VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Mbraer Novembar 09, 2014, 04:33:53 posle podne
-
Pozdrav. Imam problem sa Golfom 2, pedala kocnice mi propada samo kad lagano stisnem a tad mi propada skoro do kraja, medjutim kad naglo stisnem tad vec hvata na samom pocetku i ne propada uopste. Vazduh sam ispustio iz svih 4. Sumnjam na glavni kocioni, ali kad napumpam do 5-6 puta i drzim 30-tak sekundi pedala ne popusta. Sta bi moglo biti?
Hvala.
-
Nije vazduh dobro ispusten.
-
Proveri i cilindre u dobosima da ne pisaju
-
Gledao sam dobose spolja ali nevidi se vlaga okolo nigde, kad sam ispustao radio sam zadjni desni zadnji levi prednji desni prednji levi, kod svakog sam pumpao do 10 puta 10 serija sa caletom, ja kad napumpam i drzim on odvrne sisicu na koju je stavljeno gumeno providno crevo kad propadne on zavrne ja opet pumpam, jel ima neki drugi nacin mozda? Jer su bili mehurici na pocetku ali na kraju je samo tecnost islo.
-
Imas drugi nacin pomocu vakuma da se izvuce sva tecnost i ubaci nova bez ispustanja vazduha.
-
Ruse koliko li kosta to zadovoljstvo u nekom servisu?
-
2700 din u Laki Autu u Cacku ja platio za sharana pre 2 meseca rad i novu tecnost coilleo2tj
-
ako ti nivo ulja u kantici ne opada u pitanju je glavni kocioni cilindar. Javi da li si otklonio kvar.
-
I ja sam imao isti problem na dvojci lagano propadanje pedale,u pitanju su bile gumice glavnog cilindra pa zbog njih i nisam mogao fino ispustiti zrak jer je na glavnom kocionom gubio pritisak.Cim sam promijenio glavni lako sam ozracio sistem,to je neko moje iskustvo.Da napomenem da je auto kocio na brzi pritisak po pedali ali na duzim nizbrdicama pri laganom kocenju slabo,pedala je propadala do kraja i ponovnim pritiskom sve se desava iznova.
-
I ja sam menjao glavni kočioni, nisam hteo da dočekam da propadne do kraja...
-
100% je glavni kocioni. Popio mi je krv dok nisam sve zamenio proverio i na kraju njega zamenio. Sve je bilo ok, creva, cevi, cilindri ali je gubio pritisak pedale. Na kraju sam zamenio glavni kocioni i vise nisam imao problema. majstor1
-
Ako je za utehu, nije skup i ne menja se tesko...
-
Da su gumice na kocionom pedala bi propadala i kad je nadruka a njemu tad drzi.
-
Njemu drzi kad covek zabode kocnicu naglo jer gumice nisu skoroz propale. a kada pritiska polako pusta ulje sa strane i ne moze da napravi pritisak u sistem. znam jer kao sto sam reko vec krv su mi popile kocnice dok nisam zamenio glavni... na naglom kocenju hvata odmah ali u gradskoj voznji nema sanse da se zakoci. menjaj glavni kocioni i uzivaj
(http://s17.postimg.org/jbuszxy4v/hqdefault.jpg)
-
Zamenuo sam glavni kocioni cilindar danas i sad radi kako treba. Hvala biggrin
-
I meni se to pojavilo od juce moram ici kod majstora odmah... majstor1
-
sad videh temu..Glavni kocioni izaziva ovakve probleme. :26
-
Mali dodatak.
Imao sam isti problem i isto rešenje ali sam se pokajao što sam stavio NOV glavni kočioni cilindar.
Bez obzira što ne bi smelo biti mesta polovnim delovima u sistemima tako ključnim za bezbednost, trebao sam pronaći polovnjaka iz prve ugradnje.
Sa original cilindrom je sila kočenja bila idealno usaglašena po osovinama i točkovima, a sada kada odem na tehnički, kočenje ko na starom opelu.
Prolazim ja tehnički ali to više nije to... :huh: