VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: Nemanja 90 Decembar 01, 2014, 07:47:11 posle podne
-
pozdrav drustvo imam problem sa grejanjem ,nesto slabo greje ,nesto mlako ,sta bi moglo da bude?
-
Auuu druže pa koliko imaš to problema sa tim Polom ? lollol blink :rolleyes:
Jel si proverio da li radi prebacivanje toplo/hladno ?
-
a nista strasno sitni problemcici?naviko sam ja sa tim problemima,radi ali kad prebacim na toplo nesto kao mlako duva oseti se malo da ima topline ali nije to to,sta bi moglo biti?
-
Najverovatnije ona klapna koja prebacuje toplo/hladno neće do kraja da prebaci na toplo.
Reći će ti neko stručniji jer je bilo tih problema već ovde.
Valjda nećeš morati da skidaš celu tablu. biggrin
-
nemoj me zezati,a gde se nalazi ona,?
-
Da li je digitalno podesavanje ili manuelno? Takodje moze biti i mali hladnjak za grejanje zapusen.
-
Da bi dosao do motorcica koji pomera tu klapnu moras da skidas tablu.Imas na forumu temu o tome,bas kod pola 9N,posto je to cest problem kod njega da ti motorcici prave probleme,i mogu se popraviti sto je najvaznije,tako da nemoras kupovati novi.
-
manuelna je ,nije digitalna,a kako mogu da ga popravim tj sta se desi da se pokvari?i jel komplikovano da se skida tabla?
-
Kad sedneš na vozačevo/suvozačevo mesto,sve što vidiš ispred sebe se skida tako da je velika zaebancija i posao zbog toga (tako je skoro na svakom autu).
Jbg. biggrin
Prelistaj malo teme po forumu jer je bilo dosta reči baš o tom problemu.
-
Mozda ti se pojeo filc koji ide preko klapne za grejanje. Ja sam imao na jednom od prethodnih auta taj problem.
Moguci razlozi, neke su forumasi vec naveli...
Mali hladnjak zapusen
Pojeden filc na klapni za toplo-hladno
Pokvaren termostat, pa motor ne moze da postigne radnu temperaturu, pa nema ni dobro grejanje.
Pokvaren sistem koji gura klapne(sajla ili motoric)
Ja sam to resavao sistemom eliminacije. Proverio temperaturu motora, zagrevanje na radnu temperaturu i da li temostat otvara. To vidis preko creva za rashladnu tecnost. To je bilo u redu. Onda sam skinuo creva sa malog hladnjaka. Na jednu lulu navukao crevo s cesme, a na drugu drugo crevo koje sam stavio pored kola da ne prska voda po motoru. Voda je isla bez problema kroz mali hladnjak. Znaci nije bio zapusen.
Onda su mi ostala jos dva moguca problema, a za oba je centralna konzola morala da se rastura. Audi 80 jaje je bio u pitanju. Skinuo sam onaj srednji lufter, pretenac, prekidace, radio i komande ventilacije. Posle i srednju masku konzole koja sve to drzi. Iza svega toga je bio deo tunela za ventilaciju koji sam mogao da skinem. Kad sam to skinuo, jednu klapnu sam mogao da vidim(koja usmerava na noge), a drugu za toplo-hladno sam morao da napipam kroz rupu. Nekako sam uspeo, ne pitaj me kako. Sve sam ruku izgrebao. I osetio sam rukom da se filc na toj klapni pojeo. Pa sam nasao drugi materijal koji sam nalepio na klapnu da zapusim te rupe. Jer ona kao takva suplja nije lepo usmerivala vazduh, ma u kom da je polozaju. Nikad mi nije bilo jasno sto je to tako napravljeno,tj. sto su te rupe na klapni, ali verovatno ima zasto. Nije Svaba glup sto je to tako napravio. Kad sam je sredio, onda sam sve sto sam prehodno rasturio spakovao i probao. Grejao je kao sauna.
E sad, ja sam imao srece da kod njega nije morala da se skida cela tabla, nego uz malo natezanja sam lakse resio problem. Kod tog pola nisam rasturao nikad, ali sudeci po tome sta forumasi pisu, mora...
Ako nemas strpljenja i nekog osnovnog znanja, plati da ti majstor to uradi. Jeftinije je.
Ako smatras da mozes sam, srecno, sta drugo da ti kazem. Pa posle ovde napisi sta si uradio.
-
radna temperatura nije 90 nego crta ispod 90,i to podigne tek kad predjem oko 7,8 km,a sto se tice prekidaca kad okrecem na toplo i hladno duva isto necujem da okrece tj prebacujeisto duva i na hladno i na toplo,gde se nalazi mali hladnjak?i jel mogu da se vide nekako sajle te a da se nedira tabla ili mora da se skine da bi se doslo do toga?
-
Mali hladnjak je iza tunela za ventilaciju u pravcu centralne konzole. Da bi njega zamenio, ako je do njega problem, a u sta ne verujem, u svakom slucaju moras da skidas celu tablu.
Ako imas volje, probaj da skines kasetu i centralnu konzolu, pa da probas da dođes do vođice klapne koja se verovatno slomila, pa je sajla ne vodi kako treba. Ako ne moze da joj sw priđe, skidaj dalje tablu. Svejedno, pre skidanja table, moras skinuti sve na centralnoj konzoli, kako bi raskacio sve prekidace , radio i ostalo. I kasetu isto tako.
Po tvojoj prici klapna za toplo-hladno ne funkcionise. Znaci ili se otkinula sajla na strani kod komandi ventilacije, ili mozda kod same klapne. Ili se deformisala vođica klapne koju gura sajla. Pa ne radi posao. Mada ja ovako na neviđeno, tipujem na trecu opciju.
-
ok kad dodje na red i to cemo srediti,to toliko nije ni hitno,hvala u svakom slucaju
-
Druže pa kako ti nije bitno grejanje,pogotovo sad kad je zimski period ? :huh:
-
Nemanja, liku, resavaj to sto pre. Jer je iz razloga koji je mboy87 napisao, to veoma hitno. Nemoj da mi kazes da ces voziti sa zamagljenim, u jakni, sa kapom na glavi i rukavicama na rukama?
Nije to radio ne radi, pa mozes da vozis i ako je tisina.
-
Druze,procitaj ovu temu http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=47332.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=47332.0) i nadam se da ce ti pomoci da resis problem.Ako nesto ne znas ili nisi siguran pravac kod majstora,cisto da ne napravis jos veci problem.
-
Mozda i kod tog pola klapnu za toplo hladno pokrece motoric, kao i kod njegovog naslednika, a ne sajla. Ali ti u svakom slucaju ne funkcionise. Ako je gura motoric, onda je on crkao i treba ga zameniti. To da li je motoric ili sajla, video bi odmah cim skines komande ventilacije. Ako kod onog dugmeta za toplo hladno nema sa zadnje strane zakacene sajle, onda je motoric.
Nisam kod tog auta nikad to rasturao, pa ne znam tacno da li je sajla ili motoric, ali slicno se resava problem. Kad sve rasturis, dođe ti nebitno da li ces menjati sajlu ili motoric. Mnogo je teze sve to rasturiti da mozes da priđes, nego otići i kupiti drugi motoric i zameniti. To je najlaksi deo posla.
U svakom slucaju, najbitnije je da ti rasturanje ne gine. Ako nisi vicniji, teraj kod nekog krstenog majstora da ti to napravi, ako mislis da vozis auto zimi sa uzivanjem. Resavaj to dok jos nije stigla prava zima.
-
Mozda i kod tog pola klapnu za toplo hladno pokrece MOTORIC, kao i kod njegovog naslednika, a ne SAJLA . Ali ti u svakom slucaju ne funkcionise. Ako je gura MOTORIC , onda je on crkao i treba ga zameniti. To da li je MOTORIC ili SAJLA , video bi odmah cim skines komande ventilacije. Ako kod onog dugmeta za toplo hladno nema sa zadnje strane zakacene SAJLE , onda je MOTORIC .
Nisam kod tog auta nikad to rasturao, pa ne znam tacno da li je SAJLA ili MOTORIC , ali slicno se resava problem. Kad sve rasturis, dođe ti nebitno da li ces menjati SAJLU ili MOTORIC . Mnogo je teze sve to rasturiti da mozes da priđes, nego otići i kupiti drugi MOTORIC i zameniti. To je najlaksi deo posla.
U svakom slucaju, najbitnije je da ti rasturanje ne gine. Ako nisi vicniji, teraj kod nekog krstenog majstora da ti to napravi, ako mislis da vozis auto zimi sa uzivanjem. Resavaj to dok jos nije stigla prava zima.
A sajla... lollol
-
Sta si ti ovde, neki profesor sprskog i knjizevnosti?.. bleh bleh lollol
Jbg zapetljao sam malo, nije namerno...
Samo ne mogu da verujem da je kod manuelne klime motoric. Aj sto je kod digitalne, to i da shvatis, mora. Mada to ne menja stvari, problem je svakako sto klapna ne radi posao.
Ako me nesto kod kola nervira, to je kad zbog tako neke, ,,gluposti,, pola auta moras da rasturis da bi je zamenio, a ona kosta nesto smesno. Lakse mi je kad je neki deo pristupačan za zamenu, a kosta malo vise. Ne verujem da je taj motoric nesto skup, ali dok dođes do njega, rodices mečku.
-
Kod manulene klime na polu 9n iza prekidaca za toplo-hladno je motorcic,a na drugoj strani gde je onaj prekidac za usmeravanje vazduha su sajle.Tako da je moguce da motorcic pravi problem ili je mozda problem u tom prekidacu.Bilo kako bilo najbolje mu je kao sto sam i rekao da ode kod majstora,jer nije problem da rasturi celu tablu,nego je problem sta dalje da radi kad sve to rasturi i posle treba sve to lepo sastaviti i vratiti nazad.
-
Upravo tako! I ta tabla na Polu zna da skripuce posle i nervira samo tako, ako se lepo ne spakuje nazad.
-
pa sad on duva toliko malako da se malo zagreje ai ja voyim na kratke relacije i slabo ga vozim,ali cu kad uhvatim vremena da skinem komadne i da pogledam,u svakom slucaju hvala vam
-
Možda ti je sve ok nego je problem što voziš kratke relacije pa ni ne stigne da se valjano ugreje pa ti se onda čini da slabo greje.
-
Sto to ranije ne rece? Onda uradi ovo sto je Mboy napisao...
-
On ima 1.2 motor kako na kratko da mu zagreje kabinu..Navikni da se preko zime toplije obučeš kad ideš polom[emoji6]
Послато са LG-D320 уз помоћ Тапатока
-
ja sam danas na b3rasturao tablu raspali se sundjeri na klapnama pa ubacivao hladan vazduh nije isao preko malog hladnjaka evo u cemu je stos (http://s23.postimg.org/pmu1a611z/6883788cd473156dc7c819c0f13d2eb6_zpsce1c5f71.jpg) (http://postimg.org/image/pmu1a611z/)
(http://s23.postimg.org/y6df7x9ef/smugshot_2318955_M.jpg) (http://postimg.org/image/y6df7x9ef/)
(http://s23.postimg.org/gdrv01s5z/smugshot_8029993_M.jpg) (http://postimg.org/image/gdrv01s5z/)
-
Možda termostat?
-
moj je 1.4 mpi ,relacija je 12 km u jednom pravcu,neznam kolika mu je radna temperatura,?ali ja kad prebacim na hladno ono isto duva kao i na toplom?
-
ako je 12 km trebalo bi da ubija grejanje
-
Kod mene posle par kilometara može u majici kratkih rukava da se bude u kolima.Bukvalno su one rešetke ventilacije vrele na dodir,nenormalno kako greje pa moram da smanjim na polovinu.
Tako da posle 12 km grejanje bi trebalo da bude vrelo jer je tad već 90 stepeni temperatura rashladne tečnosti.
-
nebude na 90 nego dve crte ispod
-
Tebi onda druže ne valja termostat.
-
verovatno jer kad ugasim auti u upalim on padne na nulu i posel dva km podigne,i bolje greje kad radi u mestu,gde se on nalazi?
-
evo kolika mi je radna temperatura slikano veceras,i to tek poceo d apodize tek posle 7,8km,ali ja mislim da treba da bude radna 90 i da je podigne posle 2,3km
(http://www.dodaj.rs/f/1p/4E/F8wtKXE/1/img20141208224400.jpg)
da li znate gde se nalazi taj termostat?
-
Kod mene na 1.4 tdi polu je radna temperatura 90 stepeni,ne znam kolika treba da bude kod benzinca.
-
kod dizela znam da je 90 ,kod prethodne skode benzin je bila 90 i super jhe grejao ito je tako dizao temperaturu i samo odjednom je vise nije dizao ,,nek se javi neko ko bolje zna????????????
-
Druže i kod benzinca je 90 C.
-
Ako nemas dobro grejanje i ne penje se temperatura vise od ovog nivoa, kreni od termostata, kao sto su ti vec forumasi rekli, pa dalje. Na 90 bi trebalo da stoji i na benzincu.
Najbezbolnija varijanta (mislim da ti je to vec neko rekao), je da probas da stavis karton ispred hladnjaka. Ako se bude brze grejao i postizao vecu temperaturu po skali, onda je sigurno termostat. Ali nemoj da ti taj karton bude trajno resenje. Nikako. Neka bude samo nacin da utvrdimo sta je problem.
-
kod mene na b5,5 cim zahladni stoji na 70c. a celo leto bila 90.e sad fora je sto on brzo dodje do tih 70 nepada ispod ali dalje nece jedino ako ga vozim na malo visim obrtajima onda je 90 a greje dobro :huh: moguce da termostat vremenom pocne ranije otvarati posto drzi do nekih 70.i onda otvori proveravao sam na crevima od hladnjaka gornje i donje
-
Ne sme da.stoji.Mora da dođe do polovine(radna temperatura),posle nekoliko pređenih kilometara.Kazaljka se konstantno podiže,doduše polako,dok ne dođe do 90°.
Tako sam se i ja tešio da nije termostat,isto mi je dolazilo zimi do 70 max.,na kraju sam promenio termistat jer je riknuo.
-
sve do tih 70 c. donje crevo je ledeno jel moguce da termostat bude ispravan do nekih 70 i onda otvori ranije?znaci ostaje zatvoren do 70 i onda otvori
-
Kod mene na Ibizi je isto od kada je zahladnelo. Dugo mi ostaje na 70 stepeni. Tek kad ga malo zalozim po gasu pocne da dize na 90. Sve je ispravno i provereno.
-
ok provericu ,stavicu prvo karton kad ga budem vozio
-
kod mene na b5,5 cim zahladni stoji na 70c. a celo leto bila 90.e sad fora je sto on brzo dodje do tih 70 nepada ispod ali dalje nece jedino ako ga vozim na malo visim obrtajima onda je 90 a greje dobro :huh: moguce da termostat vremenom pocne ranije otvarati posto drzi do nekih 70.i onda otvori proveravao sam na crevima od hladnjaka gornje i donje
Imamo isti auto, a koliko sam iz tvojih postova shvatio i isti motor. Sada nije neka preterana zimoca. Ali meni i dalje stoji na 90, kao i leti i generalno brzo podigne na radnu temperaturu. nema potrebe da ga vozim u visi obrtajima i ostalo. Tako da to za sada ne bi smelo da ti se desava.
Za svaki slucaj proveri na dijagnostici kolika ti je radna temperatura motora. Ako je oko 90 po dijagnostici, a na tabli pise 70, onda moze i da bude problem u termodavacu koji sluzi da daje impulse instrumentu na tabli. Ili mozda u samom instrumentu.
-
temperatura se poklapa sa dijagnostikom u letnjem periodu ma koliko lagano vozio 5 ili 6 brzinom stoji 90 nemrda.cim pocne zima zadrzava se na 70.znaci sve do tih 70 donje crevo je ledeno znaci termostat je ispravan do te temperature i onda otvori verovatno izasao iz tolerancije pa rano otvara da napomenem nemam ona 3grejaca na racvi.drugar vozi astru dti.isti slucaj od kako zahladni.dali se menja i ona plastika ili samo termostat posto unutra ima neki plastican deo koji se zalomi (http://s28.postimg.org/xqblihcfd/POKLOPAC_TERMOSTATA_AUDI_A4_A6_PASSAT_B5_SKODA_S.jpg) (http://postimg.org/image/xqblihcfd/)
-
Za plastiku ne znam, ali da mora da digne i da drzi konstantno na 90 u to sam siguran, pogotovu benzinac. On kad krenes mora u roku od 2 km da digne na 90 stepeni. Druga je stvar kod dizela, oni malo sporije podizu temperaturu, ali isto tako na 12 km nema teorije da bude na 70 stepeni. Na Nemanjinom polu je termostat zaglavio otvoren ili je izbacen nacisto.
Nemanja termostat se nalazi u ovoj racvi http://www.ebay.co.uk/itm/VW-CADDY-GOLF-POLO-1-4-1-6-THERMOSTAT-HOUSING-SENSOR-1994-2006-BRAND-NEW-/151307531944?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVW%7CModel%3APolo%7CPlat_Gen%3A9N_&hash=item233aa1b6a8 (http://www.ebay.co.uk/itm/VW-CADDY-GOLF-POLO-1-4-1-6-THERMOSTAT-HOUSING-SENSOR-1994-2006-BRAND-NEW-/151307531944?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AVW%7CModel%3APolo%7CPlat_Gen%3A9N_&hash=item233aa1b6a8)
-
do termostata je problem 100 % . ako menjas termostat preporucio bih ti da zamenis i plastiku tj poklopac. ja kod mene kad sam menjao termostat na g4 nije se nista zalomilo(mozda je drugaciji sistem nego na pasatu i polu)ali se nekako plastika deformisala i nije dobro nalezao termostat na nju i naravno da bi propustao pored. jednostavno naslonis termostat na nju i probas ustima da duvas. plastika za g4 je bila nekih 400-500 din verujem da je i za polo slicno.a termostat 1300. tako da nije neka velika investicija
-
probao sam sa kartonom i nista opet isto.a;i malo sam ga ostavio da radi i podigao je na 90 i automacki se poboljsalo grejanje videla se razlika,sta vi mislite dal je termostat?ali me cudi kako nije podigao kad sam stavio karton,doduse malo se nakvasio,
-
Termostat moras zameniti. Jer po tvojoj prici je on neispravan. I na tu temu vise nemamo sta da pricamo. Njegovu neispravnost smo definitivno utvrdili.
Ali nemoj da se iznenadis, ako uopste nema termostata kada otvoris kuciste.
-
U slucaju da nema termostata znaci da se motor greje i da mu je dosao sudnji dan pop1
-
Sad, ne bi da bedacim coveka, ali mozda ga je prethodni vlasnik bas iz tog razloga i prodao. Video da motor dize temeraturu, pa izvadio termostat, da zadrzi bure vodu dok majstori odu. A koliko shvatam po prici, on taj auto ima nesto kratko.
Ali hajde da se nadamo da nije tako. Kad uradis zamenu termostata, javi kako se onda ponasa...
-
Brate,menjaj taj termostat.2000 dinara je komplet sa zamenom,nije to akumulator za dizela. bonk
-
daj bre nije tako,kad otvorim bice tu termostat,heheheh,nadam se da je tako,njega mogu i sam da zamenim?
-
Ako znas, naravno da mozes.
-
pa nije nista komlikovano jednino sto teze s emalo prilazi,,da li moze neko da mi objasni ukratko?da li menjam ceo termostat sa plastikom ili ?
-
drustvo nasao sam gde stoji termostat i otvori kad ono nazalost od termostata samo ima onaj veci krug kao da se raspao,to znaci da motor nevalja,tj se grejao,jao boze sta me snadje boodala :9 druacije isto izgleda ta plastika nije kao ova sto ste postavili sliku? i ovako mi izgleda kao ovo
http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-volkswagen/polo/motor-prevodovka/pumpy-termost/12761-viko-skrine-termostatu-polo.html (http://www.nd-skoda-volkswagen.cz/cz/autodily-volkswagen/polo/motor-prevodovka/pumpy-termost/12761-viko-skrine-termostatu-polo.html)
-
Sad...sta je - tu je. Stavi novi termostat i vidi kako ce se auto ponasati. Prati temperaturu u toku voznje.
Ima razloga sigurno sto nema termostata. On je taj njegov srednju deo ostavo samo da bi plasticna lulica bolje nalegla i dihtovala.
Jesi li vec stavio novi termostat? Kako se ponasa auto? Temperatura motora?
-
evo sad upravo idem da kupim ,nisam mogao da spavam samo sam se nervirao,pa reko aj da odem da kupim,pa cemo da vidimo,drzite mi palceve hehhehehe clap a sta ako bude drugacija lulica tj drugacijeg oblika da li isto odg
-
desava se da se raspadne vidi da nisu ostali dalovi od njega u luli ili na bloku.
-
nije ,kupio sam drugi kod njega samo ide ulozak kazu mi ljudi da mozda je bio zaglavio pa ga izvadili nisu hteli da ga menjaju,videcemo sta ce biti,ja se nadam da ce biti sve ok
-
Aj cekamo da javis sta si uradio...
-
drustvo namestio sam i podigao je brzo na 90 i nije prelazio vise od toga i ostavio sam ga d a malo radi i nije presao,grejanje lepo radi,bolje od onog,e sad videcemo kad budu vrucine i kad ga budem probao
-
Odlicno tapsac To izgleda moram i ja da uradim jer mi slican problem :26
-
Provozao sam ga nekih 12 km i otvori haubu kad ono u posudi voda ispod minimuma.da li moze da se desi da je sistem povukao vodu.tj da nije povukao sve dok ga nisam provozao?
-
Kad zamenis termostat, sipas rashladnu tecnost do maksimuma na posudi za istu. Upalis auto da se zagreje u mestu do radne temperature. I kad termostat otvori, ako opadne nivo u posudi, opet dolijes na maksimum. Da li si to uradio?
-
ako si ga ostavio u leru zato nije odmah procirkulisao antifriz kad to radis slobodno drzi malo gas.meni se na b3desilo ostavio ga u leru zagrejao se a nema grejanje nije procirkulisao kroz mali hladnjak dok nisam malo drzao gas
-
Jesam sve to.ma verovatno je povukao sistem.videcu veceras kad se budem vracao sa posla
-
Dolij obavezno na maksimum, pre nego sto krenes da vozis, ako vec nisi. Valjda ce se posle ovoga zavrsiti tvoj rat sa grejanjem i temperaturom motora. :46
-
Nemoj da dolivas kad dodjes kuci.
Pusti neka se motor ohladi pa dolij ujutru pre nego sto krenes.
-
I posle svega ovoga kad dolijes i ustalis nivo obavezno kontrolisi nivo jer nije bez razloga izvadjen to budi siguran. I povedi racuna da ti ne izbacuje slucajno vodu na bocu. :46
-
U hladan motor naravno, sto kaze Ivan. Da ne bude zabune. Mada je jasno. Sad pre nego sto krenes sa posla, pre nego sto upalis auto. Imao je dovoljno vremena da se ohladi. Ako imas u kolima u rezervi rashladnu tecnost.
Ja bar uvek nosim u rezervi litar ulja i litar rashladne tecnosti za nedaj Boze. To za mene spada u stvari koje obavezno u kolima treba imati.
Jbg, Ruse, ima nas narod obicaj da tako alternativno resava stvari. Sto da se otvara motor, kad moze da se izvadi termostat, pa da se stavi na oglas i da zadrzi bure vodu dok majstori odu. I resena stvar.
-
Dobro je da si uspeo da resis problem :)
-
kad sam dosao do kola pre nego sto krenem kuci otvorim hAubu i vidim da hvali vode da bude do sredine nesto malo hvali ja dolijem i dodjem kuci i pogledam ono i dalje ima kako treba vode,e sad mozda se nije bio kako treba sistem povratio jer sam ja sipao sve do pola cantre,moze biti da negde curi a da ja nevidim ,a moze da bude da guta vodu i da je motor u autu,jel tako koliko se razumem,nadam se da je nesto od ova prva dva,on lepo ide i greje i ne prelazi teemperaturu od radne,sto se tice termostat i grejanja resio sam problem a sad da vidim zbog cega mu je hvalilo vode,
-
Moraćeš par puta da dolivaš vodu,ali ne litar- dva dnevno.Ako se nastavi i danas gubljenje vode,moraćeš kod majstora.Usput prekontroliši ujutru nivo ulja u motoru,dok je hladan.
-
a sta moze onda d abude ako pocne d agubi vodu? ;) malo pre sam pogledao i hvali malo vode,videcu posle dal ima vode u ulju kad se ohladi,jer to znaci da otisao dihtung glave i mora da se radi glava?
-
Može biti da mu je glava otišla i da mora na obradu.Ali to nije toliko strašno.
-
Nemanja, lepo tebi napisa Gedora sinoć.
4 stane si spucao o grejanju, sve živo ti je napisano. Seti se svih onih koji su ti izašli u susret i javi šta je bio kvar. Sada si počeo o mugućim i nemogućim posledicama... Nemoj da troluješ temu više.
-
Setio sam se svog sučaja i ranih vozačkih početaka.Kupim yugo 45, hladno u kabini stavaljaj karton jebi, ne vredi.Neće da digne temperaturu.Naravno termostat polomljen, ja naravno kupim novi i on fala bogu počeo da diže temperaturu u kabini(i motora naravno preko pola do u crveno).
Krenem na doček Nove Godine sa devojkom i još jednim parom, on prokuvao na putu od Zemuna do Beograda.Ja stao kod CK, oni sede u kolimA, ja digao haubu, krijem se iza, ne znam da li da plačem,da li da se ubijem šta da radim....
-
To je danak neiskustvu. Kad kupujes prvi auto, mislis da sve znas, pa se obicno i za..bes. E kad kupujes drugi, treci, vec si mnogo podkovaniji.
I ja kad sam kupovao moj prvi auto, Audi 80 cc 1.6D, zima bila i isto tako nece temperatura na radnu, pa nece...Ja do majstora, zamenim termostat, tj. ubacim termostat posto ga nije ni bilo. Medjutim, prica ide dalje, dodje toplije vreme, pa pocne i auto da dize temperaturu tog dana. Pre toga pitam ljude sta bi moglo da bude. I dobijem misljenja: pukao dihtung glave, pukla glava, pukao blok, mu.a, cuda, valcer,...I ja odem do majstora. A on kod sebe slucajno imao novi cep od boce za rashladnu tecnost. I zamenio ga i auto vise nije dizao temperaturu. Posto je to cep visokog pritiska, a nije ga propustao.
A prethodni vlasnik je izvadio termostat jer je verovatno mislio da dize temperaturu jer je nesto vece u pitanju. Pa je verovatno razmisljao: Daj da izvadim termostat i da ga zavalim nekome, pa on neka se je..va. Ali ja sam opet imao srece da nije dihtung glave ili nesto slicno.
-
Blade ne rise !
-
E izvini, ti si se rodio pametan. Ja zaboravio. Ne vredi Pericu sa tobom lepo razgovarati. Ti si neki toliko bezobrazan i drzak covek iz samo tebi znanog razloga. Izvini sto sam ti se obratio. Potrudicu se da ti se ne obratim vise nikad. Bar dok se ponasas tako kako se ponasas sada. Pozdrav i neka si ziv i zdrav 100 godina. A posle kako hoces. congratulations
-
Ipak je pomesao vodu i ulje.tako da cemo da vidimo ili ga popravljam ili u staro gvozdje.bas bedak
-
evo da se javim posle nekoliko dana,pratio sam auto prva dva dana je trebalo dolivati rashladnu tecnost,jer kako mi neki kazu mali hladnjak nije povukao vodu,posle toga sam ga vozio i nivo vode je bilo kako treba nisam dolivao i nivo ulja se nije menjao od tada,verovatno se motor nije ohladio dovoljno,tako da je sve izaslo na dobro i dzaba sam se nervirao,a sto se tice termostat neznam sto je izvadjen mozda verovatno zbog hladjenja,tj kad okrenem na hladno da duva on duva toplo i na toplo on toplo,pa verovatno na toj temperaturi bez termostat je malo pirio hladan vazdugh kao sto sam primetio,ali sto se tice rashladne tecnosti i ulja praticu ,zaniam me da li ler gas se podesava preko diagnostike ili?tako da on ostaje kod mene clap
-
Bravo što si javio! Imaš +
-
samo ler gas jer nemogu ja da ga nastelelujem tj samo na dijagnostiku?
-
sta ti je sa ler gasom?
ja koliko znam ler gas ne moze da se steluje
-
pa malo ispod 900 je,pa bi da ga vratim na 900obrtaja
-
Pa tako i treba da bude.
Otkud ti to da je nizak ler gas,kako si došao do tog zaključka ?
Jel nemirno radi na leru ?
-
Nemanja to je u redu sto rece mboy87
-
ja se izvinjavam, ali ja sam takav svako skripanje ili lupkanje meni smeta i ja bi ptomenio ili bilo sta ,pa na staroj radnoj temperaturi je bio na 900 a sad na 90 radnoj je ispod 900 tj na sredini izmedju 900 i 800
-
Resio i ja da resim svoj problem sa grejanjem :D Zima mora se.. I meni isto slabo duva, tj mlako, kada stavim na soferku duva mi samo kroz onaj jedan otvor srednji i to mlako kada se ugreje, a auto mi ne prelazi radnu temp preko 80 stepeni, nekad stoji i na 70 stalno pa malo podigne pa opadne i tako.. Pa bi i ja redom da proverim, provericu sutra mali hladnjak, skinucu creva i na jedan kraj pustiti vodu sa cesme da vidim sta ce se desavati, a i primetio sma da na otvorima za ventilaciju ima sundjera.. hm.. klapne... Ali kako doci do njih na najlaksi moguci nacin, bez skidanja table ako je moguce majstor1 Ne znam ni gde se tacno nalaze te klapne pa ako moze neko da objasni da se bacim na posao.. ne vredi vise ovako, magle stakla a i smrznem se..
-
Odma kreni da skidas klapne jer je sundjer prosvirao, usput stavi nov mali hladnjak i nov termostat. Kad budeš krenuo da skidas biće ti jasno da je dobar seks ali može da se uradi. Spremi pre svega toga platno koje ćeš da zalepis na klapne da ne bi po kući seckao materijal dok auto stoji rasturen u dvoristu
-
Stavicu filc onaj za laminat, toga imam.. Nego samo treba doci do tih klapni, da skidan centralnu konzolu celu? ono ispod radia oko menjaca i komande grejanja i tu sam? :D Samo da ne skidam tablu... A da zamenim bar taj filc.. Mozda bude bolje
-
Na dvojci može bez skidanja table, na mk3 ne znam
-
Na svim starijim Vag automobilima koji imaju masku centralne konzole iz jednog dela, pocev od centralnih luftera do pepeljare, trebalo bi da moze bez skidanja cele table. Ja sam uradio bez skidanja table na Audiju 80 ,,jaje,, , koji sam imao. Da li sigurno moze, jedino da nam kaze neki bivsi ili sadasnji vlasnik Golfa 3 koji je čačkao oko toga.
-
Pozz ljudi da ne otvaram novu temu da pitam ovde. Skinuo ventilator grejanja da ga ocistim i podmazem pa da pitam kako se rastavlja tj skida ona plastika sa perajima evo slike (http://images.tapatalk-cdn.com/16/01/05/f50434a86bbb111f79aa1dabf741cf20.jpg)
Tj ovaj deo sto drzim rukom
-
Nikako,polomićeš je. Izduvaj malo kompresorom,i vrati na mjesto.
-
Ja hteo da izvadim i rotor i sredim malo kolektore i cetkice i podmazem biksne. Jel uopste moguce da se to skine ili misliss zapeklo pa da ne polomim
-
Sve sto je fabrika sklopila moze i da se rasklopi
-
Ja sam probao da skinem na starom Audiju 80 i nisam uspeo.
-
Bez alata nema zanata
-
Slobodane zaliveno fabrički,i balansirano. Ako i uspije da skine i da vrati nece biti u balansu i ima da se raspane u 100 komada kad se ukljuci.
Sent from "Zhb"
-
Pazljivo sam rasklopio ceo sklop (uz istu opasku da to ne moze) odneo rotor da mi obradi strugar uradio biksnu od grafitne bronze podmazao zapertlovao i ventilator radi mirno nema vibracija i vise ne skripuce.
A silne sam otpade prerondao u potrazi za ventilatorom i nigde nisam nasao cestit svi su bili u slicnom ili gorem stanju
-
nisam skinuo plastiku, podmazao samo onu dostupnu biksnu i ocistio kolektor na rotoru, vratio i :83
-
Bravo Slobo,ti si jedini koji je to uspio!
Sent from "Zhb"
-
Nije to samo moja zasluga najveci deo posla je obavio strugar koji se bavi sa rotorima i reparacijom istih doduse za elektro alate tako da mi je on uradio i biksne a uz to je i prihvatio neke moje ideje u vezi obrade tako da se sad ventilator vrti gotovo besumno.