VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: 1man Septembar 03, 2015, 10:54:30 posle podne
-
Turbina zvizdi kad se pusti gas slicno kao sanitet u daljini, znaci nije klasican zvuk, malo zavija tek toliko da se primeti da nije nesto ok. Motor je 1.9 tdi 77kw presao 156000km auto kupljen nov u Srbiji. Ne trosi ulje, ne prosipa, nema ulja na EGR u, ne dimi, vuce normalno, trosi normaln. Nikakav problem samo to zvizdanje. Sta ciniti, neki kazu da je lezaj turbine, drugi da servisiram turbinu, treci da vozim tako...Mene malo nervira okrecu se ljudi! Sta ciniti, ima li neko iskustva sa ovim problemom i ima li resenja. Auto je Golf V 2008 god
-
stavi drugi turbo i vozi
ili repariraj doticni.
-
Zamena moze da dodje u obzir samo ako crkne, inace zbog zvuka da bacam 500e bas i necu! Mislio sam da postoji resenje za ovaj problem, a u turbo servisu nece da zamene samo lezaj ako je lezaj, nego menjaju sve!
-
cuje se i kod mene malo, nije to nikakav problem, cuti i vozi, neces ni primecivati taj zvuk kasnije..
tj ako mislis na ovaj zvuk... https://www.youtube.com/watch?v=BdtPahYZ218
a ovo je zvuk pokojne turbine. https://youtu.be/GFSiMIYATjA
-
pa i kod njega svira taj sanitet biggrin
-
cuje se i kod mene malo, nije to nikakav problem, cuti i vozi, neces ni primecivati taj zvuk kasnije..
tj ako mislis na ovaj zvuk... https://www.youtube.com/watch?v=BdtPahYZ218
a ovo je zvuk pokojne turbine. https://youtu.be/GFSiMIYATjA
Obe turbine su zrele za remont.
Turbina ne bi trebala da bude glasnija od samog zvuka motora.
-
Kod mene se cuje kao sa prvog snimka, inace sem zvuka nema nikakvih drugih simptoma. Covek kod kojeg sam kupio auto kaze da je njemu pocelo da se cuje na oko 80.000km i od taca do danas isto...Nije problem da se remontuje, ali sam cuo da na remontu nece da promene samo to sto zvizdi, nego menjaju sve, a kao i sve, tako i tubrina kad se remontuje i zamene fabricki delovi, nikad nece biti ista!!!
Da li je neko imao iskustva sa ovim i kako je resio?
Hvala
-
Onda ne diraj nista i vozi tako.
Nek traje dok traje.
-
Kod mene se cuje kao sa prvog snimka, inace sem zvuka nema nikakvih drugih simptoma. Covek kod kojeg sam kupio auto kaze da je njemu pocelo da se cuje na oko 80.000km i od taca do danas isto...Nije problem da se remontuje, ali sam cuo da na remontu nece da promene samo to sto zvizdi, nego menjaju sve, a kao i sve, tako i tubrina kad se remontuje i zamene fabricki delovi, nikad nece biti ista!!!
Da li je neko imao iskustva sa ovim i kako je resio?
Hvala
sto onda ne kupis novu ili je sam remontujes?
-
cuje se i kod mene malo, nije to nikakav problem, cuti i vozi, neces ni primecivati taj zvuk kasnije..
tj ako mislis na ovaj zvuk... https://www.youtube.com/watch?v=BdtPahYZ218
a ovo je zvuk pokojne turbine. https://youtu.be/GFSiMIYATjA
Obe turbine su zrele za remont.
Turbina ne bi trebala da bude glasnija od samog zvuka motora.
A zasto je prva zrela za remont?
-
Druze vec sam napisao zasto.
-
Da se pridružim i ja ovde. Meni se cuje turbina(mislim da je turbina) kad presaltam npr iz 3 u 4 na jacim obratija, ne cuje se uvek, ali vise mi se cuje kao da imam blow-off ventil? Motor je 2.0TDI 4Motion, prešao 230000. Zna li neko sta je u pitanju?
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
-
Druze vec sam napisao zasto.
Pa nista onda neka te zaposle u Uzicu... posto si uspeo da cujes da je prva glasnija od motra. :63
-
Pre bih u neki drugi servis,losi su ti iz Uzica.
-
sto sada od jednom losi ti iz uzica? vidim da se stalno siri neka anti reklama za njih.
-
Mozda ne cuju ko ti... lollol
-
Ma nije to nego samo treba oprati usi,u tome je fora.
-
ajjjooo, kako sam se zezno...
Hvala majstore sa velikim, cistim usima.
-
Kod mene se cuje kao sa prvog snimka, inace sem zvuka nema nikakvih drugih simptoma. Covek kod kojeg sam kupio auto kaze da je njemu pocelo da se cuje na oko 80.000km i od taca do danas isto...Nije problem da se remontuje, ali sam cuo da na remontu nece da promene samo to sto zvizdi, nego menjaju sve, a kao i sve, tako i tubrina kad se remontuje i zamene fabricki delovi, nikad nece biti ista!!!
Da li je neko imao iskustva sa ovim i kako je resio?
Hvala
sto onda ne kupis novu ili je sam remontujes?
o
Pazi majstore, da sam strucnjak za mehaniku, verovatno bih je remontovao, dovoljno sam inteligentan da predpostavum da je zamena turbine resenje, ali i dovoljno pametan da pitam postoji li drugo resenje da bi se ustedelo nekoliko stotina eura, ali ipak dovoljno glup kad sam se odlucio da trazim pomoc na internetu!
-
Ivanjica man,nemoj da se nerviraš,brate,polako.
Treba da shvatiš da mi na forumu ne možemo da vidimo na daljinu,i da je potrebno više informacija,da bi se ustanovio tačan kvar. A zato služe majstori.
Kod kvara turba,nema trećeg rešenja-ili stavi novu,ili remont postojeće ;)
-
ivanjica prvo turbina nema lezajeve, druge opcije su zamjena istog ili remont. to svi rade i tako je od kako postoje turbomotori.
u cemu je tvoj problem? ako si vec siguran da turbina kad se remontuje nikad nece biti ista sta onda hoces u stvari?
neces novu i neces da remontujes? onda je skini i vozi bez nje
-
Skini crevo sa usisa kompresora i proveri koliko ima lufta. Propeler ne sme da dodiruje kuciste kompresora, u suprotnom nema nista od remonta vec samo zamena turbine.
-
Kako ne moze da se remontuje ako osovina ima lufta u centralnom kucistu?
Znas li raco princip rada i glavne delove turbine?
Evo na ovome se okrece osovina sa propelerom i impelerom i zbog ovog kad se istrosi dobije luft u kucistu a ovi mesingani lezaji se menjaju bez problema
(http://s15.postimg.org/xh4aomzm3/20150906_155713.jpg)
(http://s15.postimg.org/tr999hd57/20150906_155743.jpg)
(http://s15.postimg.org/ykt0ec9mz/20150906_155811.jpg)
kroz ove rupe na lezaju ulazi ulje pod pritiskom i podmazuje osovinu itd.......
a turbina zvizdi kad ceo sklop tj.osovina sa oba propelera nije balansirana,a iz balansa ispadne kad se vrlo malo osteti neki od propelera
-
Moze sve da se remontuje, ali sta ostane od originalnog turbo kompresora ako su kuciste i propeleri osteceni?
-
Kuciste se osteti samo u slucaju da pukne osovina pa mu ona presudi,a propeleri,osovina, aksijalni,radijalni lezaji i karike su potrosan materijal,i ne crkava sve od jednom pa je i cena remonta sarena u zavisnosti sta je crklo unutra.
-
Pa zbog sarene cene je i bolje da se radi remont pre nego propeleri pocnu da grebu po kucistu. U suprotnom se maltene sve menja.
-
Ma remont, i tu drugu sto uzmeš ko zna kakva je, što se remonta tiče u bg ima servis negde gore dusanovac konjarnik, mislim da kada odrade turbo daju i posle jedan servis na istu besplatno, nešto kao garancija
-
Da li ti turbina pišti čim pustiš gas,ne bitno na koliko je obrtaja ili pišti samo na određenim obrtajima?Imam i ja golfa 5 1.9 TDI 77 kw BXE oznaka motora i počela je da pišti turbina kad je prešao 160.000 ali samo između 1200 i 1500 obrtaja i isto kad pustim gas i usporavam pišti ponovo na istom rasponu obrtaja.Sad ima 240.000 na satu,nije još otišla turbina,niti je bilo kakvih problema.
-
Radomire nece ni da ode, imam isti motor sa istom oznakom!
Skinuo sam turbinu i odneo u servis, ljudi me posle 45 minuta zvali da mi kazu da je potrebna nekakva kalibracija, balansiranje, tako nesto i da ce rad da kosta 50eura.....Uradjeno za sat vremena, vracena na auto i vise ne pisti. Nista na njoj nije bilo za remont i menjanje, osim tog balansiranja....
Tako da ne mora uvek da se radi remont i da se ljudi nerviraju oko visoke cene remonta od nekoliko stotina eura...Ipak moze da se resi problem, treba znati!!! Ako neko ima ovakav problem, nadam se da sam mu pomogao!!!
-
Predpostavio sam da neće jer je izdržala 80.000 vec sa pištanjem,moram i ja otći do turbo servisa da to odrade majstor1 .Hvala na informaciji.
-
radomire iz sarajeva i mad makse ne jedite govna ni jedan ni drugi, turbo od golfa 5 ti nema lezajeve cobani
-
Hahahah,što ja?Čovjek rekao da je uradio balansiranje turba i da je sad sve ok,a to za ležajeve nisam ni komentarisao ništa. :)
-
Radomire ja ti predlazem da ti Gedora odradi servis turba jer se ocigledno razume bolje od ljudi u Uzicu koji su resili problem lollol lollol lollol
Jezik cobana ne razumem!!!
-
radomire iz sarajeva i mad makse ne jedite govna ni jedan ni drugi, turbo od golfa 5 ti nema lezajeve cobani
Na kakvim si ti stari drogama? Na cemu se okrece osovina ako ne na lezajima aksijalnim i radijalnim boodala
Evo slike delova za reparaciju gareta gt15,17,18 sto se ugradijvao na dimilice od vw, forda...itd.
Sta mu je ovo u celofanu ako nije radijalni lezaj osovine,i sta mu je ova ploca pored ako nije aksijalni lezaj?
(http://s11.postimg.org/ozg2mbppf/932_1.jpg)
-
imam jedno pitanje,imam problem sa turbinom ona polugica sto je pomera westgate ventil,kod mene ide tesko kad je prstom probam pomeriti,jel to tako treba,varbijalna turbina,pozzzzzzz