VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: miconi Decembar 26, 2014, 12:01:24 pre podne
-
Голф4 1.6 16в АУС, одлично пали када је хладан, али када је мотор врућ па остављен више од 5. минута, може да упали тек након 5-6 верглања. Променио сам сензор температуре расхладне течности (онај зелени) али се ништа није променило. Дијагностика у више наврата не показује никакву грешку. Иначе иде одлично, вуче као луд, само још да ово паљење решим???
-
Verovatno je stradao senzor radilice...resi to sto pre jer taj senzor moze da povuce druge kvarove!
-
upravo je mene bukvalno iskidao slican kvar. Imam isti G4 1.6 16v aus kodnu oznaku,..... ali kod mene je kombinacija benzin/plin. Ne bitno pali kao mina iz prvog kao hladan, odlicno vuce i ponasa se lepo u voznji. Medjutim, kad ugasim auto i posle pet minuta tesko upali,dugo vergla........ sve moguce kombinacije smo probali, od razno raznih senzora, do injektora benzinskih (cistcenje i testovi da li cure). Cak smo stavili i ngk svecice i originalne sonde i p rednju i zadnju (cena za obe 230e) ali problem nismo resili........ Bile su ne ispravne ...
Resenje je bilo u: REGULATORU PRITISKA BENZINA, koji se nalazi na neposredni ispred rampe (raila) za benzin i injektora.... Regulator je zamenjen i problem je nestao cena: 3000 din Bosch
Probaj ako nemas resenja !
otprilike ovako isto izgleda
(http://www.njuskalo.hr/image-w920x690/ostali-autodijelovi/bosch-regulator-pritiska-goriva-0-280-160-515-3-bara-slika-31021698.jpg)
http://www.njuskalo.hr/ostali-autodijelovi/bosch-regulator-pritiska-goriva-0-280-160-515-3-bara-oglas-10203366 (http://www.njuskalo.hr/ostali-autodijelovi/bosch-regulator-pritiska-goriva-0-280-160-515-3-bara-oglas-10203366)
-
Поштовани "sasa1990" и "dcveles"
Како дуго није било никаквог одговора, помислио сам да нико неће ни одговорити, а пријатно се изненадио Вашим одговорима.
Покушаћу ових дана да то завршим, пошто сам у некој гужви а и "шврћкам" се с`југа.
Пуно Вам хвала, јављам се када завршим.
-
Данас решено паљење, проблем је био у регулатору притиска бензина, који је замењен и све је исто као некада.
Пуно хвала на светима. Поздрав
-
Prvo da se zahvalim svim članovima uz čiju pomoć sam rešio problem sa startovanjem auta kada je zagrejan.
Definitivno regulator pritiska goriva i to je to.
Pozdrav svima.
-
upravo je mene bukvalno iskidao slican kvar. Imam isti G4 1.6 16v aus kodnu oznaku,..... ali kod mene je kombinacija benzin/plin. Ne bitno pali kao mina iz prvog kao hladan, odlicno vuce i ponasa se lepo u voznji. Medjutim, kad ugasim auto i posle pet minuta tesko upali,dugo vergla........ sve moguce kombinacije smo probali, od razno raznih senzora, do injektora benzinskih (cistcenje i testovi da li cure). Cak smo stavili i ngk svecice i originalne sonde i p rednju i zadnju (cena za obe 230e) ali problem nismo resili........ Bile su ne ispravne ...
Resenje je bilo u: REGULATORU PRITISKA BENZINA, koji se nalazi na neposredni ispred rampe (raila) za benzin i injektora.... Regulator je zamenjen i problem je nestao cena: 3000 din Bosch
Probaj ako nemas resenja !
otprilike ovako isto izgleda
(http://www.njuskalo.hr/image-w920x690/ostali-autodijelovi/bosch-regulator-pritiska-goriva-0-280-160-515-3-bara-slika-31021698.jpg)
http://www.njuskalo.hr/ostali-autodijelovi/bosch-regulator-pritiska-goriva-0-280-160-515-3-bara-oglas-10203366 (http://www.njuskalo.hr/ostali-autodijelovi/bosch-regulator-pritiska-goriva-0-280-160-515-3-bara-oglas-10203366)
Da se zahvalim - imao sam isti problem sa istim (ili sličnim?) motorom i rešenje je bilo kako je navedeno - taj regulator je bio neispravan.
Pored toga - dešavalo se da na leru malo "plešu" obrtaji - i to se nrmalizovalo otkad je regulator promenjen.
Majstor me malo čudno gledao kad sam banuo i rekao: "promeni mi ovo",ali eto - i on čovek nešto naučio.