VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: djomlica78 April 16, 2015, 11:35:40 pre podne

Naslov: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 16, 2015, 11:35:40 pre podne
Pozdrav svima, a problem je sledeći:

Imam Pola 2, benzinca, 1989, 1.3, 55kw, direktno ubrizgavanje sa četiri dizne, koji takođe ima ugrađen običan plinski uređaj. Pre neke dve nedelje auto počne da treska na leru, obrtaji stoje konstantno,  treska se malo motor i prenose se vibracije na unutrašnjost vozila. Treskanje nije bilo  nešto veliko niti strašno mogao je auto da se vozi i tako bez problema. Predpostavio sam da je nosač motora, ubacim u prvu zaljuljam auto, možda jeste levi malo, a možda i nije.
Posle dva dana vožnje sa "treskanjem" odlučim da mu zamenim svećice, kablove, kapu i ruku pošto su kablovi bili stari i u lošem stanju, a svećiće nisam "skoro" menjao, a kablove sam već odavno planirao da menjam. U Autoline-u, uzmem kapu, ruku, kablove i krenem da zamenim odmah ispred radnje, zapamtim redosled kablova, skinem vratim sve na svoje mesto, kad auto neće da upali, verglaj, verglaj, i na plin i na benzin ne vredi... Dođu tu slučajno neki majstori pogledaju i kažu da sam pomešao kablove? Siguran sam da nisam bio pomešao kablove, al ajde stvarno se čuju detonacije pri paljenju znači to je nema šta drugo.
Zainatim se na licu mesta onako nervozan i krenem "pešaka" da tražim pravilan položaj kablova, kombinaciju po kombinaciju, tako jedno dva sata pokušavao i nisam uspeo, pao mrak... Auto sve vreme trese, lupa, puca, kako sam pomešao kablove a zainatio se da ga upalim i na kraju ništa. Uspeo sam doduše da ga upalim i vozim jedno 200 m, al to je definitivno bio pogrešan položaj kablova pošto takav zvuk motora nikada pre a verovatno ni posle neću čuti, auto jedva išao.  Tada nisam znao da je raspored paljenja cilindara 1, 3, 4 pa 2, tako da u stvari ima samo četiri moguća položaja kablova al ajde sad nema veze... 
Sutra kod majstora uspeo on nekako da ga upali posle pola sata  traženja pravog redosleda kablova...
Što je najinteresantnije redosled je bio isti kao što sam i ja zapamtio al okrenuto sve za 180 stepeni??? Stara kapa je bila neka Italijanska dal to može da ima nekakve veze.

Međutim auto više nije onaj stari, nepravilno radi, guši se, na benzinu nikako, na plinu ga nekako naštelujem, dignem ler na 1500 i ide može da se vozi al nije to to.
Pogledao još da nije paljenje, malo pomerao, ali jok, vratio na stari položaj.
Vozio tako na plin, može da se vozi, slabije malo ide ali nije strašno, prešao i jedno 100 km i na benzinu auto potrošio 20 litara, izbacuje samo crni dim -sam benzin, na plinu povećana potrošnja ali nije strašno toliko ko na benzinu.

Vozio sam ga tako ali trese već popustio nosač auspuha(rešio plastičnim vezicama privremeno)al mora da se rešava problem.

Po meni je problem u "vazduhu" nema ga dovoljno, kako i zašto ne mogu da odgonetnem nikako...

Ukoliko imate neke predloge, mišljenja, sugestije, bio bih Vam jako sahvvalan na savetima.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: PaulGT April 16, 2015, 02:07:15 posle podne
protokomjer
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 16, 2015, 02:49:03 posle podne
Kako mogu da proverim dal je stvarno protokomer u pitanju? I ako ustanovim da jeste koji su načini za otlanjanje takvog kvara?
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: PaulGT April 16, 2015, 09:49:03 posle podne
promjena istog. razbile ga plinske detonacije
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 16, 2015, 11:06:13 posle podne
Jel ima neke svrhe da se to šteluje, ako je to uopšte moguće. Ne mora baš da se vrati u funkciju 100%, ali neka odrađuje posao. Ili ako je rešenje samo nov naravno tako nešto za njega teško i mogu da nađem. Znači rešenje je onda polovan i sad je ključno pitanje kako da prilikom kupovine polovnog mogu da proverim funkcionalnost, jedino da ga direktno probam na autu.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: bogza April 17, 2015, 02:23:22 pre podne
99% protokomjer naravno skines svoj stavis taj drugi i probas auto na licu mjesta i to je to ako radi rijesn problem ako ne radi ides dalje krenes od indikatora temperature lambda sonde al glavne stavke potrosnje su ti protokomjer indikator i lambda  formidable
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 17, 2015, 09:10:33 pre podne
Ako isključim protokomer i vozim samo na plin (nije sekvent) jel može da mu to napravi neki problem?
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: bogza April 17, 2015, 10:25:01 posle podne
pa taj plin sto ti imas u autu nema veze sa protokomjerom nevidim razlog zasto bi ga iskopcavo kad protokomjer tvoj ne virsi nikakvu funkciju u voznji na plinu ako ga isppcas neces moci paliti na benzin jer nece auto upaliti uopste na benzin mozda hoce al ce se ugasiti odma ako ti auto moze paliti na plinu a mislim da moze ti iskopcac ako ti je velika potorsnja plina protokomjer nema veze sa tim osim na benzin kad vozis tad ima to je to znaci nista neces postici ako ga iskopcas
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: PaulGT April 17, 2015, 10:27:10 posle podne
a sta ako je klapna na protokomjeru odgulila i ostala u zatvorenom polozaju? nema veze vozi na plin lollol lollol lollol
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: bogza April 17, 2015, 10:49:30 posle podne
moze se samo iskriviti i ostat zatvorena al odguliti nema sanse a druga stvar valjda lik toliko zna i sam da provjeri to nije to bozije slovo nek podigne kutiju ili ga skine i ne provjeri sta je sa klapnom i znace sve a tu mu je protokomjer ubiven 100% ako nije siguran onda nek odveze auto majsotru a ne trazi po formu uzrok njegovog problema i rjesena stvar po tvom govoru  :25
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 17, 2015, 11:30:25 posle podne
Vozim ovako na plin, pa polako rešavam protokomer kad ga nađem. Hvala na savetima.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: bogza April 17, 2015, 11:40:31 posle podne
kao to je pull reko provjeri protokomjer dal nije blokiro pa osto zatvoren pa ga zato tusi i na plin  majstor1
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 18, 2015, 09:00:55 posle podne
Proverio i otvorio ga skroz, tako da sad ima vožnje na benzin samo kad ostanem bez plina, ide malo bolje ali neznatno. Nego sam izmerio kompresiju i kako mi reče majstor izmerio je 8, 5, 5 i 12 - ako je moguće da auto uopšte ide sa ovakvom kompresijom??? Tako da je moguće da je ono početno treskanje na leru izgleda prouzrokovao neki napukli ventil, onda od onih mojih detonacija prilikom paljenja sa pogrešnim redosledom kablova izgleda se "pojebalo" još više, još sam uvatio onu kapu, ruku i kablove što sam uzeo nove i sve pobacao jel nisu ni za k...., kineska g.... i sad sedim i razmišljam kako za kratko vreme od "solidnog" auta napravi nešto što jedva može da se vozi.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: gedora April 18, 2015, 09:35:32 posle podne
na plin se kuva kafa samo kad nema struje
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 19, 2015, 12:07:28 pre podne
100 000 km, 5 din/km (kad je plin 70 din). auto plaćen 400e pre dve godine, do sad sam dao još 1000e,  kad ti se vozi na benzin ti prebaciš daš gas i on ide (piše GT)... al troši 12, motor sve vreme radio kao sat, limarija nikakva. Pre ove gluposti sa motorom ponudio opkladu (nije prihvaćena) do Vladivostoka (11500km po pravcu) i nazad sa njim da cu da izvezem. O autima nisam znao skoro ništa kad sam ga uzeo (vozio tuđe) sad nabadam ponešto. Inače auto merim u jedinicama dinara po kilometru, saberem sve troškove od kupovine nadalje (registracija, održavanje (dve hiljade mali servis), POGONSKA energija...) podelim sa pređenim kilometrima i dobijem korisnost vozila (naravno da nisam nikada sabirao) ali tu mernu vrednost priznajem. Za mene je to sklop mehaničkih delova koji unutrašnjim sagorevanjem olakšava kretanje, a kretanje je sloboda, koju zajedno sa znanjem jedino još volim u ovom jebe... životu. A sam ga "popravljam" jel mi lakše da ga sam sjebem nego da dajem pare onim peder... a po redosledu su:

1. Proizvođači koji danas stilizovane plastikance prodaju za maržu od 2000%.
2. Ovlašćeni servisi koji dokusuruju već zadužene kreditaše,
3. Nazovi majstore koji nemaju sramote što brukaju svoj poziv i lični obraz.

Nema to veze sa plinom, nema više ljudi majstore.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: PaulGT April 19, 2015, 11:51:43 pre podne
sto onda ovdje dode da pitas 'nazovi majstore' sto ti auto nece da radi? da se vozat sto jeftinije, a ne uloziti nista= jebati se ,a da ti ne ude.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 19, 2015, 02:05:37 posle podne
Sa foruma ne poznajem nikoga tako da nisam ni mislio na njegove članove. Ovde sam došao da naučim nešto pošto nemam neko znanje o autima. Džabe ne možeš da se voziš ni na bicikli pošto sam ogranizam sagori dosta energije, samo smatram da je sama vožnja dosta kompleksniji proces koji treba sagledavati sa više aspekata, pa sam izneo neko moje viđenje trenutne situacije.
A od konretnijih pitanja imao bi to koliko dugo može da se vozi auto sa ovako malom kompresijom, jel postoji tu neka zakonitost? I šta se konačno desilo u ovom mom slučaju da sjebem auto za tako kratko vreme?
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: Gavraa April 19, 2015, 02:35:21 posle podne
Niko ne moze da zna koji je kvar.
Pravo stanje motora ces videti tek kada se otvori motor.
Inace imam 5 pola u dvoristu sa godistima od 84' do 94' .Dva GT-a sa direktnim ubrizgavanjem.
Jedan se vozi samo na benzin.Nece plin nikad ni videti.Ide full i nemamo problema.
Drugi ima plin i pravi probleme.Ujutru kad ga upalis pa ti se ugasi a nije se zagrejao ne mozes da ga upalis pa da ga jebes.
Pocne da detonira i mozes da verglas do sutra.Kvar me i ne zanima jer ce plin da leti iz njega uskoro...
Najbolje skupi pare i oteraj kod nekog dobrog majstora.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 19, 2015, 06:46:20 posle podne
Vozim ovako, pa kad više ne bude mogo da vuče, teram kod majstora. Samo mi još treba savet kod kog majstora ovde u Beogradu, pošto se nisam baš pokazao kao vešt u izboru do sada.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 23, 2015, 10:46:09 pre podne
Jel može neko da mi kaže kako mogu najbolje da potvrdim moju sumnju da je otišao neki od ventila, pošto nemam nikakvu ideju na koji način se to proverava. Jedino što mi ukazuje na to je da auto ujutru više vergla kada treba da se upali.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: PaulGT April 23, 2015, 09:22:48 posle podne
mjenjaj ti to za BUS+ karticu. ocito da auto nije za tebe cim pitas po forumu o nebuloznim kvarovima, a za majstora ti zao dati pare. zaboravih da si napisao da su majstori pederi
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 23, 2015, 10:52:00 posle podne
 I takav odgovor mi je od pomoći, pošto navodiš da je gotovo nemoguće da je problem u nekom od ventila, što mi je uzgred rekao "majstor" koji je merio kompresiju da je moguće da se to desilo kada je auto počeo nestabilno da radi na leru i meni je bilo nelogično ali ajde...  Nego ovaj link slučajno pronađoh:
http://vw-vhs-mladenovac.forumotion.com/t596-osnovno-podesavanje-motora, (http://vw-vhs-mladenovac.forumotion.com/t596-osnovno-podesavanje-motora,)
tako da ću za početak da kupim neku "bolju" kapu (jel ova nova što sam uzeo je ta kapa od 1200 din) pošto sa starom ne mogu nikako da ponovo upalim auto - tek mi to nikako nije jasno. Od one vožnje na benzinu sa pokvarenim protokomerom vidim da je malo benzina završilo u karteru, tako da moram da menjam i ulje, usput i filtere.
Što se tiče mojih predhodnih postova stojim iza svake reči, nisam imao nameru nikoga da vređam i jasno sam naveo da ne poznajem nikoga sa foruma. Ponavljam da sam ovde došao da naučim jer je moje znanje o autima jako slabo.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: gedora April 23, 2015, 11:10:28 posle podne
i ja sam cuo da su pederi ovi sto voze na plin..
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 23, 2015, 11:15:52 posle podne
Ne bih usmeravao temu u tom pravcu, samo bih se ispravio za grešku koju sam naveo u predhodnom postu 1200 D je očito oznaka motora, a ne cena kape.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: dejan921 April 23, 2015, 11:39:28 posle podne
i ja sam cuo da su pederi ovi sto voze na plin..
a sta su majstori koji voze na plin?   lollol

Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 24, 2015, 12:10:05 pre podne
Ukoliko je moguće držite se predmeta rasprave i naslova teme, ukratko do sad je ustanovljeno da je "crkao" protokomer usled detonacija izazvanih pogrešnim paljenjem (redosled kablova), ali nisam rešio zašto je auto izgubio snagu skoro za 50% što se posebno izražava na usponu i zašto neravnomerno radi na leru te moram da dignem obrtaje na ler gasu na 1500, Paul GT je konstatovao da je moje pitanje da li je to zbog ventila nebulozno pa bih voleo da čujem još nečije mišljenje u vezi toga. Planiram ovih dana da zamenim kapu ponovo (ulje i filtere ali to nema neke veze) pa ću videti dal to može da ima neke veze jer je ova nova stvarno dublja od one stare kape. Ukoliko je neko otišao na onaj link koji sam naveo (http://vw-vhs-mladenovac.forumotion.com/t596-osnovno-podesavanje-motora (http://vw-vhs-mladenovac.forumotion.com/t596-osnovno-podesavanje-motora)) ne bi bilo loše da prokomentariše nešto u vezi toga pošto može svima da bude od koristi.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: PaulGT April 24, 2015, 08:16:09 pre podne
druze ja nisam zidar i ne treba mi da citam po forumima sto su evuntualno kvarovi. niko ni jednom forumu nije vidovita Dzemila da zna sto je tvom autu. iskljucujem se iz teme jer nema koristi govoriti da sam na parkingu to ne mozes rijesit.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 24, 2015, 10:37:36 pre podne
Naravno da ne može niko znati šta je sa autom dok ga ne pogleda. Moje mišljenje je da dok sam vozio auto sa "zakucanim" protokomerom zbog viška benzina u cilindru došlo do oštećenja nekog ili više ventila (izgoreli) i da je to uticalo na smanjenje kompresije... Samo kako mogu da znam da je oštećen ventil ako skinem samo deklo glave motora hoću li moći da vidim ventile? 
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: bogza April 25, 2015, 12:13:08 pre podne
druze sva to ide u pogresnom pravcu sto ti pricas motor treba otvoriti pa ces znati sta ti je sa istim a kad otovoris poklopac mozes samo da vidis bregastu nista vise odvezi to majstoru ako vec hoces nesto da radis nemoj se smarat bzv i lupat glavu oko neke tematike u koju nisi upoznat  formidable
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 25, 2015, 01:07:43 posle podne
Ventili su sigurno otišli na 2 i 3 cilindru, što je pokazala kompresija a još jedan način provere je izvaditi svećicu, odrediti položaj klipa u gornju mrtvu tačku, ubaciti crevo na mesto svećice, dunuti kroz crevo, tada ako se pojavi vazduh u usisu znači otišao je usisni ventil, trebalo bi i ako se pojavi vazduh u izduvnom sistemu da je otišao i izduvni ventil.  To me je zanimalo, čudi me da niko nije ponudio ovo kao varijantu provere stanja ventila.
Znači čeka me obrada glave i sve što ide uz to, ko će sad sve to da uči...
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: gedora April 25, 2015, 03:28:31 posle podne
 lollol lollol
a mozes li kroz to crevo da duvas kroz cep kartera da vidis u kakvom stanju su ti karike?
s koje si ti planete sunce ti jebem  :53
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: Zgubidan April 25, 2015, 05:17:22 posle podne
Citat
djomlica78

Znači čeka me obrada glave i sve što ide uz to, ko će sad sve to da uči...

U Kosovskoj Ulici imas dobro snabdvenu Knjizaru , otprilike idu 3. po debele  knjige , zove se Motorna vozila 1.2.3 ... ako si sarmer smuvas prodavacicu  ;)da da jos tri Diska ili ti CD - i lepo se upustis u duel sa svim tim... nije to tesko ..trazi vremena do duse ... posto si mlad momak , mozes lako postati mehanicar vrlo brzo , praksa tu netrba nikakav , mali je to motor u Polu ...  :26
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 25, 2015, 05:49:15 posle podne
Ima dosta literature i na netu, praksa naravno da treba, ali zato se i voze ovi stari automobili da se nauči nešto na njima,  samo to oko uzupčavanja mi nije baš sasvim jasno ali videćemo korak po korak. Veličina motora je fizički pojam, princip funkcionisnja SUS motora je isti, bar za sada. Objašnjenje zašto ovo nije dobra ideja za proveru ventila mogao bi neko da obrazloži. Oba su valjda zatvorena u toj tački, znači nema kuda da prođe vazduh...
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: Joca April 25, 2015, 06:29:14 posle podne
...To me je zanimalo, čudi me da niko nije ponudio ovo kao varijantu provere stanja ventila...

I mene brate čudi, svi se prave kao majstori a ono osnovno ne znaju   :25
Crevo obično ili armirano, gde ima da se kupi koliko para?    :huh:
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: gedora April 25, 2015, 10:48:49 posle podne
djomla pazi da ti kontakt bude ugasen kad budes duvao na to crevo, strah me da ne upali i da te naduva ko balon   lollol lollol
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: bogza April 25, 2015, 11:03:11 posle podne
eto da sam danas umro nebi znao za tu tehniku provjeravanja ventila na duvanje zanimljivo bas druze nemoj bzv da se provaljujes vrlo dobro se zna kako se provjeravaju venitli i kompresija u cilindru motora cim nema kompresije zna se sta se radi da ne nabrajam sad a vjerovatno si procito to u svojoj "literaturi na netu" pa da bzv ne torism jagodice de kad naduvas javi u kakvom su stanju da znamo i mi  clap
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: TTS April 25, 2015, 11:36:56 posle podne
Ne jebite baglame,ja danas probao ovu metodu sa puhanjem (Joco koristio sam armirano crijevo,radi jačeg pritiska) i ispuhao difon kroz usis. Kasnije došao ovaj jedan kolega (momčina od 140kg i 2 metra visine) puhnuo i on i istjerao klip kroz karter. Sad me zanima,ako spojimo crijevo na čep gdje se ispušta ulje i puhnemo odozdo,hoče li nam klipovi izletiti kroz glavu?
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: Joca April 25, 2015, 11:42:12 posle podne
Znači ipak mora armirano, tako sam i mislio. lollol
Što se tiče čepa TTS, ja se ne bih zezao... ;)
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: TTS April 25, 2015, 11:47:07 posle podne
Ma ni ja nisam siguran. Možda da ja prvo puhnem,pa dfa vidim šta če se desiti. Da ne dajem ovom kolegi od 140kg?
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: Joca April 25, 2015, 11:49:54 posle podne
Nikako ovom od 140!!! 
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 26, 2015, 01:05:29 pre podne
Ljuidi polako, još jednom Vam naglašavam da je moje znanje oko automobila stvarno tanko, ali pokušavam da rešim probleme korak po korak. Takođe samatram da možete dati mnogo korisnije savete od ovih mojih, nego što je zanimljivo "prepucavanje" na datu temu. Pitanje je bilo jednostavno kako "okvirno" proveriti stanje ventila a ne skidati glavu motora. Smatram da se treba fokusirati na dati problem mnogo pre nego što je nalaženje nekih ličnih okvira kroz laganu "zajebanciju" na zadatu temu.
Moja dosadašnji zaključak je da su sve moje preduzete mere od kada sam ustanovio da se automobil "trese" ili ti drmucka na leru bile pogrešne i da sam se konstantno kretao u pogrešnom smeru smatrajući da postoji problem oko struje. U takvom razmišljanju sam čak uspeo i da "sjebem" protokomer, ali nema veze šta je tu je idemo dalje. Sad samo razmišljam da vožnjom sa prevelikom količinom benzina koji je završio u karteru(zbog pokvarenog protokomera usled detonacija) nisam uticao na "sjebavanje" ostalih performansi motora.
Sad kada sam utvrdio u čemu je problem sačekaću da malo iskoristim ovu pauzu u vožnji za kvalitetno uživanje u ostalim blagodetima života (koje su donekle uskraćene ako niste "dobri sa pandurima" i volite kilometre) pa onda idemo dalje....
U svakom slučaju smatram svojom obavezom da Vas izvestim o celom sledu događaja do otklanjanja navedenog problema tako da će biti još vremena za razmenu mišljenja....
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: Zgubidan April 26, 2015, 12:37:46 posle podne
djomlica78 svaka cast  thumbup , pratim ..i sta god da se desi pisi ..jer svako novo iskustvo dobro dodje ...

samo mi reci kad si to proveravao ventile jer si morao skidati karter dole ...tu mi nesto nije jasno ...  :huh:

 :26
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 26, 2015, 01:22:42 posle podne
Ako može odgovor na pitanje kako kad skinem glavu motora mogu da znam da su otišle karike za kompresiju, pošto uljne nisu čim auto ne troši ulje.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: gedora April 26, 2015, 07:59:14 posle podne
Tomos za pocetnike - skidanje cilindra (zamena klipa) (http://www.youtube.com/watch?v=aaC239mUWJU#ws)
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 26, 2015, 09:29:25 posle podne
Jel ima još nekih predloga ..., ovde mi se samo dopao ovaj deo od 5:00 - 5:10...
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: bogza April 26, 2015, 10:17:30 posle podne
pa gedora ti je upravo ovim videom dao nacin i resenje pogledaj ga jos jednom i probaj skontat  formidable
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: TTS April 26, 2015, 11:54:58 posle podne
Ne pije ovo vode što ti je Gedora postavio. Tomos je dvotaktna mašina  lollol nema ventile,bregastu i zupčasti kaiš  lollol lollol lollol
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: Joca April 27, 2015, 08:36:04 pre podne
Nema zupčasi... ima lanac :)
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 27, 2015, 11:54:58 pre podne
Ako hoće neko da objasni uzupčavanje kako se pravilno odrađuje, stezanje i štelovanje ventila, šta mi je potrebno sem osnovnog alata hoće, ako  ne hvala i na ovim odgovorima. Nisam se naučen rodio a imam i želju i volju to da naučim, trebaće i za kasnije... 
Vozim se dosta (50 000 godišnje), naučim da popravljam ove "krševe" delove i alat imam uvek u gepeku i piči gde oćeš i kada hoćeš, po meni najbolje rešenje za kretanje i izbor automobila.
Naravno u skladu sa finansijama svako bira ono što može i što je realno ...
Da me tu jebuckaju strane banke, njihovi proizvođači prodaju gomilu plastike i ponešto čelika za 10x veće svote nego što je proizvodna vrednost vozila, neka nađu nekog drugog...
Dok je ovih vozila proizvedenih pre pada Berlinskog zida (prestanak postojanja bipolarnog sveta - početak pravljenja globalnog potrošačkog društva) teraće se ona, kad ih više ne bude, tad će verovatno svako da ima svog kvada(ili ti drona) ko zna...

A vi sa tako pametnim odgovorima ako već nemate pametnija posla razmišljajte o sledećim temama:

1. Kako dodatno iskoristiti toplotnu energiju koja se stvori u motoru, "niko ne zagreva kuću pa posle otvara prozore da je hladi",
2.  Obrtajima radilice stvarati dodatnu električnu energiju sem za punjenje akomulatora i kasnije je koristiti, u prevodu hibridi,
3. Enegriju strujanja vazduha kako iskoristiti i td i td.

To mi je za sada palo na pamet,  a nama amaterima objasnite ove obične mehaničarske poslove da i mi naučimo nešto.

 
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: gedora April 27, 2015, 11:01:43 posle podne
 pop1  s koje si ti planete  :huh:   jesi li svemirac ili srbin? 
da nisi ovaj?

    Edo Maajka - Jesmo Li Sami (http://www.youtube.com/watch?v=I8571qCkhWI#)
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: Bocko88 April 28, 2015, 12:20:00 pre podne
 bonk Citam celu temu i ne mogu da ukapiram da li je ovo neka sala ili je decko ozbiljan ...  Skidanje glave, ciscenje-zamena ventila, to ako ti se desi negde dok si na put ne vredi ti da sam pravis bolje ostavi taj auto tamo u neki kanal... i bolje promeni interesovanje nemoj da gubis vreme oko glave motore to je veoma komplikovano i postoje servisi koji se bave samo tim problemima i ni jednim drugim jer kao sto sam rekao veoma komplikovani problemi su oko toga. Moj savet ti je nadji neki novi laksi hobi recimo... limarija to nije tesko kupi farbu i sam si svoj majstor...  clap
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 28, 2015, 07:33:28 pre podne
OK, hvala na odgovorima.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 April 28, 2015, 10:49:09 pre podne
http://automobilizam.org/download/Popravi%20sam%20svoj%20auto.pdf (http://automobilizam.org/download/Popravi%20sam%20svoj%20auto.pdf)
Može biti od koristi samoukim majstorima.
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: Guarana April 28, 2015, 01:35:20 posle podne
https://poslovi.infostud.com/
i ovo isto.. nadji pravi posao i pusti majstorima da majstorisu...
Naslov: Odg: Polo 2-velika potrošnja, crni dim
Poruka od: djomlica78 Jun 02, 2015, 09:56:48 pre podne
I da nastavim.....
Delovi 8000 - (ulje, filteri, ulje za menjač, leva spona, dihtunzi glave i usisa, kućište i račva termostata), 9000 - ventili, gumice, vođice i obrada glave motora, 7000 - rad majstora.

Po predpostavci "novog" majstora prilikom predhodne zamene termostata (rađeno pre dve godine) nisu zavrnuta oba šrafa kućišta termostata što je evidentno već samo jedan drugog nije ni bilo???, tako da je na tom mestu voda pomalo curela iz sistema što je dovelo do preteranog zagrevanja motora a kasnije do oštećenja dihtunga glave motora.... Ostalo je poznato
Ponovo faktor ljudske greške je izazvao čitav problem, bar da se ne desi nekome opet takva majstorska greška ako ništa drugo.