VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Skrabo Februar 09, 2015, 02:06:22 pre podne
-
Pozdrav ekipa ,
U zadnje vrijeme mi se ovo desava , ujutro kad auto upalim , on upali odmah , ali kad ga upalim ruzno radi i probija , kao da se nesto zacepi pa probija ono jedno vrijeme . kao da prekida i daje gorivo..
Kroz taj period od recimo 30 sec izabcuje plav dim , ovo mi se nije desavalo nikada , neki dan mi je bio otisao jedan grijac pa sam to rijesio , ne znam da nije opet otisao grijac ili je nesto gore ?
Maloprije mi se desilo isto i to nakon 1-2 minute probija tako , ali je bilo bas hladno vani i cekao sam grijace dosta ?
Sta moze biti ?
-
Da nije lose gorivo?Da li su osim grejaca imao jos neki problem u poslednje vreme sa kolima?
-
Da nije lose gorivo?Da li su osim grejaca imao jos neki problem u poslednje vreme sa kolima?
Samo to sa grijacima,moze biti da je do goriva jer stalno sipam na gazpromu u zadnje vrijeme,
Auto kad tek upalim trza i probija u leru , ostavim ga uvijek 2-3min nek odradi ,
Promijeniti cu mu nafti filter mada nema to veze ja mislim ali eto sda cu svakako ulje ubrzo pa cu i to usput ;)
-
u boljem slucaju pumpa i dizne. a ako ti stalno odlazi isti grijac predkomora na glavi. 90% pumpa i dizne jer je suha nafta
-
u boljem slucaju pumpa i dizne. a ako ti stalno odlazi isti grijac predkomora na glavi. 90% pumpa i dizne jer je suha nafta
Ali samo kad je hladan ?.Kako to objasniti ?.
-
suha nafta. ne podmazuje ulozke i gumice
-
Sipaj zejtin da vidiš kako će da peva lollol
-
Probati cu malo aditiva usut nekog ;)
-
Ulij mu lože... :48
-
Ulij mu lože... :48
Evo i to sam kontao , malo nek ga podmaze , ali haj vidjeti cu , pregledati cu mu grijace da nisu oni opet nesto ali mislim da je nesto do goriva ili filtera nafte prije ;)
-
ma i loza je suva, im'o sam slican problem na sivom golfu, majstor (provjerno dobar) rekao isto ko i paul, suva nafta, na rezervar nafte litar dvotaktol ulja, da vidis kako propjeva, svako drugi rezervar uspem nekad litar nekad pola, problemi nestali! a to sto ti hladan prekida to ti je opet grijac rikno 99%
-
ma i loza je suva, im'o sam slican problem na sivom golfu, majstor (provjerno dobar) rekao isto ko i paul, suva nafta, na rezervar nafte litar dvotaktol ulja, da vidis kako propjeva, svako drugi rezervar uspem nekad litar nekad pola, problemi nestali! a to sto ti hladan prekida to ti je opet grijac rikno 99%
Prvo cu griajc uraditi , a to za naftu znam da je suha ali kontao da ne smeta golfu :D , hajde valjda sam rijesio problem ;)
-
ne moze mu ulje u gorivu nista smetat, sem malo doista vise dimi
-
Ja ljeti sipam ložu zimi eurodizel i nemam nikakvih problema čak šta više neosjetim ni najmanju razliku. Zimi sipam ed iz razloga da ne bi zaledio. Kao što ti paul reče provjeri prvo dizne i pumpu...
-
Ja ljeti sipam ložu zimi eurodizel i nemam nikakvih problema čak šta više neosjetim ni najmanju razliku. Zimi sipam ed iz razloga da ne bi zaledio. Kao što ti paul reče provjeri prvo dizne i pumpu...
Ok hocu dok promjenim griajc ako je otisao i ak ose opet desavalo vidjeti cu dizne , ali ovo je samo kad je hladan..
-
Kako se bese proveravaju grejaci da li rade?
-
Skini dizne povadi podloške i daj kontakt, tako ćeš naj lakše utvrdit i ako je neki sporiji. Ili skidaj samo grijač jedan po jedan, malo je gadno prići ako neposkidaš dizne ili bar cijevi...
-
Ja dok sam vozio dizela,uvek sam grejace proveravao tako sto ih raskacim,povadim mostove,i dovedem kablic sa plusana svaki ponaosob.Koji baci varnicu kad ga pipne kabal taj je ok,koji ne reaguje taj je umro.Nikad me ova metoda nije izneverila.Jes malo zeznuto bilo doci do njih...Zbo suve nafte vidim i ovde kod mene sipaju u g2 po l ulja na rezervoar goriva. :26
-
Imao sam slican problem dizne su bile u pitanju.Desava se da dizna ne rasprsuje dobro naftu u sitnu maglu nego kako kazu propisa i tada na toj komori ne dolazi do paljenja smijese,ili dolazi do dijelimicnog paljenja sto uzrokuje dim na izduvu i neuravnotezen rad motora.Obicno traje do par minuta nakon paljenja kad je motor hladan cim pocme da se zagrijava prestane jer taj kompresioni prostor postigne dovoljnu minimalnu temperaturu za samozapaljenje tako lose smijese.Nije problem za rijesiti ako je to u pitanju dovoljno je skinuti dizne i provijeriti ih na operaturi odmah se vidi koja je lose rasprsuje u odnosu na zadati pritisak nafte.
-
Imao sam slican problem dizne su bile u pitanju.Desava se da dizna ne rasprsuje dobro naftu u sitnu maglu nego kako kazu propisa i tada na toj komori ne dolazi do paljenja smijese,ili dolazi do dijelimicnog paljenja sto uzrokuje dim na izduvu i neuravnotezen rad motora.Obicno traje do par minuta nakon paljenja kad je motor hladan cim pocme da se zagrijava prestane jer taj kompresioni prostor postigne dovoljnu minimalnu temperaturu za samozapaljenje tako lose smijese.Nije problem za rijesiti ako je to u pitanju dovoljno je skinuti dizne i provijeriti ih na operaturi odmah se vidi koja je lose rasprsuje u odnosu na zadati pritisak nafte.
Tako nesto sam ja razmisljao ali ja mislim da ne zagrije jedan griajc opet pa na tom mjestu je onda problem taj , do kse malo en zagrije ali hajde vidjeti cu ovo sto prije ;)
-
Skrabo ja cu ti rec da ti je kompresija jednostavno popustila i to je to.
-
Moguce da je i do grijaca narocito kad uzmemo u obzir kvalitet koji se kod nas prodaje.Ali ako ti se ovo desava samo na vecoj hladnoci onda tipujem na dizne.
-
Skrabo ja cu ti rec da ti je kompresija jednostavno popustila i to je to.
U pravu si moze biti to,ako nema kompresije nema ni samozapaljenja smijese,grijaci su tu samo pomoc pri paljenju.Pa ako vec poskida dizne nije problem izmijeriti kompresiju,sto bi ja svakako uradio,makar ce se vidjeti stanje motora i je li kompresija ista na svakom klipu.
-
radio ljubav@ koliko si ih ti to otvorio radi kompresije i ovog sto skosa kad upali hladan? mi budale, a ti pametan? napisao sam coveku sta je blaza , a sta jebenija varijanta. jel ti znas uopste o cemu se radi kad izgara jedan isti grijac i sta je uopste predkomora. slozi motor na novo sa ovom pumpom i diznama ce paliti isto. tako da kompresija sa ovim nema ama bas nikakve veze
-
radio ljubav@ koliko si ih ti to otvorio radi kompresije i ovog sto skosa kad upali hladan? mi budale, a ti pametan? napisao sam coveku sta je blaza , a sta jebenija varijanta. jel ti znas uopste o cemu se radi kad izgara jedan isti grijac i sta je uopste predkomora. slozi motor na novo sa ovom pumpom i diznama ce paliti isto. tako da kompresija sa ovim nema ama bas nikakve veze
Da je kompresija lose bi valjda palio skroz , i ne bi vukao kao sto mi vuce ?..
Prvo cu vidjeti grijac,ako nije on onda idemo na ovo ostalo , sada ne znam koji sam mijenjao da bih znao je li isti opet otisao bonk
-
prati malo grijace i ako ti non stop odlazi isti morat ces uraditi i glavu sa pumpom i diznama. dizna ne rasprsuje maglu nego mlaz i razbija grijac i predkomoru
-
prati malo grijace i ako ti non stop odlazi isti morat ces uraditi i glavu sa pumpom i diznama. dizna ne rasprsuje maglu nego mlaz i razbija grijac i predkomoru
razumijem , vidjeti cu , samo nikad mi nije otisao grijac na golfu u zadnjih 5 godina , ovo mi se tek ove godine desava ;)
-
Paul Radi tog stucanja dok je hladan nisam mozda ni jednog, jer nece musterija, a ovako ne znaam broj. Nisam ovde da se pravim pametan i vazan, proveo sam najmanjee 10 godina u kanalu, od svoje 10 godine tako da. Uradice i pumpu i dizne i grijace i sa tom kompresijom ako mu ne pocne stucat na -5 a hoce sigurno, ja cu ga dzaba rasklopit. Ti valjda znas na golfu dvojci jedan grijac kad strada, koliko mora da vergla da upali, a ovaj upali odma.
-
:huh:
Paul Radi tog stucanja dok je hladan nisam mozda ni jednog, jer nece musterija, a ovako ne znaam broj. Nisam ovde da se pravim pametan i vazan, proveo sam najmanjee 10 godina u kanalu, od svoje 10 godine tako da. Uradice i pumpu i dizne i grijace i sa tom kompresijom ako mu ne pocne stucat na -5 a hoce sigurno, ja cu ga dzaba rasklopit. Ti valjda znas na golfu dvojci jedan grijac kad strada, koliko mora da vergla da upali, a ovaj upali odma.
Evo dns nista , ovo sam uradio jutros , pustio ga dva puta da odrade griajci pa onda upalio ali nije ni blizu hladno kao dane prije , pa jos ne zna nista ,
Da li bi vukao kao prije da je popsutila kompresija ?
-
bi al u kurcu. TD kad nema kompresiju vergla 5 min. da upali i trosi litar ulja na 1000 km
-
bi al u kurcu. TD kad nema kompresiju vergla 5 min. da upali i trosi litar ulja na 1000 km
U mene kad je bio otisao ovaj grijac uvijek je palio i nije nikad verglao ni malo , auto fino vuce ne vidim razliku , sto se tice potrosnje ulja , ne trosi toliko ulja ;)
A kad izgubi kompresiju vidi se na ubrzanju ? i na vuci uz brdo ?
-
koliko je to "ne trosi toliko" skrabo ? koliko potrosi ulja na 5000 ?
-
koliko je to "ne trosi toliko" skrabo ? koliko potrosi ulja na 5000 ?
Hmm , pa nemam neko mjerilo jbg , ali falilo mi je neki dan , ali sam presao od mijenjanja sigurno preko 5000km ,
Ici cu pregledati ovjes i zamjeniti par stvari,vidjeti sta je sa ovim grijacem,promijeniti ulje,uzeo sam shell Helix diesel 10w40,pa cem oda vidimo onda ponasanje..;)
-
Ja bi najvise volio da se slozim s tobom i paulom i kazem da ja grijesim, ali viidis da sve ukkazuje na slabiju kompresiju
-
Tacno je paul gt rekao,i ja potvrdjujem kad opali kompresija na golfu Td,taj vergla 5 min ako uopste i upali bez alnaser ulice,a ulja pije da ti treba da balonce preradjenog uvek ima spremno u gepeku,I sigurno nece vuci kao sa dobbrom kompresijom.Pricam iz iskustva,druzenja sa g1 td oko 3,5 god i predjenih puno km. :26
-
I ja bih da se nadovezem na ovu temu, naime meni se desava sa 1.6 obicnim dizelom sad po ovim mrazevima kad hladnog upalim obrtaji mi budu oko 500-600min-1, ne variraju negu su niski, kad motor dostigne radnu temperaturu onda se vrate na normalno stanje 800min-1.
Licno mislim da nije neki problem, vec da dizne ne bacaju kako treba, jer nikad nisu pipane od kad je golf kod mene.
-
Ja bi najvise volio da se slozim s tobom i paulom i kazem da ja grijesim, ali viidis da sve ukkazuje na slabiju kompresiju
Hvala bogu vuce pravo , mora trositi ulje jer se sipa smece ovo , al isam sad narucio neko dosta bolje nadam se ;)
Sada ke toplije ali i navece kad je hladno kad ga uplaim ne desava mi se ovo vise tapsac tapsac
Ali svakako cu provjeriti grijace ;)
-
sipaj ti njemu 15w40 i mjenjaj na 5000 km. stari je to motor za rjede ulje
-
Da se nadovezem na temu i jednog moguceg problema stucanja i malog br.obrtaja kad je hladno vreme na leru,da li je ispravna bosch pumpa tj. kako da ga nazovem cok ili sauh koji se povlaci prilikom prvog paljenja a povecava ler i omogucuje laksi start kad je hladan i nedozvoljava motoru da neravnomerno radi,ako je ispravan cuje se promena u radu motora ako nije nema promene. npr. drugar mi je imao pasata b3 1.6td 80ks trosio 0.5l/1000km a palio bez problema na -15 prvo verglanje sa jednim grejanjem da ne verujes ali mu je ispravan sauh.
-
Ja kad povucem sauh cok, kako god da se strucno zove, ler mi se ne povecava vec samo promeni rad odnosno za nijansu je glasniji ili bolje receno vise cekica :-D , a trosi oko litar ulja na 2000km, ali mi i curi dosta, pali bez problema na ovim mrazevima, samo eto ler gas zeza, nije neki problem, a zanima me zbog cega se javlja.
Послато са LG-D373
-
Po toj situaciji onda je pumpa u pitanju i dizne najvise pumpa morala bi da poveca ler povlacenjem sauha coka ili kako vec i cekicanje da se poveca i verovatno gubi pritisak nafte u rotoru kad je hladan i dizne ne mogu u magli da rasprse naftu i to je ujedno razlog svega dok je hladan. Poz....
-
Videcu sutra, idem do majstora.
Послато са LG-D373
-
bocanac, kod mene 2 golfa jedna obicni D trugi TD oba na na hladnim starotvima rade ispod 900 ortaja, kad se ugriju sve ok, oba motora mi na 5000 trose pola litra ulja, samo optimu najeftiniju sipam od 20km (10e) 4l 15w40 ali nikad ne predje 5000 nekad znam i na 4000 zamjeniti kako uhvatim vremena.
Ma ja mislim da je to sve uredu, to tako treba majstor1
-
Boćanac samo podesi saug, obrtaji sa saugom treba da su oko 1050
-
Hvala momci, pa to mi se desava vec bas odavno, ne obracam paznju puno nego eto samo pitam, najbitnije je da on pali dobro jos uvek mahac
Nego ovaj problem moram resiti sto pre, jedina prednost je sto je uvek sveze ulje u motoru :53 :53
(http://s8.postimg.org/acmd9ggph/11004187_10203576865362756_284944792_n.jpg)
-
Samo menjaj filter na 10000 i driving,gde gubi ulje? :huh:
-
Videce majstor gde gubi u ponedeljak, uglavnom kupio sam dihtunge pa cemo zameniti sve kako god. Ovo mi je od skoro pocelo, ranije nije bilo skoro uopste ulja ispod auta ,uglavnom svugde je probilo po malo. :-D
Послато са LG-D373