VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Packo Oktobar 08, 2009, 07:52:07 posle podne
-
Problem je sledeci...
Startujem motor upalim svetla i sve radi super 5 min. posle toga svetla i stopovi pocinju da trepere.
Proverio sam sve kontakte, instalaciju, osigurace, releje, alternator dobro puni ali problem i dalje ostaje.
Ksenoni su ugradjeni prosle godine. Evo slike kutije ksenona
http://img397.imageshack.us/img397/8783/ksenon2.jpg
http://yfrog.com/b1ksenon2j
Jel ima neko nekakvo resenje?
-
Mislim da nije problem u xenonima posto ti i stopovi trepere, pogledaj da nije labava klema na akumulatoru, i reci mi ko ti je proveravao punjenje alternatora? Sve mi to lici na neki pad napona, jel se stabilizuje kad mu dajes gas?
-
Napon mi je merio majstor sa dva uredjaja (unimeri razliciti), tako da ne verujem da je greska pri merenju.
Ne stabilizuje se ni na leru ni pri jacem gasu. Videcu masu i struju, kleme, pa javljam sta je novo.
-
Proverio sve i nista nisam pronasao. Strah me je da se ksenoni ne sj.bu.
Upooooooomoooooooooooooc!!!!!!!!
-
probaj druge balaste, moguce da ti ne valjaju...
-
Problem je sledeci...
Startujem motor upalim svetla i sve radi super 5 min. posle toga svetla i stopovi pocinju da trepere.
Proverio sam sve kontakte, instalaciju, osigurace, releje, alternator dobro puni ali problem i dalje ostaje.
Ksenoni su ugradjeni prosle godine. Evo slike kutije ksenona
http://img397.imageshack.us/img397/8783/ksenon2.jpg
http://yfrog.com/b1ksenon2j
Jel ima neko nekakvo resenje?
IMA resenje, skines to njesra i bacis ga u 3 lepe PM i vratis normalne farove i nemoras da cvikas od nepismenih pandura, a ni od pismenih . . . bleh
-
Napon mi je merio majstor sa dva uredjaja (unimeri razliciti), tako da ne verujem da je greska pri merenju.
Ne stabilizuje se ni na leru ni pri jacem gasu. Videcu masu i struju, kleme, pa javljam sta je novo.
Greska je bas u merenju. Za ovakav kvar mora se primeniti posebna metoda merenja ili se jednostavno zamenom jednog po jednog dela, ustanovoti uzrocnik kvara.
Sto se pandura tice, bice cupavo. Dozvoljeno je koriscenje xenona samo do 5000K i to na vozilima koja poseduju nivelaciju farova. Spominje se predlog o obaveznom atestu.
-
cuo sam da ce biti samo odredjene vrste ksenona dozvoljene i to one 4300 - 4600 kao na fabrickim a da te prskalice nece biti obavezne jer ih recimo nema novi A5 a ima fabricke ksenone i mnogi drugi ali imaju automatsku nivelaciju farova. ali videcemo, oni su gazde i oni diktiraju pravila a mi mozemo samo da ih postujemo ili da placamo kazne
-
Ovih dana opet ja sa majstorem. Merimo, gledamo, vucemo, iskljucujemo, ukljucujemo, ja psujem angry2 on se smeje lollol i tako.
Popizdim k`o buva, odem u radnju i uzmem novi regler za alternator. Vratim se i zamenimo to na alternatoru i ?!.
Ksenon radi kao nov.
Ja opet psujem (duplo vise) ali se majstor ne smeje vec krsti. Kaze da mu se ovo nikad nije desilo da alternator puni normalno (i bez dodatnih potrosaca i sa njima) a da ne valja regler, pa uze one unimere za napon pa do jednog auta, pa do drugog meri cesa se, pa se opet cesa pa opet meri. Instrumenti sve pokazuju kako treba i na kraju ostade sav zbunjen. E tad se ja nasmeja ali do suza.
Tako drugari problem resen.
Hvala na savetima.