VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: marchem Februar 20, 2015, 08:52:27 posle podne
-
Pozdrav svima na forumu,
Vozim passat B 5.5 100ks, 2004, dizel, automatik. nekoliko meseci me ubija problem oko drmanja motora, zvuci kao da se motor u jednom momentu iskljuci ili da nema vezu sa menjacem. Promenjen mi je "senzor" tj. neki deo ispod kocnice koji daje signal stop svetla. Sve je bilo reseno i posle toga ali par meseci kasnje opet isto, promenjen opet sa falicnim kod majstora, kupio nov u Autokomercu. Ugradjen i nista do sledeceg dana kada sam presao 200 km. Od tog momenta a to je bilo u ponedeljak ove nedelje krenuo sam na put i treskanje nije prestajalo, nakon 200 metara se bukvalno rad motora sve na jedan cilindar uz drmanje tj. valjanje vozila od 1.5 tonu. Ne mogu da kazem da sa se oduzeo jer sam tako mogao u guzvu ali prilicno me je pocepalo.
Tresenje motora tj. celog auta, drmusanje motora, cuje se i klaparanje nekog metala u delu gde je motor / vise je zveketanje metala "ventili", sto je najgore rad motora se sveo na 1 cilindar na osnovu zvuka koji cujem.
Nisam kao Vi forumci, braco, potkovan sa info o kolima, ali Vas molim za pomoc ako imate neku ideju sta bi to moglo biti. Jeste da sutra idem do majstora sa slep sluzbom jer ne sme da se vozi. Inace, upaljen onaj znak check engine i onaj sa uzvikom.
Nemoj da me sprzite i Vi jer me ovaj passat kostao nerava od ponedeljka do sada petka da iskreno ne mogu da kazem da sam nezadovoljan sa ovom masinom "bolja je od Una 20 godina starog" ali ako se ovako kvare i kidaju ne znam da li vrede koliko ih hvale.
Inace, majstori su konstatovali kvar tog davaca pozicije kocnice ili davac pozicije stop svetla a ispada da 2 godine jbm a ono nesto sasvim drugo.
Pomoc i hvala svima koji nadju vremena da mi jave sta bi moglo biti.
-
Bas puno odgovora.
Resio problem reparacijom dizni i to sve četiri ako ih toliko ima. Prešao 10 km i bum opet isto ali još gore. Em sam dao pare
em nemaju pojma.
Imam stav da su majstori doučeni mapetovci koji rade po principu - probaj ovo probaj ono ali sa mojim parama. Samo ću da kažem
da ću ga danas isterati i zapaliti. Više mi Nemac neće biti prevozno sredstvo.
Da greška prikazuje cilindre i dizne, da to uradimo, stvar prodje, nakon 10 km opet isto. To znači da majstori nemaju pojma ili
VW nema pojma. Mislim, generalno da su ovi iz VW lopine najobičnije. 200 senzora a ničemu nesluže. Stoga, krš kupiš krš voziš
ali nema senzora i lopova da te šišaju.
Poz.svima na forumu i hvala na info svima....
-
Da ne otvaram neku novu temu, imam jedno pitanje u vezi sa automatikom. Vozim Golf 4 automatik 85kw sto i nije toliko vazno, pitanje je sledece:
Kako treba voziti automatik na uzbrdicama, pogotovo nekim planinskim putevima, gde se uglavnom ide uzbrdo i ima dosta krivina?
Pitam iz razloga jer ne znam kako tj. koliko treba da mu dajem gasa na uzbrdici? Desava mi se recimo situacija kada naidjem na veliku krivinu gde moram da usporim, auto presalta u drugu, i sada ide uspon, tj uzbrdica, dajem mu gas i on pocinje da nabija obrtaje odnosno nece da presalta u trecu, iako je dostigao ubrzanje i da je manuelni ja bi ga saltao u trecu, isti recimo slucaj kada se penje trecom i dostignem ubrzanje da moze da ide u cetvrtu, on nece da presalta, vec ga izvlaci trecom i tek kad izadje na ravnicu, odnosno kada se uspenje onda salta u cetvrti stepen. Strasno me nervira, jer bi ga rado presaltao u tim situacijama, a on nece nego izvlaci i nabija potrosnju goriva. Neko mi govori da bi trebalo u takvim situacijama malo da pustim gas, probao sam ali nisam primetio da se nesto promenilo. Na nekim manjim usponima hoce da presalta iz druge u trecu, ali me nerviraju situacije kada pocne da izvlaci i dize obrtaje a nece da presalta iako je dostigao brzinu.
Da li postoji neka tehnika na automatiku u takvim situacijama, ili jednostavno automatik tako funkcionise?
-
Zavisi od stila voznje. Zavisi i od modela menjaca. Da li ti je menjac P R N D 1 2 3 ili je P R N D S? AKo je ovaj prnds probaj isto tu destinaciju da vozis u S. Takodje ima i caka za resetovanje automatskog menjaca, fazon kontakt (bez paljenja), pun gas da klikne kick in, pa skines s kontakta i izvadis kljuc, pa pustis gas, ili tako nesto. To moze da se izgugla
Ali saltanje zavisi i od trenutne potrebe za silom potrebne za kretanje zadatom tj zeljenom brzinom, i zavisi od opterecenja auta, koliko kg u gepeku i koliko naroda u kolima.
-
Popustis malo gas u momentu kad otprilike treba da presalta.
Sent from China!
-
tako radi pa radi.. ima senzor koliko obrtnog momenta je zahtevano i ako za sledecu brzinu do bude ispod, nece da presalta sam..
kad hoces da presalta u visu brzinu pusti skroz gas na brzinu , pa nazad.. ako je u pravim obrtajima presaltace
isto vazi za obrnuto, ako hoces pred krivinu da spustis za brzinu, samo ga sutni do poda brzo i nece ubrzati osetno, a spustice brzinu.
-
Zavisi od stila voznje. Zavisi i od modela menjaca. Da li ti je menjac P R N D 1 2 3 ili je P R N D S? AKo je ovaj prnds probaj isto tu destinaciju da vozis u S. Takodje ima i caka za resetovanje automatskog menjaca, fazon kontakt (bez paljenja), pun gas da klikne kick in, pa skines s kontakta i izvadis kljuc, pa pustis gas, ili tako nesto. To moze da se izgugla
Ali saltanje zavisi i od trenutne potrebe za silom potrebne za kretanje zadatom tj zeljenom brzinom, i zavisi od opterecenja auta, koliko kg u gepeku i koliko naroda u kolima.
Menjac je sa 234 pored ovih standardnih opcija. A sta dobijam tim resetom menjaca? I jel to stvarno moze da se uradi?
-
Popustis malo gas u momentu kad otprilike treba da presalta.
Sent from China!
To mi je jos neko rekao, probao sam, ali kad popustim gas smanji se brzina, i onda opet moram da dajem da bi izvukao, ili to ne radim kako treba
-
tako radi pa radi.. ima senzor koliko obrtnog momenta je zahtevano i ako za sledecu brzinu do bude ispod, nece da presalta sam..
kad hoces da presalta u visu brzinu pusti skroz gas na brzinu , pa nazad.. ako je u pravim obrtajima presaltace
isto vazi za obrnuto, ako hoces pred krivinu da spustis za brzinu, samo ga sutni do poda brzo i nece ubrzati osetno, a spustice brzinu.
ako sam dobro shvatio znaci kad krene tako da nabija obrtaje, da naglo pustim skroz gas?
Ne znam koji su mu pravi obrtaji ali recimo to ide do 3.000 i motor se jako cuje, pretpostavljam da treba da se salta.
Sto se tice saltanja u nizu tu nemam problema, cim idem na kocnicu salta u nizu.
-
Kako salta na ravno i sa normalnim gasom bez ostrijeg ubrzanja trebao bi na nizim obrtajima,i kada mu se da gas on bi trebao da vrati u nizu ako ide sporije sve zavisi od trenutne brzine da li ce da vrati u nizu tj.ako ne moze da isporuci dovoljno snage u trecoj vratice u drugu povecati obrtaje i dati maximum mislim da je to normalno funkcionisanje menjaca tako treba da radi.
-
na ravnom sve normalno,salta na oko 2.000...na uzbrdici na primer krene drugom i dostigne 50km/h obrtaji se dizu,i nece da presalta u trecu,ili tako iz trece u cetvrtu. probacu to da naglo pustim gas pa cemo videti.
-
U brdu on mora da podigne obrtaje da bi presaltao u vecu brzinu da bi imao snagu u sledecoj brzini da vuce i ubrzava, sa punim gasom dize jos vise obrtaje saltanja jer izvlacis maximum iz njega,kada bi mu oduzeo gas naglo on bi prebacio u vecu ali ponovnim dodavanjem gasa on ce da vrati u nizi stepen ne mozda odmah ali kako gubi zalet vratice u nizu i povecati obrtaje opet, kratko receno salta onako koliko trazis snage od njega laganica isaltace sve do 80km/h a dok pod gasom sve na 120km/h. oni tako rade ne moze on u brdo da salta do 2000 obrtaja mora vise 3000 i vise pod gasom da ubrzava,mozda gresim u obrtajima ali bi tako trebalo od prilike.
-
ali ne razumem zasto ne bi presaltao u trecu kada je dostigao brzinu,nego se kida drugom,a auto od115 konja bi valjda morao bez problema da uzadje uz jednu osrednju uzbrdicu
za gedoru,nisam,sad cu da se reg hvala na savetu
-
cekaj jel imas +/- pored D ? hoce li rucno da prebaci? ako nece, prosto nema dovoljno snage, ugasio bi se..
sa druge strane vozim automatika vec 2 godine i nisam primetio da se nesto cudno ponasa
-
Ovo je mlacenje prazne slame napravi jedan video da se vide obrtaji kako radi i salta pa da moze da se proceni ovo je blink wacko :31 poz...
-
cekaj jel imas +/- pored D ? hoce li rucno da prebaci? ako nece, prosto nema dovoljno snage, ugasio bi se..
sa druge strane vozim automatika vec 2 godine i nisam primetio da se nesto cudno ponasa
Imam +/- ali mi ne radi taj mod, kad prebacim rucicu izbaci mi na ekranu brzine 12345, ali ne reaguje kad ga guram u + uopste.
-
Definitivno je krš servis. Uzeo sam ga sa servisa i prešao 4.5 km, parkirao, sledeći dan posle posla otišao po kola i isto ali sada još gore.
Kada se reši problem javiću Vam gde sam radio servis, inače kola još nisu kod mene.
Braćo, izbegavajte ovaj servis - ostajem dužan za taj deo.