VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Ivan Decembar 02, 2014, 10:23:56 posle podne
-
Elem, rodjak ima golfa 4 2002. 1.9 TDI 96kW.
Od skoro je pocela da ga zeza temperatura motora.
Kad stoji u mestu dodje do pola ali cim krene ona pocne da opada. Sto ga brze vozi sve vise opada sto je i logicno.
Zamenio je tri termostata i opet isto.
Na kraju je narucio iz AK, platio ga oko 4500 dinara.
Namestio ga i opet se to desava s' tim sto sada kad ga malo jace zgazi on digne temperaturu na pola ali cim spusti gas ili naidje na nizbrdicu opet temperatura padne.
Ne mnogo kao sa ostalim termostatima ali opadne.
Kaze da je proveravao creva i da su oba vruca kad se auto ugreje.
Sta moze da bude problem?
Elektricar mu rekao da moze da bude termodavac.
Kao izgubio neke vrednosti pa i na najmanju promenu temperature on reaguje mnogo.
-
mozda ga plovak u rezervaru jebe :huh:
salim se. nek kupi originalni termodavac i to je to
-
originalni je 25e, ja sam svoj platio 8 e i radi TOP alealeee
-
Zahvaljujem na odgovoru. beer
Inace, decko se ne razume u mehaniku tako da kad bih mu rekao ovo za plovak on bi bez pardona otisao kod majstora da mu i to proveri. biggrin lollol
@ Bojan
Nisu mu problem pare nego mu je samo bitno da to resi.
-
original je 16eu u radnji su 600-700din i rade svi bez problema. e sad moguce da ima razlike u originalima za trzista crne gore, srbije i republike srpske..
-
Reci cu mu da kupi original.
Nije neka razlika a moze da ga spasi kupovine drugog.
-
Problem i dalje nije resen.
Menjao je termodavac i situacija je ista.
Najgore u svemu tome je sto on nema grejanje, to mi nije rekao prosli put, i da mu je donje crevo hladno.
Kad sam mu rekao da mi je prosli put rekao da mu je crevo vruce njegovo objasnjenje je bilo da nije lepo razumeo majstora.
Ni njegov majstor ne zna sta moze vise da bude s' obzirom da su menjana 4 termostata i sa svakim je ista stvar.
-
Nikako da javim.
Auto je prodat neki dan posle nove godine zajedno sa problemom.
Rekao je buducem vlasniku sta ga muci.
Ovaj nije pravio problem i lako se dogovorili oko cene.
-
Ivane ... bilo je lufta u glavi vozaca 100% lollol
salim se ... ;) prodao ga je i automacki i problem je nestao ... thumbup
sad drugi nek lupa glavu ... bonk ... to se isto desavalo RUS-u kad ide nizbrdo ili vozi brze pada temperatura , zamenio je isto neki davac i resio problem , kad vidi ovu poruku objasnice on koji davac je promenio ...
:26
-
Evo jedno iskustvo sa davacima radi se o psatu 5.5 2002 1.9tdi 96kw fabricki davac kada je auto hladan nebitna temperatura prvo paljenje upali i da veci gas obrtaljka ode na 1.500 i odmah se vrati na ler znaci i auto dobije gas nije samo obrtaljka u pitanju,dijagnostika kvar nije videla on je radio ispravan generalno,kupio nov ugradio i situacija se okrenula kada je vruc on dobije gas i obrtaljka ode do 1.500 i odmah na ler kako treba,inace radi se o zelenom davacu a fabricki je crn,ja sam svracao u ovlasceni i trazio crni medjutim oni se vise ne proizvode zeleni su zamena trazio po serijskom broju nema vise. Ja sam mu predlozio da nadje na otpadu polovan fabricki 1000din. namontirao i situacija ja perfektna nema obrtaljka da skace do 1.500 ni vruc ni hladan sve je formidable i onaj novi pop1 eto jedno iskustvo ako neko ima isti problem resenje koje je urodilo plodom. thumbup