VW Klub
VW - Forum => Felne i pneumatici, goriva i tečnosti => Temu započeo: Boban April 01, 2015, 11:55:18 posle podne
-
Znamo svi da je krpljenje bolja varijanta u slucaju da dodje do busenja itd ali kakva je situacija sa cepovima, ja sam ranije cepovao jednu ali nisam dugo vozio sa tim gumama pa ne znam koliko se trosi tacnije koliko je taj cep postojan.
Imao sam situaciju da je upao sraf i kod prvog vulkanizera koji izgleda nije imao iskustva sa vecim felnama pa mi rece bolje da cepujemo nego da skidamo da ne ostetim falc pri demontazi/montazi + treba da se ceka jedno pola sata dok ne uhvati lepak...
Koliko se moze preci km sa cepovanom gumom dok ne popusti, kakva su iskustva?
-
Ako mislis na onu "glistu" sto je uvlace u gumu ona kod mene na letnjim gumama stoji tri sezone i guma ne ispusta niti imam nekih problema.
-
Da da, bas na to. A vidis vulkanizeri se kunu u fleku a ja sam imao gumu koja je flekovana ali ocigledno lose pa je bas na tom mestu pustala, a sto se ovih cepova tice kazu da zavisi od kvaliteta koliko ce da drzi.
Ali me zanima da li je neko doziveo da ta fleka popusti pa da mora ponovo na krpljenje i posle koliko, da napravimo neki prosek
-
cepove redovno koristim , hehe , jos nikad se nije desilo da ispusti , mislim do sada nikakvo lose iskustvo sa , kako kazete , glistom
inace , kada dodje do toga , odes kod vulkanizera , namotas pun levi ili desni ubaci glistu , napumpas i ides dalje , LIKE BOSS
-
I ovde su jedni za fleku a drugi za glistu.
Ovi sto su za fleku kazu da se guma jos vise ostecuje na tom mestu kad se krpi glistom jer prvo kroz rupu ide ono svrdlo pa tek onda glista.
Zato je moguce da tu ponovo ispusta jer napravi malo vecu rupu pa vremenom pocne da pusta.
Ovi sto su za glistu kazu da guma mora ponovo da se balansira ako se stavlja fleka sto dodatno kosta a i brze je sa glistom.
Ima tih setova po oglasima za 4-5 evra komplet.
Ja sam sa letnjim prosao oko 10.000km i nije ispustila.
Izbusio sam je 4-5 dana po kupovini, tj. namestaju na felne.
-
Ja na zimskoj gumi imam taj cep tj.glistu vozim po makadamu i asflatu posto je takva kombinacija puta kod mene i za ove dve godine koliko vozim s tom gumom nije nijednom ispustila.
-
cepove redovno koristim , hehe , jos nikad se nije desilo da ispusti , mislim do sada nikakvo lose iskustvo sa , kako kazete , glistom
inace , kada dodje do toga , odes kod vulkanizera , namotas pun levi ili desni ubaci glistu , napumpas i ides dalje , LIKE BOSS
+1
-
Iskustva sa "flekama" super, bez problema vozene takve gume, uglavnom samo po Beogradu i malo sirem Beogradu.
Iskustva sa "cepom" isto super, upravo sad vozim takvu jednu zimsku gumu na autu 14", gratis mi odradio vulkanizer, za par sekundi naduvao i vozi... Do sada sve o.k. pu pu pu
To su moja iskustva za sada.
-
Glista je jos jedan proizvod napredovanja. Krpio sam nekoliko puta i zimske i letnje gume i nikad nisam imao problem. Nema balansiranja, krpi se za par minuta bilo gde, mozes sam ako imas set. Jednostavno, sto komplikovati lepljenjem ako moze da se sredi i bez skidanja tocka. Samo uporedite koliko treba vremena za koju opciju.
Pazi na pesake!