VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: vasogti Jun 05, 2015, 03:16:12 posle podne
-
Dobija li se sta na abf motoru sa kracenjem usisne grane. Na manjim obrtajima bi trebo da ide losije tj. da izgubi nesto obrtnog momenta dok na vecim bi trebo bolje da ide.
(http://www.dodaj.rs/f/3i/G6/2hoxZ4Zv/101506764094990025544404.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/3i/G6/2hoxZ4Zv/101506764094990025544404.jpg) (http://www.dodaj.rs/?3i/G6/2hoxZ4Zv/101506764094990025544404.jpg)
-
Дужина пречнк и угао усисне гране је у директној вези са пуњењем цилиндара смешом у зависности са бројем обртаја мотора, јер мотор морамо посматрати као пулсну ваздушну пумпу. Тако да у теорији си у праву, али прорачуни протока усисне гране зависе од још много параметара, тако да једноставним краћењем усисне гране би малко добио, а много изгубио.
-
na ovu partizaniju sa slike ne bi dobio nista lollol lollol lollol
-
Ovaj na ovoj slici je dobio samo fals vazduh biggrin
-
Dobro ne govorim direktno na ovaj sa slike.. Nego dobija li se sta kod abf motora kracenjem usisne grane jer cuo sam da je njegova grana predugacka i npr dosta je duza kolko mi se cini od kr- usisne. Znam da se te kratke usisne grane obicno koriste kod turbo motora. :) ;)
-
! No longer available (http://www.youtube.com/watch?v=0GYDRM7HAKg&list=PLmCVY0viM3WgXAAh4wBu0hVd_irrvPit9&index=79#)
-
Dobar video Milane. Ovde se prikazuje brzina usisavanja vazduha kroz usisnu granu ? :)
-
kad bi se umjesto ovog cuda od kucista filtera stavila kanta od jupola onda bi se nesto i dobilo a ovako tesko lollol
-
SolidWorks u ruke i u proračun dinamike fluida...
-
majstor raco vidim da se razumijes dobro u fluide i 16v motore, imas li ti neki argument za to sto pises ili si procitao na nekom stranom forumu?
-
Otvaranjem usisnog ventila i kretanjem klipa ka BDC stvara se prostor koji se usled atmosferskog pritiska popunjava smešom. Kasnije ta smeša se sabija, sagoreva i izbacuje napolje. I tako svaka četiri takta po cilindru se vazduh "pumpa" kroz motor. Međutim to strujanje, protok ili pumpanje vazduha kroz motor se ne odvija konstantnom brzinom i pritiskom jer u trentku kada su usisni ventili zatvoreni dolazi do stvaranja nadpritiska i promene smera kretanja vazduha usled inercije. Usled toga dolazi to pulsiranja vazduha. Ukoliko zapreminu cilindra uzmemo kao konstantnu, a broj obrtaja motora kao promenljivu veličinu, možemo zaključiti da je razlika koja nastaje usled promene obrtaja motora, razlika u vremenu koje stoji na raspolaganju cilindru da se napuni vazduhom. Za veći broj obrtaja motora je kraće vreme otvorenosti ventila u istoj jedinici vremena. E sad ako imamo istu zapreminu i kraće vreme punjenja razlika nastaja u brzini kretanja vazduha. Kraći kanali na usisnoj grani omogućavaju veće brzine i jače pulseve i omogućavaju bolje punjenje cilindra na visokim obrtajim, a duži kanali manje brzine i jače pulseve na nižim obrtajima.
-
Sva moderna komercijalna vozila sa atmosferskim motorima imaju duge usisne grane zbog prilagođenosti snage motora u srednjim obrtajima, sprotski motori ITB i kratke kanale zbog izvlačenja veće snage na visokim obrtajima. A na nekim motorima su primenjivane i varijabilne grane za izvlačenje dobrih rezultata u oba opsega rada. Bar tako piše na stranom forumu. :26