VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Zrnojed Decembar 02, 2014, 06:51:06 posle podne
-
Znam da je ovo prežvakana tema,sto puta,al ne znam šta da radim više.
Dijagnoza pokazuje 17965- charge pressure control-positive deviation intermittent.
Ujutru sam normalno prešao 50 km,auto je stajao do popodne do 3 sata,i kad sam upalio,počeo je da slabije vuče.
Sledeći dan sam skinuo i očistio geometriju turba,ali ništa. Danas sam donio 2 N75 ventila,oba stavljao,ništa se ne mijenja. Vakuum linije sam promijenio sve,prije pola godine,tako da ne vjerujem da je to(mada nijesam provjeravao).
-
Ako si menjao vrati fabrički blow off ventil. Proveri na dijagnostici koja zica se otkacila.
-
Vraceno je sve fabricki. Kako mislis koja se zica otkacila?
Zaboravih-1.9 TDI 130 ks awx.
Da li ima veze sto MAF pokazuje malo vece vrijednosti nego sto bi trebalo?
-
Recimo žica protokomera, kažeš da si čačkao sve i skidao. Pogledaj svaku buksnu i đžek za početak.
-
Jesi li proveravao jel ispravan wegtgate ventil?
Njegovo otvaranje i zatvaranje kontrolise n75 ventil,a zajedno ih kontrolise ecu,pa ti u tom krugu lezi kvar.
Moze biti da i map senzor brljavi.
-
Ja koliko se razumijem na ovom turbu ne postoji wastegate ventil,a morebit da griješim.
-
Znas li koji je model turbine tacno?
Nije moguce da jedino na tom autu turbina nema wg.
Proveri to dobro!
moze li biti da je ova kao tvoja?
http://img13.olx.pl/images_tablicapl/61629637_1_1000x700_turbina-passat-b5-19-tdi-90-km-klodzko.jpg (http://img13.olx.pl/images_tablicapl/61629637_1_1000x700_turbina-passat-b5-19-tdi-90-km-klodzko.jpg)
-
Pa,rekoh da možebit da griješim.Al evo gledam u ELSA,nema niđe da se pominje WG.
(http://www.dodaj.rs/f/2f/hy/3T46GddY/sdrfg.jpg)
Nije kao ona,Maxe.
Evo je
(http://i254.photobucket.com/albums/hh91/tictactoe_ss/DSC01732.jpg)
-
Naravno da i tvoja ima wg.Ono okruglo cudo iznad creva za dovod ulja je akutator od wg a. ili na prdhodnoj slici deo pod brojem 11
Da njega nema ne bi se ti navozao sa tim motorom bilo bi :28 :28 :28
-
zrno jel to moguce da se desava na tdi
-
Maxe,sad me buniš,ovo je aktuator od geometrije,i on pomjera lopatice geometrije.
No- mene sad interesuje,koji dio,konkretno(senzor ili šta već),mjeri pritisak turba,i "zna",kad prepunjava?
-
ama ovo cudo ti ujedno ima i ulogu rasteretnog ventila pa preusmeri gasove mimo turbinskih lopatica pa tako regulise pritisak koji turbo pravi.
Map senzor obicno meri pritisak u sistemu i govori kompu koliki je,a zavisno od velicine pritiska komp preko n75 regulise rad wg.
Sad ne znam tacno ima li taj motor map senzor,velika vecina turbaka ga ima,a ako nema onda taj podatak dobija sa n75 ventila
-
Ima,Maxe.
Meni je najčudnije,što se to odjednom desilo. Sad auto ide,ali nema onog naleta snage na 1500 rpm,nego se vuče ko usporeni snimak.
-
Ako je mrtav u niskim obrtajima onda to sto zovete geometrija sex stvar thumbup
-
Sjutra ga vodim kod jednog druga,da pogleda,a i moram opet prekontrolisat sve vakuumske cevke ;)
-
@mojkovac sto cackas mecku u picku?
sto turbo po busu nisi poslao u bg?
-
http://prntscr.com/5ckmup (http://prntscr.com/5ckmup)
ovaj senzor ocitava pritisak u usisnoj grani i temperaturu vazduha u usisu
MAP senzor
-
Nino nisam ništa čačko majke mi. Samo skinuo ocistio i vratio.
Nijesam dirao nista drugo.
Bojane,hvala ;)
-
Momci,MAP je bio opalio!
Zamijenjen MAP,auto probano na aerodromu u Beranama,160 bez problema!
Hvala Maxu na odvojenom vremenu,i na podijeljenom znanju,a i svima ostalima!
Može lokot!