VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: kovac1987 Mart 12, 2015, 01:52:17 posle podne
-
Ovako imam auto VW Passat 2.0 tdi 16v 103kw 4motion 2006 god oznaka motora (BKP)
Problem je u tome sto u prvom paljenju kad je motor hladan baci plavkast dim ide mozda nekih max 3 sekunde i nestane i sad u zadnjih sedmicu dana kad ga vozim dugo mu treba da pokaze podizanje temperature vozim se nekih 4-5 kilometara i onda u neke 3 sekunde skoci kazaljka s nule na radnu temperaturu a grijanje radi normalno.
molio bih vas ako ko ima kakvo rijesenje ili slicno iskustvo da ga podjeli samnom
-
kao prvo ako napises 10 tema ne znaci da ce ti neko odmah odgovorit. a sto se kazaljke tice ili se napravio vazdusni cep u sistemu hladenja ili indikator brljavi
-
Ja sam imao slican slucaj..
Povezao sam na dijagnostiku i pratio kako se ponasa temp, kada sam video da je sve u redu tj. da se postepeno zagreva i odrzava radnu temp, zamenio sam termodavac i sve je bilo ok..
-
davač jeli to senzor temperature motora
-
kad god baci plavkast dim ... tu je negde i potrosnja ulja :( ...
okaci ga na dijagnosticu ... :46
-
davač jeli to senzor temperature motora
Da
-
taj senzor sam prije 2 mjeseca mjenjo stavio sam polovav
pravio mi problem sa lergas mi se sam dodavao i oduzimao kad su bili minusi nije mi palio odma ćok nego kad upalim nakon nekih 5 min upali obrtaji odu na 1100 za pola minute padnu na 800 i tako 3-4 puta dok se ne zagrije motor naj vjerojatnije taj senzor nije bio potpuno ispravan sto sam stavio zamjenitcu novi
a ulje dok sam sipao castrol 5w30 507.00 uzimao je oko 1,50 L na 15000km sad sipam
5w40 505.01 nekih max 3dl uzme a baci dim iskljucivo samo had je hladan i samo odma cim upali u voznji nikako nedimi
Ja mislim da uzrok tog dima grijaci jer kad je hladnije vreme vise vergla i nekako nemirno radi prvih 15-20 sekundi
-
Koliko je presao taj Motor ... :huh: , daj boze da su grejaci ...
sto kupujes polovan senzor/davac , pa jer to toliko skupo za passat-a 2.0 tdi :31 , po meni to su stvari koje se nestavljaju polovne ... ;)
obavezno Dijagnostica ... bicedobro
-
ma i nisam kupovao kad sam bio kod mehanicara zbog toga on imao u radioni neki polovan i stavio ga da sam kupovao kupio bih nov
preso je 215000 dizne mjenjane na 18000 nove 1250 euro platio
na diagnostici ni jedne greske ovaj elekticar ga cak i vozio skopcanog na komp mjerio neke parametre ili sta vec i rekao da je sve u normali
-
Ako je preko dijagnostike sve u redu sa temp, onda bi trebalo da je termodavac.. Kod mene je bio on, jer posebno salje signal za temp instrument tabli, a posebno u racunar
A mozes preko dijagnostike da testiras i instrument tablu, mada ne verujem da je do nje
-
Rjesen problem sa kazaljkom od temperature sa zamjenom
Senzora za temperaturu motora
Hvala na savjetu