VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Zrnojed Novembar 13, 2014, 10:57:17 posle podne
-
Interesuje me,šta dihtuje,između usisnog i izduvnog dijela turbine?
Znam da prolazi osovina,da imaju ležajevi,itd,al šta sprečava izduvne gasove da prodru u usisni dio turbine,i obrnuto?
-
Morao bi malo pojasniti pitanje.
Ako mislis izmedju kompresora i turbine tu se nalazi kuciste turbine kroz koje prolazi osovina i ima kanalae za dovod-odvod ulja za hladjenje i mazanje a tako i kanale za dovod-odvod vode za turbine koje imaju kombinovano hladjenje ulje-voda
Karike ili o ring zaptivke metalne i gumene u zavisnosti kako ih ko zove sprecavaju curenje ulja ili gasova
-
Pa to me interesuje. Svaki turbo ima i metalne i gumene ili samo jedne od te dvije?
-
I jedne i druge ima.
-
Šta se dešava,kako se manifestujre,kad ode taj metalni O ring?
-
Onda trosi ulje,tj.zavisi koji tacno od njih ode pa moze da gura ulje u turbinski deo ili auspuh,a ako ode onaj na kompresoru onda gura ulje u kompresor i dalje u IC i motor.
-
A zviždanje? Recimo da pušta boost u izduvni dio?
-
Zvizdanje se javlja kada se pojavi luft u lezajima osovine pa onda osovina zbog toga ispadne iz balansa da tako kazem i onda se javlja to zvizdanje.
Moze da zvizdi i kada je neka od lopatica na kompresoru ili turbini ostecena itd.
Ne moze pritisak da propusti u kuciste turbine.Boost jedino moze da pusta kada ode gumica koja dihtuje izmedju kola kompresora i onog spoljnjeg puza,ali to je vrlo redak scenario.
-
Viđam dosta auta koja zvižde,pa me interesuje sta uzrokuje to zviždanje.
-
Jbg.umori se turbina posle xxxxxx predjenih km :)pa mora u servis na refresh :)
-
Da nema neko možda sliku rastavljenog turba?