VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: darkobb Avgust 28, 2015, 06:44:20 posle podne
-
Kao sto u naslovu kaze imam neki cudan problem sa turbinom, bar mislim da je nesto do nje. Auto tek na 2800 obrtaja pocenje da kida a do tada ide kao obican dizel. Da li neko ima ideju sta bi to moglo da bude?
-
dijagnostika je majka
a ako nista ne prijavi ,kreni od protokomera jer je slican problem meni pravio na bori
kad sam ga zamenio ubrzavao je sto stisnem gas (ravnomerno)
-
Dijagnoza,pa onda da nagađamo.
Poslato sa Garret turbine.
-
Dijagnoza je da je auto cipovan i povecana je turbo rupa.
Odakle mu 150 konja, koliko pise u saobracajnoj?
-
Mere biti i to.
-
Dijagnoza je da je auto cipovan i povecana je turbo rupa.
Odakle mu 150 konja, koliko pise u saobracajnoj?
Ima fabricki od 150 ks tdi
-
ARL ?
-
Dijagnoza je da je auto cipovan i povecana je turbo rupa.
Odakle mu 150 konja, koliko pise u saobracajnoj?
Ima fabricki od 150 ks tdi
Ima al je 2.5 ;)
Poslato sa Garret turbine.
-
1.9 tdi 110kw pise u saobracajnoj, tdi all red :) fabricka verzija naravno sa cetri cilindra i nije 4motion nego pogon na prednjoj osovini samo. Ne pokazuje na dijagnostici ni jednu jedinu gresku. Varijabilna geometrija na turbini je uradjena, ciscen egr ventil i nista sem sto lepse radi auto. Bas me nervira, mora da ga drzim na obrtajima kao da je atmosferski benzinski motor.
http://www.cars-data.com/en/volkswagen-bora-1.9-tdi-150hp-highline-specs/49285
-
Probaj maf senzor da ocistis ako nista, imas kupiti cistac protokomjera zraka isti sam problem imao i rijesilo mi to. Nije mi se davalo 170€ za novi maf.
-
e ovako ja sam danas rijesio problem auto opet vuče od 1800obrtaja problem bio vakum crijevo nekoliko komada tako da i ti provijeri vakum crijeva
-
Dijagnoza je da je auto cipovan i povecana je turbo rupa.
Odakle mu 150 konja, koliko pise u saobracajnoj?
Ima fabricki od 150 ks tdi
Ima al je 2.5 ;)
Poslato sa Garret turbine.
kakav 2.5 dizel u Bori? 1.9 TDI-GTI 150KS fabricki...vozio sam od drugara...zlo kako ideeee
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6920937/volkswagen-golf-4-tdi-gti
-
Probaj maf senzor da ocistis ako nista, imas kupiti cistac protokomjera zraka isti sam problem imao i rijesilo mi to. Nije mi se davalo 170€ za novi maf.
boga ti gdje to kosta 170eu?
-
Dijagnoza je da je auto cipovan i povecana je turbo rupa.
Odakle mu 150 konja, koliko pise u saobracajnoj?
Ima fabricki od 150 ks tdi
Ima al je 2.5 ;)
Poslato sa Garret turbine.
kakav 2.5 dizel u Bori? 1.9 TDI-GTI 150KS fabricki...vozio sam od drugara...zlo kako ideeee
http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6920937/volkswagen-golf-4-tdi-gti (http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6920937/volkswagen-golf-4-tdi-gti)
;)
-
Probaj maf senzor da ocistis ako nista, imas kupiti cistac protokomjera zraka isti sam problem imao i rijesilo mi to. Nije mi se davalo 170€ za novi maf.
boga ti gdje to kosta 170eu?
Bosch-ov u ovlastenom servisu
-
70eu kosta originalni. nesto ti nisi dobro cuo
-
70eu kosta originalni. nesto ti nisi dobro cuo
Nemam razloga da izmisljam cijenu u Sarajevu ASA AUTO htio novi da kupim ali neki zamjenski. Vec bosch i kaze 340KM
-
ok. ovde kosta toliko kupujem ih cesto zato ti i kazem. zamjenski koje radi bosch i pierburg su od 50 do 70eu.
ako hoces da bude sve ok moras ga uzeti prema broju sasije i slovnoj oznaci. univerzalni odradjuju do 80 posto
-
Protokomer ociscen, map senzor ociscen i ista prica. Sutra cu da vidim kakvo je stanje sa vakum crevima moze biti kad su skidali turbinu da nisu vratili vakum creva kako treba.
-
probaj uzmi kod nekog na probu protokomer
ili kod majstora neka on proba.
-
Samo da javim da sam resio problem. Verovali ili ne, bregasta je bila losa, nakon zamene bregaste auto ide kao formula i povlaci iz niskih obrtaja bas kao sto treba.