VW Klub
VW - Forum => Auto Gas => Temu započeo: Raske Septembar 18, 2009, 08:16:39 posle podne
-
Pozdrav strucnjaci!
Evo ga i moj, ne tako veliki, al prvi problem sa crnim grujom... Naime, u pitanju je golf 2, 1.8 16v,91 godina.
Imam ugradjen nekakav plin, nije sekvent, ne znam cak ni koja je marka al do pre dva dana je normalno radio i onda je sve pocelo...
Prvo su mi poceli varirati obrtaji, jako malo al su varirali, takodje je dizao sam obrtaje do 1500 rpm i tu ga drzi ( a imam remus pa zamislite koliko vristi biggrin ),i danas udjem u auto, skresa na pola kljuca,prebacim na plin al se odmah ugasi, probam da upalim,vergla al nista ( desavalo mi se da dugo verglam,al resetujem ono za plin i upalim na plin), prebacim na benzin, upalim, kad je prebacio na plin opet se ugasi! I nekako ga prevarim i upalim, obrtaji uzasno padaju kao da ce da se ugasi... Veceras ista prica, upalim, prebaci se na plin i odmah se ugasi... Sta da radim,jel moze neko na nesto konkretno da me usmeri, da ne bude prvo kod elektricara,pa plindzija pa ovaj pa onaj, toliko love trenutno nemam... wacko
P.S. Da napomenem da mi auto ne radi na benzin, tj radi al trokira, kao da ne radi na svim klipovima. Momak od kog sam uzeo, ujedno i moj drugar je sve novo stavio i kaze da nema sanse da ne radi, da je nesto veoma malo u pitanju, al mi je naglasio da K-glavu ne diram jer ako se rasteluje da sam na sex..
Hvala unapred!
-
Da nisi naleteo na los plin?
-
Ma sipao sam na ovoj pumpi i ranije al nisam imao problema...
-
Znaci niko nista,a?
-
to sa plinom je nezgodno, ni jedan mehanicar ti nece ovako nista reci dok ne pogleda auto. Moze da bude puno stvari a niko nece da lupa i prica bez veze
-
Ma bio sam juce kod 3-4 majstora za plin i kad vide k-glavu kao da im pistolj na glavu stavim,fora ne znam ja to,ne radim ja to i te stvari...
I odem kod jednog coveka i kaze mi covek da prvo moram na benzin nastelovati da lepo radi pa onda da dodjem kod njega na stelovanje gasa,kaze ako ti budu trzili 150 jura i vise dodji ti do mene pa cemo s plinom nesto probati...
Odem danas kod elektricara i kaze stelovanje moze biti od 30-500 jura,al ti ne mogu reci dok ne pocnem da radim,znaci izuvanje!
I sta sada...?
-
E sad ti se lepo zaputis u Zemun Plje kod Draska da ti on sve to lepo nasteluje i nema da te boli glava ;) 011-375-6418 i nemoj da ides kod tih dundjera angry2
-
Ma kontam da mi je to najbolje,al cini mi se da neko na forumu rece da nece nista da dira ako ima plin,moram zvrcnuti da proverim...
-
Zovi ti njega i reci da su te preporucili sa vw foruma prvo ce da ti nasteluje K glavu pa onda plin i to je to on je jedan od boljih likova biggrin
-
vazi druze, cim uhvatim vremena zovem ga da zakazem i da resavam to! clap
Hvala puno na savetu! kad zavrsim javljam sta je bilo.
-
Kod mene je bilo nesto slicno i na kraju ispalo da nisam ni znao da na svakih 10.000 treba menjati filter za gas jer se tu nakupi prljavstine.
Filter sa zamenom sam platio 400 dinara kod Gavre u Petrovaradinu, ali to ti je mozda malo daleko.
Ako ti nije filter problem onda moze da bude isparivac koji se cisti na svakih 50-60.000 ali moze i ranije da se napuni prljavstinom ako nam natoce prljaviji gas.
E sad niko od nas nije vidovit pa da zna kakav gas sipamo.
Ja uvek sipam gas na omw ili lukoil a evo juce sam prvi put isao na eko(grci) pumpu.
Naravno, za gas struja mora da ti je perfektna.
Ako ti je autoelektricar rekao da je struja ok onda idi kod tog sto radi gas.
I nemoj previse da cekas jer ces tako najvise ustedeti.
Srecno sa majstorima i javi sta je bilo na kraju, bas me zanima.
-
Hocu druze,hvala! Imam sad neke ispite do 08.10 pa da zavrsim vise ovaj fax u PM... U svakom slucaju javljam sta je bilo,poz!
-
Pozdrav, imao sam i ja slicnih problema zbog vise razloga.
Prvo, to mi se desavalo zbog zaprljanosti ventila (to je vec neko rekao).
Drugo, jednom sam menjao filter za vazduh, ja da upalim...ono...kako upalim, on se ugasi...i morao je da ide na podesavanje odnosa gasa i vazduha posto sa novim filterom za vazduh dobija vise vazduha i pravi losu smeshu.
Trece, sa releja koji prebacuje sa plina na benzin i obrnuto, rasklimala se jedna ta buksna...tako da proveri da li su sve na svom mestu...
Cetvrto, glupo ali proveri i osigurac :)
Mozda je nesto od toga...nadam se da jeste pa da lako to ispravis.
Pozdrav!
-
Vidim pise se sve i svasta odnosno svako ima svoje misljenje i vidjnje problema.Kod svakog plinskog uredjaja postoji "isparivac"u kome su smestene membrane i sluze za pretvaranje plina iz tecnog u gasovito stanje sto znaci da stalno rade trepere sto bi se reklo.Posle nekog vremena obicno oko 50000 predjenih kilometara potrebno je zameniti te membrane.Njihova istrosenost se u prvom redu ogleda u povecanoj potrosnji plina a i u nepravilnom radu motora jer je gotovo nemoguce nastelovati pravilan rad motora a onda pocnu sumnje na "K" glavu i ostale delove.
Mozda je kod tebe i neki drugi problem ali ja sam samo naveo jednu od realnih mogucnosti.
-
Hvala momci, moram proveriti ovo sto ste rekli, to mi je za sad najbrza i naj jednostavnija varijanta. Elem, pre neki dan sretnem drugara i objasnim mu u cemu je rec, kaze resetuj komp, tj skini klemnu jedno sat vremena pa ponovo vrati. Odradio ja to i ne dize mi vise gas, radi na 750-800 rpm al kao da malo trokira, ne radi ravnomerno nego nekako cudno. A menjao sam pre desetek dana ulje i filter za ulje i vazduh pa mozda bas treba nesto nastelovati... a na benzin isto lepo radi na leru al cim dodam ga ugusi ga i ugasi se.
hvala jos jednom, proveravam ovo pa javljam, al kao sto rekoh do 08 imam ispite a u pitanju je obnova apsolventskog pa moram zapeti... bonk
-
Vidim pise se sve i svasta odnosno svako ima svoje misljenje i vidjnje problema.Kod svakog plinskog uredjaja postoji "isparivac"u kome su smestene membrane i sluze za pretvaranje plina iz tecnog u gasovito stanje sto znaci da stalno rade trepere sto bi se reklo.Posle nekog vremena obicno oko 50000 predjenih kilometara potrebno je zameniti te membrane.Njihova istrosenost se u prvom redu ogleda u povecanoj potrosnji plina a i u nepravilnom radu motora jer je gotovo nemoguce nastelovati pravilan rad motora a onda pocnu sumnje na "K" glavu i ostale delove.
Mozda je kod tebe i neki drugi problem ali ja sam samo naveo jednu od realnih mogucnosti.
Ja te membrane menjao nisam a ne znam ovaj pre mene, moram ga kontaktirati i pitati. Majstor za plin kaze prvo nasteluj na benzin da ti ne bih ja lovu uzimao zbog ovog ili onog ( izmedju ostalog i isparivac ) pa onda dodji da vidimo dal je u plinu problem...
-
Podrazumeva se da motor na benzinu radi "normalno" jer je to osnova svega.
-
Evo da malo osvezim temu. Nasao sam se na kratko s drugarom sto sam uzeo auto od njega i rec po rec kaze on meni da je na autu sve radjeno sem karika,servo uredjaja i benzinske pumpe tako da ne brinem (znaci,ravnanje glave i sve uz to sto ide,dizne,razvodnik ceo,svecice NGK,kablovi...), i tu me malo opusti jer sam se bas bio zabrinuo.
Dalje, sedim s jednom cicom ( wub) i u prici kaze da joj je momak mehanicar i da skoknemo do njega sto i uradismo. Elem, momak pre 15 dana prodao istu masinu ( mk2 1.8 16v ) i kupio mk3 2.0 16v u fulu, u tom mu dolazi neki jaran i sa 1.8 8v i tako mi razvezemo pricu... cheers
Zakljucak posle cackanja i price je da na benzin nije radio zato sto mi je paljenje uzasno pomereno pa smo ga malo vratili i inace dihtung na razvodniku mi je pop...io i puna kapa ulja bila, pa je rekao da kupim to i dodjem da zamenimo, i jos par sitnica ( al bukvalno ) da se odradi i ima da bude kao pista!
-Sada auto radi i na benzin i na plin pa sam se bacio u potragu za tim dihtungom pa cu onda DRASKA posetiti ( da ne cimam coveka zbog sitnica).
Bio sam danas u par radnji i kazu mi da taj dihtung ne postoji kao rezervni deo vec jedino da skinem pa po uzorku da trazim, jel zna neko nesto o tome?
I za kraj...LER MI JE OPET 1500rpm!
Toliko...
-
Da li je moguce da taj ler ima weze sa el. sauhom ako ga ima?
-
imam motor1,8 sa ka glavom ni za boga nemoj dat takvim majstorima kojeg neznas ili nisu preporucili jasam mehanicar i jasam bio pametan pasam pokusavao da izvucem maksimum iz motora pasam prestelovao ceo sistem bonk i dobiosem nestabilan ler sreca da ide redovno kako iso samo tek podize ler tek pusti zato treba vw doktor kodtebe moze da bude mnogi stvari mozda membrani u isparivacu ili filter za gas, vakum posto ka glava u pitanju i elektronika td
-
imam motor1,8 sa ka glavom ni za boga nemoj dat takvim majstorima kojeg neznas ili nisu preporucili jasam mehanicar i jasam bio pametan pasam pokusavao da izvucem maksimum iz motora pasam prestelovao ceo sistem bonk i dobiosem nestabilan ler sreca da ide redovno kako iso samo tek podize ler tek pusti zato treba vw doktor kodtebe moze da bude mnogi stvari mozda membrani u isparivacu ili filter za gas, vakum posto ka glava u pitanju i elektronika td
brate sve si spojio reci, poceo je mozak da mi baguje dok sam citao biggrin
-
imam motor1,8 sa ka glavom ni za boga nemoj dat takvim majstorima kojeg neznas ili nisu preporucili jasam mehanicar i jasam bio pametan pasam pokusavao da izvucem maksimum iz motora pasam prestelovao ceo sistem bonk i dobiosem nestabilan ler sreca da ide redovno kako iso samo tek podize ler tek pusti zato treba vw doktor kodtebe moze da bude mnogi stvari mozda membrani u isparivacu ili filter za gas, vakum posto ka glava u pitanju i elektronika td
brate sve si spojio reci, poceo je mozak da mi baguje dok sam citao biggrin
ja se ismeja u jednoj drugoj temi zbog iste stvari...5x sam citao dok nisam pohvatao gde treba tacka,gde je spojeno dve reci...
-
imam motor1,8 sa ka glavom ni za boga nemoj dat takvim majstorima kojeg neznas ili nisu preporucili jasam mehanicar i jasam bio pametan pasam pokusavao da izvucem maksimum iz motora pasam prestelovao ceo sistem bonk i dobiosem nestabilan ler sreca da ide redovno kako iso samo tek podize ler tek pusti zato treba vw doktor kodtebe moze da bude mnogi stvari mozda membrani u isparivacu ili filter za gas, vakum posto ka glava u pitanju i elektronika td
brate sve si spojio reci, poceo je mozak da mi baguje dok sam citao biggrin
ja se ismeja u jednoj drugoj temi zbog iste stvari...5x sam citao dok nisam pohvatao gde treba tacka,gde je spojeno dve reci...
auuuu shefe, aj sledeci put posveti malo vise paznje tekstu koji napises pre slanja, ne znam da li je problem u kucanju ili nepismenosti, al nesto ti tu ne valja .....
-
Uh, ja ovu temu skroz bio zaboravio...
Problem je resen sa novim svecicama,kablovima i dodatnom masom!
Tako da je samo struja bila u pitanju...
mahac
-
tapsac