VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: kalaj Septembar 29, 2009, 05:15:55 posle podne
-
U pitanju je Passat karavan 1986god,interesuje me gde moze da se nadje komplet novih cevi od kocnica posto su moje trule i kako stisnem kocnicu tako pucaju,a treba mi i onaj regulator kocenja sto se nalazi ispred zadnjeg levog tocka.Unapred hvala
-
Tesko da ces naci nove cevke. A taj peti kocioni cilindar (regulator kocenja) ti uopste ne treba.
-
Ma mozda cu naci kod ovih sto proizvode te cevi
-
Kupis lepo bakarne cevi , mislim da su fi 5 mm i alat za pravljenje 'pecurki' , bem li ga kako se zove na naski, ovde kod ja se to zove FLARE, a alat je flaring tool i kosta oko 20ak jura, a i moze da se napravi taj alatic u krajnjem slucaju... Pa polako skidas cev po cev motas novu po modelu stare i uzivas za jeftine pare, a i nikad vise nece satruliti coilleo2tj
-
tako ce najverovatnije i biti.hvala
-
meni je na golfu jedinici kod zadnjeg desnog tocka,pukla ta cev duzine jedno 30 cm,i lepo sam je skinuo i otisao u prodavnicu auto delova gde su mi napravili isto takvu bakarnu cev,kad kazem pravili,mislim na to da su sa moje stare cevi holendere prebacili na novu bakarnu cev i tu su na vrhu cevi napred i nazad napravili kao pecurku da ti holenderi ne bi spali,i to zadovoljstvo sam platio 300 dinara.
-
Da , to sam zaboravio da napomenem, holenderi moraju da se koriste sa starih cevi, s toga moraju se vrlo pazljivo skidati da se ne osteti sestougaonik koji vozi kljuc, znaci sto vise wd40 . . .
BTW pecurka nesluzi da bi drzala holendere da ne spadnu, sluzi i za to, ali je glavna uloga dihtovanje cevi na konus koji se nalazi u samom cilindru .
mahac
-
Da , to sam zaboravio da napomenem, holenderi moraju da se koriste sa starih cevi, s toga moraju se vrlo pazljivo skidati da se ne osteti sestougaonik koji vozi kljuc, znaci sto vise wd40 . . .
BTW pecurka nesluzi da bi drzala holendere da ne spadnu, sluzi i za to, ali je glavna uloga dihtovanje cevi na konus koji se nalazi u samom cilindru .
mahac
Holenderi po pravilu ne bi trebalo da se koriste, jer su u 99% slucajeva osteceni, posto se bavim tim i slicnim stvarima, a u pravu si zasta stvarno sluze pecurkice! big_boss
mahac
-
Problem je resen kupio sam bakarne cevi po meri onih starih,strugar mi je napravio nove holendere sve sam montirao i sto se tice toga kraj.Nasao sam regulator kocenja i sad neznam kako da ga spojim tj neznam koje su ulazne rupe a koje izlazne neznam gde da zavrnem cevi sto dolaze od glavnog kocionog,i gde da zavijem cevi sto idu od regulatora do tockova?
-
A koliko si platio regulator? Nov ili polovan?
-
Ma nasao sam neki polovan ali jos gori od mog-neispravan.Uradicu dva nastavka i izbaciti taj regulator.
-
Nemoj olako izbacivati taj regulator nije on tu bez razloga, on je bitan element kocionog sistema.
-
Veoma bitan, posebno kad zaglavi pa ti zadnji tockovi uopste ne koce lollol
-
A jos gori od toga slucaja da nema nikakve regulacije kocenja a on upravo za to sluzi i onda bi sila kocenja uvek bila ista, a to nije dobro jer bi u nekim situacijama moglo doci do znosenja.
-
Naravno da nije tu bez razloga,moze da se stavi i od Golfa 2 ali nemogu da nadjem nov,a polovan nije resenje
-
Pa onda ostavi postojeci, a trazi dalje da kupis drugi bolje je ikakav nego nikakav. ;)
-
Da je to toliko bitan element u kocionom sistemu VW bi ga ugradjivao na sve modele a ne samo one opremljenije tipa GTI,GTD i sl.Ko neveruje nek legne pod par golfova i nek pogleda.
Nov regulator ukoliko ga nadjes je oko 70-80 evra pa ti vidi da li ti se isplati.
Izbaci ga slobodno,neces ni osetiti razliku.Retki su automobili na kojima on funkcionise normalno,u vecini slucajeva samo pravi probleme.
-
Vodjeni ovom tvojom logikom odkud on onda na obi?nom pasatu? blink Zna
-
Nema veze da li je auto bio GTI, GTD i sl. Na mom passatu je bio i skinuo ga je neko pre mene. Na tom mestu je stavljena racva. Jedino ako je ugradjivan na passatima bez obzira na model a na golfu samo na ova dva modela. Npr. na passatu je balans stangla isla serijski a kod golfa samo najjaci modeli su je imali.
-
Ja sam imao na svom Golfu (a nije GTD) i skinuo prosle godine i bolje mi koci.
-
On bi trebao da se ugradje na sva vozila nema veze koji je model, klasa itd..
A da bolje koci kada se skine to je tacno jer jedan od zadataka mu je da smanji kocno dejstvo kada automobil nije opterecen, jer kocne sile tada na zadnjim tockovima treba da budu manje,ako su one iste kao na prednjim moze se desiti da blokiraju zadnji tockovi. Kada je opterecen bolje je prijanjanje, veca masa i sila treba da bude veca kako bi se zaustavio.
-
Naravno da bi trebao da se ugradjuje na sve modele,i ja bi voleo da je tako ali nazalost svaki drugi Golf ga nema fabricki.Najcesce su bez njega slabiji i manje opremljeni modeli npr 1.3b i 1.6d dok su svi ostali elementi kocionog sistema identicni.Naravno ima veze i sa godistem jer je osnovni paket opreme svake godine bio prosirivan.Passat je mnogo toga vise imao u osnovnom paketu opreme u odnosu na golfa,ali uostalom nije ni to bitno jer je jedino sto sam hteo da kazem da ga neki modeli poseduju a neki ne.Nadam se da ovo nije sporno.
Diskusija je otisla u pogresnom smeru jer je nadam se svima poznato kako funkcionise regulator i cemu sluzi,i da je njegova uloga neosporna,ali je koliko mi se cini problem bio sta kad on zakaze a gotovo je nemoguce nabaviti novi.
-
Taman posla da je nesto sporno, nego sam samo hteo da skrenem paznju na to da ne treba olako izbacivati taj deo, jer sam nesto vise o tome citao ;) Evo bas sam gledao da li ga imam na svom autu i kod mene ga je neko izgleda izvadio. To nam moze biti problem kada uvedu nove uredbe o tehnickom pregledu, i ako poostre kontrolu moze se desi da dijagram pokaze neispravnost.
-
Bice bolji dijagram ako se on izbaci provereno na mk2 napred diskovi nazad dobosi.
Koristite malo pretragu...
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=538.0