VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Stefan Avgust 28, 2009, 06:13:19 posle podne
-
Pre neki dan sam zamenio set kvacila, sve korpu,lamelu,drukl lager,zamajac, ali sam uzeo na preporuku sve obicno a ne plivajuce.E sada imam jedno pitanje, ako je neko vec ovo menjao, da li treba auto malo da "zadrhti" kada krecem?Recimo kada krecem bez gas on malo "zadrhti", ali ako mu malo dam gas nista ne "drhti".Sve je ostalo ok, kvacilo je mekano, menjac lepo ulazi u brzine, lepo vuce, ne proklizava itd.
-
a sto bi kretao bez gasa???
-
biggrin pa tako sam navikao na ravnom krecem bez gas i dodajem polako, ali na uzbrdicu krecem sa gasom, sa svim kolima krecem tako i ne tresu.E i jos nesto da napomenem kada upalim klimu to "tresenje" se jace oseca.
-
pa koliko sam cuo klima odvlaci 3 do 5 konjskih snaga motoru i automatski motor vise trpi pri polasku iz mesta bez gasa kako ti kazes. Ja sam ranije vozio golf mk2 1.6b 55kw i nikad nisam kretao bez gasa biggrin jednostavno nije to to, a sad vozim gold mk3 automatik menjac i veruj mi cim ga osetim da je povukao u brzinu stisnem papucicu, pogotovo ako je to potrebno u saobracaju
-
To ti je zamajac vjerovatno.
-
Sve je tu u redu ali tebi je ranije bila losa lamela pa ti je proklizavala kada kreces bez gasa i zato nije trzala a sad je nova, nov zamajac i mora da trza, tj. trza motor jer mu je to preveliko opterecenje za te obrtaje.
Znaci zaboravi to kretanje bez gasa ;)
-
Ljudi hvala na odgovorima i majstor mi je rekao da je to sve ok, nego ja ajde da proverim, mozda je neko imao isto iskustvo ;) Stvarno ne vidim razlog da nesto ne bude ok kada sam menjao sve u kompletu, nema vise sta da se zameni.
-
ja sam imao isto iskustvo i to nije ok
meni se javljalo to jer sam nakivao lamelu losim ferodama
posle sam zamenio sve originalnim delovima u servisu i sad nema nista da trza i da seca pa cak i kad je pun auto i kad klima radi krecem bez gasa bez problema.
znaci ako si dobio lufta u letecem zamajcu onda ces verovatno morati ubrzo da ga menjas kako nebi te vibracije prouzrokovale vecu steta.
meni je bilo bas extremno dok nisam delove zamenio,ja sam dolazio u situaciju da nemogu da krecem sa semafora...
-
aha vidim da si i zamajec menjao i stavio si kruti,neplivajuci,predpostavljam onda je je normalno jer on prenosi sve ;)
-
Evo bas sam danas testirao, cim dam malo gas sve je ok, ali ako ne dam onda malo zatrese.Ali dobro ipak je ovaj obican "neplivajuci" set i zamajac 2,3 puta jeftiniji, jedino mi je krivo sto su me drugi ubedili da ga stavim sa pricom da je sve to potpuno isto i da nema razlike u voznji i da ne bacam pare za plivajuci set ;) Ma sve u svemu sam ja zadovoljan, bitno mi je da je kvacilo mekano, da lepo hvata,lepo upadaju brzine itd, a sada ovo sto sam ja navikao da krecem bez gas, to cu morati da promenim... od svake navike ima i odvika
-
Brate ja sam isto uradio sto i ti, ali ja nema nikakwih problema sa tim, kwacilo je mekano, ali ne trese pri kretanju sto se tebi desawa ...
-
Cekaj kada ne das gas pri kretanju ne trese???
-
ne nista, nemam stwarno nikakwih problema sa tim setom, msm da ti tu nesto nije ok ali mozda gresim ...
-
;) hmmmmmm pa ne znam kome da se obratim, da li majstoru ili prodavnici??Sada sam se bas smorio i iznervirao :angry:
-
ma teraj bre to, nije to nista
-
biggrin shvexoman koji si car. Bio danas kod majstora i obajsnim mu sve, on meni kaze da moze sve da skine i da opet namesti ako hocu, ali kaze da ce biti opet isto i kaze mi da je to sve ok i da ne brinem, mada sam se ja vec navikao, dam malo gas (1000,1100 obrtaja) i picim thumbup
-
ja neznam sto bi uopste kretao bez gasa, ja vozim ceo moj vozacki staz (12god) i nikad nisam ni pokusavao bez gasa da krecem, doduse sve sam benzince vozio i nijedan nije mogao normalno da krene bez bar malo gasa, naviknes se i vozis. driving
-
Upravo tako. ;)
-
da ne otvaram novu temu, pitacu ovde
Nesto me zeza kvacilo ovih dana,
ako budem trebao da menjam set kvacila kog mi proizvodjaca preporucujete? Koliko bi to trebalo da kosta (korpa,lamela,druk)?
-
Brate, a jel ti trese pri gasenju auta? Kad stanes, i okrenes kljuc, jer se zatrese tad?
-
Pre neki dan sam zamenio set kvacila, sve korpu,lamelu,drukl lager,zamajac, ali sam uzeo na preporuku sve obicno a ne plivajuce.E sada imam jedno pitanje, ako je neko vec ovo menjao, da li treba auto malo da "zadrhti" kada krecem?Recimo kada krecem bez gas on malo "zadrhti", ali ako mu malo dam gas nista ne "drhti".Sve je ostalo ok, kvacilo je mekano, menjac lepo ulazi u brzine, lepo vuce, ne proklizava itd.
ja imam plivajuci zamajac i kada se auto dosta vozi po gradu pocinju vibracije, da treska kada kreces (samo kada kreces)
meni je plivajuci u losem stanju, 90% sam siguran da je uzrok tresenja kada polazis zbog tog zamajca sto si stavio
nije fabrika dzabe stavila plivajuci (on ima vece opruge i moze da ublazi jace vibracije od obicne lamele)
to podrhtavanje moze da ti osteti i menjac
i da li se zatrese pri gasenju auta?
-
Brate, a jel ti trese pri gasenju auta? Kad stanes, i okrenes kljuc, jer se zatrese tad?
Dok sam vozio G3 GTD imao sam ovaj problem ali je u pitanju bio nosac motora.
-
kod passat-a, superba trese i u leru malo više bruji i prenosi vibracije kad je ugradjen fixni zamajac, stoga se i prio ugradnji pravi neka kao pixla na samom zamajcu da ne bi pravio te i njima slicne probleme. Kod octavija i cetvorki tih problema ne bi trebalo da bude jer se na dosta TDI 90ks motora ugrađivao fabrički fixni zamajac (samo na ALH je dolazio plivajući) što je znam da ga je fabrika tu stavila kako bi testirala na nama vlasnicima i priča da ga je fabrika tu stavila iz nekog razloga ne pije vodu. Odličan si izbor napravio, i ja skorih dana idem u siti poduhvat pa javljam kako sam prošao.
Inače zamajc se može provjerit na nekoliko načina: kad se auto pali i gasi mnogo ali baš mnogo trese sa motorom i karoserijom (slični simptomi imaju i stope), onda kada prilaziš semaforu i puštiš auto na ler ili bez gasa da se dokotrlja ako ljulja to je 90% zamajac (simptom je sličan onome kao da su diskovi veoma malo krivuljkasti). Takođe ako na 50-60km/h poklopiš full gas u petoj brzini ako vibrira ručica menjača tj. ako mlati onda je zamajac. Ako se i sa stisnutim i bez stisnutog kvačila (sa ugašenom klimom) čuju ne baš lijepi zvuci i struganje, mljevenje, trkoćanje u pravilu je to zamajac.
Eto nadam se da sam pomogao, a za cijene ne znam kako je u srbiju ali npr u CG set plivajućeg kompletan sa druk ležajem sa nalazio i za 340e ali budući da me plivajući ne zanima nisam se dalje raspitivao. Inače ako ikako moš nabavi original VALEO ili SASCH mada i LUK je sasvim solidan. Sam druk ležaj se krece oko 15-20e, set kvačila od 150 pa naviše.
-
Hvala ljudi na odgovorima, ali pogledajte datum :rolleyes:
Ja se vec slatko vozim dve godine i presao sam dosta kilometara sa fixnim zamajcem i setom kvacila.Mogu samo da kazem da sam skroz zadovoljan.
A ono sto je tresao je bilo do nosaca motora, tako da je to zamenjeno jos tada i problem je resen.
Skodamaniak hvala puno na objasnjanju, trebace mozda u buducnosti.
-
Ma, normalno je da zatrese, ako bas bas polako pustas kvacilo onda nece da zatrese.
Inace, koliko si ti platio to sve? I mene to ceka uskoro na Golf 4 2.0 benzinac, pa me zanima kog reda velicine je to?
-
Iskreno ne secam se tacno, da te ne lazem.Ali tebi nije mnogo posto je benzinac.
-
ako budem trebao da menjam set kvacila kog mi proizvodjaca preporucujete? Koliko bi to trebalo da kosta (korpa,lamela,druk)?
mene to isto zanima
ja sam digao staru temu, jer mi bilo glupo da otvaram novu s istim naslovom bonk
-
Izvini imenjace nisam video da si ti pitao, tek sam sada izvalio boodala
Za benzince nije skup set i zamajac koliko je za dizela. Sachs i Luk su najbolji, ali i skupi ;)
-
ma pustim sad s zamajcem, da sam hteo s`tim da ze zezam ja bi uzo tdi bleh
jel znas imenjace to skupi koliko odprilike iznosi u dinarima :rolleyes:
-
biggrin I to sto kazes
Ne znam stvarno koliko kosta.
-
Ne ne, pricam kod ovih novijih, sa plivajucim zamajcem, meni je na Passatu kad okreces kljuc da ga ugasis, zatrese auto, to su majstori rekli da je do zamajca. Pa sam zamenio i nema toga vise... stavio sam Sachs sve ...nemam pojma, kazu da je OK skroz
-
koliko te je izaslo ceo set?
mene to isto ceka boodala
-
I ja treba da menjam set kvacila u skorije vreme... Prvo, kvacilo hvata visoko. Drugo, mnogo je tesko. Trece, cuje se neki zvuk, kao skripanje, mada je to papucica kvacila, nekako secka. E sad mi je majstor rekao da ima set kvacila od 50-60e i neki drugi od 90-100e... Koliko se krecu "ruke" za zamenu seta kvacila? coilleo2tj
-
Ima li nešto na šta treba obratiti pažnju kod vozila sa plivajućim zamajcem ? Npr. sigurno se ne treba naglo startovati, i ne treba ga voziti na jako niskim obrtajima ... Da li mu smeta kočenje motorom Itd boodala ? Kakav je zamajac na TDI i šta mu ne prija ?
pozz
-
Nije dobro mijenjati ga sa obicnim jer je on tu da upije silu od velikog obrtnog momenta na malom broju obrtaja i tako zastiti menjac koji nije bas nesto kvalitetan..(kod G5 I NOVIJIH). Ako bi vozilo bilo bez plivajuceg zamajca onda bi fabrika trebala da radi duplo kvalitetnije (citaj skuplje) menjace, sto im se naravno ne isplati...
On u zavisnosti od stila voznje crkava na oko 200 do 250.000... ono sto svi vole kod novijih dizela je to sto lako idu sa vrha gasa cak i uzbrdo... e to je najgore za taj zamajac i kad se auto tako vozi najprije crkava a tako ga vecina vozi misleci da tako "pazi" motor...
Znaci, prilikom preticanja/ubrzavanja treba vratiti u manju brzinu i uci malo u obrtaje a ne ubrzavati od 1000 obrtaja... tako se zamajcu drasticno produzava vijek trajanja...
-
Znači uzbrdice preko 2500 do 3000 - 3500 takođe i preticanja ? A krstarenje na 2000- 2200 po ravnom ,jel može tako? Čini mi se da mu preko 3000 ne prija za krstarenje ili se varam ?
-
krstarenje neka bude na 1500 ne smeta, tako vozim oduvijek, startanjem sam moje razjebo, smeta mu naglo i oštro pošaltavanje, npr iz treće u drugu pa vrmmmmm biggrin
uzbrdo ga drži oko 2000 2500 to se osjeti dali tutnji ili ne, ne voziti u viskom stepenu prenosa sa stisnutim gasom skoro do patosa uzbrdo
-
clap
Hvala
Sve u svemu bilo bi jednostavno rečeno da što lakše ide. I sa što manje "udara" za motor. Rekao bih da ću tako najbolje sačuvati taj famozni zamajac bonk
-
ako teras u vise obrtaje sacuvaces zamajac-ali ces izakati motor brze zar ne,ima logike
koje je manje zlo
-
nema sanse tako da sjebes motor, nista mu ne fali da ga teras preko 3000 o/min
crveno mu pocinje od 4500
-
ali ako motor stalno teras preko 3000 obrtaja brze ce se sjebati nego onaj
koj teras do 2500,zar ne
meni je nekako zao da ga drzim preko 2800 biggrin
-
nisam mislio stalno, ali ja mu vadim dusu nista mu ne fali izdrzljiv je to motor
pa necu celog zivota da ga vozim
popravice ga onaj ko ga kupi lollol
-
i to sto kazes biggrin
-
tačno, samo konstantno cepanje u crveno ce sjebati motor, sve do 4000 je zdravo za njega biggrin
da ossa, da ide što laganije bez trzanja i akanja po gasu i pedali kvačila.
-
Set kvacila za Golf 4 2.0 benzinac je 11000 (Sachs) i 13000 (Luk).
-
ja zvao danas da pitam u ovlascenom kod nas u cg. za golfa 5 ...nevjerovatnih 800eur
-
sto je mnogo,mnogo je
-
Jel zna neko od vas koliko majstor uzima za zamenu seta kvacila? Eto npr. na mom Golfu 4 2.0 benzinac.
-
Jel postoji neki nacin da se proveri da li treba da se menja set kvacila? Naime, meni je majstor rekao pre 1.5 godinu da bi trebao uskoro da menjam, to je bilo kada sam kupio auto. Presao sam preko 20.000km i nista se znacajno nije promenilo. Kvacilo je i dalje visoko, nije se pogorsalo, i auto lepo vuce. Mozda bi mogao malo bolje ali ne znam posto nisam vozio ovaj auto sa novim kvacilom nikad :) Najvise primetim da losije vuce kada upalim klimu...tada se motor malo vise dere a ne vuce, ali pri tom nije da dize obrtaje pa da kazem da proklizava lamela, vec samo je malo bucniji a nece da vuce kako treba.
Jel postoji neki metod kojim bi majstor mogao to da proveri? U avgustu planiram da idem u Grcku, pa ne bi da mi se nesto na putu pogorsa i da se cimam oko toga.
-
Najlakse proveris kad ubacis u trecu brzinu, podignes rucnu kocnicu i krenes... Ako se odmax ugasi, kvacilo je dobro, a ako xoce da podje... vreme za promenu. blow Kod mene u trecoj vrti sem tako... :angry: Jos neki dan... lollol
-
E dobar test, probacu odmah ujutru :) :) :)
-
Jel postoji neki nacin da se proveri da li treba da se menja set kvacila? Naime, meni je majstor rekao pre 1.5 godinu da bi trebao uskoro da menjam, to je bilo kada sam kupio auto. Presao sam preko 20.000km i nista se znacajno nije promenilo. Kvacilo je i dalje visoko, nije se pogorsalo, i auto lepo vuce. Mozda bi mogao malo bolje ali ne znam posto nisam vozio ovaj auto sa novim kvacilom nikad :) Najvise primetim da losije vuce kada upalim klimu...tada se motor malo vise dere a ne vuce, ali pri tom nije da dize obrtaje pa da kazem da proklizava lamela, vec samo je malo bucniji a nece da vuce kako treba.
Jel postoji neki metod kojim bi majstor mogao to da proveri? U avgustu planiram da idem u Grcku, pa ne bi da mi se nesto na putu pogorsa i da se cimam oko toga.
Ne znam koliko ti to osecas kad se upali klima da slabije vuce, to su mizerne promene... A kako mislis motor se malo vise dere a ne vuce? A jer ti i kazaljka za obrtaje skoci ili stoji u mestu?
-
Kazaljka za obrtaje stoji u mestu...tj...polako se dize kako auto polako ubrzava. Kada je upaljena klima, malo vise pravi buke i slabije vuce, primetna razlika.
Isprobao sam jutros ono da ubacim u trecu brzinu sa podignutom rucnom...pokusao sam cak i vagu da napravim, ali se ugasio...tj kao da je krenuo da povuce i ugasio se. To valjda znaci da valja lamela :) Mada, videcu sta ce reci majstor uskoro.
-
Taj motor je kilav skroz zato i oseca klimu, a i meni je kvacilo bilo visoko,i malo tvrdo al sam ja presao 15000 i sad momak koji ga je kupio jos toliko bez zamene, i nema nameru da dira nista
-
kako moze 2.0 da bude kilav? lollol
-
@shvexoman
Ja sam pre njega vozio Golf 3 GTI 16V 150ks, i u poredjenju sa njim jeste kilav :) Malo je mrtav na nizim obrtajima, posle on lepo ide...mislim...poprilicno lepo ubrzava ali moras da ga drzis u visim obrtajima sve vreme. Ono varijanta da obidjes nesto u petoj pri brzini od 80 km/h nije bas preporucljivo :) Jednom sam tako očešao kamion pošto nisam uspeo da ga preteknem pa sam morao da se vratim...ja u petoj krenuo na 80km/h da zaobilazim kamion, kad ono u susret još jedan kamion nalete :(
-
Ja samo znam da kvacilo ne treba da bude visoko, a to dizanje rucne u trecoj i to ne znam. Idi lepo proveri kod majstora i mirna glava. A i drugar ima taj 2.0 kaze isto da je trom dosta
-
Imao sam isti tako da znam, moj je jos bio 4motion pa tezi za 150kg pa lenj za sve pare, zato sam ga i prodao i zbog manjka prostora naravno. A za Guaranu odgovor kratak - sedi u taj auto sa tim motorom pa ces da vidis o cemu pricam
-
Ja samo znam da kvacilo ne treba da bude visoko, a to dizanje rucne u trecoj i to ne znam. Idi lepo proveri kod majstora i mirna glava. A i drugar ima taj 2.0 kaze isto da je trom dosta
Kod mene je kvacilo visoko, a kad probam ovo sa polaskom u trecoj... Napravim vagu i krene da vuce, ali ga rucna drzi, a to motoru ne smeta... Tako da kvacilo treba da se promeni... biggrin
-
Ja to uradim i meni se auto ugasi...probao sam i par puta da napravim vagu, ali nisam uspeo, svaki put se ugasi :) Znaci, usteda bar 200 eura za sad :)
-
Neko je pitao za ruke, oko 50e uvek bilo.
-
@lubarda
Ja sam pitao, hvala na odgovoru. Ne izadje to onda puno. 110eura je Sachs set i 50eura ruke, to je 160eura u mom slucaju. Ja sam mislio da je to reda velicine par stotina eura...300-400 eura. Znam da je tako nesto bilo drugaru za 1.9TDI :( Joj sto sam odjednom sad zavoleo ove benzince :)
-
Meni je pre par godina zvenula lamela na 1.9 2003god bas u ns sam se zadesio i uradili mi u servisu za taksije one zute novus golfove kod tempa za 50e. Posle sam pitao u bg i svuda je bila ta cena. Znaci dizel. Ne znam sta su tvom drugu naplatili.
-
Pa valjda je lamela u startu skuplja za TDI, zar ne ?
-
kod dizela je jedino skuplje sto u vecini slucajeva mora da se menja i plivajuci zamajac koji kosta oko 350E , inace set (lamela ,korpa druk lezaj) kosta odprilike isto, mozda 30ak E vise nego za benzinca
-
Aham, a jel benzinci nemaju taj plivajuci zamajac? Ili mozda imaju a redje crkava?
-
Pricam o rukama za zamenu seta kvacila, a ne o delovima. 50e. Skida se levi tocak i menjac i to je to. Zamajac kad bi crkavao uz svaku lamelu, jebes auto.
-
dali se može na vw sharanu 1.9 TDI sa plivajućim zamajcem ugraditi obični , ?????????
-
Ima teme o tome, radili su ljudi, ali procitaj koliko su zadovoljni.
-
Moguce je, verovatno ko i na svaki drugi sto stavljaju.
Evo clan Stefan je stavio obican zamajac, neka ti on kaze kako je.
-
molio bih Stefana da mi kaže iskustva sa običnim zamajcem i koju je lamelu stavio, unapred hvala....
-
popuni lokaciju u profilu !
-
Evo da se oglasim ;)
Sa obicnim fiksnim zamajcem, korpom i lamelo mi je sve isto kao i pre.Auto lepo vuce, kvacilo lepo hvata, sve isto, ja ne vidim razliku.
Uzeo sam Valeo zamajac, korpu,lamelu, druk lager.
E sada ja sam to uzeo na preporuku posto je moj Golf TDI 90ks, a za jace TDI motore sam cuo da se ne preporucuje ova varijanta i za sestostepeni menjac.
-
hvala stefane, ali dal neko zna koju lamelu staviti, navodno od nekog forda?
-
Od golfa jebote, manji benzinci i sdi imaju obicnu lamelu
-
ha, jebote, ha.....
23/26 , treba da je lamela unutarnjeg precnika , sa 23 zuba
dali golf ima takvu neznam , zato i pitam tko zna?
-
Ma kakav Ford imas da kupis bas lamelu za VW.
Ja sam kupio u kit komercu, pozvao, pitao da li imaju zamajac i set kvacila za vw golf 4 tdi 90ks. Pozovi i pitaj ih.
-
hvala!
-
Nema na cemu ;)
-
Set kvacila za Golf 4 2.0 benzinac je 11000 (Sachs) i 13000 (Luk).
da ne znas mozda posto je set za 1.9sdi,' 98?
-
ford ,golf..... wacko
-
Jbt ljudi,jesam ja toliki maler bonk..kupio komplet set kvačila sa plivajućim zamajcem,SACHSOV i izgleda da ću morati da ga reklamiram..ujutru dok je hladan,teško se izbacuje iz rikverca,teže ulazi iz 3. u 2. brzinu i iz 2. u 1. brzinu..to ne bi smelo da se dešava kod novog kvačila..kada se ugreje sve je ok,lepo šalta,odvaja na polovini..
-
jesi razmisljao da ti nije do ulja u menjacu... nesto se secam da je na caletovim kolima to bio problem zimi.. matoro ulje, napolju minus, ide dosta teze dok se ne ugreje/razradi ..
-
ma nije to ulje, nemoj odmah da ga skidas, mislim da treba malo da ga razvozis
-
Nije ulje,menjao sam ulje sipao MOTUL 75w 90,pokušaću još malo da ga provozam,ali mi ne miriše na dobro angry2..
-
Samo da dodam da clanovi koji su se javili i napisali da je normalno da se auto trese prilikom zamene seta kvacila nemaju veze sa automehanikom.
-
Znači,ja ne verujem šta se meni dešava..pored toga što teško izbacujem iz rikverca,teško ide iz 3.u 2. i iz 2. u 1. brzinu kada je hladan,po malo zapinje kada se uggreje sada je počelo da škripi kvačilo kada ga puštam bonk
Tako mi se ponašalo i staro kvačilo,ali nije otežano radio menjač kada je hladan..idem sutra da reklamiram kvačilo
-
nek ti je sa srecom
-
Pristao čovek na reklamaciju bez reči,samo sutra da odemo u neki servis sa kojim on sarađuje da se proveri još jednom pa da vidimo šta i kako ćemo..samo ne znam dal ima neka fora da dobavljač ili prodavac plati ponovnu montažu seta,meni se ne daju pare opet za to,jel ima neko iskustva?
-
mislim da ces tesko to da izboksujes, ako ti je dao garanciju dao je na rezervni deo
-
Verujem i ja da je tako..mnogi sumnjaju na cilindar kvačila..treba to sutra proveriti coilleo2tj
-
Kod mene je bio u pitanju cilindar papucice kvacila, ali vecini ''majstora'' je lakse da pokriju svoje neznanje ''jednom rutinskom'' promenom kvacila blink
-
Meni je kvačilo bilo za zamenu,180 k km je izdržalo biggrin
-
Drugari,bio sam danas u servisu koji je preporučio prodavac seta koji sam namontirao..elem on je insistirao da je problem u ulju menjačkom..sipao sam MOTUL 75w-90 svi ga preporučuju..kada smo ga ispustili iako je novo ličilo je na kašasti sok sa nekim talogom na dnu kante..nismo mogli da verujemo..po njegovoj preporuci,sipano TOTAL iste gradacije,dosta ređe izgleda pa ujutru da probam jel otklonjen problem..ako ne bude do ulja skida se menjač o njihovom trošku i nov set kvačila ;)
-
crni,sta bi na kraju sa kvacilom??
-
Agonija se nastavlja.. biggrin skinuo novo i vratio staro kvačilo,bolje šalta sa starim,ono sam reklamirao i sada opet jovo nanovo..ovih dana treba da rešim,ovaj put uzimam LUK...najveća fora što su ovi u servisu koji sarađuju sa prodavnicom gde sam uzeo pokušali da me nabede da mi menjač ne valja lollol..umalo ih nisam pofajtao benzinom i bacio šibicu batine lollol
-
novi sam na forumu, a imam slican problem. naime i ja sam zamenuo komplet kvacila i plivajuci zamajac pre 15 ak dana, stavljeno sachs. a sad mi se desava da se auto zatrese pri gasenju, papuca od kvacila podrhtava i na leru i u voznji, i auto menja zvuk na pritisak kvacila.
-
javice ti se vlada oktavija inace doktor za sachs kuplung setove.. ili procitaj malo temu iz pocetka ;)
-
sto ce reci da se izgleda pojavila neka losa serija Sachs kvacila, znam da ima dosta remontovanih a prodaju se kao novi u kutiji
-
ma nisu remontovani nego ih ima izgleda dosta fabricki losih. drug mi je na alfi jtd prosle nadelje 4 puta skidao menjac zbog sachs seta. bio sam prisutan bio je nov a ne repariran. tako da cemo u ovoj temi sachs-u dati jedan veliki minus.
-
sinoc sam bio kod majstora sto mi je ugradjivao set, kazem sta se desava, on pogleda i kaze da nije 101% od zamajca, nego neka klapna sto zatvara vazduh kad se gasi auto ;) a sto vibrira papuca od kvacila kaze da je to normalno i da se desava i na novim kolima wacko
-
Ja isto mislim da se zbog vibracija na papučici ne potresaš,mada kod mene su se smanjile pa čak i skoro nestale sa tim SACHS famoznim kvačilom..kod mog izgleda korpa nije valjala..
gedora,ubrzaj malo stvar da se vozim kao čovek ;)
-
moze mala pomoc????trebam da zamenim set kvacila na golf 2 sta preporucuje te???
-
ja sam kod mene na pasata b3 stavio sachs ceo set i super se pokazalo vec skoro 20-ak hiljada
-
ok
-
jel zna neko koja je cena set kvacila sachs za golf2 ?????
-
Da se nadovezem I ja sa mojim problemom,ako je to problem uopste.kod mene nA golfu je kvacilo tvrdje,a odvaja pri dnu ,a na drugom golfu sto Sam probao je daleko mekse I njemu odvaja vislje.takodje ponekad ume da zatrese pri gasenju.
-
losi zamajac i lamela
-
Hvala
-
Pozdrav, voleo bih da iznesem svoja zapazanja u vezi mog nazovimo "problema" pa da mi majstori i ljudi sa iskustvom kazu svoje misljenje. Naime imam golf 4 tdi pd 74 kw 2003 god.kojeg sam kupio u oktobru prosle godine, e sada, desava mi se kada pokusam da krenem i to BEZ gasa da mi maaaloo zadrhti na volanu...pa sam mislio da mi neko kaze da li je to normalna pojava, jer sada kako su ovi hladni dani svasta nesta mi se cuje :) em je malo bucniji kada ga upalim ujutru em malo tvrdji...sve dok ga ne ugrejem...a sto se kvacila tice ono je meko, hvata na sredini i ide ko ludo...i nisam probao onaj nacin provere da ga ubacujem u trecu ili vec koju pa da vidim hoce li se ugasiti i sl.samo znam da sam u voznji jednom sa manjom przinom probao trecom nastaviti a on je bas zadrhtao i morao sam prebaciti u manju....HVALA SVIMA UNAPRED!
-
Brale, sve je u redu, po onome što si napisao, nemoj samo puno da mozgaš, veruj mi psiha je čudo... bonk, ako nemaš problema samo driving
-
I ne kreći bez gasa lollol
-
na mom Golfu kada je upaljen auto i kada je izbacen iz brzine cuje se neko krkljanje u menjacu,kada se stisne kvacilo,ono traje jos mozda pola sekunde i onda prestane. predpostavljam da je zamena seta kvacila obavezna jer i u vecem stepenu prenosa pri maloj brzini kada dodam naglo gas, obrtaji skoce ali auto ne ubrza znacajno. e sad sta sve spada u set kvacila (ne razumem se mnogo) i koliko kosta sacsh ili luk? hvala unapred! U pitanju je mk2 1.8 karburator.
-
i ja imam isti problem,sve isto,kad stoji u leru krklja nesto u menjacu al menjac normalno radi,prima gas,sve normalno al stalno nesto krrrrr..krrrr,stisnem kvacilo ono prestane,pustim ono se opet cuje,majstor kaze set kvacila,neznam
-
ja se nadam da je set kvacila samo, da ne mora i zamajac da se menja. samo sto kod mene i proklizava lamela, pri kraju je...
-
600e??? wacko ili 60e? mk2 je u pitanju, nemoguce toliko...
-
Ja mislim da se tebi ustvari trese poluga na gestrucni kod zamajca, to izaziva tresenje kad kreces bez gasa. Pod hitno kod majstora da ti sve skida, jer moze i labilna kobler-ploca da ti crkne, a to kostaaaaa...
:rolleyes:
-
legija malo nam pojasni ovo sto si napisao
-
gedora jel tacno da sve ovo izlazi 600e? nemoguce.
-
ma jok, za dvojku je 6-7000 din
-
Mislio sam da ces bar ti shvatiti ovaj smajli :rolleyes:
lollol
Nije nista cudno sto je covek zamenio ceo set kvacila, a oseca vibracije kad krece bez gasa. Sta nam sve prodaju c, c, c,... Moze zamajac da bude sa falinkom, moze lamela da ima gresku sa oprugicama, a ipak moze i nosac motora da ga zeza. A morao sam malo da se nasali, jer me je sve ovo podsetilo na Stevu Zigona u majstorskoj radionici biggrin
-
set kvacila,zamajac,rad oko 6,7 hiljada... to je onda ok
-
Jest da je tema malo stara al gledajuci po oglasima nasao sam ovo,
http://www.pik.ba/artikal/2287764/golf-5-6-passat-6-7-1-6-tdi-1-9-tdi-plivajuci-zamajac-komplet-set-novo-vw-ag/ (http://www.pik.ba/artikal/2287764/golf-5-6-passat-6-7-1-6-tdi-1-9-tdi-plivajuci-zamajac-komplet-set-novo-vw-ag/)
pa ko voli..Mislim da ceo set nije skup!
-
koliko kosta nov set kvacila ali bez zamajca za golf 4 pd 6 brzina??trazim po netu nigde nema cena...
-
oko 100eura
-
Sad citam temu i vidim ono za polazak u trecoj sa rucnom, ako se ugasi dobra je.. Znao sam za taj fazon ali sam mislio da je obrnuto, ako krene u trecu onda je dobra, prebacio sam nesto.. I probam sinoc par puta on se odmah gasi.. Ja se istripovao da mi najebao set kvacila.. danas ceo dan gledam po netu kakvi su simptomi, koliko kosta i to.. i sad vidim da sam ja pogresno razumeo.. boodala biggrin
-
Valeo set za TSI 240 funti engleskih boodala
-
Sad citam temu i vidim ono za polazak u trecoj sa rucnom, ako se ugasi dobra je..
taj test su izmislili debili i ljudi koji imaju mozak velicine goluba.
-
hahahahahahaha KRALJU! E da je samo taj test nebulozan, nego ih ima jos dosta......
-
Cao ljudi,da ne otvaram novu temu da se ubacim ovde, imam i ja problem s kvacilom, kad polazim bez gasa oseti se da mi zatrese auto, cim malo dodam gas to se skoro i ne oseti,naime imam golfa 4 tdi 110 ks 2001 god. svi majstori mi govore da je plivajuci zamajac to u Nisu kosta 370 e ceo lukov set,zamajac plivajuci,korpa,lamela ,druk lager. E sad neki majstori mi govore da ne bacam pare za to ,nego da stavim obican zamajac i ceo set od passata 3 ili 4 neznam kako tacno bese, da se hvata sve samo sto zamajac normalno nije plivajuci,da necu osetiti nikakvu razlliku, naso sam od stranca passata sve to ,covek kaze da je auto bio u idealnom stanju menjac motor i sve,sve je prodao ostao mu je samo menjac,neznam sta da radim,neka pomoc,nesto ? hvala unapred
-
Nije plivajuci dzabe stavljen. Moje misljenje je da zamenis kako je i bilo i uzmes sve novo. Ja sam pre mesec dana menjao i sve me iskostalo 650e (130ks, 6brzina nije ni mogao da se pakuje fiksni). To je mozda malo veca investicija ali si dugo miran sto se toga tice.
Ako ti pravi problem samo kad polazis bez gasa (sto je apsolutno pogresno) a ne pravi kad se zagreje posle malo duze gradske voznje u toj meri da trese i kad dodas gas, dovoljno je samo da promenis losu naviku i ne polazis bez gasa.
-
Hehe, hvala brate,i ja se to razmisljam jer hocu da cuvam taj auto,u extra je stanju, sve bez greske, i ako resim da to radim dam 370 e i 50 e za ruke i miran sam. Vidim tvoj passat si kupio u Le na placu Bancom ili mi se cini ?
-
Ako ga cuvas za sebe, jos jedan razlog vise da ga sredis kako treba.
Ne cini ti se, slikan je na placu. Automobile uvozim preko Baneta jer mi se vise isplati prevoz i brze mi zavrsi carinjenje. Dosta automobila sam uvezao na tu varijantu ;)
-
Cao ljudi,da ne otvaram novu temu da se ubacim ovde, imam i ja problem s kvacilom, kad polazim bez gasa oseti se da mi zatrese auto, cim malo dodam gas to se skoro i ne oseti,naime imam golfa 4 tdi 110 ks 2001 god. svi majstori mi govore da je plivajuci zamajac to u Nisu kosta 370 e ceo lukov set,zamajac plivajuci,korpa,lamela ,druk lager. E sad neki majstori mi govore da ne bacam pare za to ,nego da stavim obican zamajac i ceo set od passata 3 ili 4 neznam kako tacno bese, da se hvata sve samo sto zamajac normalno nije plivajuci,da necu osetiti nikakvu razlliku, naso sam od stranca passata sve to ,covek kaze da je auto bio u idealnom stanju menjac motor i sve,sve je prodao ostao mu je samo menjac,neznam sta da radim,neka pomoc,nesto ? hvala unapred
Ispade da su nasi "majstori" pametniji od inzenjera u Wolksburgu. Cast izuzecima.
-
ma tu se ne budzi nishta od drugog auta. jednostavno postoji ZAMENSKi set sa fiksnim zamajcem. Koshta neshto manje od plivajuceg, ALI, kod njega kupujesh sve u kompletu, nema da se naknadno ako ti ode lamela kupi samo lamela... Ja kad sam radio plivajuci onomad na mom golfu, razmisljao sam se da stavim fiksni, ali poshto ga nije bilo na trzistu za moj motor odustao, sam... Inace plivajuci lukov, ti je ta cena, toliko sam ga i ja platio prvog maja.
-
u zadnje vrema kad upalim auto nesto mi malo zvecne,zvuk se cuje
ispod auta,jel to plivajuci ispusta plemenitu dusu
-
moze a i ne mora bit