VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Neznalica17 Decembar 13, 2014, 05:48:54 posle podne
-
Postovane kolege vozaci,
obraca vam sa sa velikim postovanjem devojka koja se nikako ne razume u auta, posebno ne u problem koji ima. :huh:
Pokusacu da budem krataka.
Pre par meseci kupila sam polovni Polo 1.4 TDI 51kw 2009 godiste, pre kupovine proverila sam auto do najmanje sitnice kod svih boljih majstora u gradu. Besprekoran!
Medjutim kako je temperatura pocela da pada poceo je da se javlja problem sa paljenjem. Posebno ujutru kada je auto hladan i temperatura niska. Nako prvog odlaska kod majstora ustanovljeno je da je jedan grejac crko i zatim su zamenjena sva tri nekim Bosh grejacima. Nakon zamene problem ne nestaje. Odvezla sam auto u ovlasceni servis VW, zamenili su senzor za temperatutu i ponovo uradili konpletnu dijagnostiku kompjutersku i mehanicku. Ponovo stanje automobila besprekorno. Nakon dolaska kuci auto je nekih 7-10 dana palio normalno i opet isti problem. Prvo jutanje paljenje nece!! badmood
Danas sam kupila nov akumulator po savetu oca Varta 11000din i nakon stavljanja i verglanja 5 puta na jedvite jade je upalio.
Molim vas prijatelji pomozite mi i posavetujete. Ne vidim drugo resenje vec ponovo da auto ide u servis VW koji je na 180 km od mesta u kome zivim.
Hvala svima puno na pomoci.
-
los ti je motor. ili prodaj auto ili uradi generalnu
-
Bojana iz koje si Mitrovice? Ne zelim da demantujem naseg majstora gedoru ali ipak mislim da bi trebalo da se taj motor pogleda. Malo mi nelogicno da od 2009 ode tako brzo motor. Ja vozim isto Pola sa takvim motorom 2002g i presao sam sa njime 175 000 i nemam tih problema.A gazio sam nekoliko puta relacije Moskva-Beograd koje su po 2250 km u ujednom pravcu.Ni malo naivno za takav motor. Kolika je kilometraza na tom polu i odakle je kupljen, iz uvoza ili odavde iz Srbije?
-
Postovani,
u pitanju je Kosovska Mitrovica, e sada motor je proveravan najmanje 10 puta i sve je ok. Auto je kupljen nov u srbiji i ja sam druga vlasnica, direktno sam ga kupila od prvog vlasnika koji je odrzavao auto u ovlascenom servisu. Bas sam zbunjena....auto je presao 110.000km i to ralacija kosovo bg, kosovo primorie cg...
-
Bojana u kom ovlascenom servisu si kontrolisala auto? Tu mogu da budu vrlo banalni razlozi od da kazemo prljavog sita na pumpi, neispravnog povratnog ventila za gorivo i slicno. I na koliko je to hladnije vreme nastalo u stepenima izrazeno, u minusu ili je u plusu? Koliko stepeni?
-
Kako pali kad je zagrijan motor? Troši li ulje motor? Izmjeri kompresiju prvo. Valjda neko to radi u kosovskoj mitrovici!?
-
Za Gosp. RUS auto je bio u ovlascenom servisu za VW, temperatura nije otisla u veliki minis najvise -2, uglovnom se krece od -2 do +5,6 odprilike tokom dana. Zapisacu Vasu sugestiju, Hvala puno
ZA Gosp. Eskachagt Automobil pali bez ikakavih problema kada je zagrejan, kompresija motora je merena sigurno 10 puta i ulje sam proveravala, sve je u redu. Problem veliki je to prvo paljenje koje nece i nece. Evo u jutros nisam uspela da upalim. Stvarno sam u problemu. thumbdown
Ujedno zelim da se zahvalim svima vama koji ste mi pomogli svojim savetima i sugestijama.
-
Bojana, treba proveriti gorivo (dovod, kao i pupmpu od goriva koja je u rezervoaru) pod broj jedan, ako posle u toku dana pali normalno posle prvog paljenja. Sve ovo lici da nepovratni ventil ne drzi gorivo i zato nece da upali na prvo paljenje. Takodje treba proveriti i kako dihtuje tandem pumpa. Ja sam ubedjen da je samo oko dovoda goriva na prvo paljenje problem.
-
Za Gosp RUS:
Hvala puno na savetu, napisala bih jos ovo da pokusam da razjasnim situaciju jos u nadi da cu uspeti da resim proble. Posto auto ne moze da upali na ravnom tj. u garzi. Odguramo auto do najblize nizbrdice i gurnemo ga. Tada je moj brat u autu i nakon predjenih 1-2m nizbrdo auto odmah upali. Kasnije tokom dana paljenje je normalno bukvalno sto bi muski vozaci rekli "na pola kljuca".
Zamolila bih Vas da me posavetujete jos jednom, pa da odstanpam ceo forum i pravac servis!!!
Hvala puno na pomoci i sugestijama formidable
-
Kad te vide u sevisu sa odštampanim papirima i objašnjenjima sa internet foruma ima da se oduševe..Ima ovde članova iz Gračanice, Leposavića pa vidi sa njima gde održavaju svoja auta, ima valjda nekog bliže da ti reši problem..
Imaš člana@djuka1975 vozi šarana pitaj ga on je mislim iz Gračanice..
Послато са LG-D320 уз помоћ Тапатока
-
Taj auto i ne pali grejace,tek na -5. trebalo bi probati staviti elektroniku na senzor temperature da upali grejace ili nekako prespojiti grejace ujutro pa onda videti kako ce da upali. Ali ako je kompresija dobra,morao bi da upali i bez grejaca.
-
Fred Peric: pa sta ako odstampam sve, Vi mi se podsmehujete i omalovazavate eee gresite.
Precenili ste sebe. Toliko.
-
Rekao sam ti da vidiš sa još nekim članom vw foruma sa KiM da ti preporuči nekog majstora.A ono se odnosilo na tvoju naivnost i na majstore, koji su posebna fela..Nije ti on bankarski službenik pa će da te sluša šta je tebi neko rekao da može biti sa autom nego će da te oladi da keca...
Послато са LG-D320 уз помоћ Тапатока
-
@Frede nije naivna automatski ako je zensko, niti je duzna da se razume u mehaniku.
Korisne savete i predloge moze da odstampa i svakome ce biti lakse da procita sta je neko vec zakljucio, nego da se ona muci da objasnjava iz vidjenih simptoma.
Ako je pitala ovde na forumu, udostojite se da joj se da neki koristan odgovor.
"Saveti" tipa, idi negde, nadji tamo, ptiaj nekog, nisu saveti nego prebacivanje loptice. To nije ni lepa dobrodoslica ni korisno.
To se ne odnosi konkretno samo na doticnu clanicu, vec za vecinu novih korisnika koji dobiju ove dobro poznate "porcije starosedelaca"
-
Sve zavisi od majstora u servisu, ako je već pokusavao i nije uspeo da reši problem možda i pročita.
Na nama je, na onome ko ima i želi, da da koristan savet a to dali će ona da ga kuca ili priča majstoru to nas ne interesuje.
-
Naravno da zavisi od majstora, ja sam stampao kompletnu semu povezivanja i kodiranja volana sa skrolom pa smo na osnovu toga odradili bez problema, a posto sam licno bio ukljucen u posao znam da nema sanse da bilo koji majstor osim ako nije iz Ingolstadta (u mom slucaju :)) to zna da odradi bez uputstva koji su delovi potrebni itd...Tako da je ta konstatacija sto se stampe tice totalno besmislena, naravno ako se ne radi o nekom banalnom problemu.
Inace slazem se sa Rusom da treba proveriti dovod goriva ;)
-
Ponasanje automobila (simptomi) ukazuju na dovod goriva, cim posle tog prvog paljenja ceo dan pali normalno.
-
Mozda Tandem pumpa...probaj da parkiras auto na nizbrdicu uvece ,pa probaj ujutru dal ce da pali.Ako upali to je to....pozdrav
-
Mislim da je identičan problem imao dečko koji vozi Audi A6 C5,pre nekih godinu dana.