VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: nex Septembar 05, 2009, 04:35:07 posle podne
-
Pomoc oko tuninga... golf mk3-1.8 gt,(plin) direktno ubrizgavanje 93-godiste motor je u dobrom stanju,ima dobar zvuk, ne trosi ulje, ide solidno sobzirom da ga je zena vozila driving E sad ja sam mislio da ce da ide mnogo bolje ipak je 1.8,66kw,90ks, za pocetak sam mu skinuo katalizator, i nisam osetio neku veliku promenu, najvise sam ga vozio 150 km|h-na plinu, na benzinu ide malo bolje, vozio sam ujakovu trojku 1.6 i ide mnogo bolje nego moja 1.8!!! Sad me interesuje sta sve treba odraditi sto se tice motora?
Dali je neko imao slicna iskustva sa 1.8 motorom?
Jedan mehanicar mi rekao da treba tek da je razradim... Moram da naglasim da sam pocetnik i da se nerazumem mnogo u mehaniku. biggrin Mislim da ovde ima mnogo iskusnih ljudi-vozaca pa pomozite. Unapred hvala... beer blow
-
SLIKA http://nexy.azurforum.com/vas-1-forum-f1/vw-mk3-18-gt-t11.htm#13
-
Jel ima neko neki predlog??????? drive
-
sipaj goriva i vozi ali zesce...................... driving
-
Do crvenog.... biggrin
-
Slika je puno pomogla lollol Pogledaj da ta trojka kojim slucajem nema 105 ks i mozda ti bude jasno zasto ide bolje boodala
-
66kw-90ks, pise lepo u saobracajnoj..
-
Mislio sam na tu 1.6 trojku da ima 100 i kusur ks wacko
-
aha, pa ima tu negde biggrin ona je 1.6-16v beer. Ali mislim da moze i moja mnogo vise, da se uradi neki tuning...
-
Ta trojka sto si vozio je najverovatnije kao moja 1.6 101 ks!!
-
nemoz nikakav tuning da radis na tom motoru , zato opusteno svaler gas i teraj
-
odvrni onaj
-
pa trosi mi 12 l na 100km, Gde cu bre vise da ga odvijem...! bonk
-
Auu, pa mLogo. Moja trojka 1.4 ne prelazi 8.5 ;)
-
Naravno da trosi manje 1.4 motor, ne stajte coveku na muku. Od tuninga ti je slaba vajda. To nije motor za trke nego samo da traje, solidna kubikaza, skromna snaga ali dovoljno dobro da povuce kad zatreba.
-
Tako ide 1.8 obican , bregasta je takva i ventili da nemoze bolje.Motor je pravljen da predje 300.000 bez problema.
-
Hvala Rocky, hvala svima na savetima i informaciama... ;)
-
Sta mislite o Txaco-http://www.texaco.com/- ulju, jel koristi jos neko ovo ulje? cena kod mene u Prijepolju je 600 din po 1l
-
Pogresna tema za to pitanje.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=2208.0
-
OK. bonk
-
Ja imam isti motor, 66/90, i ide dosta lepo, ja ga gazim svaki dan po 100 i kusur kilometara autoputem, i zavisi od guzve, od 140-180 km/h... potrosnja pri takvoj voznji mi je oko 11 L /100 km... mozda ti nesto nije nastelovano kako treba pa slabije vuce...koliko je presla ta mashina??? da li sipas dobar plin??? meni isto ide i na benzin i na plin, ali plin sipam samo na jednoj pumpi ovde u bg..(mozda to i nema nikakve veze, ali ja tako navikao i nije mi tesko)... Uzimam u obzir da je meni malo jaci menjac (od VR6-ice), pa mozda zato ide malo lakse... treba mu vise vremena da izvuce brzinu, ali kad dostigne zadato, tad lepo ide i ne muci se....
-
PRESAO JE 200.000 km, MODA TEK TREBA DA SE RAZRADI, JA GA VOZIM TEK MESEC DANA... :rolleyes:
-
Ma razradjen je on dovoljno sa tom kilometrazom... idi ti kod nekog dobrog majstora da ti pogleda motor i da ti to malo nasteluje... ima da ide dosta bolje... jel ti slabo ide uzbrdo??? recimo vuce se nekih 70-80 i slabo ubrzava....
-
moja trojka je 1.8 55kw (75ks) i potrosnja je negde izmedju 9 i 10 litara na 100km plus menjac je automatski tako da sam za sada zadovoljan samo kad bi benzin bio malo vise jeftiniji,,,, bilo bi vise driving driving
-
Tacno tako Krle, spor mi je na startu, mada su mi 15-felne, gume-195-60, malo veliko za njega! a potrosnja plina mi je negde oko 13l, da li je to normalno?
-
Pa i jeste i nije... zavisi kako ga vozis... njemu je normalna i ekonomicna voznja oko 120-130 km/h u petoj, i pri takvoj voznji ne bi trebao da trosi vise od 10 l plina na otvorenom...ako ga vozis malo zesce, mora vise da trosi, tako da kako god pogledas, sve je to jos uvek jeftino na plin... treba da nastelujes paljenje mozda, da ti auto lepo startuje, a mozda je i motor malo posustao pa nema snage da vuce lepo... sve to kod dobrog majstora da se vidi sta je...ja recimo izvlacim u 2-oj brzini 100-ku na 4000 RPM al se bas napregne, sto je odlicno za njegovih 277k kilometara i za VR6 menjac na 1.8 motoru.....
-
Sto se tice brzine nije ti tu bas nesto najbolje...ja vozim golfa sa istim motorom i vozio sam ga i 190km na plin..moguce da ti plin nije podesen kako treba,cim ti osetis razliku izmedju voznje na plin i na benzin. A sto se tice ubrzanja ni ja nisam nesto odusevljen svojim....ali kazu da mu treba vremena da ubrza... Probaj da nastelujes plin kod nekog dobrog plinadzije..i da da sipas na vise mesta i da vidis koji ti najvise odgovara... Opet nemoguce je da trosi 12l a da ide slabije... Meni moj trosi oko 10-12l zavisi mada ga na otvorenom spustim i na 7l.
-
Kad prebacim sa plina na benzin, oseti se totalna razlika, i u ubrzanju i razvijanju, tamo gde idem prvom na plin, na benzinu druga-trazi trecu...
-
Evo i ja da se oglasim.. imam isti motor,sa istom kubikazom/konjazom,amo je moj 96-o god.
meni trosi od 12-14 u gradu,a sad kada sam isao do mora trosio je oko 9l. gasa..
Kod mene nema razlike gas-benzin,mozda je malo lepsi rad samog motora na benzinu,ali sto se tice ubrzanja skoro je identicno..
Vidi razvodnik kakav ti je,svecice,filter vazduha,vidi da ti nasteluju paljenje i naravno idi obavezno kod plinadzije da ti kompjuterski nasteluje smesu gasa... postupak ce ti biti jasan,ima aparat,sa "crevom i sondom na kraju istog" koji ide u auspuh,na samom uredjaju ce se pojaviti brojke,koje oznacavaju koliko ima kiseonika,a koliko gasa u smesi... da ne pametujem vise idi kod plinadzije... biggrin biggrin biggrin
-
Meni tro
-
Ok, sutra cu da posetim plinadziu...
-
Jos jedna bitna stvar, pitanje je i gde vozis auto... Ako vozis na visim nadmorskim visinama, tu je vazduh dosta razredjen, i auto nastelovan da se vozi po naseljenom mestu i u ravnici, nikada ne moze lepo da ide po brdu ili planini... ja sam imao priliku da vozim caletovog golfa 1.3 na plin, po Bg sam ga vozio 120-130 bez problema, a kad smo otisli na taru, jedva da je isao i po ravnom, a uzbrdo nije mogao nikako... prebacim na benzin, ide ko blesav... tako da... i na to obrati paznju...
-
Bio sam kod plinadzije, nastelovao je dovod vazduha, promenio filter, i nastelovao paljenje, kaze da je bilo mnogo pomereno... Sada znatno bolje ide, ostaje jos da vidim da li se potrosnja smanji la, ako nebude kaze majstor da je mozda prezubcio... boodala boodala boodala
-
Ne verujem da je prezubcio. Mozda je majstor mislio da nije lepo uzubljen. A to nije strasno.
-
Da, bas to, pogresno sam se izrazio.... boodala biggrin
-
To nije strasno. Lepo kupis nov kais (ako je potrebno) i odes kod nekog majstora koji zna posao i zavrsi ti to za pola sata.
-
Posle ovog stelovanja sto sam radio, potrosnja mi se povecala jos za 2l...!!! bonk bonk bonk sta sad da mu radim! badmood
-
Jel zna neko koliko kosta zamena zubcastog u BG-u?
-
Ljudi, sredio sam probleme sa plinom, vrlo jednostavno, smanjio sam dotok vazduha u motor, i resio problem, sad nema razlike benzin-plin, sad grize asvalt...! clap alealeee driving
-
a potrosnja??? driving
-
Potrosnja 13l PO GRADU, mehanicar koi mi je to radio kaze da ce samo da mi poveca potrosnju benzina, to nije neki problem, posto ga nevozim mnogo na benzinu.... Sta mislite o ovome, jel neko radio nesto slicno, jel moguce da se ugradi neki protokomer?! U CEMU JE ONDA PROBLEM, ZNACI SVE JE U REDU SA PLINOM, ALI NECE DA VUCE DOK MU NE SMANJIM DOVOD VAZDUHA..!
-
Zaboravio sam da dodam, stavljao sam nov novcit italianski rasprskivac, samo da probam, i nije imalo bas nikakve razlike!
-
konacno resena potrosnja clap clap clap, u pitanju je km-sat, koi me je lagao angry2 angry2 bonk uzrok je veliki tockovi 195/60-R15 koi su van standarda,+ sa takvim gumama pored km-sata povecava se potrosnja plina-benzina!
-
Imam i ja slicnog golfa 3 pa rekoh da pitam ovde da neotvaram novu temu
da li je moguce da se ugradi turbina i ako je moguce koliko bi to kostalo i koliki je to posao golf je benzinac?
I da li mozda ima neki drugi nacin da mu pojacam performanse motora?
:)
-
Ima jos 2 nacina.
Prvi se radi se u 2 poteza:
1) izbaci se taj 1.8
2) ubaci se gti 16v, vr6, 1.8t ili sta vec preferiras.
Drugi nacin je da prodas taj auto i da kupis GTI. ;) beer
-
ili ubacis 1.9tdi, trosi 4l,a kada ga bas cepas 5.5l :31 biggrin a ide kao munja, slajfuje u 3-coj brzini. pogoptovo oni cipovani sa 101ks na 140ks. driving
-
Ima jos 2 nacina.
Prvi se radi se u 2 poteza:
1) izbaci se taj 1.8
2) ubaci se gti 16v, vr6, 1.8t ili sta vec preferiras.
Drugi nacin je da prodas taj auto i da kupis GTI. ;) beer
3) da odveze auto kod naseg clana nesa zeka da mu ugradi turbo :53
-
Ima jos 2 nacina.
Prvi se radi se u 2 poteza:
1) izbaci se taj 1.8
2) ubaci se gti 16v, vr6, 1.8t ili sta vec preferiras.
Drugi nacin je da prodas taj auto i da kupis GTI. ;) beer
3) da odveze auto kod naseg clana nesa zeka da mu ugradi turbo :53
bez ficinog karburatora nema nista.
sto rekao dejan921,ubaci ti tu cipovani 1,9 tdi, sa 101ks na 140ks,i sa dupliranim obrtnim momentom,e onda neces moci da krenes,i petom ima da slajfa