VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: vladesq Januar 11, 2015, 12:15:30 posle podne

Naslov: Prosjecna potrosnja?
Poruka od: vladesq Januar 11, 2015, 12:15:30 posle podne
Pozdrav narode.
Prije svega zelim sve najbolje u novoj godini.
Da li moze neko da mi kaze koja je odprilike prosjecna potrosnja za VW MK4 1,4 16V?
Naslov: Odg: Prosjecna potrosnja?
Poruka od: markom Januar 12, 2015, 08:15:38 posle podne
7-11l
Naslov: Odg: Prosjecna potrosnja?
Poruka od: branislavjovicic13 Januar 12, 2015, 10:27:17 posle podne
Po fabrickoj specifikaciji je 6.8l ali ce ti trositi sigurno malo vise jer kao prvo nas kvalitet goriva je znatno losijeg kvaliteta od ostalih zemalja,a zavisi i od same voznje kako ga vozis,naprimer moj 1.6 16v motor trosi 8.5l normalne kombinovane voznje. :45
Naslov: Odg: Prosjecna potrosnja?
Poruka od: vladesq Januar 12, 2015, 10:45:58 posle podne
Pa to je i moja neka prosjecna potrosnja u gradu, jer vozim i vecinu po gradu. Kad sam n otvorenom putu, ne mogu da kazem precizno, ali to bude bas mala mala mala potrosnja. Usudicu se da kazem da nece preko 6l, otvorenog puta i normala voznja.
Naslov: Odg: Prosjecna potrosnja?
Poruka od: milan_b mk1 Januar 13, 2015, 12:19:38 pre podne
skoda fabia 1.4 16v 160.000km , 10l benzina grad , 8-9l otvoren put u zavisnosti od brzine , 10l plina grad , 9-10l plina otvoren put do 100-120km/h , po meni jako lose napravljen motor ...
Naslov: Odg: Prosjecna potrosnja?
Poruka od: zorancile Januar 13, 2015, 01:25:17 pre podne
Da li je to potpuno isti motor?
Naslov: Odg: Prosjecna potrosnja?
Poruka od: Desmo Januar 13, 2015, 01:42:59 pre podne
1.4 R4 16v

identification
    parts code prefix: 036
engine displacement & engine configuration
    1,390 cubic centimetres (84.8 cu in) inline-four engine (R4/I4); bore x stroke: 76.5 by 75.6 millimetres (3.01 in × 2.98 in), stroke ratio: 1.01:1 - 'square engine', 347.5 cc per cylinder, compression ratio: 10.5:1
cylinder block & crankcase
    cast aluminium alloy; five main bearings, die-forged steel crankshaft
cylinder head & valvetrain
    cast aluminium alloy; four valves per cylinder, 16 valves total, double overhead camshaft (DOHC)
fuel system
    multi-point electronic indirect fuel injection with four intake manifold-sited fuel injectors
DIN-rated motive power & torque outputs, ID codes
    55 kilowatts (75 PS; 74 bhp) @ 5,000 rpm; 128 newton metres (94 lbf·ft) @ 3,300 rpm — AHW, AXP, AKQ, APE, AUA, BCA, BBY, BKY
    59 kilowatts (80 PS; 79 bhp) @ 5,000 rpm; 132 newton metres (97 lbf·ft) @ 3,800 rpm — BUD, CGGA
    63 kilowatts (86 PS; 84 bhp) @ 5,000 rpm; 132 newton metres (97 lbf·ft) @ 3,800 rpm — BXW, CGGB
    74 kilowatts (101 PS; 99 bhp) @ 6,000 rpm; 126 newton metres (93 lbf·ft) @ 4,400 rpm — AFH, AFK, AUB, BBZ (discontinued)
applications
    Audi A2, SEAT Ibiza, SEAT Córdoba, SEAT León Mk1 (1M), SEAT Altea, SEAT Toledo, Škoda Fabia, Škoda Octavia II, Škoda Octavia II Tour (CGGA), Škoda Octavia II FL (CGGA), Škoda Roomster (BXW: 05/06->2011,CGGB:2011->), Volkswagen Lupo, Volkswagen Polo, Volkswagen Golf, Volkswagen Bora, Volkswagen Jetta, Volkswagen New Beetle