VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: aladins Februar 18, 2015, 03:07:53 posle podne
-
Pozdrav ekipi! Golf je benzinac 1,6 sr, imam neki problem sa kazaljkom goriva pokazuje jednu-dvije crticu goriva više a nekad radi ispravno. Ti intervali se smjenjuju i u toku vožnje ali uglavnom pokazuje više goriva nego što ima. Pokušao sam po savjetima iz foruma nasuti pun rezervoar međutim problem je ostao. Takođe sam primjetio da se prilikom paljenja-gašenja auta iz instrument table čuje kao neko odmotavanje sajle ili čega već. Interesuje me šta može biti problem: plovak u rezervoaru, instrument tabla ili nešto treće. Takođe sam primjetio da mi je akumulator oslabio premda sve radi i pali bez problema, vidio sam da su neki zbog toga imali problema sa pokazivačem goriva.
Imam još jedan problem kad sam već tu a ne znam do čega je, staklo na zadnjim vratima ne može da se spusti iako čujem motor kako regularno radi kao da ga spušta onda stane kao da ga je spustio normalno isto tako kada ga podižem zvuk motora je normalan kao kada ga podižem onda stane kao da ga je podigao, a staklo stoji nemrda nigdje bukvalno kao da ga je neko zalijepio.
-
Mora se preko dijagnostike uraditi test kazaljke za gorivo,da se vidi radi li kako treba,ako radi onda je plovak.
Moguce da je staklo neko fiksirao iznutra jer su otisle sajle podizaca,mora se skinuti tapacirung i zastitini lim da se utvrdi kvar.
-
To za merenje goriva se moze ispitati i bez dijagnostike, da se proveri tabla i dobro bi bilo da se proveri plovak preko instrumenata i tada se tacno utvrdi sta je kvar, a za zadnji podizac dok se ne bih skinuo tapacir i proverilo sta je tacno mozemo samo da nagadjamo otprilike
-
hvala ljudi, pokazivač sad radi čini mi se da je bilo hladno pa akumulatoru opao kapacitet, a ovo za staklo neznam nisam vidio da je neko imao sličan problem obično spadne staklo kada puknu podizači ali ovo je nešto drugo moram kod majstora.
-
Nema to veze s kapacitetom akumulatora. Problem ti je u tabli ili u rezervoaru
-
spao ti je štift sa zadnjeg stakla... kada spustiš taj prozor,tj kad čuješ da je motor odradio spuštanje,probaj da ga spustiš rukom i videćeš da će spasti... beer
-
a hoće li ga podići poslije toga, kako se otklanja taj kvar odnosno je li treba nešto zamjeniti ?
-
može da se vrati,ako ne poromaši ležište... Treba da se kupi nov štift,pošto se taj razglavio,ako ga vratiš , opet će spasti... Skine se tapacir i samo se nabije... idu dva komada,jedan manji,jedan veći,pa ulaze jedan u drugi,prvo se nabije veći,pa onda manji u njega... prosto je,ali ako nikad nisi radio,može da bude muka...
-
hvala, radiće maistor svakako nego pitam da znam šta, koliko i čega.
-
sto se tice laganja skazaljke za gorivo ona po prirodi nasih puteva brda i dolina nemoze tacno da pokazuje nikada ali do laganja moze da dodje zbog jednog jedinog bezveznog shtrafa,imao sam ja problem sa golf 2 sipam 6litra ona pokazuje skoro pola rezervoara ,ja upalim auto krenem 100m upali mi se temperatura blinka a skazaljka na nulu temperature,i menjaj jedan davac menjaj drugi davac za temperaturu gorivo sam moro na kilometrazu da racunam i odem zadnji put kod elektricara iiiiii on pregleda liniju minus od akulumatora do sasije pa taj odsrafi ocisti vrati eee kad je doslo na red strafce na masi motora drz nedaj laganim pokretom gedore cviko se straf,kad smo mu namontirali nov straf i imo je ekstra kontakt minus viseeee nikada se nista nije palilo od temperature a i skazaljka za gorivo od tada radi perfektno tako da svakog proleca i jeseni odvijem ocistim vratim i nema da razmisljam dal ima ili nema dobar kontakt sa masom Pozdrav
-
u pravu je eskachagt nije do akumulatora, tabla ili plovak. iritantno natočim danas 15l pokazuje kao da ima više od 3/4 rezvervoara jest da nije bio prazan al ipak, kasnije pokazuje ok, tripuje me nekad neznam ni sam koliko ima. nikako da odem do servisa, kad odem javim šta je bilo.