VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nemanja 90 Decembar 21, 2014, 11:24:37 posle podne
-
cao drusto desava mi se kad s emotor ugreje da kazaljka od obrtometra igra i po zvuku motora se to vidi da kao da neko dodaje malo gas,?sta moze biti,tako isto mi se desava da kad auto radi i ukljucena su svetla da kkad pritisnem prekidac za prozor a on je yatvoren i probam opet da ga zatvorim onda svetla kao da blicnu,to se desava kad pritisnem da ga zatvorim i na jednom i drugom prekidacu za prozore?
-
da li kojim slucajem neko moze da mi pomogne da resim problem?
-
Nisi napisao koji je motor u pitanju a sto se tice podizaca oni su dosta veliki potrosaci tako da nije cudno ako malo smanji svetla.Proveri kako ti puni alternator.
-
Ja se izvinjavam u pitanju je motor 1.4 benzinac 16v.proverio sam kad su ugaseni potrosaci onda je 14 a kad upalim svetla onda je 13 i nesto.a ovo za ler gas?
-
Sto se tice lera mozda je klapna gasa prljava
-
Jel to mislite na leptir gore gde se ubada plastika od motora gde stoji filter vazduha.?kako to mogu da znam dal je prljava?
-
Skineš plastiku i pogledaš da li je prljava.
-
Da leptir ili klapna skini poklopac motora pa zaviri jel ima prljavstine na zidovima i samom leptiru.Ako je prljava obrati paznju mozda je potrebna adaptacija iste posle ciscenja putem dijagnostike.
-
malo pre sam primetio i kad upalim grejanje onda se kazaljka obrtometra spusti malo dole pa se vrati kao i sa prozorima?sta moze biti.
-
izvinjavam se sto upadam ovako u temu, ali da ne otvaram drugu ... kada sam kupio auto posle dva dana nije hteo da upali kaze majstor ne baca varnicu to jest dok verglam ne baca cim pustim kljuc ono baci na tren, probao sam da zaobidjem bravda nije slucajno ulozak upali direktno na alnaser, ali opet nista i na kraju mi je rekao da razvodnik dobija 5v umesto 12v i prevezao mi je parce zice sa jednog od kablova sto ide do bobine direktno do razvodnika i od tada auto pali ali obrtaljka je pocela da skakuce da varira dosta, ali cim ga operem puskom to se unormali i posle dva tri minuta opet isto znate li do cega moze da bude inace u pitanju je golf mk3 2.0 8v :) da napomenem da se isto desava i na plin i na benzin :)
-
Nemanja, to je normalno posto su veliki potrosaci a ako je akumulator slabiji moze da se desi pad napona u trenutku. Relej prozora obavezno spusta napon. Ako ti je napon preko 14V u radu motora onda ti je alternator OK.
Sto se tice prvog posta tu ti je najverovatnije klapna gasa zaprljana i kada se skida i ocisti mora da se radi adaptacija jer je klapna elektronska. Mora da se odradi preko diagnostike. jer posle skidanja i vracanja motor ne prima gas tj. klapna nije sinhronizovana sa pedalom.
-
Ok.znaci bolje majstor to da uradi.