VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: slobodan_ns Januar 23, 2015, 11:32:41 posle podne
-
Interesuje me cene malog i velikog servia kod 1.9 i 2.0 tdi GOLF 5! Pa da cujem sta kazu ljdi koji poseduju ove automobile?
-
to ti zavisi od vrsta ulja , filtera, delova kaisa, pumpe vodene . spanera rolera itd ... dali radis u VW servisu ili kod nekog poznanika a nije KV mehanicar itd , itd, itd ...
ali racunaj od 100e pa na vise pocev od malog servisa ... :46
-
mali servis 4 l ulja po 1 500 din, plus 5500 din mahle filteri+ 2000 ruke, malo više od 100 eur.
veliki servis je 300 eur sa radom i delovima,prijateljska cena!
toliko me je izašlo za 1.9 tdi. za 2.0 pretpostavljam da je isto ili 15 tak eura više... B)
-
Bas puno kosta :/ 100+ evra mnogo je. mislio sam da je mnogo manje.
neka se neko javi ko ima 2.0 da cujem tacne podatke.
-
Može manje,ako hočeš da sipaš jeftinije ulje,ali rizikuješ sve ostalo. Ja recimo u te 1,9 i2,0 TDI PD ili CR motore sipam ARAL HIGH TRONIC 5W40 ulje,sa svim filterima i radom izađe negdje oko 220-230 KM ili oko 110-120 Eura. Set za veliki servis,bez vodene pumpe izadje nekih 370KM (sa vodenom pumpom 420-440KM) otprilike 600KM ili 300 Eura sa zamjenom.
Iskreno nikad ne bih uzeo 2,0TDI u Golfu 5,kad postoji 1,9TDI. Da ga nema u ponudi,kao u šestici,u redu. Ovako 1,9TDI je dosta bolja opcija...
-
Svi bi da im malo trosi a da servis bude kao u golfa 2.
-
To me je interesovalo, naravno da necu sipati losije ulje, nego sve cu uciniti da mi duze traje. samo se dvoumim izmedju 1.9 ili 2.0 motora, cujem vecina pljuje 2.0 motor. dok neki kazu da nije los..
-
Vozio sam oba i ja bih uvjek uzeo 2.0 samo ako je dobro odrzavan...
Sto se servisa tice mali servis je isti za oba od 60-80e sa Castrol edge 5w-40 uljem i svim filterima..
1.9 je dosta trm i mora se cerati u obrtaje da bi isao kako treba pa je dosta bucan...
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Beta
-
e jebiga simke. koje crne obrtaje kod dizela? 1.9 bas u niskim obrtajima povuce.
-
Mali servis sa Castrol uljem za 60-80 evra ? To ulje je falš 1000 %
-
Ja neznam nikoga da je imao problema sa 1,9TDI,a sa 2,0 ih znam bar 100 komada. Ako hočeš da ti Golf 5 ide ko trkači auto,onda kupiš GTI,a ne TDI. 1,9 TDI ide fantastično dobro za svoju snagu i sasvim je dovoljno jak za sve normalne potrebe.
-
+1 odnos potrosnje i snage sasvim korektno.
sada ce se neko javiti kako tdi u gradu trosi 8l. i jeste, moj nacin voznje dizel trosi 8l, al benzin mi je trosio mnogo vise.
a to sto neki, hoce da im TDI ide kao GTI to je nesto drugo.
-
TTS + 1 ... :26
slobodan_ns lepo sam ti napisao u svom 1. postu ... sve zavisi sta ocekujes i sta zelis i koliko zelis da orzavas svoj auto tj koje su ti finansiske mogucnosti ... TTS ti je bas lepo objasnio ... :25
ja sipam samo Castrol , filteri su uglavnom MAN ... Ne mozes a vozis Golfa 5. i da ocekujes mali servis za 80 e ...
onda nemoj a vozis Golfa ... :46
dejan921 da ne idemo na potrosnju goriva, pitanje je bilo u vezi maliog i velikog servisa ... svaki auto koliko mu stiskas gas toliko i trosi ... ove ipak zavisi koje ulje se sipa i koji elovi se kupuju ... a ima gi razni sto bi neki rekli ... :26
-
kolega pitao pre mesec, u porshe novi sad. 1l castrol 5w30 2150din. a mozda je i to kopija? znaci 4l ulja 70e.
-
Imam 1.9TDI od 77kW i mali servis je bio oko 17-18k, ali sa originalnim filterima i originalnim uljem na kojem nisam štedeo. Sledeći put će biti jeftinije, jer sam našao gde ima da se uzme isto to, samo povoljnije.
-
TTS, sve to stoji, ne kazem ja da je to trkacki auto ali isto tako ne mozes reci da ispravan 2.0 ne ide solidno u golf 5..
Sto se ulja tice, 5l castrola ja platim 50e i filteri 30e, tako da me ispadne oko 80e mali servis..
Je li ulje fals ili ne, pojma nemam, to svi sipaju pa i ja, mijenjam ga redovno na 10k, tako da nije previse ni bitno...
Sent from my SM-N9005 using Tapatalk 4 Beta
-
Nisam ja rekao da 2,0 ne ide,ali ima 50X više problema od 1,9. Ne idu oni ni jedan,za moje poimanje brzine,ali to su auta za normalnu vožnju od tačke A do tačke B,a ne za jurcanje po krivinama ili na 402 metra. Ta razlika između 140KS koliko na papiru ima 2,0 i 101KS koliko ima 1,9 u praksi se ne osijeti toliko,koliko se osjeti XX puta veča kvarljivost 2,0 motora. Da u Golfu 5 ne postoji 1,9 motor,u redu,ali kad več postoji uvijek bi prije uzeo njega,nego 2,0.
-
Ako vozis auto od 1.5t, jel dovoljan motor 1.9 TDI sa 105hp ili je 2.0 od 140hp, za takvu karoseriju?
Sto se tice servisa dosta zavisi i od tebe i tvojih mogucnosti tj. koliko umes i mozes sam da zavrsis a da ne placas ruke majstoru.
-
a nema jaci 1.9 od 105ks? ARl,ASZ?
-
Ja sam rekao za 1.9 105hp.
Da dodam mislio sam na passat b6!
-
kod g5 nema, ima samo slabiji BRU 90ks