VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nenad Petakovic Avgust 19, 2015, 08:45:29 posle podne
-
E ovako da napisem nesto o svom problemu.Naime radi se o g2 1,8 rp,pre jedno 200-300 km,auto je poceo da pali lampu od ulja u krivinama,na naglom kocenju,i to sve kad je vruc motor.Prvo sto sam mu radio povodom toga je da sam zamenio ulje i filter(bilo u njemu lukoil 10-40,sad sam usuo total 15-40).Iako je ulje novo lampa se i dalje pali..zatim sam zamenio davac na glavi i nista se nije promenilo.Juce sam mu meri pritisak na glavi,i on je sledeci,na poluhladnom motoru je 0,9 bara,a kad je vruc tad je 0,2bara sto je ispod donje granice.Da napomenem da su lezajevi male bregaste zamenjeni pre 50000 km.Na vrucem motoru se cuju hidropodizaci u glavi,inace nema nikakvog drugog lupanja u samom motoru,koji ide kao zmaj..Planiram za vikend da skidam karter(da se vidi sta je sa samom pumpom,kontrola jezaja radilice),Zatim da skidam poklopac na glavi (radi provere bregaste i zamene podizaca).Interesuje me misljenje majstora sa foruma moze li se pod rukom proveriti stanje caura(lezajeva male brege,kad se motor razupci tj skine zupcasti.)?Prateci forum vidim da je dosta clanova imalo slicne probleme na raznim tipovima i kubikazama.Sve ove intervencije naravno necu raditi ja sam(jel iako nisam bas duduk za mehaniku,tako nisam ni profi majstor).Bio bih zahvalan clanovima i majstorima sa foruma da napisu nesto o ovom problemu.Kako radi sto brzeg resavanja tako i radi clanova koji budu imali slican problem.Hvala unapred i pozz,Ziveli VW! :26
-
kod mene je bio problem sa onom plastikom koja se nalazi na uljnoj pumpi koja ne dozvoljava ulju da bućka , otkačila se, radilica je izlomila i začepila je usis na uljnoj pumpi , čisto da znaš šta je sve moguće pa ti vidi odakle ćeš da kreneš. :46
-
SaGTInaTDI hvala drug na savetu,to bi mi bilo i najbrze za popravku a i najeftinije(nov dihtung kartera i pola sata do sat posla i odma vatra..).Sumnjao sam i ja na tu plasticnu pregradu.Sve u svemu ako ona bude bice lako za otklanjanje.E da bas ona je meni na g1 td bila isto problem samo je on iskljucivo u krivini palio lampu(bucne ulje i pumpa ostane nepotopljena).Ako neko ima jos nekih iskustava nek napise,ja cu u svakom slucaju napisati sta je meni pravilo problem cim ga otklonim. :26
-
Radilo se oko kola,pa da napisem sta i kako...Karter skinut,opiljaka ima kao da je bio ispod nekog struga..Sledece sto se radi je skidanje radilice i vadjenje male brege.Ovaj majstor kaze da moraju i jedna i druga da se premere jesu li u toleranciji i eventualno da se obradjuju ako treba.da napomenem da je pre 50000km bila zamena svih lezajeva e sad u kvalitet tada ugradjenih delova nemogu ulaziti kao ni u strucnost majstora koji ga je tad radio..Obrada i merenje ce se vrsiti u masinskoj obradi Gordic u zegipo.
majstor1
-
Moj Nenade nisu lezaji ostrugani zato sto je los kvalitet vec ti uljna pumpa nije bila dobra.To se desi kad nema pritiska ulja,a radilica se ne okrece na lezajima vec na filmu ulja koje stvori konstantan pritisak istog,i cim njega nema ona odere lezaje jer je ona od sivog liva koji je mnogo tvrdji od bakara i alu legura od kojih su lezajevi.
Zato kad obradis radilicu nadji dobru pumpu pa je zmeni da ne bude opet isto,a pogledaj i kakav je pogonski zupcanik od nje i od male bregaste :26
-
Hvala majstor max-e.Prosli put kad sam menjao lezajeve bio sam majstoru rekao da proveri pumpu,on je rekao da je proverena i da je odlicna.E i ovaj put cu isto insistirati da se ona proveri i ispita ako je to moguce nekako.Sad video sam da neki smanjuju otpor protoka ulja na pumpama ili kako se to vec zove.Nego ti meni max reci kako da je proverim najtacnije?Za zupcanike sad znam tu nema neke filozofije,e sad onaj ventil na pumpi meni licno nije bas najasniji kako njega ispitati..
-
Ventil vidi jel zaribao i jel mozda pukla opruga na njemu,a ako moze nesmetano da se krece napred nazad onda je dobar nije do njega.
Ako je leziste ventila puno cadji od ulja onda je rasklopi i kupi arf grill pa sa njim to natopi dok ne nagrize ono smece on je keva za te stvari jebes bilo sta za odmascivanje ;)
Evo ti kako se aksijalni i radijalni luft pumpe ispituje samo spijuni trebaju :46
(http://s27.postimg.org/ilb3gxwnn/pumpa.jpg)
-
Hvala max druze. :25 :26
-
Nema na cemu druze,pa kad upalis i dobro se zagreje a ti opet za svaki slucaj prikopcaj manometar i ako nema preko 2 bara pritiska na 2000 obrtaja motora rasklapaj ponovo jer nece dugo na zalost :26
-
Max to cu obavezno,neteram ga od majstora dok ga ne proverim sa meracom.Jbt ovaj motor dva puta za 50000 km rasturam vise mi se smucio veruj mi..Ladan mora da puni izmedju3-4k bar,a vruc na leru 0,9-1 bar,hvala na infu za vruc i 2k rpm i to ce biti provereno.Hvala tebi opet i dajem pivo kad se sretnemo.Pozzz :26
-
:26
-
Evo me posle 15 dana..Naime posle dve sedmice lezanja u jednom servisu i prodaje magle od vlasnika istog auto je sinoc preslepan u drugu radionicu..Ja zbog obaveza nisam bio u mogucnosti da kontrolisem radove i tok istih vec sam racunao na dogovor sa majstorom.sinoc odlazim po dogovoru da preuzmem kola al penis....Na golfu je za 15 dana samo karter skinut i dve caure sa lezajevima od radilice...Ja odlepio :17..Pitam prevaranta,sta je ovo,a on kaze joj brate ja ga sklopio bio.kao radilicu obradjivo ovo ono,kaze radio 20 min i prolupo opet.....(kad ga nisam razpizdio tad nikad necu.. :13).Nit je radilicu skido a kamoli obradjivo,jbt za 15 dana bi dva golfa sklopio,,Zovnem ja lepo ekipu,zakacimo auto i pravac drugi servis...znaci onakav prevarant i lazov me u zivotu do sad nije strefio..
-
Evo mene i mog golfa u pokretu posle 20ak dana....auto odradjen,novi lezajevi radilice i male bregaste,obradjena radilica.Pumpa prekontrolisana sve provereno.auto radi ko sat,pritiskovi svi ok.Pozz za sve koji su pisali u temi i na pp. :25 E da Milane sutra stavljam ono motorce pa cu videti jel dobio na snazi ;),al bice tu ks sigurno... ;) lollol :26..Pozz za druga Maxx-a,Iliju,maestra Gedoru..... :26 beer
-
Ja cu sa ovim golfom cir dobiti,posle jedno 10 ak dana voznje,juce idem ka ue i pobodem kocnicu ispred neke budale kad on opet svojsti lampu od ulja...I posle toga poce da pali stalno na leru...Pojacam ja ler na 1500 rpm i pravac servis.Na merenju pritiska(koji je pre 10 dana bio na leru 0.9 bara na 3000rpm oko 4 bara)sad na leru 0.6 do 0.7 a na gasu jedva 2 bara...Narucena nova uljna pumpa,posle koje ide opet provera pritiska...Ako neko od majstora zna sta bi jos moglo da jebe nek mi napise na pp ili ovde.Znaci radilica je obradjena na 2.spec svi lezajevi novi stavljeni,novo ulje 15-40...Odlepicu od ovog auta keve mi,,,
-
Problem lociran,bregasta je na cauri prvoj do mesta gde e safi merac pritiska,ukopala cauru i tu gubi pritisak.Bregasta otisla u penis,glava ukopana,caura ma jeba do 101...
-
Uzeta druga glava od maestra Nina Gedore.Ovih dana ce biti sklapanje i paljenje.Pozz za majstora Nina,covek je ljudina. :26
-
Zamenjena glava,auto upaljen sve radi kako treba.Pritiskovi su 6 bari ladan i 1,5 bara vruc...Sve pohvale za maestra gedoru sto je dao drugu glavu i maestra Rosica(Pz) sto je sve spakovo. :26