VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Milos Pile Bicanin Januar 25, 2015, 10:52:11 posle podne
-
Imam WV Polo Comforline 1.4 16v benzinca 2002.god.Imam problema sa paljenjem od kraja novembra,kada je počelo hladno vreme.Problem je samo pri prvom paljenju ujutru. Tek iz 5-6 puta upali.Iz auspuha se čuje kao da probija.Akomulator je nov.Svećice takodje.Leptir za gas je pročišćen.Kablovi su u redu,provereni.Kada upali,odlično radi...na leru 900-1000 obrtaja.U vožnji ne seca,ne trokira.U posednje vreme,na semaforu u leru u jednom trenutku je imao nemiran rad, izmedju 600-1100 obrtaja,i smirio se posle toga...
Ujutru kada prvi put upali,ako ga odmah ugasim,pa probam da upalim-kresne bez problema.U toku dana,pali bez problema na pola ključa.Čim prenoći opet isti problem .
Majstor mi je zamenio senzor za temperatutu-kao nije radio kako treba,ali opet imam isti problem.
Na dijagnostici je sve u redu,ne prijavljuje nikakvu grešku.Kompresija je dobra.Navodim sve ovo jer sam pročitao u komentarima da sve ovo može da pravi ovaj problem.Rekli su mi da proverim dzekove(?!?!) ili da mi provere ovaj leptir za gas,kako smešu vazduha i benzina pravi?!?!
Ne znam više da radim,ovo počinje užasno da me nervira.
Potrošnja mi je u gradu oko 8 l,a na otvorenom 6-6,5l... ne znam da li toliko treba da troši,jer sam čuo razne komentare?!?!!?
Hvala unapred.
Pozdrav.
-
A da li je uradjena kalibracija klapne?
-
Majstor kod koga sam vozio kaže da jeste.
Pri pregledu na dijagnostici ne pokazuje nikakvu gresku...
Mada mi pri kontaktu izbaca lampicu za loše gorivo u zadnje vreme,ali čim uplaim se gasi...
Zamenjeni mu svi senzori za temperaturu...
Kada je zagrejan,u leru nekad radi na 900 obrtaja,a nekad na 650-700... imam miran i lep rad...
-
I kako se radi ta kalibracija klapne???
Pretpostavljam dijagnostikom...
Imam jednog prijatelja,koji se malo zanima oko automobila,radi nešto i sa dijagnostikom...Pa da odem to sam da pogledam ? biggrin
-
izmjeri pritisak goriva na tom prvom paljenju