VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: banepe Decembar 01, 2014, 10:17:16 pre podne
-
Pozdrav,
Imam 2005. god Passat B5.5 1.9 TDI i imam "cudan" problem sa turbinom. Desava se na svakih 1-3 meseca u toku voznje da turbina nece da "upali". Npr. krecem sa semafora i prva do 2000, pa druga do 2000 i u 3oj kada dodje do 2.000+ obrtaja kada treba da se ukljuci turbina i auto treba da dobije ono "ubrzanje", ona se jednostavno ne upali. Imao sam taj problem i pre 3 godine i dao sam turbinu na reparaciju i majstor koji je uradio kaze da sam to bezveze radio jer je turbina bila skoro kao nova... Na kompijuteru se ne ocitava nikakva greska sa turbinom, ali se to u voznji itekako oseti (kada otkaze kao da vozim jugica na plinu), a naravno to se uglavnom desi kada je najpotrebnija prilikom preticanja. Naime turbina (kada se to dogodi da ne upali prvi put) nece da se upali dokle god kola rade, ali kada ugasim auto i ponovo ga upalim - ona radi bez greske. Napominjem da se to desi jednom u mesec, neki put cak i u dva meseca, i zaista nema previla. Neki put se desi kada "kocim motorom" saltanjem u nizu brzinu ( a pritom i u toj nizoj ne prelazi 3000 obrtaja). Svi majstori kod kojih sam bio kazu da je sve OK i misle da izmisljam jer kada oni stave na kom pa sednu da provozaju to se ne desava a bas su ga silovali :( Nemam pojma o cemu se radi a voleo bih da cujem da li je neko imao iskustva jer mi je u 100% slucajeva odgovor majstora: Nije ti ovo ferari/korveta/formula pa da vuce koliko ti hoces.... ali ja taj auto vozim vec 7 god i znam da kada se turbina ne upali on izgubi snagu i kao da vozim jugica .... znaci 100% sam siguran da je do toga da turbina ne pali, ali se to nigde ne ocitava, pa me zanima sta da radim ?
-
Kao prvo, zakači ga na dijagnostiku kada se to desi bez gašenja auta (ako to već niste uradili) a ne kada ga ugasiš pa ponovo upališ jer tada možda nema više greške. Kao drugo, imao sam sličan, skoro identičan problem, kod mene je bio ventil N75. Postoji postupak za njegovu proveru, mada mislim da će se pokazati na dijagnostici, a najbolje je pokušati da od nekoga pozajmiš pa da probaš.
-
Idi kod Draška u Zemun Polje, on će ga eventualno provozati uključenog na dijagnostiku i brzo će ti reći o čemu se radi.Da ne govorim da je čovek izuzetno pošten i korektan.
-
Za taj problem mora da sacuva gresku. Zakaci ga na krstenu dijagnostiku i pokazace ti o cemu se radi. A za pocetak uzmi i ocisti interkuler.
-
Ja bi ocistio ceo sistem i mislim da je geometrija na turbini losa ili baguje ventil. Imao sam slican problem u svoje vreme i kod mene je bila u pitanju zaprljanost i geometrija. TDI motor kada je sve u redu, mora da povuce kada ga ocepis po gasu ko sasav. Znaci mora da zalepi ledja za sediste u startovanju tu nema pogovora.
-
RUS + 1 ...
-
Ajde oteracu ga kod tog lika u Zemun polje. Ako mozes tel. ili adresu na pp da mi posaljes ?
-
Auto servis Draško
Adresa: Slobodana Bajića 29, Zemun Polje
Telefon: 011/ 37 56 418
-
Javi kako je prošlo nemoj da si cava kao neki...!
Послато са LG-D320 уз помоћ Тапатока
-
Naravno da cu javiti, ali tek cu, NADAM SE, od sledece nedelji moci da odem jer sam uvek pretrpan poslom u decembru :(