VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: vladesq Decembar 25, 2014, 01:55:32 posle podne
-
Pozdrav narode.
Izvinite ako otvaram temu o kojoj je već diskutovano, pokušam sam pretragu, ali nisam nasao za moj tip motora ništa, samo za TDI.
Imam sledeći problem. Pri prvom paljenju padaju mi obrtaji padaju na 800 a ponekad i niže. A kasnije ne bas toliko ali opet su mi nisi obrtaji i nemirno mi radi auto. Ja sam otvarao i provjeravao filter od vazduha, stavljan je prije par mjeseci i kao nov je. Tražio sam po netu rešenje, pominje se neki EGR ventil ali ja ga ne umijem naći nit znam kako izgleda iskreno.
Pomagajte molim vas. Kreće zima, nebih da imam problema :( :(
Da dodam, auto je Golf mk4 1,4 16V. (mada piše ispod mog avatara)
-
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/25/fec6352f3703d0951e06590b465836c0.jpg)
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/25/bb5cc57796ef4b2aa8a3eb6dad921784.jpg)
-
Slike sam postavio da bi mi neko rekao gdje je i sta je EGR ventil...
-
Meni ovo ne liči na motor od Golfa 4.
Ajde slikaj odozgo da se ceo motor lepo vidi.
Inače ovde se nalazi EGR ventil....
(http://www.dodaj.rs/f/22/q4/45yX9JZ1/95778664640.jpg)
-
(http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/12/25/4b908ef69b799761b6dc27d8f93f6c88.jpg)
Jeste, samo sam sklonio ovu plastiku na kojoj pise 1.4 16v
-
Ja ne vidim kod tebe da imaš egr ventil. blink
-
Hmmm... Sta onda moze biti da mi padaju obrtaji bas nisko i nemirno radi? :(
-
Možda ti je prljava klapna gasa.
-
Dal je smijem ja i kako ocisti?
-
Odeš kod majstora pošto posle čišćenja mora da se uradi kalibracija preko dijagnostike.
-
struja.. razvodna kapa, kablovi itd na primer. samo to bi bilo uvek, ne samo pri prvom paljenju.
-
Najizrazenije je pri prvom paljenju ali kao sto sam rekao, obrtaji su uvjek nizi nego sto treba i nemiran rad.
-
Tragajuci po internetu naisao sam na jedan podatak.
Kazu da ako skinem komplet ono gdje ide lepeza gasa, mogu ocisti i vratiti bez potrebe da se radi kalibracija (ili sta vec) preko VAGa. Vazno je samo dd je iakljuceno sa struje.
Pomagajte ljudi molim vas. Nikakav sam sa novcem a snijeg sjutra - prekosjutra pvamo.
-
Na tvojoj drugoj slici što si postavio u prvom postu, ono kao pečurka, to ti je EGR.
-
Hvala druze. Mora da je neki stariji tip ili sta vec, jer mi dosta ljudi na forumu slalo neki sto ima dzek na vrhu?
-
Daj slovnu oznaku motora i godište?
-
Ne znam koja je slovna oznaka. Ne znam gdje da vidim.... 1998 godiste
-
To ti je EGR, kod pojedinih modela tako, kod pojedinih onako. Tačnije kod tebe se zove AGR, a kod njih EGR, jer je elektronski zato ima priključak. Ako si čitao da on može da bude problem, možeš da probaš da ga skineš i pogledaš da li može da se očisti, on se koliko vidim drži na dva imbusa kod pojedinih modela, ali po tvojoj slici izgleda da ne može samo on da se skine...
-
Hvala puno druze. To cu i da uradim sjutra. A znas li smijem li skinuti lepezu, tj. komplet ono pa da i nju ocistim, da ne mora na dijagnostiku? Besparica :(
-
To ne znam, mislim da ne može... :(
-
Cleaning An Electronic Throttle Body Safely: http://youtu.be/JPNnHU6PYbo (http://Cleaning An Electronic Throttle Body Safely: http://youtu.be/JPNnHU6PYbo)
Izvini, znam da te cimam, ali tip kaze ako nije nakacen na struju nema prob. Poludjeh :(
-
Nije ti ovo nešto dobro prekopirano, ne mogu da otvorim, tj. nije link.
-
Cleaning An Electronic Throttle Body Safely:
http://youtu.be/JPNnHU6PYbo
-
Čovek radi fordove, i lepo se spominje dole u komentarima da ne zna za VW i da misli da mora da se upotrebi scan tool kao kod GM-a.....
-
Ok, hvala puno druze. Sjutra radim AGR, nadam se da cu uspjeti. Pisem ovdje sta sam uradio.
Jos jednom, hvala.