VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: bajker Decembar 04, 2014, 07:34:16 pre podne
-
Cemu sluzi zuta lampica na tabli skroz desno,pravo ispod obrtaljke.Motor je 1.8 monopoint,88 godiste.Oce ponekad da se upali,uglavnom na auto-putu,malo popustim gas i odmah se ugasi,desilo mi se 2-3 puta.Auto se pali i vozi samo na plin.
[img width= height= alt=106245584775783790486181681431329899071282n.jpg" border="0]http://www.imageupload.co.uk/images/2014/12/04/106245584775783790486181681431329899071282n.jpg[/img] (http://www.imageupload.co.uk/5rDD)
-
To je check engine... Lampica za motor... Treba da se proveri sta prijavljuje... Neka greska..
-
Hvala,nisam ni znao da on to ima,samo se palila na kratko.Gde mu je dzek za prikljucivanje dijagnostike ?
-
To ne znam... Moraces kod elektricara...
-
sto kaze imenjak to ti je chek engine lampica.Mada oce ona da zasvetli na tom tipu motora kad nesto oko monopointa(neki senzor)brljavi..
-
Dzek za dijagnostiku kod menjaca dole, skine se kozica menjaca i videces par zica sa dzekovima dole.
-
I sta kad vidi te zice? Sta da nabije u njih i sa cim da ocita kad je OBD1 ecu i struja?
-
Zanimljiv kvar..,na dijagnostici može da pokaže svašta, a da i nebude sto posto to što je dijagnostikovano.Ako se dijagnostikuje npr. kvar -greška na lamda sondi uzrok može biti gomila stvari koje se na kraju pojave i regustruju kao greška na lamda sondi.pa se desi da promeniš sondu, a pravi kvar i dalje ostane,lampica se i dalje pali,,,,,,,,,,,,, Često se pali lampica baš zbog vožnje auta na gas .Ne bi trebalo da imaš bilo kakvih većih problema.Međutim ukoliko auto počne da trza,guši se i neće da vuče ili previše troši moraš naći dobrog majstora koji ima strpljenja da dijagnostikuje kvar i da isti otkloni.
-
I sta kad vidi te zice? Sta da nabije u njih i sa cim da ocita kad je OBD1 ecu i struja?
Max postoji poseban prikljucak koji se koristi kod starijih vozila koja nemaju obd 2.
-
Radi super,na leru samo sapuce,ide dobro.Kazem desavalo mi se samo na auto-putu i to pri jacem dodavanju gasa kod preticanja,idem 120 i dam gas da preticem,na 130 recimo upali,izbijem na 140 i samo malo popustim gas odmah ugasi,i posle drzim recimo 130 i ne pali vise.Videcemo i ja mislim da ga nesto plin buni.Ne razumem se nesto u mono-point,skoro sam kupio auto a do tada sam sve vozio sa karburatorom koje znam u prste.
-
I sta kad vidi te zice? Sta da nabije u njih i sa cim da ocita kad je OBD1 ecu i struja?
Max postoji poseban prikljucak koji se koristi kod starijih vozila koja nemaju obd 2.
Znam ja za taj prikljucak.Problem je sto je obd1,a za to retko ko ima dijagnostiku,a i nije neka korist od nje.
Ova od obd2 ne moze na obd1 ni u ludilu.
-
To si upravu obd 2 ima 16 pina i drugačijeg je oblika. Moj drug kada je kupovao dijagnostiku uzeo je dosta obd 1 priključka za razne proizvodjace.
-
Ma to obd1 sranje je pionir dijagnostike,samo moze da cita greske koliko ima senzora na motoru i kad crkne sam ecu.
Ne moze npr da kaze kad se nesto desava oko smese paljenja itd.
-
Znaci da naranim svinje i da ne diram dugmice
-
Pa šta očekujes za auto star 25 godina. Sa većim brojem davaca i druge elektronike povećan je kasnije i broj funkcija dijagnostike.
Ako nemaš nikakvih problema sa autom onda ništa ne diraj i vozi.
-
Madmax ne znam zasto takav stav oko tog prikljucka za dijagnostiku, decko je pitao gde se nalazi, ja sam mu samo rekao gde je prikljucak. A i na tim starijim automobilima ti uopste i nije potrebna dijagnostika da bi otklonio kvar kad nista nije komplikovano kod njih. Pogotovu na tom monopoint sistemu.
-
Stav je pogresno protumacen :26
Poenta je bila da nema vajde od njega.
-
Ako gori povremeno a auto dobro funkcioniše ništa ne diraj,to je normalno kada voziš na gas,ponavljam dijagnostika koju bi eventualno radio nije čarobi štapić i u tvom slučaju samo ćeš gubiti vreme.Dijagnostiku bi trebao raditi u momentu kada ti sija lampica da bi ti ista na nešto ukazala.
-
Hvala puno