VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Golf 2 / Jetta / Rallye / Country => Temu započeo: -CARBON- Jun 12, 2015, 07:00:28 posle podne
-
Neki forumasi su trazili da predstavim ovaj automobil i ovdje, kao sto sam uz licno dopustenje Romana ucinio i na drugim forumima.
Kao sto neki vec znaju, napravljena je pauza koja traje 3 godine, zbog slaganja novog motora.
Uradjeno je puno promjena na automobilu: jace podvozje, motor se slaze sa najboljim dijelovima da moze bez problema trpiti 1000+KS, pravi se da bude trajan, snaga ce biti 1000 KS sa EFR9180 1.45 turbom i nitrom, tu je i dog box mjenjac i sekvencijalna saltaca, sper diferencijali naprijed i nazad, MegaSquirt 3 struja i jos mnogo toga.
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/229376_10150202374988532_4413260_n_zpspclvv5yq.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/229376_10150202374988532_4413260_n_zpspclvv5yq.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/996663_10202139704432461_1559947490_n_zpsbhv4hvy0.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/996663_10202139704432461_1559947490_n_zpsbhv4hvy0.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/1017344_10201120474952361_1371980053_n_zpsnsbwlx3v.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/1017344_10201120474952361_1371980053_n_zpsnsbwlx3v.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/164219_10200566910473595_1922877129_n_zpsp7msnp1g.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/164219_10200566910473595_1922877129_n_zpsp7msnp1g.jpg.html)
-
O ozbiljnosti poduhvata dovoljno govori cinjenica da je napravljen objekat koji sluzi samo za potrebe projekta EZGAAR. dimenzija 5x8 metara, sa kanalom 1x4 metar.
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/10302745_10205442449119014_4590899011416745564_n_zpsg5en6sib.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/10302745_10205442449119014_4590899011416745564_n_zpsg5en6sib.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/1509291_10205442085109914_3284886509194408980_n_zpsffw1mag3.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/1509291_10205442085109914_3284886509194408980_n_zpsffw1mag3.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11042656_10205442034108639_8155856387759571217_n_zpsanir3wq0.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11042656_10205442034108639_8155856387759571217_n_zpsanir3wq0.jpg.html)
-
evo i turbine, rijec je o BorgWarner EFR 9180 1.45, cije karakteristike se mogu vidjeti na ovom linku:
http://www.full-race.com/store/turbos/borgwarner-efr/borgwarner-efr-9180-turbo.html (http://www.full-race.com/store/turbos/borgwarner-efr/borgwarner-efr-9180-turbo.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11156239_10205771612907903_3530075287375525457_n_zpswc66g1ou.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11156239_10205771612907903_3530075287375525457_n_zpswc66g1ou.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11173445_10205774198212534_1267111231_n%201_zpsu5wn2vdq.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11173445_10205774198212534_1267111231_n%201_zpsu5wn2vdq.jpg.html)
-
LSD diferencijali Peloquin
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/319642_4770118929252_1751591308_n_zps0fn2o9yv.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/319642_4770118929252_1751591308_n_zps0fn2o9yv.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/68093_4770119729272_1624195601_n_zpssiirocee.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/68093_4770119729272_1624195601_n_zpssiirocee.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/21750_4784681933318_793366624_n_zpsshiuvgcg.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/21750_4784681933318_793366624_n_zpsshiuvgcg.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/12230_4784682133323_1813034307_n_zpsdjhfgpqk.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/12230_4784682133323_1813034307_n_zpsdjhfgpqk.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/65020_4784682573334_861491121_n_zpsykygseli.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/65020_4784682573334_861491121_n_zpsykygseli.jpg.html)
-
Evo dijelova iz glave motora:
- Cat Cams bregaste po specijalnoj narudzbi
- mehanicki podizaci ventila, ultra lagani kovani celik
- titanijumski sesirici
- SuperTech jake opruge ventila
- bolje gumice ventila
- vanjska stelujuca remenica na bregastoj, super lagani kovani aluminij
- stelujuci lancanici na bregastim za precizno podesavanje faze
- Inconel ispusni ventili
- Inox black nitrided usisni ventili
i sama glava prolazi prejebenu obradu
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/10359514_10204838436099066_6347024821750392134_n_zps3gettova.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/10359514_10204838436099066_6347024821750392134_n_zps3gettova.jpg.html)
-
- Bosch Motorsport 2+2 bobina
- AuteTech 10mm kablovi paljenja
- Mishimoto oil catch can
- Tial blowoff ventil
- FluidAmpr crna remenica za posebno upijanje vibracija
- 2 nova knock senzora
- 4.9 wideband sonda za gorivo
- plocice za ibelauf i flandze za vodu, bit ce jos tokarene
- veliki chargecooler
- EFR9180 turbo
- aluminijske usisne cijevi 76mm
Svi dijelovi ce na kraju biti lakirani u crnu boju.
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11181541_10205816437268484_47965577_o_zps0xtr7acj.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11181541_10205816437268484_47965577_o_zps0xtr7acj.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11144567_10205816437068479_1572064858_o_zps0jiefp0t.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11144567_10205816437068479_1572064858_o_zps0jiefp0t.jpg.html)
-
Evo upgrade vodene pumpe za chargecooler.
Lijeva pumpa je Bosch Cobra, standardna pumpa koja inace dolazi u chargecooler kitovima, a na auto ide desna, puno veca Johnson CM90.
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11167565_10205816402987627_1625150650_o_zpsngiitxwc.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11167565_10205816402987627_1625150650_o_zpsngiitxwc.jpg.html)
Idemo na jos jednu vodenu pumpu, u pitanju je EMP Stewart koja hladi sam motor i ima maximalni moguci protok 200 litara po minuti. Motor nece imati mehanicku vodenu pumpu. U izradi je adapter ploca obradjena na CNC, koja ce ici umjesto vodene pumpe i poseban racing alternator bez natezaca. Pumpa uz sebe ima kontroler Craig Davies koji sav posao oko hladjenja uzima na sebe.
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11069515_10205816407987752_1819603154_o_zpsd5gjtc5c.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11069515_10205816407987752_1819603154_o_zpsd5gjtc5c.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11182972_10205816408107755_54692154_o_zps7nfo6jpi.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11182972_10205816408107755_54692154_o_zps7nfo6jpi.jpg.html)
-
Rezervar goriva je poseban, aluminijski. Gorivo ce se i dalje tociti na standardnom mjestu na autu, i to se jos treba napraviti.
Pumpe goriva idu Bosch 044 i Bosch Motorsport 413, kao i ova dva pojacala napona.
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11144887_10205816414627918_1235226713_o_zpsjznpxwao.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11144887_10205816414627918_1235226713_o_zpsjznpxwao.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11182969_10205816414307910_1238106406_o_zpsdq49sycr.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11182969_10205816414307910_1238106406_o_zpsdq49sycr.jpg.html)
-
Evo i dijelova iz samog bloka motora:
- radilica od TDI, olaksana, knifana i balansirana
- kovane polutke radilice (ravne, da bi radile uz plocu)
- ploca za utezanje donjeg dijela bloka
- poseban karter, dublji sa pregradama
- JE Pistons klipovi u FSR izvedbi
- posebne bolcne klipova od alatnoga celika
- Pauter klipnjace sa ARP 625+ sarafima
- ARP sarafi glave debljine 12.7mm
- ARP2000 sarafi radilice
- ARP625+ sarafi na klipnjacama (samo jedan kosta preko 60KM)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11171828_10205816424348161_682244035_o_zpskczxrupk.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11171828_10205816424348161_682244035_o_zpskczxrupk.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11171566_10205816424428163_196707507_o_zpsusnt0tdv.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11171566_10205816424428163_196707507_o_zpsusnt0tdv.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11171902_10205816424388162_963070210_o_zps7lcy96pz.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11171902_10205816424388162_963070210_o_zps7lcy96pz.jpg.html)
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11159375_10205816424508165_752666838_o_zps5hmelzma.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11159375_10205816424508165_752666838_o_zps5hmelzma.jpg.html)
-
Ovdje je adapter ploca i ostalo sto ide umjesto mehanicke vodene pumpe, remenica je od alternatora, a to je ujedno i ultra lagani spaner.
Znaci nema vise spanera posebno, samo ta remenica. Ceka se jos alternator (ide nov) i onda se to sve lakira u crno (black powder coating).
(http://i1374.photobucket.com/albums/ag430/CarbonSA/11167300_10205852115720423_121166661_o_zpsv7igujna.jpg) (http://s1374.photobucket.com/user/CarbonSA/media/11167300_10205852115720423_121166661_o_zpsv7igujna.jpg.html)
-
web stranica projekta
www.ezgaar.com
-
Sra reci osim VRRRRRh...Gledo sam na netu par snimaka kako je oprangijo neka auta na dragu.Stvarno brutalna vozilica. thumbup
-
Jos malo pa ko bobov golf.
-
Nemoj max da te cuje ima da bude batine Jedan je boba :53 Salim se ekstra je golf nemam reci :53
-
Ko moj penis,taj prepotentni debil je do sad potrošio milion na tog Golfa koji nikad nije išao,niti če iči. žali bože para što su se potrošile,bolje da je pomogao kakvo sirotište ili javnu kuhinju,kad mu več taj Streetrace na koji se toliko loži ne ide nikako...
Valjda još nije prodavao muda pod bubrege jedino na ovom forumu,na ostalim su ga ili banovali ili izbacili doživotno...
-
Sto mislis tako?
-
Zato što znam mnogo više nego vi ovdje o tom autu i vlasniku... Pitaj malo dečke sa HR foruma ili Bh tuning foruma (koji su bili tamo doj je forum bio forum) pa neka kažu šta misle o toj spodobi i njegovom "strašno brzom" Golfu.
-
Dobro samo pitam
-
Nemoj tako damire da gresis dusu.Njegov auto je tukao 10sec i bio najbrzi na 402 u bih. dok su drugi bauljali u 14-15 sec.Cak i HR.je pravio opasna vremena rame uzrame sa bulicicima,galicem,konopekom.Znaci predhodni rezultati su neosporni i glupo je dovoditi ih u pitanje.
Postoje zvanicno zavedena vremena,a to znaju i svi koji prate taj sport.
Nema tog ko moze to da ospori,na stranu sve :26
-
Jest,dok je motor iz Nidalovog Golfa bio u njemu. Poslije toga je dotični složio milion u auto i ništa. Tako da če najvjerovatnije i ove pare otiči u vjetar... Motor nije znao složiti,ali je zato znao pljuvati po svima i vrijeđati,da je to čudo jedno!
-
ima i ovdje jedan Podrinjac koji moze sa Romanom za ruku. mozda je i Romanu Boba idol coilleo2tj
-
E,opet gresis! Taj motor je vozio tek na pocetku.Nakon njega je slozio predhodni motor koji je usao u 10 sec.Veruj mi da znam sta je sve u njemu bilo do zadnjeg sarafa.Od tog nidalovog je ostala samo ona blesava usisna grana i nista vise.
Ovaj sada kad se slozi ce biti prvi na balkanu 2100 kubika 16v turbo i bice 8 sec.na 402m, zivi bili pa videli
Bices nam ti idol sigurno.Idoli su oni koji postizu rezultate a ne ovi sto pate od sindroma ja pa ja,a teski supci i prodavaci magle po forumima mahac
Ne kvari ovako dobru tunig temu glupim i jeftinim prozivkama kenjac matori mahac
-
Daj bože stari,ali vidjet čemo,pred nama je. Iskreno šteta bi bila da ovolike pare uložene u taj motor i auto propadnu,iako o vlasniku nemam baš neko veliko mišljenje...
-
Na stranu to o vlasniku.Delovi su sami vrh tuninga sto moze novcem da se kupi tako da nema greske po pitanju motora.
Ovakav motor u kombinaciji sa sekvencijlnim menjacem speovima oba dif.a nema sanse da ne bude 8 sec alealeee
Jos malo radovi su pri kraju yupi3ti
-
Ja vlasnika ne poznajem ali na listi ima dosta ozbiljnih i skupih delova.Ako to sve bude shvaceno i slozeno ozbiljno, bice brutalno.Ako se pakovanju pristupi nosalantno i prepotentno od posla nema nista,ne samo od ovog posla nego i od svakog slicnog njemu.
Ne pratim taj street race pa nemogu nista da kazem , po slikama se vidi da je sasuto brdo para i da su kupovani ozbiljni delovi.
Ja bih sacekao da vidimo. :26
-
Bilo kako bilo projekat je transparentan kako se modrno kaze.Bez na cenu delova iz teme se moze nauciti kako se iz abf a moze napraviti 2100 kubika ;)
-
Nidalov motor je isao 13 sekundi i u njegovom Rallyeu i u Romanovom Golfu. Taj motor je izvadjen krajem 2007, a pocetkom 2008 je Roman napravio drugi motor sa kojim je vozen rekord. Ne znam po cemu ne ide ako je isao 10 sekundi na 402. Nista ne znaci ona voznja od 11 sekundi jer je motor tada bio neispravan.
-
Da se napise i koja rijec o stylingu motora. Kompletan motorni prostor ce biti slozen bez ikakvih nepravilnosti, i bit ce maximalno uredan. Znaci bez zica, varova, koroziranih cijevi i slicnih stvari kao sto je bilo prije. Sve ce biti 90% u crnoj boji, a ono malo preostalog ce biti crveno (selenoid od goriva, kablovi paljenja, dio remenice regaste, remenica uljne pumpe). Svaki dio koji se mogao kupiti u crnoj boji je kupljen, a koji nije, naknadno ce se lakirati u crno.
Na slici su crne vodilice za instalaciju, selenoid od goriva (Wizard Of Nos, najbolji koji postoji), crno crijevo od selenoida do dizne, silikonska crna crijeva, cak ce i sve selne i T-stezaljke biti crne, spojke za gorivo (ove desno), i ovo dole je primjerak crnog plasticnog savitljivog buzira za provodjenje svih instalacija. Na slici su su samo primjerci, uzete su mnogo vece kolicine toga
(http://www.dodaj.rs/f/2Q/2n/41qdu2h9/111012521020571985517399.jpg)
uskoro se na web stranici otvara dio "projekat" u kojem ce biti objavljeni radovi i dijelovi
www.ezgaar.com
-
Ne znam momce kakav si covek ali to trenutno nije ni bitno ali si opasan ludak kad si ovoliko srucio u auto.Postujem svaki projekat i ulozene novce u ovaj auto ali ti si mu jebao kevu.....sto neko rece,za novce ne verujem da ima bolje,bas me zanima sta ces napraviti,malo bode oci ovaj styling ali stvar ukusa.Samo teraj,svaka cast :26
-
Nije to njegov projekat. ;)
-
Ne znam momce kakav si covek ali to trenutno nije ni bitno ali si opasan ludak kad si ovoliko srucio u auto.Postujem svaki projekat i ulozene novce u ovaj auto ali ti si mu jebao kevu.....sto neko rece,za novce ne verujem da ima bolje,bas me zanima sta ces napraviti,malo bode oci ovaj styling ali stvar ukusa.Samo teraj,svaka cast :26
druze ovaj klinac samo mlati praznu slamu. voza se biciklom i surfa po netu. kao nesto zna i uvlaci se u guzice mnogim pa tako i ovom Jurisicu koji je teski kompleksas i jedino djeci kao sto je nadobudni klinac moze prodavati muda pod bubrege
-
http://youtu.be/6eBE6UvWkUg
https://youtu.be/3NgPsdtV9sE
mali je PR za ex yu forume bicedobro
-
maximovicu stavi radilicu 1,9 u 2,0 i dobices kurcinu a ne 2,1l. jeste li ti i tvoj turbo kolega majstori ili hobitsi?
-
Racunaj stari jebem te izlapila dobije li se sa 95,5mm hodom u abfu 2093 kubika sa malo vecim klipovima.Matematika ne laze ako ja lazem sex
-
dobije se kurcina. stavi ti tu radilucu u veliki blok pa izracunaj sta dobijas a sta gubis ;)
-
Sta ce izgubiti pobogu sa 3-4 bara turba? Bitno je samo da ne pukne po pola ostalo turbo zavrsava,a dobije se sa njom i odredjenim precnikom 2,1l bez greske :46
-
ako nije problem da objasnis meni laiku i cobanu, sto je radilica od 1,9tdi bolja od 2,0 i sta se s njom dobija?
s kojim precnikom klipa u kombinaciji radilice 1,9 se dobija 2,1?
-
E,jbg stari nemoj sebe tako da nazivas. Ti si vw guru nisi cuvar stada :)
Nije kvalitetnija niti bolja,ali ima veci hod od abf ove,a hod u kombinaciji sa precnikom cilindra i klipa odredjuje kubikazu motora.Znaci abf radilica 92,8mm ,1,9 tdi 95,5. Konkretno njemu za ovoliku turbinu sto ce da gura puno znaci tih 1000kubika jer ce pred da ima spool(sto ovdekazu da se upali turbina lollol)
Slazem se onom sto ti rece da neces javno da otkrivas znanje i da naplacujes ;)
-
http://blogs.tribune.com.pk/wp-content/uploads/2014/01/20424-cover-1388820225-410-640x480.jpg
bio sam ti napisao jednu veliku poruku na sta integra ima 292ks i ovo ono ali sam je porepravio zbog bosanskih, beogradskih, jajinackih, crnogorskih i tjunera iz dubrovnika koji mogu samo zaraditi veliki minus dioptrije citajuci internet ;)
uzmi ti radilicu od 1,9 pa napravi 2,1 ima da ide ko raketa...
-
Znam sigurno da nema zbog sjajnog auspuha 292ks
ima lehmanov kec od kr a prepravljen na 2,0 okruglo 300 na tocku taj je br1.vw 16v saug jos bolji od te integre,a nije zbog sjajnog auspuha i kn filtera :)
Meni dosta 1,8 16v krace su klipnjace pa da ne strahujem hoce li se posavijati lollol
-
snaga raste s velikom kubikazom a? od abf se za za male pare napravi 2,4.
jel 2,4 bolji od 2,0? ako jeste po cemu je bolji, aj da i ja naucim nesto.
lehmanov golf ima precnik klipa 86,8 sto se od kr bloka ne moze napraviti nikad u zivotu, jel u lehman golfu radilica od kr, 9a ili neka treca?
-
Moze da se napravi 2,0 od kr a kad se stavi kovana radilica sa povecanim hodom,samo mora da se prepravi blok,i naravno kod njega je custom radilica pravljena iznova
ev stari ekskluzivna slika za tebe od tog motora ;)pa vidi po ovom broju jel kr blok,ja ih imam 3kom pa sam uporedjivao,a da nije 2,0 sigurno ne bi imao klasu na berg kupu
ne mora da raste snaga sa povecanjem kubikaze.To zavisi od jos dosta faktora
-
maks svaka radilica je kovana. nebi ulazio u dalju raspravu zbog gore pomenutih majstora i citaca.
uzmi radilicu od 1,9 i stavi u 2,0 veliki blok, napravices sto posto brz auto...
pozz
-
Kovane u kalupu tek pocinju od 92 god do tada su bile livene
evo stari slike pa obrati ovu alu skulu na dnu bloka koja mu je ujedno i suvi karter i drzac radilice jer je onaj deo fabrickog bloka odstranjen
http://postimg.org/image/grgh1m93p
-
nikad u zivotu maksimovicu, nikad nikad nikad :53
turio si pogresnu sliku ( ttrenutno najtrazeniju u bg radi jednog poluprojekta lollol)
majstore ovo ti je karter sa uljem i uljnom pumpom ali nek si postavio ovu sliku imas 100 beer od mene lollol lollol lollol lollol
-
Nije karter stari ne seri vidis li spoljnu pumpu i instalaciju nisi valjda corav ili se pravis lud
Vidis li ovaj pleteni sluf iz sasije sto ide da nije mozda od rezervoara za ulje sex
-
1,8 8v, ne prejebivi i nedojebivi motor. idi bolan maks suvi karter je plitak 3 cm i njegovu pumpu vrti zupcati jes ti lud?
koji ce penis suvi karter na motoru od 180ks?
-
Pogledaj malo bolje stari i skontaj da mu je ovo 2 u 1 i skontaj mali zupcanik izmedju remenica radilice i alternatora od cega je i od cega je onaj slauf sto ide iz sasije da nije mozda od rezervoara?
Znam ja kakav je i sta je suvi karter pravljen vec na jugu 1,4h sa el.pumpom ulja ;)
-
iz sasije ti dolazi benzin.
a ti skontaj kako kais koji je sklon proklizavanju moze pokretati vanjsku uljnu pumpu? jes ti stvarno lud ili jebes?
na sta ste vi tom jugu kacili pumpu nije ni bitno, boga ti kako vam je elektricna pumpa koja je drukala ulje pratila broj obrtaja? gdje taj jugo da sutra odnesem kaparu da prepisem te izume
-
Ma ono na slici je spoljna pumpa pogledaj sliku ispod kaisa od alternatora i pumpe da ima mali zupcanik koji okrece pumpu,a ono debelo crevo nije od goriva nego od ulja.
Za tu kaparu ces zajebati jer nema javno,recicu ti prvom prilikom kad platis pivo.
Cisto da imas o cemu da razmisljas :) sta pokrece kupolu od tenka t55 a hidraulicno se pokrece lollol
-
to pivo ti mogu platiti samo majstori iz dubrovnika i iz crne gore lollol
-
Kakav dubrovnik i crna gora ne kontam?
-
ee imaju novi opasni tjuneri 16v i g60 motora.. malo ih jebu zupcenje i uglovi ali naucice do 2078e godine :53
-
Ako su mladi mozda i nauce.
Ne odg.ti meni na pitaje stari ;)
Jel udba nije prestala sa radom?
-
Kad je vec potrosio para ovoliko brate mogao je kupiti i drugu skoljku koja lici na "normalnog" golfa a ne slagati ovo u ovu olupinu...lik je radio repliku rallya od golfa 4 vrata...pa bogati da se roknes boodala
Dalje ne sumnjam da ce biti opasan motor i da ce praviti dobro vrijeme ali 8 sec tesko...Ali sve je moguce pa cemo vidjeti...samo neznam gdje jer su Romanu zabranjeni nastupi na Street race sceni u Hrvatskoj
-
Ima od ove godine balkanski sampionat pa ako se uredno registruje cisto sumnjam da mu u HR. mogu zabraniti da vozi jer su i oni cine taj sampionat.
Ovo da je olupina je pregrubo receno jer golf nije truo izlupan supalj krpljen itd.da bi bio olupina i poseduje 4motion pogon sa sperovima,trapove i amorte opasne itd.....
Po tome moze se svaka dvojka nazvati olupinom bez obzira sto je prelakirana skupim lakom ispod koga se krije XX kg kita filera itd,da se zamaskira i ulepsa da to spolja lepo izgleda ;)
-
Ova skoljka sigurno je olupina...ne pricam o 4 motionu amortizerima i motoru...pricam o skoljci koja sigurno ima 20 kila kita sa ovim rallye prosirenjima na 4 vrata...o branicima necu ni da spominjem.....Zar nebi bilo ljepse da nadje fino dvojku sinkro i da preslozi sve i da to ide i izgleda lijepo?
-
Bitno da nije trula i kriva. Vlasnik ocigledno ulaze lovu u nesto sto nije stajling.
Retka je danas dvojka ili bilo koji les star 30god da ne treba puno gita da se ulepsa i maskiraju godine.
po meni je malo bzv.ovakav projekat gledati kroz stajling.
-
znam da stajling nema veze s ovim cim se bavi...ali kazem ti ja bih dao jos 2000e i kupio urednog golfa ogulio ga skroz i roknuo rollbar...neznam jesi kad gledao auto u zivo vjerujem da jesi ali izgled auta je dno dna.... + kad sam vidio tipku za NOS na volanu zabusenu knauf sarafom koji viri 5cm kroz volan to je bio vrh
Zar ovo nije milina...auto od 1000ks
(http://i58.tinypic.com/23usumu.jpg)
-
Gledao jesam.
Gazda kaze da to njega ne zanima i da.mu je bitno da radi i pravi rezultate.
Ipak je on jedan od retkih koji upali ovog istog golfa u mostaru i sa njim ode do osjeka i odvozi 10.5 i vrati se kuci. To znaci da je auto brz i operativan kao i civilno auto.
-
Al ste se iskenjali ni oko cega,covek okacio projekat vi tupite o nekoj pumpi i crevima....
Nino kralju de nadji neki 1.8 da valja da gurnem u ovu moju kantu da malo ubrzam i naravno :26
-
nadji motor od pasate dvojke 1,3 s papirima i napravicemo ti makar 150ks
-
Radi li se sta ovde?
Dokle je stigao projekat?
:26
-
Projekat je prodat dalje nekom čoveku(prijetelju valjda od Romana) a Roman ce valjda voziti trku u Mostaru sa ovim autom i to je to valjda povlači se a auto i dalje ostaje na sr sceni.
Sent from my SM-G900P using Tapatalk