VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Ivan Februar 27, 2015, 10:40:02 posle podne

Naslov: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Februar 27, 2015, 10:40:02 posle podne
Prilikom malo jaceg kocenja desava sa da mi volan povuce u levo nebitno na brzinu kretanja.
To se ne desava stalno.
Diskovi su istroseni ravnomerno kao i plocice, klipovi rade normalno, kociona creva su cela i maltene nova.

Diskovi nisu krivi. Ponovo sam terao tockove na balansiranje.

Na tehnickom su mi rekli da je sve u redu.

U cemo moze biti problem?

Kljesta ili glavni kocioni.
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Marko mk2 Februar 28, 2015, 12:10:45 pre podne
Proveri cev i crevo desava se da zapusi  :)
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Februar 28, 2015, 12:16:52 pre podne
Da ih pustim na kompresor.
Skinem cev sa cilindra i crevo sa kljesta i da izduvam.
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Marko mk2 Februar 28, 2015, 12:31:29 pre podne
Moze  :25 Jel ti mozda propada pedala malo?
Usput proveri dal nisu dobili lageri luft ili olabavio centralni, i proveri klesta dal' setaju na klizacima
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Februar 28, 2015, 12:40:03 pre podne
Nije.

Skoro sam skidao dobose da namestim sajlu za rucnu i tad sam proverio i cilindre.
Oba su suva, gumice nisu ispucale, ulje ne gubi.
Sve je kako treba osim ovog problema.

U stvari ja bi trebalo da proverim desni tocak jer je moguce da on slabije koci s' obzirom da vuce u levo.

Ako bih menjao glavni kocioni jel je veliki problem da se cevi preprave za novi kocioni?
Meni je stari tip glavnog cilindra.
Na njemu su davaci za stop svetla.
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Marko mk2 Februar 28, 2015, 12:47:30 pre podne
Proveri obadva tocka ispusti vazduh pa probaj, sto se tice tog cilindra videces sam kad uporedis, nzm kako izgleda taj stari tip  :)
prvo probaj podigni na dizalicu desnu stranu i vidi dal' uopste kosci ta strana pa posle toga proveri crevo i cev
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Februar 28, 2015, 12:59:39 pre podne
Videcu sutra ako ne pada kisa da to proverim.


Ovo je stari tip. Ima ove davace za stop svetlo.

(http://i.ebayimg.com/t/VW-CADDY-DERBY-GOLF-JETTA-PASSAT-POLO-SANTANA-SCIROCCO-ATE-HAUPTBREMSZYLINDER-/00/s/ODAwWDgwMA==/z/2RkAAOSwa39UyzpB/$_57.JPG)

Novi tip.

(http://i.ebayimg.com/t/VW-PASSAT-32B-ATE-HAUPTBREMSZYLINDER-/00/s/ODAwWDgwMA==/z/izQAAOSwxYxUyzla/$_57.JPG)

Znam da su cevi drugacije savijene kod ova dva cilindra.
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Mart 01, 2015, 08:23:02 posle podne
Juce sam dizao oba prednja tocka i oba koce normalno.
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: gedora Mart 01, 2015, 08:50:07 posle podne
@krusevac prednji lijevi  vata prvi na svakom autu bez abs-a. iz razloga najveceg pritiska tj zato sto je najblizi glavnom kocionom. stavi nove gume, nove diskove i plocice (ate) i ako ti je trap dobar taj problem skoro da neces ni osjetiti
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Mart 01, 2015, 08:56:37 posle podne
Gume su nove, trap radjen pre godinu dana (spone i silen blokovi svi zamenjeni), diskovi i plocice (TRW/Lucas) nisu prosli 20000.

Mene buni sto se nekad oseti a nekad ne.
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: gedora Mart 01, 2015, 09:00:43 posle podne
to sto se nekad osjeti vise a nekad manje znaci da ti je servovakum aparat zreo za kontejner
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Mart 01, 2015, 09:07:18 posle podne
To bar nije problem da zamenim.
Imam drugi ali je glavni kocioni drugaciji nego kod mene.
Kao sto sam napisao par postova iznad.

To ce da bude muka ako ne budem mogao cevi da prilagodim novom kocionom.
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: gedora Mart 01, 2015, 09:12:01 posle podne
stavi od novog tipa sve i posle stop taster prebaci dole na pedalu. sad tek vidim da ti je auto iz 1982. god
rastani se s parama kupi pasata4 da se vozis ko gospodin. crveni ti je odavno zreo za penziju
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Mart 01, 2015, 09:18:55 posle podne
Moracu to da sredim.
Samo da vidim ovo oko cevi.

Uzeo bih ja, majstore,  B4 ali imam precih stvari za raditi.
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Mart 04, 2015, 10:39:09 posle podne
Posto cu da stavim cilindar od 22mm i vakuum od 9" da li imati neka poboljsanja u kocenju ili je pozeljno staviti i veci vakuum?

Od kog modela bi mogao da stavim veci vakuum?
G3 i B3/B4 imaju drugacije kacenje na pedalu nego moj auto.
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: gedora Mart 04, 2015, 10:59:27 posle podne
stavi od dvojke 66kw sa k glavom FAG je proizvodjac taj ti je najbolji i ne prepravljas nista
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Mart 04, 2015, 11:06:28 posle podne
To mi je bitno.

Hvala jos jednom. beer
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: gedora Mart 04, 2015, 11:27:58 posle podne
ali opet sacekaj da me ko od ovih sajber majstora sa foruma provjeri, da vide gadjaju li se kataloski brojevi.....
pa onda ugradjuj
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Mart 04, 2015, 11:56:11 posle podne
Ne moze to kod mene.

Meni su diskovi 239x12. ;)
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: gedora Mart 04, 2015, 11:57:19 posle podne
sta ne moze?
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Mart 05, 2015, 12:00:41 pre podne
Da mi proveravaju kataloske brojeve ovi za kocnice.

Ne spadam u njihovu kategoriju. biggrin
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Mart 11, 2015, 04:57:03 posle podne
Nadjoh jedan kocioni ali ne znam da li je 20 ili 22 milimetara.
Poslao sam poruku prodavcu ali ne odgovara.
Pise da je sa G2 1.8 GTI.

Da li moze nekako drugacije da se prepozna koji je precnik?
Jel mi se cini ili nema navoja u ovim rupama? Ili je samo tako ispalo.

Evo slika.

(https://static.kupindoslike.com/GLAVNI-KOCIONI-CILINDAR-ZA-GOLF-2-1-8-GTI_slika_O_7559485.jpg)

(https://static.kupindoslike.com/GLAVNI-KOCIONI-CILINDAR-ZA-GOLF-2-1-8-GTI_slika_O_7559477.jpg)
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: TTS Mart 11, 2015, 11:38:20 posle podne
Nađi glavni kočioni od kombija T4 i stavi. On ima največi prečnik. Ako paše na moju dvojku (koja ima servo bubanj ovaj što ti je Gedora spomenuo FAG) pasat če i tebi. Ima da ti oči na šajbu izlete kad zakočiš  blink
Naslov: Odg: Problem prilikom kocenja
Poruka od: Ivan Mart 12, 2015, 12:22:26 pre podne
Trazim ja od passata B2 sa 2.2 motorom.
On ima cilindar od 22mm i dobos od 10".
To je najveci koji se ugradjivao u njega.
Problem je sto ga nema po otpadima.
Zvao sam par oglasa i svi imaju ove manje, dobos od 9" koji je kao moj i cilindar od 20mm.

Moj fabricki cilindar je 18mm.
Imam ja jedan u rezervi sa skoljke sto sam rasturio kad sam radio auto.
Dobos je 9" a cilindar 20mm.
Cilindar je FAG a na dobosu nema oznaka. Verovatno se obrisalo.
Rekoh kad vec moram da menjam i da prepravljam onda sam mislio da stavim ove jace komponente.