VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: DadoVW Novembar 01, 2014, 09:14:46 pre podne
-
Pozdrav ljudi ,mozda neko zna sta moze da bude problem ! Prije svega zelim da kazem, da ne bih otvarao novu temu da nije zaista potrebno ,jer sam sve moguce vec izgooglao, ima slicnih simptoma ,al kao sto je meni nisam pronasao nista takvo. Naime, vozim pasat 5.5 , 1.9 t(di) 2002 godiste ,i imam problem kod ubrzavanja. Na primjer kad vozim prvom i drugom brzinom auto normalno povuce ,cupa, prelazi 3000, 4000, 5000 lagano bez ikakvih problema. E problemi se vec pocnu desavati PONEKAD u trecoj brzini iznad 3000 obrtaja ,u cetvrtoj obavezno ,takodje i u petoj. Kao da auto posle 3000 na prekide gubi snagu . Ne znam o cemu se radi ,ja sumnjam na protokomjer ,ali to je samo moje misljenje ,a zelio bih cuti i vase ,jer mozda i grijesim. Jos nesto ,to mi se skoro stalno desava ,mada ima i puta kad se auto sasvim normalno ponasa...ne znam o cemu se radi...Prije neki dan sam ga testirao ,u pocetku sam lagano ubrzavao preko 2000 do 4000,i bilo je samo malih trzaja, ali gurao je dalje normalno ,tako par puta i posle toga sam mogao da ga stiskam kako zelim i koliko zelim...nije bilo nikakvih problema ni u 3,4 ,5...parkirao sam auto, i sinoc uzeo opet da ga vozam i opet isti simptomi. Ima li iko pojma o cemu moze da bude rijec. Znam da sam malo poduze pisao ,al sam se eto trudio da sto bolje priblizim i objasnim. Da li zbilja moze da bude do protokomjera ili nesto drugo sasvim? Hvala puno unaprijed...
-
Jel ti trza ili samo izgubi snagu i slabije vuce? Ako je do prvog mozda da provjeris dizne i vidi na dijagnostiku da spojis kod majstora.. Pozz
-
Acime, hvala na odgovoru. Meni se to desava najcesce u cetvrtoj brzini,oko 2ipo ,3000 obrtaja...i u trecoj ponekad...kasnije kad se auto malo vise vozi ,problemi nestanu...hm :huh: ,znaci samo na visim obrtajima u vecem stepenu prenosa...A on kao zatrza dok pritiskam gas preko 2ipo , i u tim trzajima gubi snagu ,znas ono kao izgubi snagu- dobije snagu ,izgubi snagu-dobije snagu...na taj nacin trza (bar to tako ja zovem). Moguce onda da su dizne sto ti kazes...A dal postoji neki aditiv da mu sipam uz gorivo ili nesto, ako je to, da pokusam?
-
Turbina zrela za remont, prljava usisna grana, egr, los protokomer, katalizator pun... Mnogo toga kod dizela moze naopako da podje, pocni od najjeftinijih stavki, ocisti sve sto sam napisao i skini katalizator
-
Ihaaa...'bem ti dizela ! Citav zivot vozim benzinca ,sad kupim dizel i usrecim se ovako...uf...Dobro Peco,hvala na idejama i savjetu ,pogledacu sta je od svega toga ,a kakve sam srece vjerovatno je SVE ! Preksinoc bili do grada i drug uzeo da ga vozi ,i nikakvih problema nije bilo ,a dusu mu je vadio. Ja sam ga juce vozio i takodje bez problema. Ne znam da li ima to neke veze ,al sam prekjuce popodne slucajno ostavio pozicije i citav dan su radile ,izvukle akumulator i kad sam sjeo da ga upalim malo zavregla i nista...ja pokusam opet i vidim nema snage. Upalim ga preko kablova i od tad sve normalno...Kao da mu se desio neki restart :48 ,e sad to vjerovatno nije to niti ima veze sa icim, al bas se tako namjestilo. Vidjecemo do kad ce ga drzat :) Ja sam mislio da je neka sitnica samo u pitanju,al kad si naveo sve ovo ,znam da moje predpostavke otpadaju :)
-
Bez nerviranja brate, jer sam i ja isto tako prolazio ko i ti, imao za barske majstore nerijesiv problem, i onda mi ovdje kolega sa foruma preporuci majstora u pg koji mi rijesi to. Moj iskreni savjet da ides kod mastora i sve da provjeri, da krene od dojagnostike, preko vakum crijeva, pa na krupnije stvari. i ako ti ga taj ne rijesi, idi kod drugog, i mijenjaj mastrora dok mu boljku ne nadjes. Ako ti je turbina, ja sam je servisirao u pg, mnogo dobro mi je odradio poso!
-
Hvala Adisd88 ,mislim i ja da je tako najpametnije. Al bas me bunilo to sto u prvoj ,drugoj i trecoj nema nikakvih problema ,a onda u 4 i 5 oko 2ipo ,3000 nastaju ti problemi koji se manifestuju u vidu trzaja...na momente gubi pa dobija snagu i ide dalje...bas cudno. Da je turbina onda bi mozda bilo problema u prvoj,drugoj i trecoj brzini -tad isto pali turbinu i sto se nekad vozi normalno ,a nekad ima te simptome. Ne znam ni sam sta da mislim vise ,pa sam htio cuti vase misljenje sta bi to moglo biti prije nego odem do majstora. Ali nema, dijagnostika i to je to...Mozda su i dizne ,al ne znam zasto mi onda u svakoj brzini ne pravi problem ,samo u 4 i 5...ponekad ,al bas rijetko i u trecoj ,al mnogo kasnije nego u 4 i 5...recimo kad se desi da pravi probleme u trecoj to je oko 4000 obrtaja. :9
-
ovdje niko izgleda nije imao slicnih problema, namucices se malo, uzece ti malo para ali jbg, tako nam je sa prokletim dizelasima koji su presli ko zna koliko a mi ih svi srecni vozimo ko da su novi
-
Tacno tako brate, u pravu si... ! Nikog nema sa mojim problemom izgleda. Sad ce mi servis za 2400km, pa cu da ga vodim da ga kompletno pregleda i sredi...
-
Komso jesi li uspio da nadjes kvar? Mene zna da se desava slicno ako ne i isto, samo sto je mene automatik.Kad idem uz brdo i dam prakticno puni gas on zna nekad sam da dodaje i oduzima gas,ali to su varijacije u 200 obrtaja. Mada mi nesto i ne ubrzava kako bih ja volio posle 3000 obrtaja, vise jeci nego sto ide :). Mijenjao sam EGR i protokomjer, usisnu granu nisam uspio da ocistim jer nemam kad. Katalizator mogu sam da skinem ali ne znam da mi nesto ne iskomplikuje.
-
Super je tebi kad se i sam dosta razumijes ,ja skoro za sve moram da placam majstora ! boodala .Nisam ga vodio, nisam imao kad. Cekam servis ,pa cu ga povesti i ostaviti i javljam sve sto mi je majstor rekao. Inace mi je dobar prijatelj bas ,pa se nadam da ce mi sve reci kako jeste :) U sustini, ja mislim da su dizne u pitanju ,al mi je cudno zasto su problemi tek u trecoj brzini oko 4000 ,pa u 4 vec oko 2500 ,5 na 2000 i tako...kako veca brzina ,tako problemi sve ranije...nemam pojma sta je...s tim sto kod prve i druge nikakvih problema nema, auto kao ludo ide i čupa...da su dizne bilo bi i tad problema ,ne bi valjda imalo veze sa stepenom prenosa. A onda sam mislio i da je turbina ,al valjda bi i ona pravila problem i pri manjim brzinama,a ne samo vecim, jer ona i ranije ukljucuje. U sustini vidjecu sa njim ,pa cu napisati ovdje. majstor1
-
Ljudi, evo me da javim sta je bilo i mozda nekom bude od pomoci. Mislim da sam rijesio svoj problem sa vozilom. :63 Vozam ga evo 2 dana bez ikakvih problema ,pa rekoh da podijelim svoje iskustvo sa vama. Rijesio sam problem tako sto sam sipao skoro pun rezervar goriva , nekih 40l sam usuo i sipao Würth -ov aditiv.Auto ide kao ludo, prima gas nevjerovatno.Potpuno drugi auto. Prelijepo se vozi.Nema vise nikakvih trzaja niti gubljenja snage pri ubrzavanju. Nadam se da cu pomocu nekome. Ja sam prezadovoljan. yupi3ti Pokusajte sa sipanjem aditiva, prije nego odete majstoru.Vrijedi pokusati. :26
-
Kakav aditiv? Za sta?
-
To je aditiv za izvlacenje para iz dzepova ;)
-
ti imas neki problem sa diznama, taj aditiv ce ti samo privremeno rijesiti problem, ili su rastelovane, ili zaprljane, ili dotrajale...
-
I ja tako mislim Bojan5, samo privremeno.Ali to se jedino dijagnostikom moze utvrdit kakve su, a ja sam bas lijen da podjem.
-
A ovo mi novo cuti, Cetinjanin pa jos i lenj lollol
-
lollol
-
Alo neka provokacije :P. Nisam rekao da necu nego da nemam kad (od posla) :P. Inace sinoc slucajno ugasim muziku i cujem da cvili neki vakuum,moram provjerit crijeva ako ugrabim dana kad dodjem kuci.Mozda me to zeza.
-
Dusio mi je vakuum na crijevo debelo od kocnica,i na egr jedno tanko.To je sanirano, drugi auto potpuno ;)
-
Kompijuter ti ga baca u safe mode,verovatno ti je prljava turbina,ili katalizator,do se desavalo mom drugu,nije hteo preko 120. Pokusaj kad ti se do desi ta u voznji ugasis i upalis auto.
-
E ne znam sta je, al meni je auto top od kako mu usuh aditiv u rezervar...nikakvih vise problema nema. Sipah od tad i 2,3 put gorivo, ma ni da zatrza...vjerovatno su bile malo zaprljane dizne ,ili nesto u cijelom tom sistemu ,pa je taj aditiv fino ocistio i procistio to sve. Jer i sami znamo kakvo je gorivo kod nas i da svasta sipaju. Ja samo zelim da pomognem ostalima, ko ne vjeruje ne mora. Zlatio se svaki cent koji mi taj aditiv izvuce iz dzepa ;) eto toliko od mene. Budite mi lijepi, srecni i nasmijani ,ako se nekom desi slican problem,nek proba, ne gubi nista naspram novca koliko bi dao nekom majstoru, koji bi mozda uradio slicnu stvar. Nego duzim,a htio sam samo kratko, al ne mogu da odolim da ne kazem. Prije par dana, uleti mi kamencic u donju stopu motora,sto ide ispod auta, sto izgleda kao broj 8. Auto mi u krivinama skripi, grebe, ne znam o cemu se radi. Imao sam osjecaj da ce auto da se raspadne ispod mene. Zovnem majstora, kaze da dovedem auto, ja dodjem i dignemo ga na dizalicu i on vidi kamencic , uzme sarafciger i kucne ga da ispadne...i to je bilo to. Kaze on meni, e sad da nisi bio tu ovo bi ti bilo 30e ! -ziva istina...tako bi i bilo. Al imao sam srecu sto sam sacekao ,iako ne bih smio biti u radionici, al me zivo zanimalo sta je sa vozilom na jedanput. Inace u pitanju je bio fiat 500 ,nije VW. Toliko o majstorima, CAST IZUZECIMA ;)
-
Pozz drugari imam passat 5 1.9 85 kw 115ks, sinoc idem uz brdo i odjednom izgubi snagu, ugasim, upalim, opet isto, kontam da je turbina stala, auto sada ide kao da je sdi a ne tdi.... Hvala unaprijed congratulations