VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Krle Avgust 25, 2009, 09:36:55 posle podne
-
Da li neko zna o cemu je rec??? blink blink
Naime, uskoro ostajem bez rezervnog tocka...(manjak mesta u gepeku) biggrin, pa me zanima, da li postoji nesto sto sluzi da se guma sredi na licu mesta... Nacuo sam da nesto ima, al ne mogu da nadjem nigde blize info... Navodno je nesto slicno PP aparatu, samo ima neku smesu koja gumu iznutra izlepi i popuni sve rupe, i onda naduvas gumu i vozis dalje... Ako neko zna nesto o ovome, odma neka pise...
Hvala unapred i veliki pozzzzz
-
OK je taj sprej al za max 16icu gumu,takobar pise,i fora je da to moze da napumpa gumu u najboljem slucaju do jednog bara ostatak moras da dopumpas , i da se razumemo to moze da zarvori male rupe , ako iseces gumu cao zdravo. Imas to na svakoj pumpi , Ja sam koristio Sonax a ima gi razni. Mislim da kosta oko 500-600 din, ja sam uspeo jednom da saniram , na parkingu sam video da je guma ispustila i siknuo sam sprej i odvezo do prve pumpe da dopumpam, posle sam video da je neka zica bila u gumi, skinuo to i nije vise ispustalo
-
Ja ssam to paltio 400 din u KV na pijaci, bocica je kao od farbe, kao sto kaze shvex pumpa oko 1 bara (dovoljno do prve pumpe), pise da moze da se vozi do 60 km/h i treba odmah da se vozi da bi se pena ravnomerno rasporedila.
Jednom sdam sa tim pumpao gumu, posle je dopunio vazduhom i evo vec 4-5 meseci vozim bez problema.
-
Extra, znaci ima svuda da se kupi, i nije skupo... A jel zna neko kako se to zove tacno...?
-
zove se " pomagaj brate guma mi se probusila" lollol
-
zove se " pomagaj brate guma mi se probusila" lollol
Jel ti pogleda dal' tvoj matori ima to i kako se zove... ajde radi nesto... lollol lollol
-
lollol lollol
Imas to na svakoj jacoj pumpi
-
nisam video,matori ceo dan negde zuji sa kolima i ne mogu da ga navatam
-
Ja sam nasao isti takav sprej koji moze da naduva i do 2.1 bar. U sebi ima tu penu koja zapusi rupu. Bitno je samo da auto dignes na dizalicu, pa tek onda naduvas, i da odmah nakon toga vozis, inace nema efekta... Samo da znas, taj sprej je prva pomoc, kao i copavac, sluzi da se sa tim dodje do prvog vulkanizera. On onda mora da ti skine gumu sa felne i da ocisti to, da zakrpi, da vrati i naravno da je ponovo izbalansira.
-
Evo i ja sam imao iskustva sa tom penom, nisam imao rezervnu gumu i sredio sam problem sa penom, samo sto sam morao da dopumpam gumu i vozio tako 4 meseca sa tom penom u gumi i na kraju tako i prodao auto biggrin
Moj glas za penu thumbup
-
Treba da ima i original set u VW-u, mada je verovatno skup...
Tvrdim, jer je na mom autu rezervni tocak DODATNA oprema i placa se extra. Standardno isporucuju set za krpljenje i mali kompresor... A kako izgleda nem pojma, jer imam tocak biggrin
-
Ja sam dobio to uz auto umjesto tocka, a imao sam ga i na mercedesu, tako da predpostavljam da je to dobra stvar, mada ga jos nisam isprobao :)
-
Ja sam "krpio" obe zadnje, odavno, sa ovim sprejem, ima i veca dozna... Samo se mora dopumpati guma u sto kracem roku...
(http://www.care4car.com/productimages/8209holts%20tyre%20weld.jpg)
Savet: Pre upotrebe zagrejati bocicu pomocu grejanja na max, poveca se pritisak znatno...
-
Postoji i varijanta sa kompresorom. Kupi se posebno pena u nekoj plasticnoj boci. Kompresor se poveze na bocu sa penom, a izlaz iz boce se poveze na tocak, tako da vazduh iz kompresora prolazi kroz penu i gura je u tocak. To moze da napumpa na dosta vise od 1 i 2 bara, tj. moze da napumpa u svakom slucaju koliko ti je potrebno. E sad, kompresor se ima kupiti tu i tamo, a ta pena ide fabricki uz neke aute, pa bi mogao da okrenes npr neki ovlasceni VW, ili Mercedes ili tako nesto, pa da pitas koliko je pena.
-
ja imam tu penu i kompresor vw al mi je vulkanizer rekao da pomaze samo kod manjih rupa cim se guma rasece malo vise nemam tu spasa... a i posle kad mora da se skida pena sa felne kazu da je muka ziva i da to svi izbegavaju da rade blink wacko
-
Ja prekjuce zamenio gume na golfu, jedna bila krpljena penom sa gornje slike. nikakve razlike ni na gumi niti je bilo ikakvih tragova na felni...
-
meni ovaj rece katastrofa ne stegne se kao pur pena ali kao mnogo zeznuto posle ocistiti felnu bonk
-
Ma jok, buva vulkanizerska, cuvaju pos'o ;) Nema ama bas nista, cak sam jednom prosuo malo pene, pena se jednostavno istopila, splasnula....
-
Jel zna neko kako se koristi ta pena koja ide uz vw automobile? Jel se odvija ventil, jel treba da se pumpa, jel treba da se digne auto, jel treba kompresor mali ili moze pumpa.
-
jel moguće da nema uputstvo za korištenje?
-
Ma zamisli ima uputstvo samo na nemacki i bugarski :D
-
Ja godinama koristim one cepove kao pertla. Ima u kompletu i ono silo sto se ubada. doduse mora se imati kompresor da se naduva. Koristio sam nekoliko puta vec to i mogu vam reci da sam veoma zadovoljan. Cak se i tocak ne mora skidati. Moze i na licu mesta da se ubaci i naduvas samo.
(http://img802.imageshack.us/img802/7230/33701.jpg)
(http://img543.imageshack.us/img543/3876/e09d5ea2738d.jpg)
-
da ima uputstvo za korišćenje ne bih se bunio :)
@boban 68 a gde ima da se nabavi taj kit, i jel stavis lepak na tu petrlu pa zavuces?
-
cao, moja iskustva sa raznim sredstvima su jako losa sve jedan auto koji je imao taj problem je morao biti odslepan ili zamjenjen tocak na licu mjesta za mene je to jako lose i nepouzdano sredstvo iako su ta sva sredstva bila originalna VW i cak imala uz to i kompresor ja bih samo rekao nedo ga bog nikome, driving
-
Update, oni sprejevi sa pumpe su dobri, ali se mora otici kod vulkanizera da otvori gumu, jer visak tecnosti ostaje u gumi u tecnom stanju sto izaziva vibracije jer izvodi gumu iz balansa. Bar se meni to desilo :-) a presao sam ko zna kolko sa povecim ekserom u gumi nakon krpljenja pomocu spreja. Cenim da je lakse okrpiti gumu pomocu spreja od zamene tocka, posebno po ovoj alaudzi...
Pozz
-
ja sam imao to,ali nije bila pjena,nego komprimovani vazdu u dvije boce,lice na umanjenu verziju boce za acetilen,otprilike nekih 15 cm duzine..boca pumpa gumu na 2,5 bara,a u kompletu ima i set za krpljenje,najslicniji onome sto vulkanizeri koriste za krpljenje tubeleski,znaci ima ona igla i gumeni umetci i moze da krpi povece rupe.boca pumpa gumu za par sekundi,i mora se podici na dizalicu.inace,to je bio original komplet koji je isao u BMW,ali neznam u koji,to je moj stari odnekud safatao ;) mislim da se zvao BMW kit za krpljenje guma,ali na njemackom:)))
edit lici na ovo sto je boban izbacio,plus boce sa vazduhom
-
Odviješ ventil,naspeš pjenu,staviš ventil i naduvaš gumu kompresorom.Ako ne nađeš kompresor ja ti ga mogu prodati,imam dva.Pozdrav