VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Sasa-R Januar 01, 2015, 07:22:16 posle podne
-
Pozdrav svima i sretna vam nova 2015 godina. Imam problem koji traje skoro mesec dana, posedujem auto Passat B6 1.9 TDI 77kw-105KS, problem je kad ga vozim petom brzinom recimo 140 km/h i stisnem papučicu za gas skoro do kraja umesto da povuče čuje se buka motora i skala turaže počinje da se penje ka većim obrtajima tako nekih desetak sekundi i onda tek pocinje da vuče, od prve do četvrte brzine nema nikakvih problema vuče kao lud, kvačilo hvata na sredini, na displeju ne izbacuje nikakav znak za kvar. Ako iko zna nešto o ovome dobro bi mi došao svaki savet :) Pozdrav.
-
Hvala...i tebi sve najlepše u Novog godini. :26
Jel si probao kako se ponaša uzbdo pri punom gasu ?
-
Deluje da je nešto u sistemu za prenos, možda lamela.
-
Probao sam uzbrdo i ponaša se nažalost isto prvo odradi turažu pa onda tek počinje da vuče, za lamelu sam pričao sa majstorom on kaže pošto ne hvata na kraju nego na sredini to znači da je još uvek dobra opet neznam
-
Promeni set kvačila (a i majstora). biggrin
-
mboy87 hvala na odgovoru, ja sam takođe mislio da je nešto oko lamele (lamela) a ovog nabeđenog majstora menjam 100%
-
Druže nađi nekog dobrog i proverenog majstora.
I pre nego što kupiš neki deo raspitaj se na više strana i nemoj da dozvoliš da se neko uči na tvom autu.
U svakom slučaju sačekaj da više ljudi napiše mišljenje mada najverovatnije je lamela pri kraju.
-
Ne diraj to i driving
Sent from Nokia 3310
-
Zrno misliš da samo treba gas i driving?
-
da li ima problema do 120? to je neka normalna brzina, preko toga ti nista ne treba, vozi to i uzivaj. Kad stane onda kod majstora :)
-
Da,ne diraj ništa,i vozi ;)
-
Šta mislite da mu sipam neki aditiv, ili bi to bila greška?
-
Za šta aditiv ?
-
Ako imaš para za bacanje,sipaj ;)
-
Ovakav Aditiv
http://www.liquimoly.co.rs/proizvod/39/5120-SUPER-DIESEL-ADDITIV-250ml/ (http://www.liquimoly.co.rs/proizvod/39/5120-SUPER-DIESEL-ADDITIV-250ml/)
-
Neće tu pomoći ni jedan aditiv.
-
Počela da ti proklizava lamela i tu nema nikakve pomoći, ne postoje aditivi za to. Počeće sve više i više... Nego, ako nisi pri parama, skupljaj i menjaj. Do tada, ne forsiraj. Ovi što te savetuju da voziš i da dok ne stane tek onda ideš kod majstora, loše te savetuju. Pa valjda je bolje sprečiti nego skroz lečiti. Očigledno da je kod tebe to trenutno prisutno samo na većim obrtajima u najvišem stepenu prenosa, ali, počeće i na nižim stepenima prenosa, ako već nije, ali ne možeš da provališ. Probaj negde, idi uzbrdo trećom 40 km/h, pa daj gas do daske, pa vidi šta se dešava... Pozz
-
knalek zahvaljujem na odgovoru, trenutno nisam u mogućnosti da isprobam ali čim budem javiću kakvo je stanje, moje mišljenje je takođe da je to lamela u pitanju i naravno slažem se da je bolje menjati pre nego što me ostavi negde na putu ipak ja često putujem na relaciji Beč-Srbija. Pozdrav :45
-
Počela da ti proklizava lamela i tu nema nikakve pomoći, ne postoje aditivi za to. Počeće sve više i više... Nego, ako nisi pri parama, skupljaj i menjaj. Do tada, ne forsiraj. Ovi što te savetuju da voziš i da dok ne stane tek onda ideš kod majstora, loše te savetuju. Pa valjda je bolje sprečiti nego skroz lečiti. Očigledno da je kod tebe to trenutno prisutno samo na većim obrtajima u najvišem stepenu prenosa, ali, počeće i na nižim stepenima prenosa, ako već nije, ali ne možeš da provališ. Probaj negde, idi uzbrdo trećom 40 km/h, pa daj gas do daske, pa vidi šta se dešava... Pozz
rekao je covjek da mu kvacilo hvata na sredini, kako onda moze da prokliza? Covjek najvjerovatnije tripuje, ima 100ks na 1400kg i on bi da odma poleti kad mu stisne gas na 140, ako zamjeni lamelu stavice losiju nego fabricku sto vec ima....
-
To i ja kažem,Bojane,al neka ga ako ima lovu nek mijenja kvačilo,možda će onda da se tripuje manje ;)
-
Bojan5, Zrno nemoj da se ljutite nisam mislio da vas pocenim daleko od toga, do skoro sam posedovao Passat B5 1.9TDI sa 90KS bilo kojom brzinom da sam ga vozio i bilo kako da sam davao gas nikad nije dizao turazu nego je direktno vukao do duše sporije al je vukao iako je lakši samo 50-ak kg od Passata B6 i lamela je hvatala skoro pri kraju, zbog toga mi je bilo čudno to ponašanje od B6
-
imas problem sa velikom turbo rupom. motor ili turbo ti nije podesen kako treba.
tebi i u petoj vuce kako treba kad predje 3000 o/min
-
druze sta ti znaci to /dizao turazu/
a to sto ti hvata kvacilo na sredini nemora da znaci da ti je ok korpa i lamela, ovo tvoje dizanje turaze ako se odnosi na dizanje obrtaja a pri tom auto ne menja brzinu definitivno je do sistema za prenos tj korpa lamela mahac
-
gedora druže i kad pređe 3000 o/min opet ne vuče kako treba, diže obrtaje do blokade (namerno sam probao) pa tek posle počinje da vuče
-
pa kad dize obr do kraja a neide onda je lamela u k..
-
Počela da ti proklizava lamela i tu nema nikakve pomoći, ne postoje aditivi za to. Počeće sve više i više... Nego, ako nisi pri parama, skupljaj i menjaj. Do tada, ne forsiraj. Ovi što te savetuju da voziš i da dok ne stane tek onda ideš kod majstora, loše te savetuju. Pa valjda je bolje sprečiti nego skroz lečiti. Očigledno da je kod tebe to trenutno prisutno samo na većim obrtajima u najvišem stepenu prenosa, ali, počeće i na nižim stepenima prenosa, ako već nije, ali ne možeš da provališ. Probaj negde, idi uzbrdo trećom 40 km/h, pa daj gas do daske, pa vidi šta se dešava... Pozz
rekao je covjek da mu kvacilo hvata na sredini, kako onda moze da prokliza? Covjek najvjerovatnije tripuje, ima 100ks na 1400kg i on bi da odma poleti kad mu stisne gas na 140, ako zamjeni lamelu stavice losiju nego fabricku sto vec ima....
dobro ako nema snage, kako mu onda obrtaji odu u blokadu? nisi pazljivo citao.
evo kod nas u firmi cesta pojava na ducatu, prve 3 brzine ide oke u 4-toj vozis 2000 O/min i das gas obrtaji odma na 3k. posle zamene lamele to se ne desava. mislis da je i to slabasan motor?
-
ja ne znam da li si ti pazljivo procitao jer se odje radi o brzini preko 140km/h i to u 5. brzini, ne mozes ocekivati da povuce odma kad mu das gas
-
druze sta ti znaci to /dizao turazu/
a to sto ti hvata kvacilo na sredini nemora da znaci da ti je ok korpa i lamela, ovo tvoje dizanje turaze ako se odnosi na dizanje obrtaja a pri tom auto ne menja brzinu definitivno je do sistema za prenos tj korpa lamela mahac
mahac
bojan5 procitaj druze ti malo bolje
-
ja ne znam da li si ti pazljivo procitao jer se odje radi o brzini preko 140km/h i to u 5. brzini, ne mozes ocekivati da povuce odma kad mu das gas
jebiga upravu si. ja citao opet. a procitaj i ti.
al da je do motora, kazaljka od obrtaja bi se postepeno penjala(a kod njega naglo skoci do blokade, kao da je stisnuo kvacilo), ako budem imao vremena sutra, bas cu da nadjem ducata pa cu ti snimiti, sta se desava i to u 6-toj brzini. a uzrok je lamela.
al neka bude upravu si ti.
-
dejan921, druže ako budeš imao vremena postavi video molim te, veoma me interesuje ponašanje kod Dukata velika je verovatnoća da je situacija ista kao kod mog auta. Pozdrav
-
Ako ti slabo vuce petom ti ga prebaci u cetvrtu.
-
Cole, pravi si genije lollol
-
lollol :26
-
Cole imas + za resenje :48
-
Nije vezano za temu, sem što isto pitam za kvačilo, ali da ne otvaram novu.
Pitanje: Imam Passata B6, 2.0 TDI 140 KS, 2006/2007 god, kada je hladan motor i pri pritisku na pedalu kvačila čuje se neko zujanje šuštanje.., kada se motor ugreje sve je OK, da li je to problem ili samo hladno ulje?