VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: N1kola Oktobar 29, 2014, 12:19:56 posle podne
-
Ovako vozim GOLF IV TDI 66kw i imam problem sa tim da stravicno gubi snagu na uzbrdici na ravnom ide i do 180 bez problema,jeste da nije ubrzanje kao pre ali sasvim lepo to radi ali na malo vecoj uzbrdici on jednovstavno ne ide,nema nikakvo ubrzanje vec samo pada brzina i gubi snagu,na nekim mestima jedva izvlaci u trecoj brzini a tu sam ranije u petoj bez ikakvih problema izlazio sa 120-130 kmh.Vakum creva sam izmenjao stavio sam nova,turbina radi,takodje protokomer je nov pa ako moze neko da mi kaze sta bi moglo da bude ja nez vise nisam pametan :( :D
-
Jel si cistio usisnu granu, egr, interkuler? Skini katalizator ko zna u kakvom je stanju i prikaci auto na dijagnostiku da vidis greske
-
Egr i interkuler su ok,e ostala mi je samo ta izduvna grana taj celicni predfilter ili kako vec provericu i videcu katalizator
Hvala na pomoci :)
-
Moze biti lamela... Mom drugu je imao iste simptome pa je menjao lamelu...
-
Lamela je nova stavljena pre 6meseci, stanje se jos vise pogorsalo naime kad sam startovao motor jutros jedva je upalio a kada je upalio imao je nestabilan rad mozda 5-6 sec kao da ce se ugasiti dodao samu gas i poceo je da izlazi beo dim iz auspuha,ubrzo je prestao dim da izlazi ali sada mi je i na ravmom ubrzanje nikakvo, ali nikakvo.Tako da ci najverovatnije generalnu motora.Kakca su vasa misljen o tome? :)
-
Da nije do bospumpe? Jesi nju gledao?
-
Druze polako sa tom generalnom,teraj ta kola nekom krstenom majstoru da odradi dijagnostiku mozda zeza neka dizna ili tako nesto.
-
Nosio sam auto kod majstora koji mi godinama radi auto,i kaze da je zagaravila glava motora ili tak nesto i da se mora otvarati motor da bi se to ocistilo,a posle toka mora i da se ravnja to sve(sta god to znacilo),pa razmisljam kad vec otvara nek zameni sve lepo novo da ne brinme posle,ali u svakom slucaju pregledacu i izduvni sistem i bosh pumpu
-
Javit ce se neko od majstora ovde sa foruma al meni ta prica ne pije vodu cak sta vise nikad nisam cuo za takav kvar zvuci blesavo.
-
Ako zato sam se i javio ovde,jer nisam znao sta vise da radim pa sacekacu svakako jer bi to mogao da odradim tu generalnu tek za oko 10 dana tad je majstor slobodan,sve u svemu ovako ne ide nemogu da se usudim nijedan malo bolji auto da preteknem jer je ubrzanje nikakvo...
-
Uzmi oteraj auto kod jos nekog majstora, najbolje je u ovlasceni servis, nadju sta j kvar, a ti posle biraj gde ces ih praviti, sto kaze canibal vidi da nisu dizne, filter goriva zadnja stavka je otvaranje glave...
-
Taj auto ako lepo pali i ne trosi ulje znaci da ima neki manji problem koji nema veze sa otvaranjem motora.Treba proveriti dizne,egr,turbinu,protokomjer nesto od toga zeza verovatno i baca auto u safe mod.Nadji boljeg majstora i resit ces problem mani se prica o generalnoj i otvaranju motora samo tako naravno sve ovo pod uslovima koje sam naveo ako pali normalno i nema neku ogromnu potrosnju ulja.
-
Pa na 700km je sipano oko litar ulja, a od juce i kad prvo paljenje ima malo teze,ali sami prvo posle tigq normalno pali.I hvala vam sto ste se ukljucili ovolimo zaista vam hvala :)
-
Druze ako imas gde izmeri kompresiju to je bas velika potrosnja ulja ako je spicio na 700 km litru.
-
pa nije litar evo jos tera sa tih litar,pa najbolje oteracu ga kod ovlascenog servisera na dijagnostiku da vidim sta mu sve fali...
-
(http://www.dodaj.rs/t/1E/xI/2qCHMiHk/20141114141041.jpg) (http://www.dodaj.rs/?1E/xI/2qCHMiHk/20141114141041.jpg)
Ovo je cao pozzz sto se tice ovog motora bonk
-
Sta si ti radio ovo? generalku ? Sta je na kraju bio problem ? vidim sta je sve zamenjeno, a za racun necu da komentarisem, ozbiljan servis neki vidi se...
-
Dobar majstor nema šta lollol
Druže beži od ovog derikože,vidi se da nema pojma pa je išao po sistemu da sve menja. boodala