo 1.9 sdi 9n ? jel Može euro dizel? jel ako ide euro dizel, jel moraju aditivi za naftu, da je malo "omasti" zbog boš pumpe? ( tako sam nešto načuo)
-
sipaj slobodno euro dizel
-
Polo 9N je klase Euro 3 motora tako da trosi evro dizel. I nema veze sto je SDI i bez turbine. Moras proveriti EGR ventil i jos nekoliko stvari za koje ti savetujem kacenje na dijagnostiku. Ujedno zameni filter goriva i vazduha. :46
-
E ovako,promjenio sam filter goriva,filter zraka nisam,jer mi izgleda prilicno u dobrom stanju,provjerio dole resetkicu na plovku i sto se tice dovoda goriva sve izgleda prilicno dobro, dogovorio sam se vec sa drugom koji ima dijagnostiku kad uhvati vremena pregledace ima li greski, hvala druze mahac
-
E ovako tek sad sam stigao a ga otjeram na dijagnostiku,nikako da nadjem vremena bonk
Na dijagnostici nije prikazao nista,nikakve greske,samo nesto za opterecenje alternatora ali to nema veze sa ovim.
E ovako pricao sam malo s tim momkom,on mi je predlozio da ubacim nepovratni ventil izmedju filtera i pumpe,da vidimo da li je do goriva,e sad da li ce taj nepovratni da umanji protok goriva? Zbog precnika unutrasnje rupe?
I jos mi je savjetovao da povadim grijace pa da ih testiram tako da vidim kako ce se zagrijati,jer sam ih ja testirao onako laički komadom kabla pa ako zavarnici valja B) ima i ona fora sa multimetrom da mjerim otpornost da li je to pouzdano? Jer nemam dubokih gedorica,tesko ce mi bez njih biti da ih povadim pa mi se to i ne radi boodala
Jer pri prvom paljenju dok verglam nisam primjetio da ima dima,ali kad upali izbaci prilicno dima bijelog mahac
-
nevalja ti kut predpaljenja. grijace mozes da izvadis cjevastim kljucem 10 i pazi da ti ne pukne u glavi
-
Znaci moram ga odvesti kod majsotra,da ga ponov uzubi? mahac
-
Taj motor ima pumpu na kojoj elektronika regulise ugao paljenja. Nemoj se igrati nego pravac majstor i na dijagnostici kad je hladan da se isprati zadati i aktuelni ugao.
-
zasto onda majstore ima zakretanje na tri sarafa otprilike 7mm hoda kad elektronika regulise ugao?
-
Ma on je mislio na jutarnje paljenje, da pumpa zaokrene ugao paljenja, tj. kao automatski sauh, umesto ručnog na dvojkama. A inače, speedey treba da proveri "vreme početka ubrizgavanja" ili kako RoosTech zove TDI timing.... Tako se to pravilno zove...
-
Niko mi nije nikako provjeravao struju na grijacima i ja danas provjerim i vidimo da on uopste ne dobija struju na grijacima,samo oko 0.20V :31
A na njemu je sad relej grijaca sa crnog Pola koji pali normalno i idalje nema struje na grijacima
-
proveri senzor za temperaturu.
-
Senzor je bio raskacivan a problem je i dalje ostao tako da nije do senzora. Nego komp nije slao struju na grijace,posto niko nije htio da se prihvati popravljanja kompa,ubacen relej koji grije svaki put kada se da kontakt a cim se auto upali prestaje, i sad sve radi super mahac