VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: dcveles Februar 05, 2015, 09:30:00 posle podne
-
golf 4 1.6 16v aus kodna oznaka
benzin/plin
zamenjene obadve lambda sonde sa originalnim sondama NGK (150 + 80 e), zamenjene sve svecice NGK trokrake i potom uradjena adaptacija.
Posle toga se cesto javlja greska P1176 - O2S (lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
da li ima neko ideju sta da se radi po ovom pitanju ? Katalizator je zamenje - stavljen BOSAL !!!!
dajte neku ideju ??? KAtalizator nema svoju funkciju ili ???
-
ako si stavio univerzalni bosal katalizator on je euro 2, tj neće imati funkciju i javlja se greska!
-
jesam univerzalni bosal, sto znaci da treba da izdvojim za originalni brdo para ??? ili da stavim polovan ispravan ako se to moze uopste naci ?
-
ima bosal euro 3 za taj auto, oko 300e jako mnogo, ja imam azd motor i pola god sam trazio polovan, jbg to prvo skinu prodaju na otpadu, i tesko je naci da je u dobrom stanju, drugo a verovatno i bolje resenje je da ti neko softverski ugasi drugu lamda sondu
-
daj mi na pp ako ti nije problem ko ima da to radi ?moze i ns i bgd i okolina ???
-
Rade ovi iz Uzica ali su mi trazili 150e a ja tad nabavio polovan kat. probaj sa ovima sto rade chiptuning
-
a sta ce mu euro3 kat na golfu 4 16v ako nije tajna i u cemu je razlika katalizatora euro3 i euro4
-
izmadju euro 2 i 3, verovatno u propusnosti i sagorevanju, na taj univerzalni reaguje 2 lamda registruje losu smesu i pali gresku, tj kao da ga nema
-
@gedora,
postujem tebe kao iskusnog vw znalca, ipak samo trazim neko resenje, ako je neko imao slican problem... zato te molim ako mozes pomozi kako da resim a ne da resavamo misteriju koji je euro3 ili 4 katalizator i koja je razlika ?
-
jesi siguran u to sto pises? jesi li siguran da sonda ako je originalna pravi probleme zbog katalizatora koji je ugradjen? jesu li bosal i eberspr. katalizatori fabricki ugradjivani na golfove4 16v i 1,4 i 1,6?
-
Kod mene je org sonda i prva i druga,, cim sam skinuo kat odmah je upalio gresku, na vise mesta su mi rekli da univerzalni, tj euro2 kat, neće ugasiti gresku, nasao sam polovan org. i resio problem
-
@gedora,
sonda prednja NGK LZA11-v4 (5 zica) stavljena i zadnja iza katalizatora NGK OZA510-v4 i svecice NGK BKUR6ET-10. KAtalizator je BOSAL univerzalni ne znam oznaku pa to nemogu da povrdim koji je u pitanju ! Pojavljuje se CHECK ENGINE sa gore pomenutom greskom ? Dijagnostika je KTS 570 i sa njom je uradjeno starenje sonda.....
-
jesu li sonde koje si skinuo bile marke NGK i imale iste kataloske brojeve kao ove nove koje si kupio u radnji i ugradio na auto?
-
potpuno iste
-
tu gresku mozes preko kts-a izbrisati za trajno. treba ti dobar elektricar. taman da si stavio katalizator iz 1992e god nije uopste bitan koliko je bitno da je cist i ispravan. originalni katalizator kosta boga oca ali uopste nije toliko bitna stavka da bi rijesio problem
-
kako preko dijagnostike može trajno ugasiti gresku?
-
kao da sam trazio da se oda TAJNA SVETOG GRALA i ELIKSIRA MLADOSTI !!! ccccc..... traziti savet ovde je kao da prosis :)
salu na stranu, vidim da nisam samo ja zainteresovan za to, pomagajte vec me nerviraju te ZUTE lampice !!!!
:)
-
Sa katalizatorom iz 1992 moći će samo da se sanka niz dobro brdo, i to ako bude snega, opet će paliti gresku, svako ima svoje misljenje beer, zezao sam se sa lampicom god dana, po meni imas vise resenja i to; 1. nov OEM kat. (najgluplje i najskuplje), 2. nov zamenski euro 3 kat.( i dalje glupo i skupo), 3 polovan OEM kat (tesko naći) dobar, 4. Da ti neko izbrise sondu 2 iz mape ECUa, 5. da ti elektricar ugradi simulator signala na sondi 2.(to je bila moja druga opcija tada). 6. Da se fizicki izmesti sonda lulom ili nekim distancerom (negde radi negde ne, meni se nije svidelo), 7. da te boli k...c sto svetli lampica (najjeftinije). Sve ovo ukoliko nemas neki mehanicki problem naravno beer
-
bice ono poslednje, s vremena na vreme cu izbrisati gresku a za dalje cemo videti
-
citat:
" Sa katalizatorom iz 1992 moći će samo da se sanka niz dobro brdo, i to ako bude snega, opet će paliti gresku,"
sankaj se ti po novom sadi i sa snegom i bez snega. ali sedi na euro4 katalizator da budes brzi.
ko zna napravi za 5 min, ko ne zna kupuje katalizatore.
ja sam prestao davno dijeliti pamet po forumu, tako da nastavite sa kupovinom i eksperimentima
-
@gedora,
ne znam cime sam zasluzio da se neko "sanka" sa mojim problemom, problem i dalje nije resen, valjda zato forum sluzi ? Ako sluzi da se neko ismeva onda ... do k....
Hvala molim moderatore da zatvore temu, ovakva diskusija mi nije potrebna
-
ne kazem tebi nego ovom strucnjaku koji je juce iz lade sjeo u cetvorku i sad zna sta moze a sta ne
-
dcveles; moj komentar se odnosio na stare euro 2 kat. a ne na tebe, ja sam i pokusao da ti pomognem jer sam imao taj problem! Nadam se da ćeš rešiti problem! beer gedora; Ja pamet nikad nisam ni delio po forumima,, niti sam "stručnjak" ,možemo se sankati zajedno , znam sta može jer sam hteo da resim problem koji sam imao, Ako si BRZ ti mu resi za 5 min. a ne da ceka 2 dana, tu smo da pomognemo., lada je nekad bila dobar auto
-
https://www.youtube.com/watch?v=NrTlLpkGUDI (https://www.youtube.com/watch?v=NrTlLpkGUDI)
nekako ovako otprilike
http://www.tunerpro.net/downloadApp.htm (http://www.tunerpro.net/downloadApp.htm)
-
posto imam Marelijev ECU iskljucivanje sonde iza katalizatora ce ici jako tesko ili nikako, uglavnom se u Srbiji radi sa Bosch ili Simens ECU gde kod njih nije problem softverski iskljucitit lambda !
-
citat:
"Ja pamet nikad nisam ni delio po forumima,, niti sam "stručnjak" ,možemo se sankati zajedno , "
vidi zoki sankaj se po futogu i veterniku ali bez mene.
ja strucnjak jesam, ali sa takvim i tebi slicnim pamet i znanje necu dijeliti nikad.
-
Sujeta je opasna po zdravlje, ja pomoć nisam ni trazio, opusti se!
-
nebi ti ni pomogao.
sankaj se ;)
-
meni ostaje problem, a vas dvoje sve prepirete i svadjate kao mala deca,... Dodje mi da skocim u Dunav
-
@gedora, @zoran79, sta kazete da vam ja platim jedno sankanje, otprilike na sredini, na primer Fruska gora ili Kopaonik.
PS Hvala na pomoci momci, zeleo sam pre nego sto prodam auto, da resim problem...... ako uspem uspem ako ne nema veze, nemoze sve biti idealno tako je to kod nas u Srbiiji :)
pozzzz
-
Da si odmah napisao da imaš ugrađen plin na autu,bilo bi lakše da se riješi taj problem. Uglavnom taj sekvent plin koji imaš na autu ti pravi problem i pali ti grešku. Ovdje to riješe ubacivanjem neke varalice. Prijatelj je imao isti slučaj na svom autu i tako su mu riješili. Posjeti nekog dobrog majstora za ugradnju plinskih uređaja i trebao bi da ti riješi problem.