VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: malimali Mart 11, 2015, 07:53:05 posle podne
-
Prošla dva jutra dešava mi se na golfu 2 1.6 D da ga ujutru moram paliti bar 2,3 puta da upali.
Posle toga lepo radi ,lepo vuče i lepo radi na leru .Ove zime je svako jutro lepo palio i radio.
Moj prijatelj majstor mi kaže da je najverovatnije crkao grejač i da će mi ispitati sva četiri .
Šta vi mislite šta je problem? :)
-
Pa grejac verovatno
-
hvala druže ,sutra popodne ćemo ispitati pa ću javiti kakvo je stanje.
koje grejače mi preporučujete ( pitanje za sve ) ?
-
U plavim kutijicama, piše SWAG, su mi najduže trajali.
-
da li je pametnije zameniti sva četiri grejača ili samo one koji ne valjaju ? :)
-
Zameni sva četiri.
-
ok ,hvala :)
-
proveri i relej grejaca.
-
važi ,ali se čuje da relej cakne .
elem danas mi je majstor ispitao ,grejači su ok ,rade,i probnom lampom i prespajanjem -varniči svaki .
on misli da je verovatno problem u boš pumpi jer koliko sam shvatio može biti nečistoća unutar pumpe ,a i moguće da se nafta vraća ,tj da mora svaki put da navlači naftu.
nisam imao baš puno vremena ,sutra ćemo raditi dalje ,srećom imam rezervnu pumpu :)
pre toga plan je da se ispita i pritisak koji dizne pravi ,jer je moguće da neka daje previše nafte i da je to problem
-
Provjeri i kompresiju motora
-
nismo stigli danas raditi ovaj problem ,u subotu ćemo najverovatnije :)
e sad me interesuje da li se može tokom vožnje osetiti da je neispravan nepovratni ventil unutar boš pumpe?
sad najveće sumnje padaju na taj kvar jer je motor u dosta dobrom stanju -prešao od generalne 27000 km
jednostavno ,verglam kad je hladan 5-6 puta da upali i osti se kao da mu fali nafte ,kao da je navlači.
posle kad stanem pa hoću opet da upalim lepo upali na zub ako ne stoji ugašen duže od cirka pola sata
jel moguće da on za to vreme polako izgubi naftu u pumpi zbog nepovratnog ventila?
majstor mi objašnjava preko telefona(jer smo zauzeti poslom) da kad bi npr uzeo flašu nafte i u nju stavio i dovodno i povratno crevo i bocu digao iznad nivoa pumpe auto bi palio bez problema. :)
-
možda ti polugica od gasa na boš pumpi (ili piksna kako je zovu) ima lufta i pušta naftu tu
-
ne pušta naftu boš pumpa druže :)
-
Parkiraj ga na nekoj nizbrdici i videces da li je otisao nepovratni ili ugradi neki nepovratni na vod nafte
-
imam jednu boš pumpu u rezervi druže ,pa ćemo je najverovatnije ugraditi .
-
problem je bio u boš pumpi,tačnije nije valjao nepovratni ventil unutar nje ,zamenjena je ispravnom i sada je sve u redu :)