VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Slavisa87 Maj 10, 2015, 04:52:32 posle podne
-
Danas idem autoputem i krenem da preticem,ali auto ide do 130km/h,nece ni makac preko 3000rpm.Kad ga vratim iz pete u trecu on zakuca preko 4000 rpm ali nema snage.Po gradu kad vozim trecom oko 50-60 km/h,ranije ubrzava kao lud a sad jedva pomalo ubrzava.Turbina se cuje cini mi se normalno,i nema nikakve greske na tabli.Jel ima neko ideju sta moze biti? Da napomenem da sam pre 3dana promenio ulje,i filtere.Sipao sam TOTAL QUARZ 5W40,ranije je bilo 10w40,da li ima neke veze sa uljem,ili do cega moze biti?Hvala.
-
Može da bude svašta. Možda je u safe mod-u, a možda i nije. Može da bude i protokomer i N75 i varijabila na turbina da je zaglavila.... Na dijagnostiku pa da se vidi. Koji motor je u Pasatu?
-
U njemu je motor 66kW.Lepo je isao a sad na jednom skroz slabo vuce.Imam utisak kad idem oko 120km/h i kad malo oduzmem gas on ubrza.Otici cu do majstora pa cemo videti na dijagnostici sta je.Inace sam skoro uzeo auto i presao oko 1300km i sve je bilo u redu.Da li bi izbacio neku gresku na tabli ako nije nesto u redu,jer auto je izgubio snagu,a nema nikakve greske na tabli?
-
Eto mene to mucilo sredio i sad ide ko blesav moguce da je samo ventil ili protokomer bilo bi super ako je to to
evo ti citaj mada imas brdo tema o tom problemu
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=61060.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=61060.0)
-
Hvala puno na savetima.Zvao sam majstora,ujutru ga vozim na dijagnostiku pa javljam sta je bilo.Pozdrav... :45
-
Nemanja koliko te je izaslo to skidanje i ciscenje turbine ako nije tajna? Da znam ako i kod mene to bude problem.
-
Idi kod Draska ili kod Gedore i nece te boli glava pusti to ja sam se nadavao para dok su cackali i niko nije popravio mrzelo me da idem dalje ,i na kraju pukne film i odem kod zemun polje .... 110 eura ,odvezao auto dan ranije i sutradan oko 1 je bio gotov
-
Hvala puno.Sad je na dijagnostici kod drugara,videcemo sta ce biti pa idem dalje ako bude trebalo.
-
Auto bio na dijagnostici pokazao gresku senzora u usisnoj grani,i auto uopste ne pali turbinu.Majstor je porucio neka dva ventila koja regulisu turbinu,stici ce u cetvrtak,pa ce da ih zameni da vidi da li je do njih problem.Ventile je narucio polovne,jer on ih uvek ima na stanju za probu.Pa ako uspe da upali turbinu,onda ce videti kako puni i u kakvom je stanju.
-
Moze biti da je EGR to su simptomi... Na dijagnostici se vidi % maksimum je 5% koliko znam.
-
Posto sam slobodan za vikend,razmisljam da sam skinem turbinu,egr ventil da ih ocistim,kao i da zamenim sva vakum creva jer vidim da su losa pa da vidim da li ce imati neke promene.Interesuje me da li da se upustam u tu avanturu,da li mogu nesto da zeznem?
-
Creva možeš da zameniš, može da bude do njih, samo nemoj da pobrkaš gde koje ide, vodi računa. EGR možeš takođe da malo očistiš, a turbinu ako nisi do sada skidao ja te ne bi preporučivao da skidaš. Mislim da tvoj auto nema turbinu sa promenljivom geometrijom, pa mislim da tu možda nemaš problema. Trebao si da tražiš majstoru tačan kod greške, ako je recimo bila 00575 - Pritisak u usisnoj grani, ima uvek i recimo 17-00, 17-10, radi lakše dijagnostike, pa da dok čekaš magnetno preklopni ventil i N18 ventil, da malo proguglaš šta još može da bude.
-
;) majstore ocigledno ti je losa mreza ili slab internet cim ti etka pokazuje da ovaj auto nema varijabilni turbo :53
slavisa slobodno skidaj i okupaj je dobro u nekom lavoru, ima da leti ko cipovan tdi
-
Ja nisam majstor, pokušavam da čoveku pomognem, ako je to greh.... Ne vidim ništa loše što imam Etku i dijagnostiku, pa ne moram da visim kod "majstora"... Što se varijabile tiče, rekao sam "mislim", jer nisam siguran da li ima ili nema.... Vidim da ima dve slovne oznake motora i da je jedan motor ima isti N75 kao ja na AFN motoru, a drugi ima isti magnetno preklopni ventil kao 1Z motor koji nema varijabilnu turbinu, pa je logika da i on nema takvu turbinu... a možda i ima, zato sam i napisao da mislim.... Ne najbolje da svi koji hoćemo da nešto sami uradimo, i naučimo, ugasimo internet, izbrišemo Etke i ostale programe, pa da na forumu samo majstori pišu.... lollol
-
sreca je pa ovde ima takvih "pametnih i nacitanih" kao sto si ti koji znaju sve..
-
Hvala vam na savetima.Zamenicu sva creva i za vikend cu polako skinuti da probam da ocistim jer je sigurno sve u haosu od masnoce.Gedora hvala na savetu,pa javljam sta sam uradio.Turbina mi se cuje u prvoj i drugoj brzini,posle toga je ne cujem i auto je veoma trom.Nadam se da ce ciscenje pomoci.Usput da pitam gde se balazi taj famozni N75,gledam slike po netu i ima ga na razlicitim mestima.Pozdrav i hvala jos jednom svima. mahac
-
Danas sam promenio par creva od vakuma,i ocistio crevo sto ide od interkulera do grane,i sad mi se desava da kad upalim auto,da nesto lupi oko motora.Cim upalim drugi put,nema nikakvih problema.Sve sam lepo vratio i stegao,jer ima neko ideju sta moze da bude? Zamolio bih vas ako mozete na pp da mi posaljete telefon od majstora Gedore.Hvala.
-
Necackaj vise nista sam.
-
Evo da javim da sam konacno resio problem.Danas kad sam poceo da skidam delove sa auta,odmah sam primetio da je bilo spalo jedno vakum crevo koje ide do ventila turbine,a nije se videlo dok nisam skinuo plastiku od usisa.Toliko o majstorima koji se nisu ni potrudili da rese problem.Takodje sam malo ocistio EGR ventil,sva creva od interkulera,ocistio turbinu,oprao hladnjak intekulera( bilo je kilo blata na njemu),u crevima je bilo poprilicno dosta ulja.Takodje sam zamenio sva vakum creva i razradio sipku na vakum pumpi( creva su bila ocajna).Rezultat svega toga je da auto prosto leti,prima gas bolje nego ranije,i ima bolje medjuubrzanje.Izasao sam na autoput i na malo dodavanje gasa ide 140km/h,nisam smeo brze zbog pandura.Hvala svima na savetima i sad samo pun gas... driving
-
zanima me kako si očistio turbinu i koju šipku na vakum pumpi si razradio ? beer
-
Skinuo sam samo crevo koje ide u turbinu i isprskao cistac sprejem.Nisam je skidao da ne bi nesto zeznuo.Nije bila nesto puno prljava,a ne znam kako da ti objasnim za sipku,znam da se pomerala vrlo tesko,naprskao sam je sprejem i posle se malo lakse pomerala.Uglavnom problem je resen i auto stvarno ide odlicno.
-
Ti si isprskao usisnu cev za turbinu?I očistio si EGR,bez da si ga skinuo?
I auto ti se preporodio?
-
Tako je,Egr nisam uspeo skinuti jer su srafovi zapekli,pa da ne napravim stetu samo sam ga isprskao koliko sam uspeo.Takodje sam i turbinu isprskao kad sam skinuo usisno crevo,i ocistio sva creva.Promenio sam sva vakum creva,a jedno je bilo spalo,kad je moj MAJSTOR menjao filter vazduha tad mu je sigurno spalo,ali nije se videlo dok se ne skine plastika od usisa.Detaljno sam ocistio sva creva od interkulera i hladnjak,tako da sad auto ide osetno bolje neko sto je isao pre ovog problema.Morao sam sam sve uraditi,jer mi je vise pukao film,isao kod dva majstora i niko se nije potrudio resiti problem( kao to je veliki posao treba promeniti sva creva,i ventile pa da vidimo oce biti rezultata).Od sad sam resavam sve probleme,jer znam dosta stvari oko auta,ali posto kuci nemam kanal,za svaku sitnicu vozim kod majstora.Pozdrav...