VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Shomy007 Februar 24, 2015, 11:20:21 posle podne
-
imam isti problem kao na ovom video snimku
pomoc
http://youtu.be/cyJANUtyWww (http://youtu.be/cyJANUtyWww)
preciznije od 0;40
golf 4 tdi 74 kw
pomoc izlude vise
-
pa procitaj komentare sa snimka
-
Jesi proverio da ti agr ne zaglavljuje , skoro smo imali isti problem kod jednog golfica, klapna stekovala i jednom pali jednom ne a i kad je palio ovako je radio... Ili nesto sa dovodom goriva , pumpa,dizne ,najbolje idi do servisa ako nisi vec bio?
-
dizne ili pumpa... u glavnom gubi pritisak...
-
Dizne sam proverio dijagnostikom na leru sve su ok.po tome.e sada on uvek upali, bilo napolju -15 ili +15 ista stvar se desava .
ima li nekakav nacin da proverim tandem pumpu i dizne na drugi nacin.uvek trese kada pali.Kvacilo je komplet novo ,turbina isto.Servisi svi na vreme radjeni.klapna ne zaglavljuje...
ovo mi se ranije dogadjalo da iz 10 paljenja se desi jednom,ali sada vec skoro svako problem
na dijagnostici nekad prijavi gresku senzor g28 iako sam zamenio taj senzor .obrisao gresku i vise se nije vracala
da li mogu nekako da proverim gumice na diznama,da ne prave one problem?
svaki savet je dobrodosao i zahvalan unapred :26
-
ne može baš sve da se proveri dijagnostikom! Dizne moraju da se skinu i u najjeftinijoj varijanti treba zameniti oring gumice... bilo bi dobro naći drugu pumpu pre svega i probati sa njom... pogledaj da li ti diže nivo ulja u motoru...
-
Ako je pumpa u pitanju...da li se to remontuje ili nova ,polovna?ne znam ni cene...
e da na leru su sve dizne na dijagnostici oko nule .tipa -0.23 -0.12 i td.ali kada ga dryim na dve hiljade konstantno prva dizna pokazuje -1.63.Cim pustim da radi na leru vrati se na od prilike na -0.32
-
ne remontuje se,bar ja ne znam nikoga ko se bavi time,nova je skupa,polovna je od 50 do 80 eura... pitaj prodavca da je obeleži,pa da ti je posudi da probaš...
-
a ovo za diznu sta o tome mislis?
-
Pumpa ti remontovana oko 80 e -100 e a bas nova je oko 280e ... mada po tim parametrima su ti dizne dobre
-
inace parametri na leru variraju ali su u principu blizu nule.auto ne dimi ,ide odlicno.i kada upali ima super i miran rad.samo je problem ovo kao na snimku
AKO NEKO IMA TANDEM PUMPU DA PROBAMO ,NEKA MI SE JAVI...
-
A kako ti izgleda tandem pumpa jesi gledao,jeli pusta ulje i to, jer ja kod mene imam problem kada je hladan auto u leru mi motor malo vibrira ne znam sto to jest trese malo cim se zagreje sve super, a video sam da mi tandem pumpa ne dihtuje kako treba sto me jako nervira a nije crkla, pali kao mina i ide super eto samo to dok je hladan, dizne i pumpu diznu sam proverio preko vcds a kao nove su i u leru i pod gasom
-
IMA MALO VLAZNO NA DONJEM PRIKLJUCKU GDE IDE GUMENO CREVCE.ALI JE KOMPLET SUVA
-
ja ponavljam,ne može dijagnostikom sve da se vidi !!! To što vi gledate preko vcds-a je samo električni deo dizne,koji može da bude savršen i ako se dizna raspala !!!
-
Prvo da ja proverim pumpu ,pa onda skidanje dizni
nego gde i po kojoj ceni da nadjem set gumica za dizne
-
to košta nekih 1200 dinara po dizni ( viktor reinz) , trebalo bi da ih ima svaka radnja vag delova...
-
aj javljam sta sam uradio
gagi verujem da to nemoze sve da se vidi vcds-om...ali mi reci za ove parametre moje....jel su ok po dijagnostici...
a mozda bi usput trebAlo prestelovati dizne a?jel komplikovano ?neko je objasnjavao na forumu kako se to radi
-
pa možda bi trebalo,ali moj savet ti je ako to nisi radio da odeš kod nekoga ko jeste,neka pregleda sedišta dizni itd... ali vidi ti prvo pumpu,pa onda idi dalje...
-
naravno druze +1
pumpu prvo pa sve ostalo
-
Simptomi su slični za mnoštvo kvarova.
Proveri i kompresiju,potrošnju ulja,stanje filtera(goriva,ulja).Sve to ti može eliminisati neke sumnje da bi locirao pravi kvar.
Ja imam slične simptome,auto je trenutno kod bošiste,skidaju se dizne jer sve ostalo mi je OK.
Javi da li si rešio.
-
ulje ne trosi ....filteri i sve ostalo je uvek novo.
inace radi se o PD motoru
ako neko zna kako da testiram tandem pumpu sa manometrima nek se javi
hvala
-
Shomy care nije u pitanju potrosnja ulja nego naprotiv da se slucajno nivo ulja ne podize,to jest da nafta mozda ne dolazi u karter.