VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Ivan Februar 27, 2015, 10:40:02 posle podne
-
Prilikom malo jaceg kocenja desava sa da mi volan povuce u levo nebitno na brzinu kretanja.
To se ne desava stalno.
Diskovi su istroseni ravnomerno kao i plocice, klipovi rade normalno, kociona creva su cela i maltene nova.
Diskovi nisu krivi. Ponovo sam terao tockove na balansiranje.
Na tehnickom su mi rekli da je sve u redu.
U cemo moze biti problem?
Kljesta ili glavni kocioni.
-
Proveri cev i crevo desava se da zapusi :)
-
Da ih pustim na kompresor.
Skinem cev sa cilindra i crevo sa kljesta i da izduvam.
-
Moze :25 Jel ti mozda propada pedala malo?
Usput proveri dal nisu dobili lageri luft ili olabavio centralni, i proveri klesta dal' setaju na klizacima
-
Nije.
Skoro sam skidao dobose da namestim sajlu za rucnu i tad sam proverio i cilindre.
Oba su suva, gumice nisu ispucale, ulje ne gubi.
Sve je kako treba osim ovog problema.
U stvari ja bi trebalo da proverim desni tocak jer je moguce da on slabije koci s' obzirom da vuce u levo.
Ako bih menjao glavni kocioni jel je veliki problem da se cevi preprave za novi kocioni?
Meni je stari tip glavnog cilindra.
Na njemu su davaci za stop svetla.
-
Proveri obadva tocka ispusti vazduh pa probaj, sto se tice tog cilindra videces sam kad uporedis, nzm kako izgleda taj stari tip :)
prvo probaj podigni na dizalicu desnu stranu i vidi dal' uopste kosci ta strana pa posle toga proveri crevo i cev
-
Videcu sutra ako ne pada kisa da to proverim.
Ovo je stari tip. Ima ove davace za stop svetlo.
(http://i.ebayimg.com/t/VW-CADDY-DERBY-GOLF-JETTA-PASSAT-POLO-SANTANA-SCIROCCO-ATE-HAUPTBREMSZYLINDER-/00/s/ODAwWDgwMA==/z/2RkAAOSwa39UyzpB/$_57.JPG)
Novi tip.
(http://i.ebayimg.com/t/VW-PASSAT-32B-ATE-HAUPTBREMSZYLINDER-/00/s/ODAwWDgwMA==/z/izQAAOSwxYxUyzla/$_57.JPG)
Znam da su cevi drugacije savijene kod ova dva cilindra.
-
Juce sam dizao oba prednja tocka i oba koce normalno.
-
@krusevac prednji lijevi vata prvi na svakom autu bez abs-a. iz razloga najveceg pritiska tj zato sto je najblizi glavnom kocionom. stavi nove gume, nove diskove i plocice (ate) i ako ti je trap dobar taj problem skoro da neces ni osjetiti
-
Gume su nove, trap radjen pre godinu dana (spone i silen blokovi svi zamenjeni), diskovi i plocice (TRW/Lucas) nisu prosli 20000.
Mene buni sto se nekad oseti a nekad ne.
-
to sto se nekad osjeti vise a nekad manje znaci da ti je servovakum aparat zreo za kontejner
-
To bar nije problem da zamenim.
Imam drugi ali je glavni kocioni drugaciji nego kod mene.
Kao sto sam napisao par postova iznad.
To ce da bude muka ako ne budem mogao cevi da prilagodim novom kocionom.
-
stavi od novog tipa sve i posle stop taster prebaci dole na pedalu. sad tek vidim da ti je auto iz 1982. god
rastani se s parama kupi pasata4 da se vozis ko gospodin. crveni ti je odavno zreo za penziju
-
Moracu to da sredim.
Samo da vidim ovo oko cevi.
Uzeo bih ja, majstore, B4 ali imam precih stvari za raditi.
-
Posto cu da stavim cilindar od 22mm i vakuum od 9" da li imati neka poboljsanja u kocenju ili je pozeljno staviti i veci vakuum?
Od kog modela bi mogao da stavim veci vakuum?
G3 i B3/B4 imaju drugacije kacenje na pedalu nego moj auto.
-
stavi od dvojke 66kw sa k glavom FAG je proizvodjac taj ti je najbolji i ne prepravljas nista
-
To mi je bitno.
Hvala jos jednom. beer
-
ali opet sacekaj da me ko od ovih sajber majstora sa foruma provjeri, da vide gadjaju li se kataloski brojevi.....
pa onda ugradjuj
-
Ne moze to kod mene.
Meni su diskovi 239x12. ;)
-
sta ne moze?
-
Da mi proveravaju kataloske brojeve ovi za kocnice.
Ne spadam u njihovu kategoriju. biggrin
-
Nadjoh jedan kocioni ali ne znam da li je 20 ili 22 milimetara.
Poslao sam poruku prodavcu ali ne odgovara.
Pise da je sa G2 1.8 GTI.
Da li moze nekako drugacije da se prepozna koji je precnik?
Jel mi se cini ili nema navoja u ovim rupama? Ili je samo tako ispalo.
Evo slika.
(https://static.kupindoslike.com/GLAVNI-KOCIONI-CILINDAR-ZA-GOLF-2-1-8-GTI_slika_O_7559485.jpg)
(https://static.kupindoslike.com/GLAVNI-KOCIONI-CILINDAR-ZA-GOLF-2-1-8-GTI_slika_O_7559477.jpg)
-
Nađi glavni kočioni od kombija T4 i stavi. On ima največi prečnik. Ako paše na moju dvojku (koja ima servo bubanj ovaj što ti je Gedora spomenuo FAG) pasat če i tebi. Ima da ti oči na šajbu izlete kad zakočiš blink
-
Trazim ja od passata B2 sa 2.2 motorom.
On ima cilindar od 22mm i dobos od 10".
To je najveci koji se ugradjivao u njega.
Problem je sto ga nema po otpadima.
Zvao sam par oglasa i svi imaju ove manje, dobos od 9" koji je kao moj i cilindar od 20mm.
Moj fabricki cilindar je 18mm.
Imam ja jedan u rezervi sa skoljke sto sam rasturio kad sam radio auto.
Dobos je 9" a cilindar 20mm.
Cilindar je FAG a na dobosu nema oznaka. Verovatno se obrisalo.
Rekoh kad vec moram da menjam i da prepravljam onda sam mislio da stavim ove jace komponente.