VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Rastko Oktobar 28, 2014, 04:57:50 posle podne
-
Zdravo svima,
Potrebna mi je pomoc. Posavetovali su me da se za ovo obratim majstoru gedora ali mu ne mogu poslati pp.
Ovako stoje stvari. Kupio sam pre neki dan pomenuti auto. Na leru ima relativno nestabilan rad, kada naglo dodam gas dobije neku knedlu i ugusi se (dok kada postepemno punim obrtaje nema problema i stvarno vuce kako treba), na visim obrtajima takodje ume da seca pri dodavanju gasa. Predpostavljam da je problem u visku goriva jer izduv bukvalno stipa za oci. Predhodni vlasnik tvrdi da je zamenio dizne za ispravne odgovarajuce za ovaj model. Na autu nedostaje ler lauf ventil.
-Prvo sto planiram da uradim je da zamenim senzore temperature jer mu mozda oni signaliziraju da dodaje jos goriva?
-Drugo je da nabavim ler lauf ventil ( Da li mozda neko zna gde mogu da nabavim kompletan sa nosacem i crevima? I da li znate da li je za digifant motor specifican ili odgovara i od drugih gti-eva?)
Ako imate bilo kakav savet, mnogo bi mi znacilo.
Unapred hvala,
Rastko
-
Trenutno imam isti problem na mom golfu mk1 1.5, meni je majstor rekao da je problem u karburatoru i da isti treba servisirati. Kod mene je pierburg 1b Solex
-
Ovo je potpuno drugi sistem ubrizgavanja goriva, kod mene moze biti problem sa diznama ili elektronikom. Nadam se da ce se javiti neko od majstora?
-
Ja se u ove stvari slabo razumem video sam sličan problem kao i kod mene, pa napisao.
A imaš li problem sa hladnim startom?
-
Zdravo svima,
Potrebna mi je pomoc. Posavetovali su me da se za ovo obratim majstoru gedora ali mu ne mogu poslati pp.
Ovako stoje stvari. Kupio sam pre neki dan pomenuti auto. Na leru ima relativno nestabilan rad, kada naglo dodam gas dobije neku knedlu i ugusi se (dok kada postepemno punim obrtaje nema problema i stvarno vuce kako treba), na visim obrtajima takodje ume da seca pri dodavanju gasa. Predpostavljam da je problem u visku goriva jer izduv bukvalno stipa za oci. Predhodni vlasnik tvrdi da je zamenio dizne za ispravne odgovarajuce za ovaj model. Na autu nedostaje ler lauf ventil.
-Prvo sto planiram da uradim je da zamenim senzore temperature jer mu mozda oni signaliziraju da dodaje jos goriva?
-Drugo je da nabavim ler lauf ventil ( Da li mozda neko zna gde mogu da nabavim kompletan sa nosacem i crevima? I da li znate da li je za digifant motor specifican ili odgovara i od drugih gti-eva?)
Ako imate bilo kakav savet, mnogo bi mi znacilo.
Unapred hvala,
Rastko
motor minimuma prvo postavi i otidi u zemun kod gedore da ga podesi
-
Pozdrav, u nadi da će neko odgovoriti...GTI 8v digifant, visok ler gas, radi na 1800, step, protokomer dobri, ne secka, ide, prima gas do kraja ali ne smanjuje ler.Primećujem da je šraf na usisnoj za podešavanje lera zategnut do kraja.
-
otpusti ga
-
Ako počnem da ga otpustam još više diže. Može li onaj deo gde su leptiri gasa da se s*ebe, jer su stručnjaci kod kojih je bio stavili slavinu za plin ispred stepa, pa cenim da usisna ima problem.
-
Ne moze,
Jesi li proverio radi li ti isv?
-
Radi, zuji kad dam kontakt...
-
Jesi li skontao kako se podesava ler gas i paljenje da df.?
Ako jesi onda prvo nasteluj paljenje stroboskopom u 6 pgmt.pa onda ler gas.
-
Sve kao što si opisao...
-
Jel sa otkacenim dzekom sa plavog senzora temp.vode i ono sa dodavanjem gasa?
Ako si uradio tako onda ti negde falsira zrak,ili nije ispravan isv.Drugo nista ne moze biti
-
Da, problem je kad se otkači isv i upali, on i nema ler, a kad se otkači plavi davač onda skoči gas i kad treba da se našteluje, nema gde, jer šraf zavrnut do kraja.Gledam kod druga, šraf odvijen za nekoliko krugova u odnosu na moj.
-
Na mesinganom srafu na klapni mora ako je dobar da moze da se smanji dok se skoro ne ugasi.Pogledaj jel orignal sraf ili jel dobar navoj i valja li gumica sto ide oko srafa,ako ona ne valja moze tu da falsira pa da dize ler gas
-
Uzimam sutura drugi usis, tj., samo taj deo, i oni prekidači mi nešto mrljavi...
-
Evo da kažem, možda će pomoći nekom, ipak je bilo do usisne klapne, tj, do leptira gasa majstor1
-
Zdravo svima,
I dalje nisam uspeo da podesm svog digifanta da radi kako treba (naliva velike kolicine goriva, crn dim i kada je hladan i zagrejan), vec, sam trazio pomoc, uradio neke stvari, ali nema boljitka.
Dakle, auto vuce i ide poprilicno dobro, ali bije crni dim i na leru, a kamoli kada turiram, oce ponekad i da detonira malo...
-Zamenio sam plavi davač temperature
-Zamenio dizne jer sam ustanovio po oznaci da je predhodni vlasnik stavio od nekog bmw-a i misio sam da je to glavni razlog nalivanja goriva, stavio testirane i očišćene odgovarajuće dizne
-Ustanovio sam da uopste nemam O2 senzor, niti ima instalacije niti pozicije gde bi sonda bila ušrafljena na izduvu (negde sam čuo da postoje modeli digifanta i bez lambda sonde?)
-Proverio i dotegao vakume na usisu
-Regulator pritiska deluje ok, nema goriva u nejgovim vakumima, niti prska iz njega kada odkacim vakume
-Nisam radio podešavanje paljenja niti lera prema priloženoj proceduri
Da li neko zna šta bih još mogao da probam tj proverim?