VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Auto klime, Ventilacija => Temu započeo: passat b4 Oktobar 29, 2014, 07:29:27 posle podne
-
Ne rade mi klapne u kabini koje pokrece vakum, pratio sam vakum creva koja izlaze iz one kutije gde stoji radijator (kazance) kabine i ide prvo na usis pa crevo do glavnog kocionog pa idu pod krilo dalje ne mogu da vidim sta se desava. Kada otkacim jedno crevce dok je auto upaljen skroz slabo se oseca taj vakum. Nece da duva u soferku, noge, ne zatvara klapna i non stop uvlaci vazduh spolja?
EDIT: Onaj mali kao vakum aparat u kabini sto se kace crevca od klapni sam zamenio opet isto. Passat b4 2.0 8v automatska klima u pitanju.
-
to crijevo sto ide u kabinu mora da ima vakum,probaj direktno spojit ga na izlazno iz usisne grane a blindiraj dio koji ide na akumulator vakuma u blatobran pa probaj hoce li onda
-
Probao sam i tako direktno sa usisa sam spojio a ovo sam zapusio sto ide pod krilo i nista. Skroz slabo ima vakum neprimetno...nema snage da pomeri klapne. izduvao sam na kompresor sva ta crevca jer sam misli da nisu mozda zapusena.
-
http://static.kupindoslike.com/BOCA-ZA-VAKUM-ZA-PASSAT-B4-1-8-benz-_slika_L_24673097.jpg (http://static.kupindoslike.com/BOCA-ZA-VAKUM-ZA-PASSAT-B4-1-8-benz-_slika_L_24673097.jpg)
i sad nadjem ovo na net a ja mislim da ja ovaj deo nemam?
-
Ovo se nalazi u krilu i sluzi za benzin.
-
Moguce da 1.8 ima a ja 2.0 nemam... Ima li neko ideju sta moze da bude?
-
Ovako izgleda vakuum rezervoar za klimu.
Nalazi se u levom krilu.
(http://assets.suredone.com/1517/media-photos/cp015113-401382689.jpg)
Moze da se desi da je pukla plastika i da vuce fals vazduh i zato ne moze da napravi dovoljno vakuum da bi radili motorcici.
Ovo sto si ti postavio sluzi isto za vakuum ali u rezervoaru i imaju ga svi benzinci.
-
znam za ovaj vakum skidao sam korubu ispod krila pre prato nigde ne mogu da osetim da vuce fals, dalje komplet tabla mi je skinuta i sva sam creva proverio nigde nema falsa, nekako kao da mi sa samog uisa daje slab vakum skroz je slab.
-
Uzmi pumpicu od mer glasa, sipaj malo sudomila i vode.
Napravi penu, upali auto i prskaj po crevima da vidis da negde ne pusta.
Moze da pukne i da se ne vidi golim okom.
Evo kako treba da ti idu creva od vakuuma.
(http://www.dodaj.rs/f/37/a2/qSNeyBz/untitled.jpg)
Mozda te zeza i ovaj ventil sto creva ulaze u njega.
-
nema 35i taj ventil,probaj na ventilu razvodnom onom dovodni vakum spojit direktno sa nekom klapnom da vidis hoce odradit klapna,ako nece ni jedna tako probaj da nije zatvoren ti izlaz iz crijeva sto ide sa usisne na servo dobos
-
Napravljeno, nije valjao onaj deo sto izlazi iz usisne grane kao neki ventil, zacepio i nije propustao vazduh, zamenjen i sad sljaka sve ok.
Moze lock
-
Koliko god da je pitanje glupo...pitacu...
O kojoj klapni govorite? Za recirkulaciju? One klapne koje sluze za usmeravanje vazduha iz ventilacije pokrecu motorici koji rade na struju...ili gresim?
-
Dva motorcica rade na struju a ostale klapne su na vakuum... Na struju je motorcic toplo/hladno i onaj sto usmerava da duva u putnike...
-
Ima taj, kako bi ti rekao toplo / hladno.
Onda taj sto usmerava da duva u putnike.
Hoces da kazes da je za noge, soferku i recirkulacija na vakum?
To nisam znao...
-
Da druze vakuum...
-
Sad izvini sto te davim, interesuje me to. Ti mi nadam se, neces uzeti za zlo. To znaci da te klapne koje rade preko vakuma, ne mogu da rade dok auto ne radi, jer tada nema vakuma...
Znas da su stariji modeli imali centralne brave na vakum. Skoro sam gledao emisiju o nekom Linkolnu starom, 1961 godiste koji je imao centralnu bravu na vakum. Tako sto si morao da upalis auto, da bi centralna brava radila. Jer je koristila vakum iz motora. Koliko sam shvatio.
Sa kasnijim modelima, napredovala je tehnika. Ja sam na Audiju 80, 1985 god, imao vakumsku centralnu bravu, ali je ona imala vakum pumpu koja je nezavisna od motora, jer radi na struju. Tako da i ako je vakumska, radi nezavisno od toga da li su kola upaljena ili ne.
Ali to je vec druga tema...Koju cu otvoriti jer planiram nesto da uradim, pa cete mi vi savetima pomoci.
-
mogu da odrade klapne,zato je boca u blatobranu,i vozila sa centralnom bravom na vakum radi brava normalno ako je sistem ispravan,merc w123 ima klasicnu vakum bravu i kanister za vakum ispod police zadnje
-
Da vakum ostaje u sistemu ako je sve ok nema gde da izadje vazduh.