VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Golf 2 / Jetta / Rallye / Country => Temu započeo: Zlobica April 28, 2015, 09:10:45 posle podne
-
Pozdrav svim članovima.
Imam golf mk2, 1.8 benzin (plin), 1986.god., 5. vrata.
Nameravam da u ubacim tdi motor iz mk3.
Prihvatam sve savete a verovatno će mi biti potrebna i pomoć oko pronalaska nekih delova i radova.
-
Samo da ti kazem, posao nije mali, radio sam ga sa drugarom.
Mora komplet struja da se prepravi, ako ne planiras da stavis tablu od mk3. Menjac ti je verovatno na poluge, tako da moras da prebacis pedale, ugradis hidraulicno kvacilo itd. Takodje intercooler moras upakovati. Kutija filtera vazduha mora druga, msm da od Seata nekog pase. Drugar je i abs prebacio i trap sa 5 rupa, ali msm da to nije obavezno.
Gedora je odradio takav jedan projekat, slozio ga kao da je fabricki bio tu.
Mozda sam zaboravio jos nesto od prerada.
-
http://(http://s1.postimg.org/62whsvw7v/IMG_20140902_161357.jpg) (http://postimg.org/image/62whsvw7v/)
-
ovo je kako ljudi kazu donor
-
(http://s13.postimg.org/t13hu678z/IMG_20140916_233549.jpg) (http://postimg.org/image/t13hu678z/)
kojem je srce vec izvuceno
-
(http://s2.postimg.org/88u4dqqth/IMG_20140902_161328.jpg) (http://postimg.org/image/88u4dqqth/)
nameravam i celu tablu od mk3 da ubacum, zato sam i kupio ceo auto jer mi se cini da ce mi tako biti lakse
-
(http://s9.postimg.org/j5mo6hdhn/IMG_20140902_161131.jpg) (http://postimg.org/image/j5mo6hdhn/)
-
u skorije vreme cu slikati i moj mk2 pa cu postaviti slike
-
E, ali ja ne znam sta je to sa ljudima pa ubacuju tablu od mk3 u golfa 2, meni se to nikada nije svidjalo, em sto je godza sav kockast, s tabla obla i nekako ne ide to bar po meni, i ne mozes unutra da otvaras prozore ako nemas el podizace jer udaraju ruckice u tablu.
Inace svaka cast na radovima, dobro si odlucio. ;)
-
Nisam znao za ručice prozora, hvala na informaciji. Što se tiče table, ipak je to stvar ukusa. Možda bi i ostavio tablu od mk2 al loša je, plastična a hteo bi da ubacim i klimu iz mk3 pa mi se čini da će ovako lakše biti jer imam ceo auto za delove. Prva zamisao mi je bila da ubacim klimu, servo i još ponešto al ljudi ne znaju koliko para da traže za delove.
-
(http://s9.postimg.org/cid9qa3d7/1430318861885.jpg) (http://postimg.org/image/cid9qa3d7/)
(http://s9.postimg.org/nj8evavm3/1430318870474.jpg) (http://postimg.org/image/nj8evavm3/)
(http://s9.postimg.org/wsal5f4i3/1430318871563.jpg) (http://postimg.org/image/wsal5f4i3/)
-
Ovo je moja dvojčica, jedan pijani vozač je izlazio u rikverc pa mi je malo lupio vozačeva vrata i blatobran pa sam odlučio da stavim vrata bez leptira. Boja je skroz matirala, treba limariski da se sredi, prefarba al koliko znam, nije trula školjka mada ću još da vidim kad počnu ti radovi da se rade. Vremenom sa ograničen pa nikako da počnem svoj auto da radim.
-
dobri su ti planovi golf 2 ide ozbiljno kad se ubaci taj 1.9 tdi pravi motor si odabrao thumbup
sto se tice tvoje dvojke treba malo da se poradi na njemu kao sto si rekao farbanje i limarija na prvom mestu pa onda sve po redu neke fine felnice,spustanje itd...pratim temu i srecno u daljim radovima
-
Lepo si ovo zamislio samo me zanima kako ces da sredis papire posto je kod nas zabranjena ovakva rokada motora,jedino ako mislis da ga vozis po kraju,usput srecni radovi :26
-
Malo sam se raspitivao, imam sve papire od mk3 jer je stranac, moram da uvezem i ocarinim motor, ona moram da ga ubacim, oteram na tehnički i promenim pogonsko gorivo. Imam i malo sreće jer sadašnji motor je 1.8-90ks a ubacujem 1.9-90ks što je mala razlika u kubikaži. Koliko sam se raspitao i čuo da neće biti problema al još ću sve to da proverim, ustvari da odem i probam da ocarinim. Nadam se da će mi uspeti.
-
planiras li ti ovo sam uraditi ili kod nekog majstora , nije mali posao veruj mi , kostace te ovo poprilicno dok zavrsis sve kako treba ... s obzirom da imas motor i vec dosta delova racunaj jos jedno min 500e da ga zavrsis kako treba ...
-
Pogledaj u moju i Bobinu temu imas slike i sve kako je radjeno.A ovo sto ti Milan rece oko troskova racunaj na tu cifru minimum da valja.
-
Završio sam za autolimara, kao i moj brat. On radi kao autolimar i razume se više od mene oko mehanike, limarije,...
Većinu poslova ću sam sa bratom da odradim, nešto oko tapaciranja ako bude trebalo, imam druga. Najveći problem će mi biti nabavka nekih delova koji mi nedostaju, mogu se naći al ljudi ne znaju koliko da traže, kao da je od zlata. Mada mislim da ću i to pregurati jer ovo planiram već duže vreme.
-
Ukoliko znaš da koristiš gedore, klešta i šrafciger i voljan si da sve sam uradiš prebacivanje motora i menjača na šasiju Golf 2 će te izaći 0€, a prodajom delova sa donora još ćeš i da zaradiš. Što se tiče zadnjeg trapa, možeš prebaciti komplet torzionu osovinu, samo kočnice ili ostavi tvoj trap. Za noseće elemente motora možeš koristiti postojeće, a da prednji nosač zameniš za hidro sa dizela. Ali s obzirom na delove koje već imaš skini kompletan most sa motorom, menjačem i servo letvom prebaci na dvojku. Za prednje noseće elemente nabavi prednji most sa passata b4 tdi ili vr6 (prednji nosač sa donora). Vrati viljuške od dvojke, a sa donora prebaci kočnice i kugle. Spone nabavi od servo golfa 2 ili od trojke skrati spone i produži navoje. Pedale sa Passata B4 TDI sa potenciometrom za gas (probušiš dve rupe za šrafove i jednu za kočioni cilindar). Što se tiče elektronike, s obzirom da je tvoj auto "stari tip" sa CE1 elektrik moraš da koristiš kutiju sa osiguračima od golfa 3, motornu instalaciju (sa Passata TDI je instalacija zasebna pa je lakše za ugradnju) i ostatak instalacije sa Golfa 2 "novi tip". (Pre nego bilo šta skineš od kablova obavezno obeleži)
Naravno ovo je samo uprošćen prikaz, i ima još gomila "sitnica" koje treba rešiti.
-
Inače, pre nego kreneš sa radovima i carinjenem motora, dobro se raspitaj oko legalizacije prepravljenih vozila. Od 1.1.2015 si već u prekršaju ako izvodiš radove na modifikaciji vozila bez pismenog odobrenja Agencije za bezbednost saobraćaja!!! Agencija ti neće izdati odobrenje bez "smernica" ovlašćenog predstavnika (Porsche SCG), a Porshce SCG ti neće izdati smernicu za bilo šta osim za motore koji su ugrađivani u šasiju u godini proizvodnje (na osnovu VIN broja iz saobraćajne). Tužno, ali istinito. A po predlogu novog zakona će biti zabranjeno da sam izvodiš modifikacije već će to moći samo pravna lica "sertifikovana" u agenciji. Ja se već desetak dana jebavam sa "stručnjacima" iz agencije zbog istog projekta. Moj zaključak je ili traži vezu u agenciji ili registruj na "daljinski", ali ćeraćemo se još.
-
jesi i dosadan sa legalizacijom u PM
-
Jesam u PM, što sam čoveku rekao da razmisli šta i kako sa autom pre nego sredi carinu za 200€, plati majstora 500€ i pokupuje zlatne delove.
P.S. šta tražiš od delova. Ako se odlučiš za prednji nosač od dvojke, imam ti ja hidro nosač (bomba) prešo oko 10.000km. Ne treba mi, tvoj je za cenu poštarine. Od pedala ću se teže rastati, ali sam ih platio "crvenu" sa potenciometrom gasa i MAP senzorom.
-
@Raca1 odgovara li mu prednji most od pasata b4 bez prepravki? mislim da je kacenje na sasiju malo drugacije na pasata nego na dvojku,tj oni prednji sarafi su malo pod uglom dok su na dvojku i trojku ravni.
-
Znam da Agencija za bezbednost saobraćaja zeza, prijatelju jednom je crkao motor u golfu 2, on uzme stranca al iz jette, isto godište, kubikaža,..., ocarini ga, sve uradi a na registraciji je stalo jer su zvali verovatno ovlašćenog predstavnika (Porsche SCG), koji je rekao da se ti motori nisu nikad ubacivali u golfa. Onda on nazvao prijatelja-rođaka, mislim u Leskovcu i tamo sve odrade, mislim na registraciju, kad je prošlo neko vreme on ga prevede na naše tablice-opštinu. Posle toga sam se raspitao kod stručnog lica, za brojeve i objasnio mi da se nije verovatno moglo to obaviti jer u broju motora ima oznaka da je to jetta, samim tim nikad se nije ubacivalo u golfa. Pitao sam ga za moj slučaj i rekao je da 99% može al da proverim, tada mi je rekao i da ne može da se ubaci, naprimer iz pasata u A4 motor, iako su isti, da je ista kubikaža, godište,..., da uvek pravi problem ovlašćeni prestavnik sa brojom, ako me razumeš.
-
Iskombinuj prednji most od Passata B4 i nosač hladnjaka od G2, nema prepravki. Nosač motora od G3 bi trebao biti isti kao i na Passatu, pa mislim da ne moraš da tražiš novi. Možeš i nosač hladnjaka od Passata, ali ako imaš duboke branike i odsečeš kuke sa nosača. Sa pasatovim nosačem će ti hladnjak vode biti u ravni sa veznim limom, a ne pod uglom kao kod G2. Neko ti je već rekao za kućište za filter vazduha Toledo MK1 TDI bez prepravki (može i od G2 GTD sa prepravkama ka MAF-u, protokomeru). Ako ideš sa klimom trebaju ti dupli ventilatori sa hladnjakom, fabrički Toledo MK1. Zadnji most od G3 ima dva šrafa više iza balans štangle. Njih možeš da zanemariš, ali je bolje da "iskemijaš" i ušrafiš u karoseriju. Pedale od Passata naležu na sve šrafove 100%, trebaš probušiti jednu rupu za šraf koji ide sa nosača servo kočnice i cilindra kvačila, jednu rupu za cilindar kvačila, i ostaje da dodaš još jedan šraf koji postoji kod passat pedala. Moj ti je savet da prvo ubaciš zadnji most od G3 i ubaciš motor. Kad je motor u šasiji lakše ćeš sve sagledati. Prednji most zameni kad nađeš. Ja sam prednji most sa nosačem hladnjaka i nosačem motora platio 1500 din., a najskuplje na šta sam naišao je 20€ samo za most.
-
Hvala svima na savetima, neke stvari nisam znao a kad počnu radovi biće potrebno još saveta, predloga,...
Najviše se dvoumim dal prvo da ofarbam školjku i onda radim prepravke ili da sve uradim i onda farbam.
Al još dok nisam počeo, dobro bi mi došao neki predlog, spolja hoću da izgleda kao obična dvojka, ništa preterano, stavio bi rubove-plastične, možda duboke branike, zatamljena stakla al ne previše, dvoumim se dal da ostavim lajsne na vratima.
-
Super projekat! Raspitaj se jos malo za prebacivanje, jer ako ne ubacujes motor iste kubikaze i kilovata morace sa masinskog da dobijes dozvolu za ugradnju. Fora je da proveravaju da li ta sasija moze da izdrzi taj motor. Kosta preko 30000RSD. Meni je receno da se makar jedan KW ne posudara da moram da radim odobrenje, atest, kako li vec. Raspitaj se dobro. Pitaj i u SUP-u, nekoj agenciji...
-
Lik je kupio bio kompletan motor 1.8 8v da bi ga ubacio u mk1 i odustao jer je kasnije saznao da moraju da izadju ovi sa masinskog fakulteta da utvrde da li ta sasija moze da izdrzi taj motor i da za to plati 30-ak hiljada. Podrzavam projekat, ali se raspitaj do detalja. Pitaj i nekog na tehnickom. Ja se od februara raspitivao za to, ali imam dva ista motora, pa mi treba samo papir da je taj drugi na mom imenu i da ce na tehnickom samo da provere brojeve pa da to kasnije ubacim u saobracajnu.