VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: diplomirani Septembar 14, 2015, 03:41:35 posle podne
-
Uzeh od komsije golf 2 td 1.6 88 godiste,sve je bilo super do zamene ulja i filtera,onda pre 10 dana kupio mobilo ulje 15 40 i nov filter majstor mi zamenio ulje i navio filter sipajuci 4l ulja posle par dana i predjenih 500 km izvadih reko merac da vidim kad ono pola kile popilo kaze mi komsija da je otislo u filter posto je navijen prazan onda smo dosipali jos malo za nekih 500-700 ml,negde na netu sam procitao da je kapacitet ovog modela pravljen posle 87 godine 4,5l+05 da napomenem nista ne dimi niti curi bilo gde da li smo premalo ulja stavili ili je nesto drugo po sredi pre nego sto sam uzeo auto poveo sam i majstora koji ga je gledao i kaze da nije pran itd...Sad sam bas u nedoumici golf mi je prvi auto :( .
-
Pozz ja sam davno imao takvog golfa. Nemogu tacno da se sjetim dali je išlo 4l ili 4.5l.. Ako si dosuo 500ml. Sada prati kada opet prodješ 500km dali hvali i koliko. Ako hvali može da budu gumice ventila..
Послато са ALCATEL ONE TOUCH 6012X уз помоћ Тапатока
-
4.5l ide u taj motor sa filterom kad povuce, a ni malo me nebi cudilo da i trosi ulje. od '88 godine svaki dan samo po jednom da je paljen pohabo bi se
-
Koja je za njega normalna potrosnja ulja?
-
Meni je postalo normalno i litar ulja na 2000km. Zavisi kako se naviknes [emoji3]
-
to f-v-kh se cesto mesa po ex jugi , zavisi ko je odakle..
kafa,kava,kahva..
http://www.youtube.com/watch?v=vCZSIC5YRMw
-
Fali je skraćenica od nemačkog glagola fahlen = nedostajati .
Diplomirani, i ja imam takvog Golfa više od 9 godina, i zaključak je da potrošnja ulja kod tog motora mnogo zavisi od vrste ulja i načina vožnje. Najmanje troši Kastrol (1 litar godišnje) a najviše Nisovo ulje (skoro pola litre mesečno). Kad se lagano vozi ne troši skoro ništa a kad se cepa autoputem može mnogo da potroši, da dodje do minimuma za nekoliko stotina kilometara.
-
E ovako stoje stvari merio sam mu kompresiju ima 28.Kad se dobro ugreje baca paru od ulja i tek po koju tackicu ulja primetio sam i to da ima malo ulja u crevu koje ide u filter vazduha ali vrlo malo,kad se dodaje gas uvlaci poklopac od cepa za ulje dok na meracu nista niti dimi niti prska.E sad moj majstor i komsija inace koji mu je merio kompresiju kaze da je motor dobar posto je palio ovih hladnih dana bez grejaca nesto su gubili kontakt i onda mu je hladnom uvece merio kompresiju i dosao do rezultata.Dok drugi majstor u krusevcu kaze da je motor odsvirao svoje jer dimi a da kompresiju ima zbog ulja i da kompresija nije merodavna za ispravnost motora cinjenica ostaje da je meni potrosio 0,5l na 752km predjenih.do sad neki kazu turbina drugi kazu karike i ventili a ovaj poslednji komplet generalka sa turbinom mora da se sredi po ceni od 600eur...Sta reci u bunilu sam neki savet?
-
Kod kog majstora si terao auto?
-
U dedini mislim da je todorovic pise gore turbo servis.
-
lollol lollol lollol Koji je to majstor koji kaže da kompresija nije mjerodavna za stanje motora boodala Oplakah lollol lollol lollol
-
Na kakve price ljudi nasijedaju,ja ne mogu da vjerujem!
Poslato sa Garret turbine.