VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: medolinos Novembar 25, 2014, 11:42:25 pre podne
-
Kao sto naslov kaze, ugradio bih neki drugi motor u mog golf 2, posto mi ovaj moj 1.3 zadaje muke, imate li neki savet koji je najbolji ono odnos potrosnja/snaga, vozao bih ga na benzin. mahac Koliko bi to u opste bilo komplikovano, nosaci i to...trebao bi mi i drugi menjac, verovatno i pumpa benzinska..
-
1,8 RP sa 90 ks, sasvim zahvalan motor, i prelazi dosta.
-
E sad je problem naci dobar sa menjacem i komplet sve sa papirima :(
-
VR6 2.9 biggrin
Zavisi sta hoćes od auta. A i koliko se sve to isplati...
-
Kao sto rece Desmo.
1.8 66kW i miran si.
Treba ti komplet motor, menjac, nosaci, komplet auspuh.
-
Jbg sad, mislim da ti motori nisu skupo, vidi sa djoletom, ako ces da menjas motor uradi to kvalitetno i da te ne boli glava vise. :)
Послато са LG-D373
-
Moj glas za 1.8 66kw Rp jak,izdrzljiv motor(za njega ti treba sve menjac,auspuh,malo cackanja na instalaci...uglavnom imalo bi tu posla jel ti je sad 1.3,mora nosac jedan da se menja na sasiji...).Mada i1,8 8v gti ti nije los motor.Cak ima na forumu u oglasima jedan g1 cabrio gti se prodaje,gti 8v motor,vlasnik kaze da je ga uzeo od gedore,i daje jos dva motora pride...E sad ako hoces 16v ja bih ti savetovao abf-a da roknes al dobro se raspitaj oko uvodjenja u saobracajnu jel su to nesto menjali tako da je zakomplikovano samo tako.
-
Ja glasam da se vrati u zivot taj 1.3 B)
-
zaobidji taj gti 8v nemoj nikako , to mnogo trosi i samo neka muka ... ovaj 8v rp sam vozio ide lepo i trosi solidno ja bih ti to predlozio
-
Sto kaze Marko2 osposobi taj 1.3, ne trosi puno, kad budes kupio taj jaci, menjac, ruke majstora i sve ostalo, izaci ce dosta, plus, taj 1.8 ne verujem da moze da trosi ispod 7l na otvorenom.
Glavno pitanje je sta nije u redu s tim tvojim?
-
Taj 1.8 moze da trosi manje od 1.3 na otvorenom.
-
1,6D sa bosch pumpom i nema problema :)
-
Kao i vecina glasam za 1.8 66kw Rp.
-
Ne mora RP. ABS,ACC, ADZ su isti stim što su mlađi i lakše ih je naći
-
Lepo ubaci 1.6 75ks, i uzivaj. Ja sam imao taj motor i sit se navozao.
Imao sam i 1.8 90ks, isto dobar motor, ali osetno trosi.
Ovaj 1.6, po nekom mom misljenju dobar odnos snage i potrosnje. :46
pozzz..
-
A zasto ti zadaje muke? Sta je problem?
-
Otvarao sam 5 tema, sve se na kraju svelo na sprdnju(znate koje zaduzen za to) i pretpostavku, tako da mi je muka da objasnjavam, recimo da sam do sada isao 10-15 puta u karburator servis potrosio, para, vremena i zivaca i auto i dalje ne radi kako treba na hladnom vremenu.
Eto to bi bilo ukratko, a mogu reci da je motor zdrav i ima stvarnih 160000... mahac
Lepo ubaci 1.6 75ks, i uzivaj. Ja sam imao taj motor i sit se navozao.
Imao sam i 1.8 90ks, isto dobar motor, ali osetno trosi.
Ovaj 1.6, po nekom mom misljenju dobar odnos snage i potrosnje. :46
pozzz..
Ako taj 1.6 ima piersburg karburator, hvala i ne hvala ;)
-
Nadji karburator od keca (zastave) i ubaci umesto tvog. Napravi se nosač, male izmene sajle gasa. Posao gotov za sat i po sa sve čišćenjem karburatora.
-
To mi je jos neko savetova, ali kako ja znam zastava nije poznata po maloj potrosnji, a posto planiram da ga vozim samo na benzin, pitanje je koliko je to pametno.
-
Da menjas motor zato sto te zeza karburator, a pritom je motor dobar? I to ti je jedini razlog za drugi motor? Nemoj za..bavati sebe, a bez potrebe.
Imas mnogo jeftinijih resenja. Oteraj u neki krsteni karburator servis, pa ce ga remontovati kompletno i krajnjem slucaju.
-
Slazem se da je to najisplativije, ali u Subaji naci krsten servis karburatora, ma nema sanse. Ovaj jedini i daleko je od krstenog. Jedva mi namestio smesu da ne prelazi puno 2(oko 2.3) Na toplo radi dosta korektno, mada ima prekide u radu. Kad je hladan upali stvarno dobro(onda mi i svetli lampica od akumulatora) cim dodam malo gas, promeni se rad motora i pocne da trese i radi kao dizeles(izgasi se lampica), onda kad krenem da ga vozim i pocne malo da se greje krene zajeb sa gasenjem, tj. cim stisnem kvacilo gasi se. Onda kad treba da ga upalim, nema sanse da upali bez gasa. Kad je topao motor onda radi ponovo dobro, medjutim opet se desi da nece nekad da upali kako treba, dok ne dam gas ili upali pa digne obrtaj, pa naglo spusti i krene da se gasi al ipak ostane da radi.
Menjane sve moguce membrana, stavljen nov nosac karburatora (ona guma), menjana ona diznica mala, raskacen vakum(posto je vukao fals vazduh i zacepljen je, posto je ne ispravan-mkislm na vakum na pretpaljenju). Ciscen karburator u ultrazvucnoj kadi. Sad mi jos kaze da mi preostaje da mi zameni neki donji deo karburatora, ne znam na cega je tu mislio.
Jos jedino elektricnu ler diznu da menjam i saug, ali on kaze da radi i jedno i drugo.
Ako jos koji put odem, mogu i ja da otvorim servis.
-
Imaš automatski saug?
-
da
-
Imas u crvenki coveka koji radi karburatore.Kod njega svi teraju auto.Ako ti on nepomogne nece niko.Blizu ti je i resava ti problem.
-
Meni po ovom opisu liči da ti nije dobro naštelovan saug, treba malo da se pojača.
Što se tiče paljenja motora, u nekom uputstvu sam čitao preporuku za motore sa automatskim saugom (ne znam da li je Opelovo ili Golfovo uputstvo) da se hladan motor pali bez gasa a ako je jako hladno onda se pedala gasa pritisne 2-3 puta i opet bez gasa pališ. Vruć motor se pali sa gasom.
-
Za paljenje i stiskanje papucice gasa znam, treba dva puta stisnuti(to je dok je motor hladan) i tad pali ko mina ;)
Ako mi ovaj ne resi ove nedelje nosim ga u crvenku, hvala na predlogu, nisam znao za tog u crvenki. :45
-
Ako budes hteo da ides kod njega javi pa da pokusam br da nabavim. :26
-
Ako budes hteo da ides kod njega javi pa da pokusam br da nabavim. :26
Hvala, javljam se ;)
-
Citat: tasa Novembar 29, 2014, 10:31:03 posle podne
Lepo ubaci 1.6 75ks, i uzivaj. Ja sam imao taj motor i sit se navozao.
Imao sam i 1.8 90ks, isto dobar motor, ali osetno trosi.
Ovaj 1.6, po nekom mom misljenju dobar odnos snage i potrosnje. :46
pozzz..
Ako taj 1.6 ima piersburg karburator, hvala i ne hvala ;)
« Poslednja izmena: juče u 12:29:27 posle podne medolinos »
Ne znam sta da ti kazem, ima toliko stranaca probas i vidis, kod tog karba ti je bitno, kad je hladan, kad ga upalis da digne obrtaje na cc1200 i da polako obara kako se greje. Kad prebacujes iz vece u manju da se ne gasi, i to je to. Ako prilikom prvog paljenje padnu obrtaji i trokira nekih minut-2 onda mu rikavela autom.sauh., nov 3000kinti :-)
sve u svemu jako dobar motor.
-
Bez veze je da menjas motor zato sto u ovoj zemlji na prste jedne ruke mozes da izbrojis majstore koji znaju sta rade, idi kod tog coveka iz Crvenke, u najgorem slucaju promeni karb il stavi rucni sauh.
Ja sam stavio rucni sauh, posto taj automatski valja samo dok je ispravan, kad ode, sto je logicno kod auta starih 30 god, sile nema da ga namestis.
-
Meni po ovom opisu liči da ti nije dobro naštelovan saug, treba malo da se pojača.
Što se tiče paljenja motora, u nekom uputstvu sam čitao preporuku za motore sa automatskim saugom (ne znam da li je Opelovo ili Golfovo uputstvo) da se hladan motor pali bez gasa a ako je jako hladno onda se pedala gasa pritisne 2-3 puta i opet bez gasa pališ. Vruć motor se pali sa gasom.
Mozes mi reci gde se podesava saug?
-
kad je hladan, kad ga upalis da digne obrtaje na cc1200
Voleo bih da vidim karburator koji drzi saug na 1200. ;)
-
Saug se podešava kod majstora. :)
Ne znam koji tip karburatora imaš i da li mu je ispravan termoelement, to mora majstor da proveri. Da se ne bi desilo da ga sam pojačaš pa da uvek ide pod saugom...
-
Ako nista nije cackano nijedan ne drzi na 1200 obrtaja.
-
Jesi zvao onog iz crvenke?Idi kod njega sto pre necackaj sam samo ces jos vise zajebati stvar.Covek je doktor za karburatore,ako ti on nepomogne veruj da niko nece.Resi to ustedeces zivce gorivo i vreme.I navozaces se,a ti kako oces.
-
Jesi zvao onog iz crvenke?Idi kod njega sto pre necackaj sam samo ces jos vise zajebati stvar.Covek je doktor za karburatore,ako ti on nepomogne veruj da niko nece.Resi to ustedeces zivce gorivo i vreme.I navozaces se,a ti kako oces.
Naterao sam ovo govedo sto me dribla zadnja 2 meseca da ga sad opravi kao novog ili mu dolazim sa novinarima i palim mog golfa ispred njegovog servisa!
Govedo(izvinjavam se moderatorima, a i zivotinjama na ovom izrazu, ali bolje nije zasluzio) voza me i laze u oci, silom prilika sa naucio sve delove Piesburg 2e karburatora, pa sad dok ne promeni svaki deo nece da digne glavu iz haube!
Skontao sam da membran sauha nije ni povezao( i samim tim nije ni cudno sto mi se auto gasi i radi lose u leru kad je hladan) znaci raskacio mi je pola stvari i spoji tek ono sto mora da bi auto radio kako tako, napravio mi frankestajna od karba!
Kad se ovo zavrsim ima da otvorim temu i da izdeklamujem sve delove karba 2e, od gumenog postolja, plovka, diznice do vakuma predpaljenja, pa do sauga, vakuma sauga, vakuma drugog grla, ler dizne itd, a mozda i ja otvorim servis!
-
Ima li nesto gore od platinskog paljenja i karburatora!
Zao mi je sto pre mnogo god, cim sam poceo da vozim auto, odmah nisam pljunuo pare za elekronsko paljenje, ustedeo bi godine zivaca, vremena i novca!
-
moje je elktronsko paljenje..
-
Prednost kupovine polovne mašine je da vlasnik svašta nauči. :)
Da si kupio nov auto ništa od ovoga ne bi znao. A naučićeš još mnogo stvari.... :)
-
Prednost kupovine polovne mašine je da vlasnik svašta nauči. :)
Da si kupio nov auto ništa od ovoga ne bi znao. A naučićeš još mnogo stvari.... :)
Ova ti je njegoseva.Znam iz iskustva.
-
Sauh membrana zamenjena, auto radi odlicno i na hladno, problem resen. Jos me zeza, ne znam sta bi to moglo biti, kad treba da krene auto ako ne dam malo jaci(ne bas ono prejak, ali ipak jaci) gas oce da zatrza ili da se ugasi, a isto sam primetio da mi kvacilo jako visoko hvata, pa ako ga pustim visoko i polako onda hoce da krene lepo i sa slabijim gasom.
Posto je tema razno, treba mi savet ili link ka temama sa problemima sa vodom u autu, posto kad peram auto, uvek imam vode kod vozaceve strane i manje kod suvozaceve. Vodu imam i pozadi kod stopova, sa unutrasnji strane. Primetio sam i kada perem sa vodom kod rezervoara, da i onda ulazi voda u gepek. Inace sam cisto sve kanale za odvod vode kod motornog prostora, da li je moguce da voda ulazi kroz hladnjak od kabine, posto mi plastika ona koja ide ispod brisaca, izlomljena na par mesta?
Ako moze neko da mi kaze gde ima da se kupe krovni kederi zo golf 2 sa troje vrata, treba mi strana suvozaceva( ne znam da li to ima veze koja je strana)
Hvala svima na pomoci do sada i unapred hvala oko ovih drugih problema.