VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: BranislavK Januar 15, 2015, 02:38:27 posle podne
-
Pozdrav,nov sam ovde.Vozim Golfa 3 Turbodizel.radio sam generalku majstor1 koja me je kostala blizu 1000 eura :31.znaci sve zivo je izmenjano,bukvalno nov motor stavljen u skoljku.medjutim majstor kaze da treba da se menja lamela,da nemoram uzimati ceo set kvacila da je korpa u solidnom stanju pa da uzmem samo lamelu.i tako ja jedva nadjem u NS samo lemelu (3500 din) proizvodjac ,,mejle,, on ugradi,upalimo auto radi ko svajcarski sat medjutim nece da ubacuje u brzine.menjac je kao nov,zamenjeno ulje.kada je ugasen ubacuje u svaku bez ikakvih problem ali upaljen nece nikako.kvacilo je samostelujuce,zanima me da li je to do te lamele bar tako on kaze da je malo grublja i da zbog nje nece da salta.kada ga vozim lakce ubaci ali nije to to,ponekad krci i to me ubija.kaze da ga tako vozim i malo na kvacilu da se ona istrosi pa ce da salta kao pre ali meni je to malo glupo i bojim se da cu sjebati menjac ili motor.presao sam 50 km od generalke i ne svidja mi se uopste.sta je po vama najbolje da se tu uradi,da li da odem uzmem ceo set kvacila (saks 9300 din + majstor) ili da poslusam majstora mozda je u pravu iako meni to nedeluje bas normalno?? bonk
-
Druže, predstavi se tamo u posebnoj temi za predstavljanje, napiši par reči o sebi. Uradi to odmah, zaključaće ti admini temu.... Što se tiče tvog problema, imao sam sličan problem, probaj da ubaciš u brzinu a da ne stisneš kvačilo do kraja, nego malo od poda. Ako ide lepo, čim se malo istroši lamela, biće sve u redu. To se dešava zato što su malo deblje obloge lamele... Meni se desilo kada sam stavio remontovanu lamelu, ali kod lamela iz prodavnica to ne bi smelo da se desi, sem ako i ta nije remontovana.
P.s. Ako ti je na sajlu samoštelujuću, i ona može da se došteluje ko zna..
-
hvala ti druze,nadam se da ce biti sve ok :)
-
Pa, jesi li probao da ne stisneš do kraja, jel' ne krči kako ide?
-
u prvu nemogu nikako da ubacim,2,3,4,5 idu malo teze a rikverc krci.pre kretanja ja ga ubacim u prvu upalim i krenem i onda salta normalno tako i rikverc,ugasim ga,ubacim,upalim i teram.bolje tako nego kad krci to me izludjuje.kaze majtor da probam lamelu malo da potrosim pa cemo videti kako ce reagovati.kad se ugreje dobro motor ja povucem rucnu i polako ga bustam da trosi lamelu,oseca se da gori i posle toga mi je poceo leps ubacivati.zao mi je sto mu to radim ali drukcije necu skontati dal ima efekta to uopste bonk
-
Ne može to tako brzo da se potroši, ako je uopšte do toga, nešto mi to sumnjivo.... Meni je lamela "legla" posle 1000 km.
-
skini ponovo menjac pa ce se znati (najverovatnije ,najbolje ceo set kvacila)
-
znam da je najbolje ceo set i to sam trebao odmah ali jbg kaze majstor ne treba majstor1 videcu jos sto,dvesta km da predjem dal ce se promeniti sta,ako ne skidamo dole menjac :( :(
-
Sjebaces sinhrone na mjenjacu, tako saltajuci na silu, moras mjenjac skidat ponovo i najbolje zamjeni cijeli set odma. Lijepo onaj kaze, nemam para za jeftine dijelove.
-
hvala ljudi,najbolje ce biti tako da uradim.sutra idem kod majstora pa da vidimo da skida sto pre menjac da se to uradi jer ono krcanje me izludjuje :angry:
-
kako se steluje samostelujuca sajla. ako nije tajna, evo ja ne znam i prvi put cujem da se sajla sa oprugom steluje. ajde knalek otkrij nam tajnu da dokazemo da sam glup ..
-
Hahaha, tačno danas mislim, kad vidiš kad se Gedora javi da pita kako se šteluje samoštelujuća sajla... Pa vidi, ja sam samoštelujuću sajlu imao na dvojci 1.6, davno je to bilo, ali se sećam da je čovek uspeo da dobije malo više praznog hoda... Nešto je radio oko nje, čini mi se, ali nemoj da me držiš za reč, da je negde dodao, podbacio neku šajbnicu.... Uglavnom, došao sam sa vrlo malo praznog hoda a otišao sa malo više praznog hoda na pedali... Da me pitaš i što smo to radili, ne sećam se... tako da sam i napisao da može i da se malo došteluje. To sam video tada i nikad više, u stvari nikad više i nisam imao samoštelujuću sajlu....
p.s. http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=57293.0, (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=57293.0,) pročitaj treći i četvrti post mahac
-
procitaj ti. ta sajla da se moze stelovati ja bi sigurno znao
-
Hoče li mi neko objasniti rečenicu: "Kvačilo mi leglo nakon 1000km?" Čega leglo? Šta je radilo prije? Stajalo,sjedilo,čučalo? Kakve gluposti vi valjate,pa to je nevjerovatno! Hočete da prođete jeftinije,pa mjenjate samo lamele i kad vam se desi sranje,onda se hvatate za glave. Na Volkswagenu se mjenja cijeli set kvačila,ako nečeš da imaš probleme i plačaš dva puta majstoru skidanje mjenjača. Taj što ti je rekao da možeš samo lamelu da promjeniš,nije se očešao o majstora,a kamo li da je neki majstor. Po čemu je ustanovio,da je potisna ploča dobra? Vjerovatno "odokativnom" metodom ili je pitao Milana Tarota i vidovitu Vangu. Ovdje kod mene taj set kvačila u SACHS ili LUK verziji košta oko 80 Eura,ne vjerujem da je u Srbiji skuplji,a imati zajebanciju radi 80-tak Eura,neprocjenjivo...
-
Drugi majstor, skini menjač i sve će biti jasno. Komplet set + samoštel sajla 100 eura. Sach. Ne može a da 'ne legne' istog trena.
-
druze nisam ja hteo da prodjem jeftinije,meni auto svaki dan treba.nedeljno napravim njime do 400 km.lamela nije prosla puno al se pohabala od ne kvaliteta.nije bila uopste istrosena.mogla je jos sigurno 20 hiljada da nije pohabana ali sam hteo da promenim kad je vec bilo sve rasklopljeno da neplacam majstora opet za nekoliko meseci.stvar je u tome sto sam slusao majstora da zamenimo samo lamelu,jbg.obilo se sad o glavu.ko da niko od vas nije imao nekog sranja :angry: