VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: aca manic April 17, 2015, 04:30:33 posle podne
-
Sledece je u pitanju- - proslog leta mi je klima hladila super a sad bas nista samo spoljni vazduh izlazi. klapne rade uredno nikakvu gresku ne prijavljuje filter kabine promenjen ukljuci se kompresor obrtaji padnu malo mada mi se cini dok je radila za nijansu vise je bio opterecen motor moglo se videti po potrosnji u mestu na bordu kada smanjim vent na 1. cujem blago sistanje u isparivacu ali nista ne hladi to sistanje sam cuo i dok je super hladila kako uopste pali kompresor ako nema nimalo pritiska? primetim malo ulja na ovom crevu na slici u levoj resetki dole gledano spreda ova deblja cev se zagreva kad upalim klimu ali ovamo gde treba da bude hladna ona je prirodne temperature na dodir.dali skodi kompresoru sto sam palio a ne hladi? trag od ulja je bio tu i hladila celo proslo leto(http://s18.postimg.org/bmsqaoch1/Bild_001.jpg) (http://postimg.org/image/bmsqaoch1/)
(http://s18.postimg.org/lhjvgwgf9/Bild_002.jpg) (http://postimg.org/image/lhjvgwgf9/)
(http://s18.postimg.org/pryjchlid/Bild_003.jpg) (http://postimg.org/image/pryjchlid/)
-
Pa verovatno tu curi freon,upalio je kompresor zato sto ima pritisak...mada treba nakaciti na masinu pa videti sta se desava,ovako napamet ne vredi
-
kad stisnem na kratko onu iglicu na cevi izlazi pritisak ali ne toliko jak e sad ako je sistem negde busan zar ne bi sav freon iscureo i onemogucio pokretanje kompresora ? i koliko ulja se dodaje sa freonom ? i dali je ovo crevo sto je malo masno pertlovano ili se odvija?
-
Pa ima pritiska nesto,dovoljno da upali kompresor ali ne i da hladi dovoljno,sto znaci da freon curi po malo. Crevo je pertlovano
-
Jel moze nekako da se zameni ovo crevo i dali tu pusta freon posto je masno -ali ne mnogo-
-
Naravno da se moze zameniti. A i puista tu jer u svom sastavu taj takozvani freon ima i ulje. Zato je i masno.
-
Jel se moze zavariti ovaj deo u krug gde je pertlovan ? negde sam procitao da pasati cesto imaju problem sa ova dva creva nisko su postavljena odmah do sus-a.
-
Nema veze gde su creva postavljena ako nema mehanickog ostecenja,tu jednostavno pusta jer je popustio spoj vremenom. Nemoj nista da varis,ima firme koje rade sa tim crevima visokog pritiska i taj deo se mora zamenuti. U svakom slucaju ne mozes to sam uraditi i ne pokusavaj,tu je pritisak dosta velik i mora se uraditi profi da ne bi pustalo.
-
Mora li i cev da se menja posto je crevo pertlovano? izgleda da pusta samo kad je veci pritisak trajalo dve godine nisam dirao nista sad opao pritisak ali ne sav dovoljno da ne hladi
-
Ne mora cev da se menja odrade sve u servisima gde se rade ti tipovi creva od visokog pritiska iseku po duzini taj deo gde ulazi crevo stim sto mora i na drugom kraju da skinu isto zamene celo crevo nove prstenove i u kruznoj presi stisnu i gas.
Poslato sa GT-I9195 uz pomoc Tapatalk-a
-
drugi kraj ovog creva ide na kompresor direktno ili se varam?mislis da cev ostane samo drugo se ponovo stegne na cev.mora li da se skine sa sve cevima pa se uradi to?(http://s23.postimg.org/td2cty593/ac4.jpg) (http://postimg.org/image/td2cty593/)
(http://s23.postimg.org/ue2lj2m8n/ac6.jpg) (http://postimg.org/image/ue2lj2m8n/)
-
to je to!(http://s13.postimg.org/g5andpag3/IZRADA_CREVA.jpg) (http://postimg.org/image/g5andpag3/)
-
To je to driving
-
dali ova tanja cev treba da bude hladna na pasatu (http://s4.postimg.org/gggbv9om1/07092009093.jpg) (http://postimg.org/image/gggbv9om1/)
-
treba i jedna i druga da bude hladna,samo ova tanja treba da bude vrela tu negde kod prikljucka jer tu ima ventil koji menja pritisak iz vrele pare u hladnu
-
ova tanja cev je kod mene hladnija od ova druge verovatno smanjuje propustljivost ventil na nizim spoljnim temp. jel to ovaj ventil i jel on menja protok u zavisnosti temp.usisanog vazduha (http://s12.postimg.org/pa5ei8tjd/4_B0820177.jpg) (http://postimg.org/image/pa5ei8tjd/).veca spoljna temp.veci pritisak i on vise propusta gas
-
to je taj ventil koji se nalazi u cevi,on menja potisni pritisak kompresora iz vrele u hladnu paru. nema veze sa spoljnom temperaturom,vec se on zapusi i manje propusta.
-
Po nekoj logici treba vruc vazduh da usisa pa predje preko isparivaca da bi gas presao u gasovito stanje meni se nekad cini na 15stepeni van da nehladi bas najbolje ali zato na 30 koka leden vazduh.ona cev sto ide direktno od kompresora nije toliko ledena ali zato gore na ulazu u kabinu jeste gas se valjda vraca u gasovitom stanju u kompresor ili ne?ovde na slici se vidi gde je tecan a gde nije (http://s3.postimg.org/gknutzllb/slika_7.jpg) (http://postimg.org/image/gknutzllb/) onaj ventil propusta gas ali zar ne propusta vise ako je veci pritisak ako su vece temperature van?(http://s3.postimg.org/9lnkzupsf/Temp_pressure_chart_33776_F1.jpg) (http://postimg.org/image/9lnkzupsf/)
-
E ti si sad otisao u dubijozu,jel tebi klima radi ili ne?
-
hladi super nego mi bilo nejasno nesto oko tih cevi treba kao obe da budu hladne -treba jedna ovo ono ...bem li ga bitno da radi :61
-
[imghttp://(http://s3.postimg.org/h2nbw8p1r/VW_Passat_Variant_Typ_B5_GP_Pic07_dashboard.jpg) (http://postimg.org/image/h2nbw8p1r/)][/img]Danas primetih nesto cudno one dve resetke na sredini kad ukljucim klimu iz desne resetke izlzazi hladniji vazduh nego iz leve,klapne rade normalno ili mu fali jos malo gasa jer nije ispunjen ceo isparivac i na slici gore se moze videti gde je tecan on je najhladniji.ovo sam video na nekom audiju a4 gde covek meri sondom desnu resetku pa levu i iz desne izlazi hladniji vazduh za par stepeni
-
sta se ovo desava ljudi -tanja cev od klime na ulazu u kabinu ledena dok ova deblja nije jel moguce da isparivac nema punu tecnu fazu i fali jos freona zato sto na desnoj resetki kod suvozaca duva hladno i pocev na levu stranu manje hladniji vazduh izlazi klapne su u redu kao da nije ceo isparivac ispunjen kako treba tj.fali jos malcice freona?
-
za 2 meseca si mogao 60 puta otici do majstora jbt... nije izracun balistickog projektila