VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nemanja 90 Januar 15, 2015, 06:15:28 posle podne
-
Trebo bi da ocistim klapnu gasa jer mi je ponekad nemiran rad na leru.citao sam ovde ili na neko forumu da moze da se skine prljavstina sa zidova i leptira sa krpicom natopljenom benzinom?i da li mora nesto posle da se radi jos mimo ovog?
-
adaptacija dijagnostikom
-
ynaci ipak mora da se vozi na diagnostiku?a jel ce upaliti lampicu neku ili ?i mislite da je bolje da uradi to majstor ciscenje?da li znate koliko bi to otprilike kostalo ?pozz,
-
zavisi da li je skida(klapnu)ili ne pa bi cena bila od 1000din do 2000 din .......barem je tako bilo pre dve godine u mom slucaju
-
kupis wurth sprej za ciscenje karburatora i slicnog. skines filter vazduha upalis auto neko ti drzi gas na jedno 2000 obrtaja i tim prskas i skines prljavstinu. ja sam tim skinuo sve sto sam uspeo da vidim. jedino sto je taj sprej skup.mozda da odes kod nekog ko radi to ispasce ti jeftinije.
-
Cime god cistio mora da se radi adaptacija diagnostikom.hvala za odg
-
zbog cega
-
Pa clan DELPO mi je rekao.znaci ne bi trebako da se radi?i da li kad se ocisti klapna gasa onda ce prestati onaj nemiran rad motora kao da neko po mali dodaje gas?
-
da li to sredstvo sto budem prskao dal sme da udje unutra?i d ali posle toga mora da se radi adaptacija preko diagnostike?,izvinite sto vas ovoliko gnjavim ali prvi put se susrecem sa tim
-
Skineš leptir gasa,lepo ga detaljno očistiš i posle na adaptaciju preko dijagnostike.
Ne možeš lepo da ga očistiš dok ga ne skineš.
-
ok hvala vam ,ipak cu majstoru da prepustim to kad budem hteo da radim
-
mozes da skines crevo usisa (sa klapne) i kupis neki sprej za ciscenje karburatora i klapni ,imas ga u svakoj normalnoj radnji sa autodelovima (cena oko 600 din) i naprskas klapnu unutra i oko leptira ,rukom povuces gas otvoris leptir i naprskas lepo(auto nije upaljen) sacekas nekoliko minuta i onda cistom krpicom koja ne ostavlja dlacice ocistis (izbrises) klapnu,pomeris leptir i koliko mozes da dohvatis unutra , pa ponovo sprejem naprkas i unutra dublje ,sacekas neki minut ,obrises , vratis crevo naklapnu ,upalis auto i drzis malo na gasu sa vecim brojem obrtaja, i posle adaptacija,ILI skines klapnu (sto je i bolje) ocistis dobro sa tim sprejem vratis sve i pre palenja auta uradis adaptaciju congratulations
-
ako ce vec da placa adaptaciju onda bolje da skine i da ocisti da valja. a ako neces kupi wurth sprej i odradi kao sto sam ti rekao.
delpo pitanje (ne zlonamerno nego iz radoznalosti da nesto naucim)zasto bi radio adaptaciju klapne tj sta se poremeti kad upalis auto dodas gas,klapna se otvori ti prskas sprej on skida prljavstinu i sve cisto.sprej sagori nista se ne remeti. nista fizicki nisi dirao na silu pomerao skidao ili slicno.
doduse jedino ako ima 2-3 mm skrame na svim zidovima(tj svinjac na klapni) tj motor truba dragacevo. pa se tu stvori nazovi rupa posle ciscenja ili tako nesto, tu mi ima neke logike da se radi kalibracija. a ovako blink
ja kod mene imao malo cadji na zidovima. skinuo filter, upalio auto. burazer drzi gas na 2000rpm naprskao. sve cisto za 10 sekundi. vratio filter. palim vozim,ler ok kao i ranije,prima gas isto. sve ok. doduse ja sam preventivno cistio nisam imao nikakvih problema
Nemanja ima problema sa ler gasom pa moze da se desi da ovo nista ne pomogne ali ja bih prvo to probao. uostalom neka bira nije mali.
-
zex84 i ja sam cistio sam bez skidanja na prvi nacin kako sam opisao u predhodnom mom postu , i kada sam upalio auto bio je dosta nestabilan pa sam ga drzao na jacem gasu (pomalo i turirao) dok se nije smirio,a adaptaciju sam uradio posle nekoliko dana (sad da li je bilo bolje posle adaptacije jbg.neznam ,meni se cinilo da jes) slazem se i sa tvojim nacinom i konstatacijom ali ja bih ipak uradio adaptaciju posle ciscenja jer on ima problem sa lerom (izrazen) znaci daje komp. zampatio sadasnje stanje pa ce jos vise da brljavi posle ciscenja (kadabude radjena adaptacija prvo pobrisati sve pozicije leptira koje je komp.zapantio pa tek onda kalibracija novih pozicija leptira :47
-
sam si napisao da rukom povuces gas(neznam sta povuces kad je elektronski) i otvoris leptir sto znaci da si poremetio leptir. da si stavio na kontakt i pritiskao pedalu sam bi se otvorio bez da ga silis rukom. mozda bi mogao tako pazljivo da ocistis a da se nista ne poremeti.
ovo o cemu sam ja govorio je drugi nacin krpa se ne upotrebljava niti se ruke zavlace.hemija sve odradi. ja sam tako odradio i nemam problema. napominjem nisam ni ranije imao problema.
slazem se da je najbolji nacin skinuti celu klapnu i ocistiti i uraditi adaptaciju, ali samo kazem da postoji nacin da se cisti i bez adaptacije. beer
nisam ja na svoju ruku ovo radio ni izmislio vec sam prethodno pitao
-
ok za gas (meni nije elektronski,moj motor je 1.6 sr akl 8v 1998. i ima uze tj. sajla za gas) ali ja sam izneo moj nacin kako sam cistio jer i meni je malo ler bio poremecen ,a tebi nije nego si cistio iz PREVENTIVE(dosade) pa je normalno da je leptir u polozajima kojima treba da bude , a meni i forumasu koji je pokrenuo temu nije leptir u pozicijama kojima bi trebao (cim ler zeza , ako je do klapne videce kada ocisti i kalibrise) pa adaptacijom se stavlja u te pozicije da ih komp .zapamti PS. krpicu sam koristio kada sprej odmasti naslage (koje ti kada nisi imao jer si cistio iz PREVENTIVE) da ih uklonim ,a i tako pise na upustvu spreja na kojem je slika klapne,,,,, a ako je klapna sa elektronskim gasom onda neka neko stisne papucicu a on (ili majstor) ocisti sto dublje ako ne skida klapnu batine
-
drustvo primetio sam kad otvorim cep od ulja onda se poveca na normalni broj obrtaja ler gas na koji treba da bude a kad zatvorim onda se malo spusti,dal je to normalno ili sta????