VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: nenad.dan Novembar 25, 2014, 10:50:51 posle podne
-
Potrebna pomoc u vezi alternatora na mom golfu!U pitanju je mk2 gti 8v pb motor i bosch alt.90A skinut sa golfa mk2 TD!Pali mi se lampica za aku na oko 5000 rpm,tada pocne da zmirka a napon pocne da pada...Na oko 6000 rpm lampica sija a napon je i dalje u opadanju(12V i ide dole) i cim pustim gas lampica se ugasi a napon se vrati na 14,3V!Znaci radi super do 5000 rpm i posle zeza!?Regler nov,namotaji OK,diode OK....Meni je bio bosch alt.55A!Ne znam da li ima neke razlike u alternatorima... badmood
-
Jel imaš neki drugi regler samo da probaš?
-
Probao.... Isto...
-
U kakvom je stanju kolektor
-
Kaze majstor da je dobar...
-
Jebiga onda je sve ispravno,mozda ima veze sto je od TD on nema toliko obrtaja motora
-
O tome sam razmisljao ali jbt nema on elektroniku da bi video na koliko se vrti! Nisam pametan... Mada ima jednu zicu koja izlazi iz zadnje dekle(ona visi kod mene) a majstor rece da je to za obrtaje kod dizela!?
-
Nemoj da pricate o nekim stvarima u koje se nerazumete, kakve veze ima sto je od dizela ? Dok ga ne skinete i ne isipita na probnom stolu ostalo mozete da nagadjate. Naravno da se uvek posumlja na regler zato sto se istrose cetkice ili rikne tranzistor...Ali kod tebe je drugaciji problem
-
On na stolu radi munjo...
-
Ne mesam ja dizel-benzin nego za broj obrtaja kazem,Na koliko se dizel vrti do 5-5 500.Kad bi na probnom stolu napravio 6-6500 video bi da ne puni
-
Slazem se samo sto na stolu ide do 3000 rpm i on tu radi a majstor kaze da ovo vidi prvi put! Kaze pali se lampica na leeru kad su diode i tu je stvar jasna.... A kod mene kad upali lampicu pocne i da obara napon... Na diodnoj ploci je jedna dioda bila sumnjiva i nju smo zamenili a ostalih sedam su ok, pokazuju 6,5.....
-
Da nije neki problem sa masom? Dakle, masa izmedju alternatora, motora i akumulatora.
-
Dodat nov kabl za masu....
-
Pa nisu svi stolovi do 3000 rpm... ? Pa taj majstor onda nije video mnoge kvarove alternatora , reci mi kakav je rotor, da nije slucajno ekscentrican jel ste ga kompletnog proverili ... ?
-
I kakva je to razlika izmedju alternatora za benzinca i za dizela?
Osim u snazi.
-
Pa to i ja kazem...
-
Alternator je isti fizicki,mozda alternatoru ne odg. preko 6000 obrtaja kad je namenjen do 5.Mozda i regler ne moze da radi pod tim obrtajima.Cak i po snazi su neki isti
-
Zasto mu ne odgovara preko 6000 obrtaja?
A ovom preko 5000?
-
Samo mi objasni koji je to alternator koji je predvidjen da radi do 5000 obrataja ?
Pre svega on je ispitivan od starne strucnjaka i zna se kakvo opterecenje sve moze biti, a ostalo nagadjanja regler, masa,... Sve se to moze zavrsiti strucnim ispitivanjem koje kvalifikovan majstor zna pre nego sto ga vrati na kolima ?
-
Rasturen je vise puta i sve izgleda ok...
-
Jos nesto.
Remenica na radilici je veca od one na alternatoru pa samim tim i brzina okretaja alternatora je veca nego brzina okretaja motora.
Ako sve saberes i oduzmes on se mnogo vise vrti od tih 5-6 hiljada obrtaja.
-
Alternator je vezan za kompresor klime...
Imam klimu...
-
Brate pusti sve izgleda OK? jel je on proverio stanje rotora ispitao ga instrumentima, stavio na rotirajuce masine i video njegovo rotiranje? dalje kolektor koliko je istrosen , da li cetkice nalezu ravnomerno,... ?Ako postoje mala odstupanja a cetkice naprave pauzu, tranzistor na regulatoru to reaguje kao neispranost i dolazi do paljenja lampice akumulatora
-
Za rotor mi nije nista rekao, za kolektor je rekao da je ok a cetkice su nove...
-
Jos nesto.
Remenica na radilici je veca od one na alternatoru pa samim tim i brzina okretaja alternatora je veca nego brzina okretaja motora.
Ako sve saberes i oduzmes on se mnogo vise vrti od tih 5-6 hiljada obrtaja.
Vrti se vise,ali samim tim se vrti jos brze kad dobije pogon od tih 6000.
A cetkice nema veze sto su nove ako regler ne valja
-
Nov regler bosch isto radi, nov regler iskrin isto radi!
Isto se ponasa sa oba reglera tako da njega iskljucujem i merenje dioda je pokazalo da je diodna ploca ok pa ajde i nju da iskljucim, provereni namotaji nisu probili, kolektor ok.... Jedino da se vidi rotor ili da se za probu zameni kolektor! Ne znam...
-
Problem resen novim reglerom?! Dva nova reglera i nista se nije promenilo tek treci je vratio stvar u normalu! S tim da treci puni na 14,2V!Sve vreme je zezao regler a mi menjali sve zivo jbt... Tako da novi delovi nisu vise merodavni!
Moze katanac....